Nicklas Helenius

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Helenius

Indlæg af Frygah » 18. apr 2014, 17:13

MHJ skrev:
jonas386 skrev:Det er lidt sjovt. Da jeg for noget tid siden, på bold, argumenterede for at Helenius kunne være interesseret i at vende hjem til AaB og det ikke var det mest usandsynlige skifte, omstændighederne taget i betragtning, blev jeg kaldt super farvet, og tosse, og hvad nu.
Jeg ramte jo tydeligvis ikke helt forkert.
Jonas, jeg tror din profil er blevet hacket af Allan.
Der er i hvert fald opstået en lettere uheldig "hvad sagde jeg?" tendens på Debatsiden, og det endda i visse tilfælde for ting man har skrevet på andre fora? Ved ikke lige hvad man vil med det, og hvad det reelt gavner?

Jeg synes det vil være lidt uambitiøst af Helenius bare at vende hjem til den trygge, lille nordjyske andedam. Tag dog til Holland, Tyskland eller Championship og vis dine evner frem der! Det der Cornelius venden hjem synes jeg sgu er lidt fesent. Og det selvom jeg naturligvis meget gerne så Helenius i trøjen igen.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Helenius

Indlæg af jonas386 » 18. apr 2014, 17:46

Det var nu ikke pointen. Nærmere at det ikke ville virke som et helt dumt skifte. Hverken for Helenius, eller AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Helenius

Indlæg af Søgaard » 19. apr 2014, 11:36

1. Jeg tror ikke på at Helenius er færdig i Villa endnu, det virker som en tåbelig transfer i så fald. De sagde de var klar til at give ham tid, så det tror jeg stadig på at han får.

2. Selvfølgelig siger han, at AaB er interessant. For jeg tror inderst inde han gerne vil tilbage - og det håber jeg han kommer på et tidspunkt. Men karrieremæssigt er det da et håbløst træk, jeg tror ikke på at hans navn er så dødt at han ikke kan komme til hollandsk/belgisk/tysk fodbold, skulle det blive til en transfer.

Jeg tror og håber, at vi kun kan komme til at se Helenius tilbage, hvis det er på 1/2 års leje fra Villa, i fald de gerne vil have ham i gang med nogle kampe igen.
Aalborg BK 1885!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Helenius

Indlæg af Forza » 28. apr 2014, 09:38

Jeg ser helenius som en ideel mulighed for AaB hvis økonomien er til det. Jeg foretrækker ham fremfor Jönsson grundet hans bedre fysik, bedre evner foran mål og sidst men ikke mindst: hans AaB hjerte.

Han er en klassespiller og han ville uden tvivl pynte tilbage i den rød/hvide trøje.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Helenius

Indlæg af astonvilla » 10. maj 2014, 15:47

Jeg talte med familie i går aftes, som følger Villa på allernærmeste hold.
Som planen ser ud nu derovre, bliver der renset voldsomt ud i truppen. Der tales om at 8-10 spillere (!) får besked om at pakke.
Og mine kontakter er ikke i tvivl om at Helenius står på den liste (det er deres gæt - de ved naturligvis ikke noget konkret - de har ikke "insider status" eller noget).

"Problemet" er bare, at ingen ved om Lambert for lov til at fortsætte som manager. Som person er han temmelig vellidt derovre, men han har også vist at han nok ikke lige har det der skal til for at føre Englands Stolthed tilbage til start 80'ernes styrke. Det er langt fra sikkert han for lov til at blive. Såfremt ejerne beslutter sig for langt om længe at poste nogle seriøse penge i klubben, bliver det i hvert fald ikke med Lambert ved roret - så vil man have en ny udefra, forlyder det.

Og så ved ingen jo hvor bl.a. Helenius står.

Han må i hvert fald meget gerne vende hjem til os. Men så er det næste spørgsmål jo bare om vi overhovedet kan honorere Helenius' lønkrav? Det kan vi jo nok ikke. Han får en temmelig fed hyre i Villa, og han vil jo nok ikke tage en pay-cut på 80% for at komme hjem og spille i Aalborg?
Bienvenu Bassogog!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Helenius

Indlæg af 9520AaB » 10. maj 2014, 18:25

astonvilla skrev:Jeg talte med familie i går aftes, som følger Villa på allernærmeste hold.
Som planen ser ud nu derovre, bliver der renset voldsomt ud i truppen. Der tales om at 8-10 spillere (!) får besked om at pakke.
Og mine kontakter er ikke i tvivl om at Helenius står på den liste (det er deres gæt - de ved naturligvis ikke noget konkret - de har ikke "insider status" eller noget).

"Problemet" er bare, at ingen ved om Lambert for lov til at fortsætte som manager. Som person er han temmelig vellidt derovre, men han har også vist at han nok ikke lige har det der skal til for at føre Englands Stolthed tilbage til start 80'ernes styrke. Det er langt fra sikkert han for lov til at blive. Såfremt ejerne beslutter sig for langt om længe at poste nogle seriøse penge i klubben, bliver det i hvert fald ikke med Lambert ved roret - så vil man have en ny udefra, forlyder det.

Og så ved ingen jo hvor bl.a. Helenius står.

Han må i hvert fald meget gerne vende hjem til os. Men så er det næste spørgsmål jo bare om vi overhovedet kan honorere Helenius' lønkrav? Det kan vi jo nok ikke. Han får en temmelig fed hyre i Villa, og han vil jo nok ikke tage en pay-cut på 80% for at komme hjem og spille i Aalborg?

Rygterne siger også, at Villas upopulære rigmand sælger Villa til sommer. Villa skulle efter signede være målet for et eller andet selskab med mange penge, der vil gøre Villa til et legetøj, ligesom Chelski, Man Shitty etc. De vil kort sagt købe sig til succes, hvis dette er tilfældet har Helenius ikke en kinamands chance for at blive.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Helenius

Indlæg af Salle17 » 13. maj 2014, 18:14

http://onside.dk/superligaen/helenius-spoeger-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Interessant, men samtidig bekymrende.. Kender i nogle AaB-spillere (talenter) som har haft succes i udlandet..? Jeg kan altså ikke komme i tanke på nogen. (Udover Jesper Grønkjær)..

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Helenius

Indlæg af Brent » 13. maj 2014, 19:37

Salle17 skrev:http://onside.dk/superligaen/helenius-spoeger-i-AaB

Interessant, men samtidig bekymrende.. Kender i nogle AaB-spillere (talenter) som har haft succes i udlandet..? Jeg kan altså ikke komme i tanke på nogen. (Udover Jesper Grønkjær)..
Gaardsøe havde rimelig succes i Ipswich indtil han blev fodboldinvalid og blev blandt andet kåret som sæsonens spiller
Silberbauer i Utrecht, han var dog 4 år i FCK inden så den tæller ikke helt...

men du har ret der er langt mellem snapsene.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Helenius

Indlæg af Sauer » 13. maj 2014, 19:43

Salle17 skrev:http://onside.dk/superligaen/helenius-spoeger-i-AaB

Interessant, men samtidig bekymrende.. Kender i nogle AaB-spillere (talenter) som har haft succes i udlandet..? Jeg kan altså ikke komme i tanke på nogen. (Udover Jesper Grønkjær)..
Tja, Gaarde afviser jo rimelig prompte, at der allerede er sat bevægelser i gang. Onside hævder at have kilder, der kan fortælle det modsatte. Gaarde løber med troværdigheden. Men det er vist første gang, agenten er så klar i mælet om Helenius' ønske om at komme hjem.

Helenius er en dygtig spiller, og han er ganske anderledes end de angribere, vi har haft i truppen i denne sæson. Jeg vil savne Jönssons gennembrudsstyrke, skulle han returnere til Wolfsburg. Det har været tydeligt, at vores angreb har lidt under hans fravær i de seneste kampe (selvom 2-4-kampen i FCN var flot). Jeg kan dog ikke helt se en type som Helenius varetage Jönssons rolle meget bedre end AK eller Spalvis. Skulle man håndplukke en strandet AaB'er i udlandet til at udfylde den rolle, ville valget nok falde på Lucas. Helenius har dog så mange andre kvaliteter, der nødvendigvis vil gøre ham attraktiv for os - og så mange andre klubber. Og hvis angrebsspillet endnu en gang skal omstilles, så er Kent nu nok den rette mand til den opgave.

Heldigvis er det dog allerede meldt ud, at der ikke skal gå forbrugsfest i den hen over sommeren, så Helenius må indlade sig på en ganske almindelig Superliga-kontrakt, hvis han skal have sit ønske opfyldt. Det skal han være meget velkommen til.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Helenius

Indlæg af Brent » 13. maj 2014, 20:09

Sauer skrev:
Salle17 skrev:http://onside.dk/superligaen/helenius-spoeger-i-AaB

Interessant, men samtidig bekymrende.. Kender i nogle AaB-spillere (talenter) som har haft succes i udlandet..? Jeg kan altså ikke komme i tanke på nogen. (Udover Jesper Grønkjær)..
Tja, Gaarde afviser jo rimelig prompte, at der allerede er sat bevægelser i gang. Onside hævder at have kilder, der kan fortælle det modsatte. Gaarde løber med troværdigheden. Men det er vist første gang, agenten er så klar i mælet om Helenius' ønske om at komme hjem.

Helenius er en dygtig spiller, og han er ganske anderledes end de angribere, vi har haft i truppen i denne sæson. Jeg vil savne Jönssons gennembrudsstyrke, skulle han returnere til Wolfsburg. Det har været tydeligt, at vores angreb har lidt under hans fravær i de seneste kampe (selvom 2-4-kampen i FCN var flot). Jeg kan dog ikke helt se en type som Helenius varetage Jönssons rolle meget bedre end AK eller Spalvis. Skulle man håndplukke en strandet AaB'er i udlandet til at udfylde den rolle, ville valget nok falde på Lucas. Helenius har dog så mange andre kvaliteter, der nødvendigvis vil gøre ham attraktiv for os - og så mange andre klubber. Og hvis angrebsspillet endnu en gang skal omstilles, så er Kent nu nok den rette mand til den opgave.

Heldigvis er det dog allerede meldt ud, at der ikke skal gå forbrugsfest i den hen over sommeren, så Helenius må indlade sig på en ganske almindelig Superliga-kontrakt, hvis han skal have sit ønske opfyldt. Det skal han være meget velkommen til.
Helenius har dog noget som vores andre angribere ikke har, han er meget farlig uden for feltet og afslutter ofte ofte uden for feltet, det har jeg savnet lidt ved vores angribere. Det er primært Kusk der afslutter uddefra.

https://www.youtube.com/watch?v=rOyK8nJ3MIs" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Helenius

Indlæg af Mogens » 13. maj 2014, 20:15

Funky skrev:
Zee skrev:Hvis han kom hjem, så ville jeg ikk vide hvordan vi skulle stille i angrebet!
Spalvis og Jönsson er lige nu første prioritet og jeg helst ikk nogen af dem smide pladsen! :-)

Og man kunne jo frygte det gik nogenlunde på samme måde som med Cornelius, som tydeligvis har fået stjernenykker og tror han er noget, som han bestemt ikk er.
Nu er det jo langt fra sikkert, at Jönsson er i AaB efter ferien. Men selv med ham ude af ligningen, så står du stadig med Helenius - AK - Spalvis, og skal forklare en af dem, at han skal sætte sig på bænken.
Det ser jeg ikke det store problem i. Hverken AK eller Spalvis er på sin vis gode nok til at være selvskrevne på et tophold, der samtidig skal ud og spille i europa. Jovist, de har leveret på et fint niveau, men begge har stadig mangler og skal stadig lære meget, for at de kan være utilfredse med nogle starter og nogle indskiftninger efter ca. 60 min. De skal nok få spillet så rigeligt, og jeg synes, at det vil være dejligt at kunne smide en kvalificeret reserve ind i tilfælde af karantæner/skader i stedet for en Søren F. eller Rolf Toft.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Helenius

Indlæg af Mogens » 13. maj 2014, 20:19

Jokeren1978 skrev:Vi har allerede to dygtige angribere. Med mindre Villa forærer os Helenius mener jeg at med Kusk snarlige afgang vil bevare en langt bedre balance ved at bruge AaBs meget begrænset ressourcer på at skaffe os Lucas Andersen tilbage. Vi kan bygge hele vores offensiv op omkring ham de næste 2-3 år.

Og Lucas kan kick-starte sin karriere.
Ja, men de er stadig uprøvede på højeste niveau gennem længere tid. Videre bør vi også - med de minium 4 europæiske kampe (forhåbentlig flere) - være godt garderet, da vores alternativer i front (Frederiksen og Toft) ikke ligefrem oser af målnæse og respekt fra modstanderne. Med en Helenius tilbage som fast starter (under forudsætning af, at han leverer) kan Kent bruge en af de andre to ud fra et taktisk oplæg, hvor han vurderer, hvem der passer bedst. Skulle der blive brug for det senere kan han så skifte en stærk og sulten angriber ind - ikke noget dårligt scenarie i mine øjne.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Helenius

Indlæg af Kempes » 13. maj 2014, 21:01

Sauer skrev:
Salle17 skrev:http://onside.dk/superligaen/helenius-spoeger-i-AaB

Interessant, men samtidig bekymrende.. Kender i nogle AaB-spillere (talenter) som har haft succes i udlandet..? Jeg kan altså ikke komme i tanke på nogen. (Udover Jesper Grønkjær)..
Tja, Gaarde afviser jo rimelig prompte, at der allerede er sat bevægelser i gang. Onside hævder at have kilder, der kan fortælle det modsatte. Gaarde løber med troværdigheden. Men det er vist første gang, agenten er så klar i mælet om Helenius' ønske om at komme hjem.
Med en pokalfinale lige om hjørnet, kan Gaarde jo ikke gøre andet end afvise alt. Svarer han anderledes vil han underminere de angribere der allerede er i klubben.

Virkelig en opsigtsvækkende udtalelse fra Helenius-lejren, håber godt nok ikke han havner i Brøndby http://www.bt.dk/superligaen/nicklas-he ... r-broendby" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvem har vi placeret i lufthavnen?, hos ejendomsmæglerne? hos San Giovanni? og hos NETS?

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Helenius

Indlæg af Soren » 13. maj 2014, 21:15

Brent skrev:
Sauer skrev:
Salle17 skrev:http://onside.dk/superligaen/helenius-spoeger-i-AaB

Interessant, men samtidig bekymrende.. Kender i nogle AaB-spillere (talenter) som har haft succes i udlandet..? Jeg kan altså ikke komme i tanke på nogen. (Udover Jesper Grønkjær)..
Tja, Gaarde afviser jo rimelig prompte, at der allerede er sat bevægelser i gang. Onside hævder at have kilder, der kan fortælle det modsatte. Gaarde løber med troværdigheden. Men det er vist første gang, agenten er så klar i mælet om Helenius' ønske om at komme hjem.

Helenius er en dygtig spiller, og han er ganske anderledes end de angribere, vi har haft i truppen i denne sæson. Jeg vil savne Jönssons gennembrudsstyrke, skulle han returnere til Wolfsburg. Det har været tydeligt, at vores angreb har lidt under hans fravær i de seneste kampe (selvom 2-4-kampen i FCN var flot). Jeg kan dog ikke helt se en type som Helenius varetage Jönssons rolle meget bedre end AK eller Spalvis. Skulle man håndplukke en strandet AaB'er i udlandet til at udfylde den rolle, ville valget nok falde på Lucas. Helenius har dog så mange andre kvaliteter, der nødvendigvis vil gøre ham attraktiv for os - og så mange andre klubber. Og hvis angrebsspillet endnu en gang skal omstilles, så er Kent nu nok den rette mand til den opgave.

Heldigvis er det dog allerede meldt ud, at der ikke skal gå forbrugsfest i den hen over sommeren, så Helenius må indlade sig på en ganske almindelig Superliga-kontrakt, hvis han skal have sit ønske opfyldt. Det skal han være meget velkommen til.
Helenius har dog noget som vores andre angribere ikke har, han er meget farlig uden for feltet og afslutter ofte ofte uden for feltet, det har jeg savnet lidt ved vores angribere. Det er primært Kusk der afslutter uddefra.

https://www.youtube.com/watch?v=rOyK8nJ3MIs" onclick="window.open(this.href);return false;

Tak for kaffe, havde helt glemt hvor god en afslutter han er. Ham og Jönsson i topform sammen ville være giftigt!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Helenius

Indlæg af alithebeast » 13. maj 2014, 21:17

Kempes skrev:
Sauer skrev:
Salle17 skrev:http://onside.dk/superligaen/helenius-spoeger-i-AaB

Interessant, men samtidig bekymrende.. Kender i nogle AaB-spillere (talenter) som har haft succes i udlandet..? Jeg kan altså ikke komme i tanke på nogen. (Udover Jesper Grønkjær)..
Tja, Gaarde afviser jo rimelig prompte, at der allerede er sat bevægelser i gang. Onside hævder at have kilder, der kan fortælle det modsatte. Gaarde løber med troværdigheden. Men det er vist første gang, agenten er så klar i mælet om Helenius' ønske om at komme hjem.
Med en pokalfinale lige om hjørnet, kan Gaarde jo ikke gøre andet end afvise alt. Svarer han anderledes vil han underminere de angribere der allerede er i klubben.

Virkelig en opsigtsvækkende udtalelse fra Helenius-lejren, håber godt nok ikke han havner i Brøndby http://www.bt.dk/superligaen/nicklas-he ... r-broendby" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvem har vi placeret i lufthavnen?, hos ejendomsmæglerne? hos San Giovanni? og hos NETS?
Det sjoveste er næsten Ruds svar: "Vi snakker aldrig om, hvilke spillere vi har gang i.".

Aldrig mere eller hvad?
Hader København!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Helenius

Indlæg af Søgaard » 13. maj 2014, 21:41

Efter at have genset de mål - så vil jeg have ham tilbage :)

Spøg til side. Håber stadig han får chancen i Villa. Hvis ikke, så at der er nogle i holland/belgien der vil give ham chancen. Det er for tidligt at vende hjem. Skulle han hjem, håber jeg kun at AaB er interessant. Hvad skal man i Brøndby? Ever. Især når man har talent.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Helenius

Indlæg af Sauer » 13. maj 2014, 22:30

Søgaard skrev:Spøg til side. Håber stadig han får chancen i Villa. Hvis ikke, så at der er nogle i holland/belgien der vil give ham chancen. Det er for tidligt at vende hjem. Skulle han hjem, håber jeg kun at AaB er interessant. Hvad skal man i Brøndby? Ever. Især når man har talent.
Hvis han gerne vil hjem til Danmark, så er en klub i Holland eller Belgien jo ikke så interessant. Nu åbner agenten selvfølgelig for, at det naturligvis ikke kun er AaB som har interesse. Men når agenten direkte svarer, at Helenius gerne vil hjem til AaB, lyder det lige så meget som hjemlængsel til Aalborg, som det lyder som udlængsel fra Birmingham. Og er det situationen, ja, så synes jeg da klart Gaarde skal overveje, om det er noget man skulle kigge på.

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. dec 2009, 16:10

Re: Helenius

Indlæg af Hajen » 13. maj 2014, 22:59

Jönsson har vi jo alle - også klubben - håbet på at ville være HELT klar efter vinterpausen, men det ligner jo maksimalt noget med 2 kampe på 3 uger eller noget i den dur, og det er bare slet ikke optimalt med europæisk forude

Helenius ville jo allerede da han var her her falde ned, og spille den lidt hængende, så det ligger vel lige til højrebenet, at han kan gå ind og mere end fuldtud erstatte Jönsson - hørte/læste et eller andet sted, at Jönsson vist kun kostede et beskedent beløb (600K ??), men der bør være råderum til en forhøjelse på netop denne plads (sparer jo også Curths løn) - en stor doven baltisk måltyv sammen med en nordjysk slugger..., det bli'r stort !

Tror stadig på, at Kusk og Thomsen ta'r min. efteråret med, og så forlyder det, at Lucas ikke trives i udlandet (og slet ikke med sin situation i Ajax), så den ligger også lige for som erstatning for Due

Det bli'r så nok op til de to selv at få forhandlet ét eller andet på plads, da kun fritstillelse (nok ikke realistisk) eller lejemål kan komme på tale.

Hva' skete der i øvrigt med ham HIK'eren der var på besøg ?
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Helenius

Indlæg af BBS » 13. maj 2014, 23:29

Man kunne også overveje om Jønsson kunne spille kanten, hvis nu Kusk forlod os. Det gjorde han i Helsingborg, da man havde Henke og Gerndt på toppen. Samtidigt kunne man så håbe, at så hentede Helenius ind til angrebet, så han kunne spille sammen med Spalvis. Det kunne være noget af det bedste offensivt siden Nomvethe / Rade / Johansson.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Helenius

Indlæg af Hanga » 13. maj 2014, 23:39

Selvfølgelig skal vi have Nicklas tilbage, hvis det kan lade sig gøre økonomisk. Han er den bedste angriber vi har haft i AaB siden Rade Prica. Han er en anden type end Jönsson og minder mere om AK eller Spalvis, men hans kvaliteter er store.

I den optimale verden fik vi naturligvis både ham og Lucas hjem, meeeen det ved vi godt ikke sker. Én af dem vil være kanon.

Hvad angør Jönsson, så er han en super spiller når han rammer topniveauet, men jeg kan godt være nervøs for, om han nogensinde kommer sig helt over sin skade.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar