Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 3. feb 2016, 12:48

le Cid skrev:
AllanPedersen skrev:
le Cid skrev:Drop nu al den snak om Kina. Det er kun bud fra Kina, der har været i den prisklasse. Ingen bud fra interessante klubber har været over 20 mill - rygtet sagde ca. 18 fra Sporting...
Og nu er det 10.

For Spalvis og Sporting har fundet hinanden, og det kan fint vente til sommer for dem.
Det er muligt, at Spalvis giver os 10 mill til sommer, og det er muligt, at Sprting bliver hans nye klub.
Meeeen:
1) Der er ikke skrevet under på noget endnu, så det kan ikke udelukkes, at en endnu mere interessant klub melder sig til sommer og snupper Spalvis for snuden af Sporting. Med mindre selvfølgelig vi laver en handel inden sommer
2) Laver vi en handel inden sommer, bliver det naturligvis ikke til klausul-prisen

Hvis ikke Spalvis er i sporting når næste vindue lukker ytrer jeg mig ikke negativt herinde om noget emne i hele efterårssæsonen 2016
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af hje1980 » 3. feb 2016, 12:55

AllanPedersen skrev:
le Cid skrev:
AllanPedersen skrev:
le Cid skrev:Drop nu al den snak om Kina. Det er kun bud fra Kina, der har været i den prisklasse. Ingen bud fra interessante klubber har været over 20 mill - rygtet sagde ca. 18 fra Sporting...
Og nu er det 10.

For Spalvis og Sporting har fundet hinanden, og det kan fint vente til sommer for dem.
Det er muligt, at Spalvis giver os 10 mill til sommer, og det er muligt, at Sprting bliver hans nye klub.
Meeeen:
1) Der er ikke skrevet under på noget endnu, så det kan ikke udelukkes, at en endnu mere interessant klub melder sig til sommer og snupper Spalvis for snuden af Sporting. Med mindre selvfølgelig vi laver en handel inden sommer
2) Laver vi en handel inden sommer, bliver det naturligvis ikke til klausul-prisen

Hvis ikke Spalvis er i sporting når næste vindue lukker ytrer jeg mig ikke negativt herinde om noget emne i hele efterårssæsonen 2016
Er det en fiasko hvis Spalvis først skriver med en klub til sommer og samtidig have været med til at vinde enten medaljer eller en pokal titel?
Altså den sportslige succes som KLUBBEN selv meldte ud i dette vindue, var det primærer mål - med mindre der kom et tilbud som man ikke kunne sige nej til (hvilket der så ikke kom)

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Gnu » 3. feb 2016, 12:55

Selvfølgelig får vi ikke mere end klausulprisen. Spalvis-lejren kan jo sagtens vente til sommer og se, hvem der byder sig til, og hvad de vil spytte i lønposen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Maglau » 3. feb 2016, 12:56

le Cid skrev: 2) Laver vi en handel inden sommer, bliver det naturligvis ikke til klausul-prisen
Jo selvfølgelig gør det det. Hvis der er en klausul er det prisen nu det har det været siden tirsdag 00:01. Spalvis kan ikke skifte f'ør 01/07 og til den tid har han en klausul som træder i kraft.
Forklar lige hvordan det kan lade sig gøre at AaB nu kan få mere end klausulen? At forestille sig at nogen klub vil betale mere til AaB for en vare som de først kan få leveret 1/7 hvor den er billigere. Såfremt det skulle ske at nogen byder AaB 20 mio for at tale med Spalvis er jeg sikker på at agenten i den samtale med klubben vil gøre opmærksom på prisen efter 1/7 og at differencen bare kan smides ovenpå Spalvis løn.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af frederikshavneren » 3. feb 2016, 13:02

Gnu skrev:Selvfølgelig får vi ikke mere end klausulprisen. Spalvis-lejren kan jo sagtens vente til sommer og se, hvem der byder sig til, og hvad de vil spytte i lønposen.
Det tror jeg desværre heller ikke. Spørgsmålet er som jeg ser det om Sporting vælger at betale klausulprisen eller den fulde pris på et par ekstra millioner for at undgå en videresalgsklausul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 3. feb 2016, 13:02

AllanPedersen skrev:Nin, Flæske:

Hvor mange gange skal man citere det her før en af jer gider forholde sig til det:
- Sporting vil gerne have ham. Lukas vil gerne til Sporting. Den beslutning er taget, men alle ved også, at han har en frikøbsklausul til sommer, siger Janzen til BT.
Nu bruger jeg alle 3 konventioner for at drille Buzz og for at høre en kommentar på det.
Han siger rent faktisk at Lukas kommer til Sporting. Det ved i godt ikke?



Hvis Spalvis skifter til Sporting på klausulen så snart vinduet åbner.
æder i så de ord, eller har det så været umuligt at forudsige?
Umuligt at forudsige? Som jeg skrev mange sider tilbage, så er det bestemt plausibelt at han skifter til Sporting, og endda til klausulpris. For Sporting er et noget nærd optimalt skifte for ham. Men selv hvis der er lavet en aftale under bordet, umuliggører dette naturligvis ikke at andre spillere kommer på banen med et endnu bedre tilbud. Benægter du denne mulighed? Du opstiller det som at den eneste mulighed nu er at han skifter. Igen, det er plausibelt, og du skal fandme ikke komme og fremstille dig som martyren der var alene med dette synspunkt om seks mååneder. Den eneste anke jeg kan få øje på er at du, som du vist plejer, ser på det i alt eller intet termer der får folk op ad stolene.

Så Allan, anerkend at det er sandsynligt at han skifter til Sporting, men ikke at det er en nødvendighed.

Derudover, så håber jeg ikke for Spalvis agent at det du citerer betyder at der er lavet en aftale fra sommer 2016, for så er det ulovligt. Igen, det betyder ikke vi kan bevise noget, men det er noget man evt. bør forfølge.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 3. feb 2016, 13:04

Konceptet var jo ligesom

at hvis Sporting betaler 18mill nu eks og får en kontrakt med Spalvis fra d. 1/7
Så slipper de for den budkrig der kan opstå når prisen for ham kun er 10mill..
Specielt hvis han fortsætter med at score mål.

Det er et meget simpelt koncept at forstå.. snup ham nu før andre klubber kommer til fadet.
Og tilbyder ham store lønninger.

Altså hvorfor er det i tror Gaarde siger de har arbejdet i døgndrift på den her handel i dette vindue?
Er det bare for sjov? hvis man kun regnede med at kunne få klausul prisen.
Det lyder som om på nogle af jer der aldrig har været muligt for os at få mere end klausul prisen.
Men Gaarde har netop været ude og sige i medierne de regnede med store bud på Spalvis og de har arbejdet på at få en handel igennem.



Nu virker det så bare umiddelbart til at Sporten og Spalvis er så sikre på hinanden
at Sporting ikke føler de behøver sikre ham. og dermed kan vente til sommer og spare penge.

Flæske: selvfølgelig er han ikke dum nok til at underskrive en kontrakt nu hvor det er ulovligt.
Men han siger ordret de har besluttet sig for han skal til Sporting.. det siger han altså.. direkte.
Det er ikke mig der overfortolker noget.. han siger det er besluttet Spalvis skal til Sporting.

I gør grin med Spalvis skulle have lavet en underhånds aftale med Sporting allerede..
Og det tror jeg han har.. så kan du sige hvad du vil.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 3. feb 2016, 13:10

AllanPedersen skrev:Konceptet var jo ligesom

at hvis Sporting betaler 18mill nu eks og får en kontrakt med Spalvis fra d. 1/7
Så slipper de for den budkrig der kan opstå når prisen for ham kun er 10mill..
Specielt hvis han fortsætter med at score mål.

Det er et meget simpelt koncept at forstå.. snup ham nu før andre klubber kommer til fadet.
Og tilbyder ham store lønninger.

Altså hvorfor er det i tror Gaarde siger de har arbejdet i døgndrift på den her handel i dette vindue?
Er det bare for sjov? hvis man kun regnede med at kunne få klausul prisen.
Det lyder som om på nogle af jer der aldrig har været muligt for os at få mere end klausul prisen.
Men Gaarde har netop været ude og sige i medierne de regnede med store bud på Spalvis og de har arbejdet på at få en handel igennem.



Nu virker det så bare umiddelbart til at Sporten og Spalvis er så sikre på hinanden
at Sporten ikke føler de behøver sikre ham. og dermed kan vente til sommer og spare penge.

Flæske: selvfølgelig er han ikke dum nok til at underskrive en kontrakt nu hvor det er ulovligt.
Men han siger ordret de har besluttet sig for han skal til Sporting.. det siger han altså.. direkte.
Det er ikke mig der overfortolker noget.. han siger det er besluttet Spalvis skal til Sporting.
Hvis indlæg svarer du på? Brug nu citater Allan, så virker det heller ikke som om du forsøger at skifte spor for at undgå at svare på andres spørgsmål, hvilket er mega mega trættende.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 3. feb 2016, 13:11

jeg svarer ikke på dit i hvert fald Buzz.. fremover.
Så kan du bare huske det hvergang inden du trykker reply.

Simpelthen så pinligt du konstant vil snakke grammatik og konventioner.
I stedet for fodbold.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 3. feb 2016, 13:16

AllanPedersen skrev:jeg svarer ikke på dit i hvert fald Buzz.. fremover.
Så kan du bare huske det hvergang inden du trykker reply.

Simpelthen så pinligt du konstant vil snakke grammatik og konventioner.
I stedet for fodbold.
Du er jo en smule inkonsistent, så det er jo ikke helt til at regne ud. Derudover er der intet pinligt i at gøre dig opmærksom på et reelt problem med din debatstil, som de fleste andre end dig selv vist kan genkende.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af hje1980 » 3. feb 2016, 13:42

Maglau skrev:
le Cid skrev: 2) Laver vi en handel inden sommer, bliver det naturligvis ikke til klausul-prisen
Jo selvfølgelig gør det det. Hvis der er en klausul er det prisen nu det har det været siden tirsdag 00:01. Spalvis kan ikke skifte f'ør 01/07 og til den tid har han en klausul som træder i kraft.
Forklar lige hvordan det kan lade sig gøre at AaB nu kan få mere end klausulen? At forestille sig at nogen klub vil betale mere til AaB for en vare som de først kan få leveret 1/7 hvor den er billigere. Såfremt det skulle ske at nogen byder AaB 20 mio for at tale med Spalvis er jeg sikker på at agenten i den samtale med klubben vil gøre opmærksom på prisen efter 1/7 og at differencen bare kan smides ovenpå Spalvis løn.
Forkert... klausulen træder først i kræft 1. juli (som jeg har forstået det) - til den tid kan alle klubber der ikke ønsker at betale mere end det byde sig til.
Hvis en klub ønsker at UNDGÅ lønningskrig til den tid og presset fra andre klubber om hvem der kan lave den bedste pakke, så kan de byde nu og se om de kan blive enige med AaB og med Spalvis.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af FlæskeFrank » 3. feb 2016, 13:50

AllanPedersen skrev:I gør grin med Spalvis skulle have lavet en underhånds aftale med Sporting allerede..
Og det tror jeg han har.. så kan du sige hvad du vil.
Nu må du gerne trække offerkortet. Jeg siger bare, at det ikke giver meget mening for Spalvis at aftale forhåndskontrakt med Sporting og det er derfor jeg gerne ville have svar på dette fra dig:
FlæskeFrank skrev:Ad 1) Nu må du jo bestemme dig, er Spalvis god eller ej ? Selvfølgelig har Sporting også frihedsgrader. Men hvis du tror Spalvis er 40 mio kr. værd, så er Sporting altså ikke den eneste gode klub, som vil være interesseret i Spalvis. Og det ved Sporting godt. Så skal de kæmpe med PrL-klubber.

Og igen beslut dig. Er Spalvis og hans agent udspekuleret eller dumme ? Hvis de er udspekuleret og tænker AaB skal have en mindre del af kagen, hvorfor skulle de så indgå aftale med Sporting. Og tro mig Spalvis kan ikke sige til Sporting "Ja, jeg vil gerne til jer, hvis ikke noget bedre dukker op".

Så hvad mener du Spalvis burde sælges for ? Du argumenterer på den ene hånd, som om han er nød til at indgå en lusket aftale med Sporting, fordi han er Mike Tullberg. To sekunder efter klandrer du omverdenen, fordi de ikke kan se hvilke verdenstalent Spalvis er.
.

Du har jo svaret, at Spalvis ikke er dum og underskriver en ulovlig kontrakt. Det forventer ingen. Men du må vel kunne forklare om værdien af Spalvis.
For hvert andet argument om Spalvis fra din side antyder, at han er så ringe, at han stort set ingen løn kan optjene. Men når Gaarde skal sælge ham, så er klausulen horribel. lav.

Så nu får du lov til at komme med dit bud på spillerens værdi. Når du ikke svarer antager jeg det er netop fordi, at hver anden påstand stritter i modsat retning.
- FlæskeFrank

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 3. feb 2016, 14:00

Det vil være meget nemt ved hjælp af logik af svare på.

Jeg mener Spalvis har en værdi af 25-30 mill..
Det er så ligegyldigt for han ryger til 10mill.

Jeg mener sporting nok har besluttet.. At Spalvis har udtrykket han vil til dem.. Det har de besluttet 'siger agenten'

Så det er værd at vente på klausulen forsvinder væk. Spalvis har jo allerede afvist Eks en kinesisk klub.

Hvis så Spalvis ombestemmer sig d. 1/7 og siger nej nu vil jeg hellere til Tyskland.. Så har du ret så kunne sporting have nuppet ham nu til 20mill..

Men tænk nu lige at sporting intet har mistet. Så har de et helt vindue til at finde en anden bredde spiller.

Jeg mener det er ret sandsynlig de har opvejet AaB's pris mod i stedet at vente til sommer og synes det ligger i kortene de let kan få Spalvis overtalt og spare 10mill til os..

Kan det svares mere tydeligt?

Og flæske du bevæger dig selv i sort hvid..

Du argumentere som om Spalvis skulle være det samme værd nu som da vi skrev kontrakt?
Er det i orden jeg tænker han var mindre værd dengang da han lige var hevet op og vi skrev kontrakt? Eller forbliver en spiller det samme værdi.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 3. feb 2016, 14:09

AllanPedersen skrev:Det vil være meget nemt ved hjælp af logik af svare på.

Jeg mener Spalvis har en værdi af 25-30 mill..
Det er så ligegyldigt for han ryger til 10mill.

Jeg mener sporting nok har besluttet.. At Spalvis har udtrykket han vil til dem.. Det har de besluttet 'siger agenten'

Så det er værd at vente på klausulen forsvinder væk. Spalvis har jo allerede afvist Eks en kinesisk klub.

Hvis så Spalvis ombestemmer sig d. 1/7 og siger nej nu vil jeg hellere til Tyskland.. Så har du ret så kunne sporting have nuppet ham nu til 20mill..

Men tænk nu lige at sporting intet har mistet. Så har de et helt vindue til at finde en anden bredde spiller.

Jeg mener det er ret sandsynlig de har opvejet AaB's pris mod i stedet at vente til sommer og synes det ligger i kortene de let kan få Spalvis overtalt og spare 10mill til os..

Kan det svares mere tydeligt?

Og flæske du bevæger dig selv i sort hvid..

Du argumentere som om Spalvis skulle være det samme værd nu som da vi skrev kontrakt?
Er det i orden jeg tænker han var mindre værd dengang da han lige var hevet op og vi skrev kontrakt? Eller forbliver en spiller det samme værdi.
Hvis du mener Spalvis værdi er 25-30 mio, så mister sporting relativt set mellem 5 og 10 millioner hvis de skal finde en anden spiller, hvis de kunne have fået Spalvis til 20. Det kan ikke være anderledes. En anden spiller på samme niveau ville jo være 25-30 mio værd.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af AllanPedersen » 3. feb 2016, 14:15

Hvis Spalvis ikke vælger dem ja..

Som jeg så siger at det regner de nok med han gør.. Nok til de ikke gider betale 10 mill mere end om 4 måneder..

Svært at regne med andet når Spalvis agent decideret står i medierne og siger det er besluttet de vil til sporting..

Så havde jeg også tager chancen som den klub
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 3. feb 2016, 14:18

AllanPedersen skrev:Hvis Spalvis ikke vælger dem ja..

Som jeg så siger at det regner de nok med han gør.. Nok til de ikke gider betale 10 mill mere end om 4 måneder..

Svært at regne med andet når Spalvis agent decideret står i medierne og siger det er besluttet de vil til sporting..

Så havde jeg også tager chancen som den klub
Vi er jo enige i at Spalvis med stor sandsynlighed vælger Sporting, og dermed til en pris et stykke under Spalvis værdi (hvis han ikke havde en klausul). Men, derfor kan vi være heldige med en budkrig, der gør Sporting en smule bange, hvilket kan sparke prisen lidt op over klausulprisen. Ikke op på Spalvis reelle værdi, men måske over de 15 mio (hvis klausulen er på 10). Men godt, så er der vist ikke mere at komme efter her.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

seamann

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af seamann » 3. feb 2016, 14:21

er der købt ekstra lagerplads til den uendelige mængde af gentagelser, der er i denne tråd?
Og hvis så juntaen kunne lukke af for autogenererede indlæg.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Maglau » 3. feb 2016, 14:24

hje1980 skrev:
Maglau skrev:
le Cid skrev: 2) Laver vi en handel inden sommer, bliver det naturligvis ikke til klausul-prisen
Jo selvfølgelig gør det det. Hvis der er en klausul er det prisen nu det har det været siden tirsdag 00:01. Spalvis kan ikke skifte f'ør 01/07 og til den tid har han en klausul som træder i kraft.
Forklar lige hvordan det kan lade sig gøre at AaB nu kan få mere end klausulen? At forestille sig at nogen klub vil betale mere til AaB for en vare som de først kan få leveret 1/7 hvor den er billigere. Såfremt det skulle ske at nogen byder AaB 20 mio for at tale med Spalvis er jeg sikker på at agenten i den samtale med klubben vil gøre opmærksom på prisen efter 1/7 og at differencen bare kan smides ovenpå Spalvis løn.
Forkert... klausulen træder først i kræft 1. juli (som jeg har forstået det) - til den tid kan alle klubber der ikke ønsker at betale mere end det byde sig til.
Hvis en klub ønsker at UNDGÅ lønningskrig til den tid og presset fra andre klubber om hvem der kan lave den bedste pakke, så kan de byde nu og se om de kan blive enige med AaB og med Spalvis.
AaB er fuldstændig ligegyldig i den her situation de er parkeret på sidelinien og er ikke med i nogen budkrig - de får det beløb der står på klausulen. En evt budkrig vil kun omhandle det beløb som Spalvis ska have.
Spalvis kan ikke skifte før efter klausulen er trådt i kraft uanset hvordan vi ser på det.
Måske i teorien kan AaB fastholde at ingen snakker med SPalvis før vi har godkendt et beløb der ligger over klausulen ellers må de vente til efter 1/7 - men
1) hvilken interesse skulle AaB have i det
2) når spalvis agent kan lave alle de aftaler under bordet han lyster indtil 1/7.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gamen

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Gamen » 3. feb 2016, 14:27

Buzz Killington skrev:
Vi er jo enige i at Spalvis med stor sandsynlighed vælger Sporting, og dermed til en pris et stykke under Spalvis værdi (hvis han ikke havde en klausul). Men, derfor kan vi være heldige med en budkrig, der gør Sporting en smule bange, hvilket kan sparke prisen lidt op over klausulprisen. Ikke op på Spalvis reelle værdi, men måske over de 15 mio (hvis klausulen er på 10). Men godt, så er der vist ikke mere at komme efter her.
Hvorfor skulle der komme budkrig? Klausulprisen er klausulprisen. Vil andre klubber lokke Spalvis, så er det nok hans personlige vilkår de finjusterer, og ikke transfersummen. Den kommer ikke til at stige, for den ligger fast. AaB er tvunget til at acceptere bud på det klausulen lyder på.

Vi får 10 mio. for Spalvis og det er dét. Hvad klubberne så vil lokke Spalvis med, kommer til at blive imellem ham og de pågældende klubber.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 3. feb 2016, 14:42

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Vi er jo enige i at Spalvis med stor sandsynlighed vælger Sporting, og dermed til en pris et stykke under Spalvis værdi (hvis han ikke havde en klausul). Men, derfor kan vi være heldige med en budkrig, der gør Sporting en smule bange, hvilket kan sparke prisen lidt op over klausulprisen. Ikke op på Spalvis reelle værdi, men måske over de 15 mio (hvis klausulen er på 10). Men godt, så er der vist ikke mere at komme efter her.
Hvorfor skulle der komme budkrig? Klausulprisen er klausulprisen. Vil andre klubber lokke Spalvis, så er det nok hans personlige vilkår de finjusterer, og ikke transfersummen. Den kommer ikke til at stige, for den ligger fast. AaB er tvunget til at acceptere bud på det klausulen lyder på.

Vi får 10 mio. for Spalvis og det er dét. Hvad klubberne så vil lokke Spalvis med, kommer til at blive imellem ham og de pågældende klubber.
Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet. Vi snakker om perioden fra nu og til klausulen bliver aktiveret. I den periode kan AaB selv vælge hvem de vil forhandle med. Hvis klubberne vil have lov til at forhandle med Spalvis, så skal de acceptere AaB's pris, om den så er på 100 mio. Derfor kan der opstå budkrig.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar