Nicklas Helenius

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Helenius

Indlæg af Funky » 17. jun 2013, 11:14

Kasper skrev:Det er mere superligaen jeg frygter. Tror ikke på gruppespil uanset om Helenius ville være med eller ej. Hvis der kun kommer 10 mill ind up front og der skal hentes en erstatning sammenlagt med at der er budgetteret med 5 mill i spillersalg. Det bliver grimt, der findes altså ingen andre klubber der sælger så billigt som os.
Uanset om AaB henter 10, 15 eller 20 mill ind, så tror jeg altså ikke man skal forvente at se klubben sætte mange millioner i en enkelt spiller. De tider er omme. Lynge og Gaarde (og Kent) har givetvis blikket på en håndfuld spillere man kan hente inden for de rammer AaB har og pålægger sig selv. Det interessante er, om man måske kan få råd til både en angrebs-erstatning og så eks. ham den tyske venstreback-reserve (hvis han er go').
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sv: Helenius

Indlæg af Hanga » 17. jun 2013, 11:16

En lidt skuffende pris efter min mening, men det var det jeg frygtede. Fuck bonusordninger og videresalgsklausul, dem har vi lavet mange gange uden at få noget ud af det. Hvis Villa virkelig gerne ville have Nicklas, må de da kunne have dykket lidt dybere i tegnebogen nu.

Men vi må erkende at vi er utroligt dårlige til at sælge godt, vi ender alt for ofte i situationer som denne, hvor vi må sælge for tæt på kontraktudløb, eller som i f.eks Kusks tilfælde, hvor vi venter for længe med at forlænge, og ender med at give spilleren for gode kort på hånden i forhandlingerne.

Er lidt skuffet må jeg sige :-(

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Helenius

Indlæg af Kilde » 17. jun 2013, 11:17


Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Sv: Helenius

Indlæg af Funky » 17. jun 2013, 11:31

Hanga skrev:En lidt skuffende pris efter min mening, men det var det jeg frygtede. Fuck bonusordninger og videresalgsklausul, dem har vi lavet mange gange uden at få noget ud af det.
Hvilke? Hvornår?
Hvis Villa virkelig gerne ville have Nicklas, må de da kunne have dykket lidt dybere i tegnebogen nu.

Men vi må erkende at vi er utroligt dårlige til at sælge godt, vi ender alt for ofte i situationer som denne, hvor vi må sælge for tæt på kontraktudløb, eller som i f.eks Kusks tilfælde, hvor vi venter for længe med at forlænge, og ender med at give spilleren for gode kort på hånden i forhandlingerne.

Er lidt skuffet må jeg sige :-(

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Lad os nu lige skille tingene ad. Helenius kan ende som 3. bedste AaB-salg nogensinde, hvis opgørelsen i denne tråd holder stik. Kusk fik sit gennembrud ret pludseligt, så jeg kan ikke lige se, hvor man har ventet 'for længe'. Hvis AaB havde økonomien til at binde alle håbefulde talenter på 5-6 årige kontrakter, så gjorde de det nok, men pengene er der for det første ikke, og folk som Kusk er måske også for snu til at stavnsbinde sig selv på den måde.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Helenius

Indlæg af Yankee » 17. jun 2013, 11:32

10,5 millioner er godtnok i underkanten. Vi kan tjene rigtig mange penge på at have Nicklas på holdet. Både i forhold til gruppespillet (hvor vi er seedet hele vejen), og i forhold til TV-penge og ja - i forhold til at overleve i ligaen.

Aston Villa kan uden problemer betale to millioner pund, og når de henvender sig på en spiller midt i juni måned er det fordi de vil have HAM. Ikke fordi de har hørt at der er tilbud på en dygtig dansk angriber.

Jeg forestiller mig at vi til hver en tid kunne have ringet rundt og fået solgt Nicklas for 9-10 millioner på en eftermiddag. Og den eftermiddag kunne altså komme hver eneste dag indtil 2/9. Derfor håber jeg vi har spillet hard ball og krævet lidt mere end denne "standard-pris". Derudover må vi erkende at der er en stor risiko for at Nicklas ikke får mere succes end for eksempel Rade Prica gjorde derovre, og at vi derfor ikke får fat i disse bonus-udbetalinger.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Helenius

Indlæg af Kasper » 17. jun 2013, 11:34

Funky skrev:
Kasper skrev:Det er mere superligaen jeg frygter. Tror ikke på gruppespil uanset om Helenius ville være med eller ej. Hvis der kun kommer 10 mill ind up front og der skal hentes en erstatning sammenlagt med at der er budgetteret med 5 mill i spillersalg. Det bliver grimt, der findes altså ingen andre klubber der sælger så billigt som os.
Uanset om AaB henter 10, 15 eller 20 mill ind, så tror jeg altså ikke man skal forvente at se klubben sætte mange millioner i en enkelt spiller. De tider er omme. Lynge og Gaarde (og Kent) har givetvis blikket på en håndfuld spillere man kan hente inden for de rammer AaB har og pålægger sig selv. Det interessante er, om man måske kan få råd til både en angrebs-erstatning og så eks. ham den tyske venstreback-reserve (hvis han er go').
Du skriver det selv. ERSTATNING. Hvis det skal være en erstatning og ikke bare en lappeløsning, så tror jeg godt du kan regne med at vi skal op med læderet. Lad nu være med at blive ved med at undervurdere hvad Helenius har betydet for os. Frygter at den sportslige ledelse er af samme opfattelse, for så bliver det meget grimt. Men hva' fanden, man kan vel altid leje egenkapitalen op i januar når man hænger med røven i vandskorpen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Helenius

Indlæg af Funky » 17. jun 2013, 11:48

Kasper skrev: Du skriver det selv. ERSTATNING. Hvis det skal være en erstatning og ikke bare en lappeløsning, så tror jeg godt du kan regne med at vi skal op med læderet. Lad nu være med at blive ved med at undervurdere hvad Helenius har betydet for os. Frygter at den sportslige ledelse er af samme opfattelse, for så bliver det meget grimt. Men hva' fanden, man kan vel altid leje egenkapitalen op i januar når man hænger med røven i vandskorpen.
Jeg har aldrig undervurderet Helenius' betydning for AaB. Tværtimod. Det ændrer bare ikke på, at AaB ikke kommer til at smide mange millioner efter en enkelt spiller. Så regn bare med at få noget ind, som folk i udgangspunktet vil stille sig meget tvivlende overfor.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2890
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Helenius

Indlæg af Eksil » 17. jun 2013, 12:19

Alle have nok gerne set lidt flere penge på bordet up front, men sådan blev det ikke.

Dog ser jeg det som en kæmpe fordel, at vi sælger ham nu i stedet for 10 minutter før vinduet lukker. For det første giver det tid til at hente en ny mand ind og for det andet er holdet nu instillet på hans fravær. Tror det ville være langt mere kritisk hvis han smuttede 4-5 kampe og 2-3 mål ind i sæsonen. Dette giver tid til, at spille SF eller en ny mand ind som 1.angriber, selvom det kommer til at give et fald i kvalitet.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Helenius

Indlæg af Buzz Killington » 17. jun 2013, 13:08

Kasper skrev:
Funky skrev:
Kasper skrev:Det er mere superligaen jeg frygter. Tror ikke på gruppespil uanset om Helenius ville være med eller ej. Hvis der kun kommer 10 mill ind up front og der skal hentes en erstatning sammenlagt med at der er budgetteret med 5 mill i spillersalg. Det bliver grimt, der findes altså ingen andre klubber der sælger så billigt som os.
Uanset om AaB henter 10, 15 eller 20 mill ind, så tror jeg altså ikke man skal forvente at se klubben sætte mange millioner i en enkelt spiller. De tider er omme. Lynge og Gaarde (og Kent) har givetvis blikket på en håndfuld spillere man kan hente inden for de rammer AaB har og pålægger sig selv. Det interessante er, om man måske kan få råd til både en angrebs-erstatning og så eks. ham den tyske venstreback-reserve (hvis han er go').
Du skriver det selv. ERSTATNING. Hvis det skal være en erstatning og ikke bare en lappeløsning, så tror jeg godt du kan regne med at vi skal op med læderet. Lad nu være med at blive ved med at undervurdere hvad Helenius har betydet for os. Frygter at den sportslige ledelse er af samme opfattelse, for så bliver det meget grimt. Men hva' fanden, man kan vel altid leje egenkapitalen op i januar når man hænger med røven i vandskorpen.
Et velment tip: Når du fremhæver et ord, så bliver det ofte modtaget bedre hvis du understreger, skriver med fed, eller kursiv, og dermed undgå kapitaler med mindre du vitterligt skriver i affekt. Folk (i hvert fald mig) får indtrykket at du sidder og råber.

Angående emnet, så er en erstatning vel ikke nødvendigvis en spiller med samme niveau som Helenius. En solid 7-10 målsmand kan også gøre det, hvis han f.eks. er ung og har potentiale. I det hele taget håber jeg man satser på en af vores egne, eller en ung gut udefra, der f.eks. spiller reserve for en klub i en af de store ligaer.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Helenius

Indlæg af Kasper » 17. jun 2013, 13:25

MHJ skrev:
Kasper skrev:
Funky skrev:
Kasper skrev:Det er mere superligaen jeg frygter. Tror ikke på gruppespil uanset om Helenius ville være med eller ej. Hvis der kun kommer 10 mill ind up front og der skal hentes en erstatning sammenlagt med at der er budgetteret med 5 mill i spillersalg. Det bliver grimt, der findes altså ingen andre klubber der sælger så billigt som os.
Uanset om AaB henter 10, 15 eller 20 mill ind, så tror jeg altså ikke man skal forvente at se klubben sætte mange millioner i en enkelt spiller. De tider er omme. Lynge og Gaarde (og Kent) har givetvis blikket på en håndfuld spillere man kan hente inden for de rammer AaB har og pålægger sig selv. Det interessante er, om man måske kan få råd til både en angrebs-erstatning og så eks. ham den tyske venstreback-reserve (hvis han er go').
Du skriver det selv. ERSTATNING. Hvis det skal være en erstatning og ikke bare en lappeløsning, så tror jeg godt du kan regne med at vi skal op med læderet. Lad nu være med at blive ved med at undervurdere hvad Helenius har betydet for os. Frygter at den sportslige ledelse er af samme opfattelse, for så bliver det meget grimt. Men hva' fanden, man kan vel altid leje egenkapitalen op i januar når man hænger med røven i vandskorpen.
Et velment tip: Når du fremhæver et ord, så bliver det ofte modtaget bedre hvis du understreger, skriver med fed, eller kursiv, og dermed undgå kapitaler med mindre du vitterligt skriver i affekt. Folk (i hvert fald mig) får indtrykket at du sidder og råber.

Angående emnet, så er en erstatning vel ikke nødvendigvis en spiller med samme niveau som Helenius. En solid 7-10 målsmand kan også gøre det, hvis han f.eks. er ung og har potentiale. I det hele taget håber jeg man satser på en af vores egne, eller en ung gut udefra, der f.eks. spiller reserve for en klub i en af de store ligaer.
Et velment tip min bare røv. Bland dig da udenom.

Hvorfor skal han absolut være ung? Og hvordan kan du ved dit fulde fem mene at vi skal spille en sæson med disse fire: Curth, SF, Spalvis og Rolf. Der er én spiller med superliganiveau, to der måske har potentialet og en enkelt uden evner.
Hvad er din ambition for den kommende sæson? En 10. plads?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Helenius

Indlæg af Funky » 17. jun 2013, 13:27

Konklusion: Han sad vist og råbte.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Helenius

Indlæg af Buzz Killington » 17. jun 2013, 13:45

Kasper skrev:
MHJ skrev:
Kasper skrev:
Funky skrev:
Kasper skrev:Det er mere superligaen jeg frygter. Tror ikke på gruppespil uanset om Helenius ville være med eller ej. Hvis der kun kommer 10 mill ind up front og der skal hentes en erstatning sammenlagt med at der er budgetteret med 5 mill i spillersalg. Det bliver grimt, der findes altså ingen andre klubber der sælger så billigt som os.
Uanset om AaB henter 10, 15 eller 20 mill ind, så tror jeg altså ikke man skal forvente at se klubben sætte mange millioner i en enkelt spiller. De tider er omme. Lynge og Gaarde (og Kent) har givetvis blikket på en håndfuld spillere man kan hente inden for de rammer AaB har og pålægger sig selv. Det interessante er, om man måske kan få råd til både en angrebs-erstatning og så eks. ham den tyske venstreback-reserve (hvis han er go').
Du skriver det selv. ERSTATNING. Hvis det skal være en erstatning og ikke bare en lappeløsning, så tror jeg godt du kan regne med at vi skal op med læderet. Lad nu være med at blive ved med at undervurdere hvad Helenius har betydet for os. Frygter at den sportslige ledelse er af samme opfattelse, for så bliver det meget grimt. Men hva' fanden, man kan vel altid leje egenkapitalen op i januar når man hænger med røven i vandskorpen.
Et velment tip: Når du fremhæver et ord, så bliver det ofte modtaget bedre hvis du understreger, skriver med fed, eller kursiv, og dermed undgå kapitaler med mindre du vitterligt skriver i affekt. Folk (i hvert fald mig) får indtrykket at du sidder og råber.

Angående emnet, så er en erstatning vel ikke nødvendigvis en spiller med samme niveau som Helenius. En solid 7-10 målsmand kan også gøre det, hvis han f.eks. er ung og har potentiale. I det hele taget håber jeg man satser på en af vores egne, eller en ung gut udefra, der f.eks. spiller reserve for en klub i en af de store ligaer.
Et velment tip min bare røv. Bland dig da udenom.

Hvorfor skal han absolut være ung? Og hvordan kan du ved dit fulde fem mene at vi skal spille en sæson med disse fire: Curth, SF, Spalvis og Rolf. Der er én spiller med superliganiveau, to der måske har potentialet og en enkelt uden evner.
Hvad er din ambition for den kommende sæson? En 10. plads?
Jøses, det var altså velment. Men hvis du kan blive så ophidset over at nogen er uenige med dig, tvivler jeg på nogen kan få noget godt ud af at diskutere videre med dig. Du har allerede så meget vrede investeret i dit synspunkt at du næppe vil være i stand til at bakke ud af det i lyset af saglige argumenter. God sommer.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Helenius

Indlæg af Hovedet » 17. jun 2013, 13:57

Det salg efterlader næsten med sikkerhed AaB svækkede i forhold til sidste sæson, da jeg ikke kan se, hvordan AaB kan hente en fuldgod erstatning ind med det salg. Det er godt nok en balancegang, for med 7 sejre i de sidste 24 opgør med Helenius kan denne sæson godt udvikle sig til en dødedans med nedrykningsstregen. Det ser godt nok tyndt ud på alle parametre.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Helenius

Indlæg af budo » 17. jun 2013, 13:58

Funky skrev:Konklusion: Han sad vist og råbte.
Hæ hæ, snappy comeback :thumbsup:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3882
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Helenius

Indlæg af Gentleman Finn » 17. jun 2013, 14:03

Jeg forstår godt bekymringerne om hvor målene skal komme fra. Man bliver nødt til at se fodbold som en lang udvikling, for spillere såvel som hold. Og vi har spillet en halv snes kampe her i foråret hvor Helenius var ved siden af sig selv, eller i hvert fald ikke på toppen, og der var der flere af vores unge spillere der steppede op. Det bliver først kritisk for undertegnede, hvis vi lader 2 profiler gå i samme vindue, og her taler jeg om Kusk. Vi har heller ikke set det bedste fra Kusk i AaB endnu, så det vil smerte mig meget hvis han ikke blev. Det er et godt spørgsmål om man finder en spiller, der kan bidrage meget til offensiven på sigt. Vi kan af naturlige grunde ikke erstatte Nicklas i og med han er for god til ligaen, og han er sammenspillet med resten af vores offensiv over 2½ sæson. Der er stadig masser af udviklingspotentiale i holdet, men kommer der en dygtig spiller ind, håber jeg på han først og fremmest er gennembrudsstærk, det tror jeg vores offensiv vil blomstre af. Du finder ikke en Helenius klon, så vi må finde på noget nyt, og vores offensiv kan ind i mellem være lidt statisk når vi skal skabe kampene. Hvis man skal kaste sig ud i et salg af en profil, så er denne sæson ikke den værst tænkelige med Viborg og fcv som oprykkere sammenlignet med den netop overståede sæson, dermed ikke sagt at de ikke kan bide fra sig i år.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Helenius

Indlæg af Funky » 17. jun 2013, 14:06

Hovedet skrev:Det salg efterlader næsten med sikkerhed AaB svækkede i forhold til sidste sæson, da jeg ikke kan se, hvordan AaB kan hente en fuldgod erstatning ind med det salg. Det er godt nok en balancegang, for med 7 sejre i de sidste 24 opgør med Helenius kan denne sæson godt udvikle sig til en dødedans med nedrykningsstregen. Det ser godt nok tyndt ud på alle parametre.
Jeg synes ikke det er korrekt at det 'ser tyndt ud på alle parametre', hvis du med det mener alle dele af holdet. Derimod kan vi hurtigt blive enige om, at det nærmest er mission impossible for Lynge og Gaarde at præsentere et navn, som folk er lige så trygge ved før sæsonstart som de er ved en mand der har været dominerende for os i ligaen hvad angår mål og assist over 2 sæsoner. AaB har ganske enkelt ikke råd til sådan et "navn", så enten laver Lynge og Gaarde et eller andet komplet genialt som overrasker os voldsomt (kloning af Gabriel Batistuta eller noget lignende), eller også må vi leve med, at hold-kortet vil se svækket ud når sæsonen går igang.
Det vil så være op til den nye mand, vi formentlig får, at bevise, at han kan udfylde skoene.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Helenius

Indlæg af Kasper » 17. jun 2013, 14:10

Selvfølgelig sidder jeg da og råber. Vi er på vej fluks mod første division, hvis vi ikke henter en angriber der er bedre end vores nuværende besætning. Det kan blive historiens dyreste salg.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Helenius

Indlæg af Funky » 17. jun 2013, 14:13

Kasper skrev:Selvfølgelig sidder jeg da og råber. Vi er på vej fluks mod første division, hvis vi ikke henter en angriber der er bedre end vores nuværende besætning. Det kan blive historiens dyreste salg.
Du får med garanti ikke en angriber ind som er garant for samme antal mål + assist som Helenius har leveret de sidste 2 år.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1340
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Helenius

Indlæg af Kasper » 17. jun 2013, 14:15

Funky skrev:
Kasper skrev:Selvfølgelig sidder jeg da og råber. Vi er på vej fluks mod første division, hvis vi ikke henter en angriber der er bedre end vores nuværende besætning. Det kan blive historiens dyreste salg.
Du får med garanti ikke en angriber ind som er garant for samme antal mål + assist som Helenius har leveret de sidste 2 år.
Der er altså også en betydelig forskel i niveau på det Helenius har leveret de sidste 2 år til at være bedre end de fire andre angribere vi har i truppen. Problemet ligger også i måden han har scoret flere af målene på. Ud af det blå og på egen hånd.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Helenius

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. jun 2013, 14:18

Funky skrev:
Kasper skrev:Selvfølgelig sidder jeg da og råber. Vi er på vej fluks mod første division, hvis vi ikke henter en angriber der er bedre end vores nuværende besætning. Det kan blive historiens dyreste salg.
Du får med garanti ikke en angriber ind som er garant for samme antal mål + assist som Helenius har leveret de sidste 2 år.
Slap nu lidt af, vi har hele tiden vidst at den her situation ville opstå, selvom Helenius jo ret beset ikke er solgt endnu. Du aner ikke hvad vi får ind istedet, men vi får selvfølgelig ikke en spiller som allerede har præsteret på samme niveau, det siger sig selv. Omvendt, kunne det jo være vi fik en spiller ind med andre kapaciteter end Helenius, og vi derved fik mulighed for at spille på nogle lidt andre strenge. Glasset er halvt fyldt, du ved.

Besvar