Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Tobias83
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 11. jun 2008, 13:33
Geografisk sted: Birkerød

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Tobias83 » 20. apr 2016, 15:45

Lige da han blev solgt skrev jeg:
Sauer skrev:
Tobias83 skrev:Han er solgt, godt så er den bekymring ude af hovedet på Spalvis. Nu ser jeg så lige et andet spøgelse.
Vil Splvis spare sig selv nu for at undgå skader og være 100% klar til hans nye hold til sommer?
Nej
Måske han alligevel har tænkt mere på de varme himmelstrøg, end at træne i det kolde nord :S

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... alvis-form

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Pastorius » 20. apr 2016, 16:01

Tobias83 skrev:Lige da han blev solgt skrev jeg:
Sauer skrev:
Tobias83 skrev:Han er solgt, godt så er den bekymring ude af hovedet på Spalvis. Nu ser jeg så lige et andet spøgelse.
Vil Splvis spare sig selv nu for at undgå skader og være 100% klar til hans nye hold til sommer?
Nej
Måske han alligevel har tænkt mere på de varme himmelstrøg, end at træne i det kolde nord :S

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... alvis-form
Den her peger tilbage på Lars Søndergaard, synes jeg. Som der diskuteres andetssteds om han var/er den rette træner for AaB.

At tage den diskussion offenligt og endda kæde det sammen er total mangel på mennekseligt og ledelsesformat. Jeg har intet at udsætte på ham fodboldfagligt, og mener ikke man kan være skuffet over resultaterne også, men han fremstår offenligt som en svag kommunikator og en halvskidt leder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 20. apr 2016, 16:07

Pastorius skrev:
Tobias83 skrev:Lige da han blev solgt skrev jeg:
Sauer skrev:
Tobias83 skrev:Han er solgt, godt så er den bekymring ude af hovedet på Spalvis. Nu ser jeg så lige et andet spøgelse.
Vil Splvis spare sig selv nu for at undgå skader og være 100% klar til hans nye hold til sommer?
Nej
Måske han alligevel har tænkt mere på de varme himmelstrøg, end at træne i det kolde nord :S

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... alvis-form
Den her peger tilbage på Lars Søndergaard, synes jeg. Som der diskuteres andetssteds om han var/er den rette træner for AaB.

At tage den diskussion offenligt og endda kæde det sammen er total mangel på mennekseligt og ledelsesformat. Jeg har intet at udsætte på ham fodboldfagligt, og mener ikke man kan være skuffet over resultaterne også, men han fremstår offenligt som en svag kommunikator og en halvskidt leder.
Ja, det er svaert at se hvad han tror han kan vinde ved saadan en kommentar, og det ligner mest af alt noget Staale'sk forfaengelighed, som i vaerste fald gaar udover spillernes tillid. Angaaende spillet paa banen, saa er det tydeligt for enhver at Spalvis, med undtagelse af en 100% chance, ikke har faaet de bolde han skal bruge. Sikkert fordi der er langt mindre plads nu hvor der er en "angriber" faerre at holde oeje med efter Dalles afrejse
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Funky » 21. apr 2016, 12:34

Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:
Tobias83 skrev:Lige da han blev solgt skrev jeg:
Sauer skrev:
Tobias83 skrev:Han er solgt, godt så er den bekymring ude af hovedet på Spalvis. Nu ser jeg så lige et andet spøgelse.
Vil Splvis spare sig selv nu for at undgå skader og være 100% klar til hans nye hold til sommer?
Nej
Måske han alligevel har tænkt mere på de varme himmelstrøg, end at træne i det kolde nord :S

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... alvis-form
Den her peger tilbage på Lars Søndergaard, synes jeg. Som der diskuteres andetssteds om han var/er den rette træner for AaB.

At tage den diskussion offenligt og endda kæde det sammen er total mangel på mennekseligt og ledelsesformat. Jeg har intet at udsætte på ham fodboldfagligt, og mener ikke man kan være skuffet over resultaterne også, men han fremstår offenligt som en svag kommunikator og en halvskidt leder.
Ja, det er svaert at se hvad han tror han kan vinde ved saadan en kommentar, og det ligner mest af alt noget Staale'sk forfaengelighed, som i vaerste fald gaar udover spillernes tillid. Angaaende spillet paa banen, saa er det tydeligt for enhver at Spalvis, med undtagelse af en 100% chance, ikke har faaet de bolde han skal bruge. Sikkert fordi der er langt mindre plads nu hvor der er en "angriber" faerre at holde oeje med efter Dalles afrejse
Der er jo også den mulighed, at Søndergaards kommentar handler om mere end det, vi udenforstående lige kan se på kampdage (det er jo ikke nye toner fra Søndergaard), og jeg tror ikke, Spalvis har nogen chance for at slå igennem i udlandet, hvis han bliver slået ud af sådan en kommentar. Når det er sagt kan det da godt være, den form for kommunikation ikke passer på AaB. Det handler så om, hvordan det lander i truppen. Er det noget, som giver Søndergaard mere eller mindre kredit iblandt spillerne? Hard to say.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Pastorius » 21. apr 2016, 16:50

Funky skrev:
Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:
Tobias83 skrev:Lige da han blev solgt skrev jeg:
Sauer skrev:
Tobias83 skrev:Han er solgt, godt så er den bekymring ude af hovedet på Spalvis. Nu ser jeg så lige et andet spøgelse.
Vil Splvis spare sig selv nu for at undgå skader og være 100% klar til hans nye hold til sommer?
Nej
Måske han alligevel har tænkt mere på de varme himmelstrøg, end at træne i det kolde nord :S

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... alvis-form
Den her peger tilbage på Lars Søndergaard, synes jeg. Som der diskuteres andetssteds om han var/er den rette træner for AaB.

At tage den diskussion offenligt og endda kæde det sammen er total mangel på mennekseligt og ledelsesformat. Jeg har intet at udsætte på ham fodboldfagligt, og mener ikke man kan være skuffet over resultaterne også, men han fremstår offenligt som en svag kommunikator og en halvskidt leder.
Ja, det er svaert at se hvad han tror han kan vinde ved saadan en kommentar, og det ligner mest af alt noget Staale'sk forfaengelighed, som i vaerste fald gaar udover spillernes tillid. Angaaende spillet paa banen, saa er det tydeligt for enhver at Spalvis, med undtagelse af en 100% chance, ikke har faaet de bolde han skal bruge. Sikkert fordi der er langt mindre plads nu hvor der er en "angriber" faerre at holde oeje med efter Dalles afrejse
Der er jo også den mulighed, at Søndergaards kommentar handler om mere end det, vi udenforstående lige kan se på kampdage (det er jo ikke nye toner fra Søndergaard), og jeg tror ikke, Spalvis har nogen chance for at slå igennem i udlandet, hvis han bliver slået ud af sådan en kommentar. Når det er sagt kan det da godt være, den form for kommunikation ikke passer på AaB. Det handler så om, hvordan det lander i truppen. Er det noget, som giver Søndergaard mere eller mindre kredit iblandt spillerne? Hard to say.
Det er fuldstændigt ligegyldigt hvad det handler om - den hører ikke hjemme i det offentlige rum.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Provst i Brovst » 21. apr 2016, 17:03

Funky skrev:
Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:
Tobias83 skrev:Lige da han blev solgt skrev jeg:
Sauer skrev:
Tobias83 skrev:Han er solgt, godt så er den bekymring ude af hovedet på Spalvis. Nu ser jeg så lige et andet spøgelse.
Vil Splvis spare sig selv nu for at undgå skader og være 100% klar til hans nye hold til sommer?
Nej
Måske han alligevel har tænkt mere på de varme himmelstrøg, end at træne i det kolde nord :S

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... alvis-form
Den her peger tilbage på Lars Søndergaard, synes jeg. Som der diskuteres andetssteds om han var/er den rette træner for AaB.

At tage den diskussion offenligt og endda kæde det sammen er total mangel på mennekseligt og ledelsesformat. Jeg har intet at udsætte på ham fodboldfagligt, og mener ikke man kan være skuffet over resultaterne også, men han fremstår offenligt som en svag kommunikator og en halvskidt leder.
Ja, det er svaert at se hvad han tror han kan vinde ved saadan en kommentar, og det ligner mest af alt noget Staale'sk forfaengelighed, som i vaerste fald gaar udover spillernes tillid. Angaaende spillet paa banen, saa er det tydeligt for enhver at Spalvis, med undtagelse af en 100% chance, ikke har faaet de bolde han skal bruge. Sikkert fordi der er langt mindre plads nu hvor der er en "angriber" faerre at holde oeje med efter Dalles afrejse
Der er jo også den mulighed, at Søndergaards kommentar handler om mere end det, vi udenforstående lige kan se på kampdage (det er jo ikke nye toner fra Søndergaard), og jeg tror ikke, Spalvis har nogen chance for at slå igennem i udlandet, hvis han bliver slået ud af sådan en kommentar. Når det er sagt kan det da godt være, den form for kommunikation ikke passer på AaB. Det handler så om, hvordan det lander i truppen. Er det noget, som giver Søndergaard mere eller mindre kredit iblandt spillerne? Hard to say.

Det virker til at bemærkningen har ramt plet.

Spalvis: Har ikke spillet så godt som i efteråret
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Funky » 21. apr 2016, 17:25

Pastorius skrev: Det er fuldstændigt ligegyldigt hvad det handler om - den hører ikke hjemme i det offentlige rum.
Jeg synes måske du læser den som lidt mere dramatisk end den behøv's. Han deler jo ikke storsvinere ud, men siger blot noget, vi i øvrigt allerede har hørt fra klubben: At transfersituationen har påvirket Spalvis. Når nu virkeligheden er, at Søndergaard alligevel er nået til at vurdere, at Spalvis - ligatopscoreren - ikke skal starte inde, så syns jeg altså ikke hans kommentarer virke særligt farlige.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. apr 2016, 01:08

Funky skrev:
Pastorius skrev: Det er fuldstændigt ligegyldigt hvad det handler om - den hører ikke hjemme i det offentlige rum.
Jeg synes måske du læser den som lidt mere dramatisk end den behøv's. Han deler jo ikke storsvinere ud, men siger blot noget, vi i øvrigt allerede har hørt fra klubben: At transfersituationen har påvirket Spalvis. Når nu virkeligheden er, at Søndergaard alligevel er nået til at vurdere, at Spalvis - ligatopscoreren - ikke skal starte inde, så syns jeg altså ikke hans kommentarer virke særligt farlige.
Enig, jeg kan heller ikke se det dramatiske, eller for den sags skyld dumme, i udtalelserne. Jeg synes det er helt naturligt at man giver en forklaring på hvorfor superligaens topscorer i øjeblikket ikke er god nok til at starte inde.

Og så er det vel i øvrigt kun naturligt at man er skuffet over den indsats Spalvis leverer, for det er helt tydeligt at han slet ikke har samme fokus og yder det han plejer.

emil_kj
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 77
Tilmeldt: 23. jan 2015, 09:33

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af emil_kj » 25. apr 2016, 22:03

En kammerat sad lige bag AaB-bænk til dagens kamp mod Randers. Da Spalvis blev bedt om at varme grundigt op i 1. halvleg var der ikke meget arbejdsomhed fra Spalvis. Spalvis stod blot og lavede lidt udstrækningsøvelser, kiggede bold og ville skifte sine støvler. Det førte til heftige diskussioner med AaB-bænk; deriblandt både Augo og Friis.

Tyder på der stadig er attitude-problemer. Her et billede af noget af diskussion.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Provst i Brovst » 25. apr 2016, 22:09

emil_kj skrev:En kammerat sad lige bag AaB-bænk til dagens kamp mod Randers. Da Spalvis blev bedt om at varme grundigt op i 1. halvleg var der ikke meget arbejdsomhed fra Spalvis. Spalvis stod blot og lavede lidt udstrækningsøvelser, kiggede bold og ville skifte sine støvler. Det førte til heftige diskussioner med AaB-bænk; deriblandt både Augo og Friis.

Tyder på der stadig er attitude-problemer. Her et billede af noget af diskussion.
Det er ærgerligt.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af 634 » 25. apr 2016, 22:24

emil_kj skrev:En kammerat sad lige bag AaB-bænk til dagens kamp mod Randers. Da Spalvis blev bedt om at varme grundigt op i 1. halvleg var der ikke meget arbejdsomhed fra Spalvis. Spalvis stod blot og lavede lidt udstrækningsøvelser, kiggede bold og ville skifte sine støvler. Det førte til heftige diskussioner med AaB-bænk; deriblandt både Augo og Friis.

Tyder på der stadig er attitude-problemer. Her et billede af noget af diskussion.
Så lad dog en anden blive skiftet ind, Thrane
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Buzz Killington » 26. apr 2016, 00:52

emil_kj skrev:En kammerat sad lige bag AaB-bænk til dagens kamp mod Randers. Da Spalvis blev bedt om at varme grundigt op i 1. halvleg var der ikke meget arbejdsomhed fra Spalvis. Spalvis stod blot og lavede lidt udstrækningsøvelser, kiggede bold og ville skifte sine støvler. Det førte til heftige diskussioner med AaB-bænk; deriblandt både Augo og Friis.

Tyder på der stadig er attitude-problemer. Her et billede af noget af diskussion.
Fandme ikke godt, og da slet ikke fra en spiller der mangler at bevise sit vaerd. Han burde med sin nuvaerende form vaere den der gaar forrest og viser han vil det her. Den slags der kan vaere gift for et omklaedningsrum. Jeg gaar ud fra staben har styr paa situationen, men selvom jeg er sikker paa Friis er pisse dygtig, saa kan jeg da komme i tvivl om hvorvidt han er den rette til at saette spillerne paa plads.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Yankee » 26. apr 2016, 08:49

Her kan man med rette spørge om den gamle Lynge-flinkeskole-doktrin ikke viser sin bagside. Vi har behandlet Spalvis rigtig, rigtig godt og så forventer vi bare at han på samme måde vil være pligtopfyldende og hårdtarbejdende selvom han har fremtiden på plads og ikke har det store incitament til at yde mere end højst nødvendigt.

Spalvis kommer på godt og ondt med et mindset, hvor det handler om at tage vare på sig selv og sine egne muligheder. Det medfører at han har haft en meget tydelig viljestyrke, men måske også at han lige nu ikke kan finde den store motivation i en situation hvor han reelt ikke har noget at tabe.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af limey » 26. apr 2016, 09:15

Yankee skrev:Her kan man med rette spørge om den gamle Lynge-flinkeskole-doktrin ikke viser sin bagside. Vi har behandlet Spalvis rigtig, rigtig godt og så forventer vi bare at han på samme måde vil være pligtopfyldende og hårdtarbejdende selvom han har fremtiden på plads og ikke har det store incitament til at yde mere end højst nødvendigt.

Spalvis kommer på godt og ondt med et mindset, hvor det handler om at tage vare på sig selv og sine egne muligheder. Det medfører at han har haft en meget tydelig viljestyrke, men måske også at han lige nu ikke kan finde den store motivation i en situation hvor han reelt ikke har noget at tabe.
Jeg tror du har ret. Alle "doktriner" har deres bagside. Alligevel vil jeg foretrække Lyngemodellen, fordi vi ved, at den, i langt de fleste tilfælde, virker bedst.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Martino » 26. apr 2016, 14:12

Yankee skrev:Her kan man med rette spørge om den gamle Lynge-flinkeskole-doktrin ikke viser sin bagside. Vi har behandlet Spalvis rigtig, rigtig godt og så forventer vi bare at han på samme måde vil være pligtopfyldende og hårdtarbejdende selvom han har fremtiden på plads og ikke har det store incitament til at yde mere end højst nødvendigt.

Spalvis kommer på godt og ondt med et mindset, hvor det handler om at tage vare på sig selv og sine egne muligheder. Det medfører at han har haft en meget tydelig viljestyrke, men måske også at han lige nu ikke kan finde den store motivation i en situation hvor han reelt ikke har noget at tabe.
Og hvis man kender lidt til "russisk" kultur, som jeg gætter på også ligger lidt i den litauiske, ja så har de en tendens til at sænke niveauet/gejsten når de har opnået deres mål. Det er set med så mange dygtige russiske fodboldspillere...desværre. Hleb(hviderusser) er nok det største eksempel i nyere tid.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Gamen » 26. apr 2016, 14:17

Martino skrev: Og hvis man kender lidt til "russisk" kultur, som jeg gætter på også ligger lidt i den litauiske, ja så har de en tendens til at sænke niveauet/gejsten når de har opnået deres mål. Det er set med så mange dygtige russiske fodboldspillere...desværre. Hleb(hviderusser) er nok det største eksempel i nyere tid.
Taget i betragtning af, at hans mor har været håndboldspiller på højeste niveau og at han aldrig for alvor har boet i Litauen, så tvivler jeg stærkt på at din analyse holder.
Han er blot en spiller der er på vej væk. Vi skal ikke kigge meget længere væk end 30 m. længere nede af banen, for at finde en spiller som har præsteret mindst lige så dårligt efter annonceringen af hans kommende skifte. Det er vel en kalkuleret risiko, når man indgår en aftale om et skifte så tidligt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Martino » 26. apr 2016, 14:22

Gamen skrev:
Martino skrev: Og hvis man kender lidt til "russisk" kultur, som jeg gætter på også ligger lidt i den litauiske, ja så har de en tendens til at sænke niveauet/gejsten når de har opnået deres mål. Det er set med så mange dygtige russiske fodboldspillere...desværre. Hleb(hviderusser) er nok det største eksempel i nyere tid.
Taget i betragtning af, at hans mor har været håndboldspiller på højeste niveau og at han aldrig for alvor har boet i Litauen, så tvivler jeg stærkt på at din analyse holder.
Han er blot en spiller der er på vej væk. Vi skal ikke kigge meget længere væk end 30 m. længere nede af banen, for at finde en spiller som har præsteret mindst lige så dårligt efter annonceringen af hans kommende skifte. Det er vel en kalkuleret risiko, når man indgår en aftale om et skifte så tidligt.
Det er muligt. Kan bare huske at enten Erik Larsen eller Michael Laudrup har været inde omkring den samme problematik.
Nu har jeg aldrig været fan af KEP, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Synes han er ligeså tvivlsom en spiller som altid. Problemet er mere at nu scorer vi ikke så mange mål og så bliver fejlende mere afgørende.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Gamen » 26. apr 2016, 14:31

Martino skrev:Problemet er mere at nu scorer vi ikke så mange mål og så bliver fejlende mere afgørende.
Det falder vel næppe tilbage på Spalvis, men på de der skal servicere angriberne. Det er trods alt tydeligt at se, at der kommer langt mindre fra backs, og at vores højrekanter generelt har haft en rædselsfuld periode efter vinteren, hvor ingen af dem er kommet igang endnu.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Martino » 26. apr 2016, 14:32

Gamen skrev:
Martino skrev:Problemet er mere at nu scorer vi ikke så mange mål og så bliver fejlende mere afgørende.
Det falder vel næppe tilbage på Spalvis, men på de der skal servicere angriberne. Det er trods alt tydeligt at se, at der kommer langt mindre fra backs, og at vores højrekanter generelt har haft en rædselsfuld periode efter vinteren, hvor ingen af dem er kommet igang endnu.
Nej selvfølgelig ikke. Det var i forhold til KEP.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Gamen » 26. apr 2016, 14:50

Martino skrev:
Nej selvfølgelig ikke. Det var i forhold til KEP.
KEP laver ikke specielt mange graverende fejl. Men han laver afspilsfejl, har haft mange dårlige aktioner, tager forkerte beslutninger. Det afgør ikke fodboldkampe, men det sætter os under pres. Specielt med tanke på at Kasper P. heller ikke er særlig god på bolden, og vores keeper har spredt rigeligt med usikkerhed de seneste 5-6 kampe.

Besvar