Lukas Spalvis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
nwoko
1. div
1. div
Indlæg: 324
Tilmeldt: 21. jun 2006, 12:02

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af nwoko » 15. feb 2014, 14:44

Forlængelsen er forhåbentligt lige om hjørnet..!?

Han kunne sagtens udvikle sig til goalgetter, så giv manden en 4-5 års forlængelse. (Hvis han vil gå med til det)

Så kan vi for engangs skyld, tjene nogle reel penge på et salg!
"Fantastisk. At et hold som AaB vinder the double og endda med seværdig fodbold, synes jeg vi skal klappe i hænderne over. Det er god fodbold, de har spillet, lød det fra Olsen"

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Erasmus Montanus » 21. feb 2014, 12:24

http://kanalsport.dk/indslag/er-han-AaB ... goalgetter" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja, de har allerede lavet et lignende indslag, men her har de så fået Spalvis til at vandre rundt i Aalborg imens de interviewer ham. Nå, men han virker jo ikke som en nar, så jeg håber stadig alt godt for ham
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af FlæskeFrank » 26. feb 2014, 20:01

Er det ikke nu, at vi skal forlænge med ham. Hans kontrakt udløber til nytår og snart begynder målene at komme ?
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af frederikshavneren » 26. feb 2014, 20:19

FlæskeFrank skrev:Er det ikke nu, at vi skal forlænge med ham. Hans kontrakt udløber til nytår og snart begynder målene at komme ?
Jo det lyder som en god idé. Mon ikke at Spalvis er interesseret i, at fortsætte udviklingen i Aalborg.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af astonvilla » 26. feb 2014, 20:31

FlæskeFrank skrev:Er det ikke nu, at vi skal forlænge med ham. Hans kontrakt udløber til nytår og snart begynder målene at komme ?
Løber den ikke til sommeren 2015?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Yankee » 26. feb 2014, 20:53

Det er allerede ved at være for sent. Spalvis er ved at spille sig ind som fast mand i AK's fravær og har chancen for at være stamspiller fra næste sæson. Hans lønkrav er sikkert allerede steget gevaldigt, og inden længe vil han sikkert også have en klausul.

Det ville nu heller ikke gøre noget med en klausul på fx 2 millioner €, hvis vi så til gengæld kan skrive en kontrakt til 2018 eller 2019. Spalvis er en meget spændende spiller, der i værste fald kan blive en god joker i kraft af sin størrelse.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Erasmus Montanus » 26. feb 2014, 21:11

Ja, efter at have startet inde i de normale angriberes fravær i to kampe, hvor han endnu ikke har scoret, så forlanger han nok et par millioner om ugen. ;)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af FlæskeFrank » 26. feb 2014, 23:42

astonvilla skrev:
FlæskeFrank skrev:Er det ikke nu, at vi skal forlænge med ham. Hans kontrakt udløber til nytår og snart begynder målene at komme ?
Løber den ikke til sommeren 2015?
Ifølge superstats.dk har du ret. Kunne ikke finde noget på AaBs hjemmeside.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Søgaard » 5. mar 2014, 09:15

Han skal vel ideelt have forlænget til sommeren '17. Og gerne snart, der er ingen grund til at vi går og venter altid.
Aalborg BK 1885!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af hje1980 » 5. mar 2014, 12:54

Søgaard skrev:Han skal vel ideelt have forlænget til sommeren '17. Og gerne snart, der er ingen grund til at vi går og venter altid.
Nej alle kunne jo se Oper KLART skulle have 5 år.... fuck vi tjente KASSEN på ham dengang... NOT!!!

Eller Daniel Fredheim Holm som også fik 5 år...

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 392
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Anubit » 5. mar 2014, 13:19

hje1980 skrev:
Søgaard skrev:Han skal vel ideelt have forlænget til sommeren '17. Og gerne snart, der er ingen grund til at vi går og venter altid.
Nej alle kunne jo se Oper KLART skulle have 5 år.... fuck vi tjente KASSEN på ham dengang... NOT!!!

Eller Daniel Fredheim Holm som også fik 5 år...
Nu er sommeren '17 vel ikke 5 år væk? :)
Dog føler jeg stadig at Fredheim Holm havde kæmpe potentiale, der bare desværre aldrig blev forløst her pga. skader
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Trickster » 5. mar 2014, 16:44

Spalvis har bragt Litauen foran 1-0 mod Kazakhstan. Muligvis ikke den bedste modstander, men det er ikke så ringe endda at score i sin debut(?).

http://www.resultat.dk/kamp/boo5nr1h/#kampreferat" onclick="window.open(this.href);return false; - det kunne være man skulle finde et stream, hvis det er muligt.

Han har bare af at tage mål med tilbage til Danmark.

Jeg er enig med Søgaard. Forlæng til '17, han kan umuligt være særlig løntung, og han har altid bevist, at han kan score mål.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Erasmus Montanus » 5. mar 2014, 19:25

http://www.youtube.com/watch?v=wiwH2Yki3uc

Og så var det satme ikke ham. Gad vide hvorfor de fuckede sådan op med hensyn til målscoreren. Det er jeg sgu lidt træt af. Jeg var så glad på hans vegne.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af benz » 5. mar 2014, 19:47

Oldager skrev:http://www.youtube.com/watch?v=wiwH2Yki3uc

Og så var det satme ikke ham. Gad vide hvorfor de fuckede sådan op med hensyn til målscoreren. Det er jeg sgu lidt træt af. Jeg var så glad på hans vegne.
Har det på samme måde, virkelig træls. Men nøj for en elendig opdækning, jeg har da sjældent set noget lignende. Borat forklarer her at der ligger sigøjnere til grund for landsholdets elendighed http://www.youtube.com/watch?v=Um0YpIonhEw" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Halil » 12. mar 2014, 11:06

Har Kent Nielsen kommet med en forklaring på, hvorfor Spalvis ikke startede mod agf, men verden derimod skulle trækkes med SF i 86 minutter?

Det giver stadig ingen mening i mit hoved og jeg var/er klar, til at stikke Kent en dummeflad for det.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4977
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Mr. Larsen » 12. mar 2014, 11:08

Halil skrev:Har Kent Nielsen kommet med en forklaring på, hvorfor Spalvis ikke startede mod agf, men verden derimod skulle trækkes med SF i 86 minutter?

Det giver stadig ingen mening i mit hoved og jeg var/er klar, til at stikke Kent en dummeflad for det.
Mener du ikke imod Vestsjælland?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Halil » 12. mar 2014, 11:50

Mr. Larsen skrev:
Halil skrev:Har Kent Nielsen kommet med en forklaring på, hvorfor Spalvis ikke startede mod agf, men verden derimod skulle trækkes med SF i 86 minutter?

Det giver stadig ingen mening i mit hoved og jeg var/er klar, til at stikke Kent en dummeflad for det.
Mener du ikke imod Vestsjælland?
Selvfølgelig. Tanketorsk!

Mod FCV.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4438
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af doukas » 12. mar 2014, 12:13

Halil skrev:
Mr. Larsen skrev:
Halil skrev:Har Kent Nielsen kommet med en forklaring på, hvorfor Spalvis ikke startede mod agf, men verden derimod skulle trækkes med SF i 86 minutter?

Det giver stadig ingen mening i mit hoved og jeg var/er klar, til at stikke Kent en dummeflad for det.
Mener du ikke imod Vestsjælland?
Selvfølgelig. Tanketorsk!

Mod FCV.
Tror den simple forklaring er, at man ikke ville give Spalvis noget nær fuld spilletid i 4 kampe på 14 dage. Knægten skal nok lige vænne sig til tempoet
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2015
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af 9520AaB » 12. mar 2014, 12:39

Halil skrev:Har Kent Nielsen kommet med en forklaring på, hvorfor Spalvis ikke startede mod agf, men verden derimod skulle trækkes med SF i 86 minutter?

Det giver stadig ingen mening i mit hoved og jeg var/er klar, til at stikke Kent en dummeflad for det.
Kent behøver ikke give nogen forklaringer, så længe han fører os frem til medaljer:-).
Kent må såmænd sætte Kuhn på højre back, bare vi får medaljer.
Kort sagt: Årets træner Kent Nielsen.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Lukas Spalvis

Indlæg af Søgaard » 12. mar 2014, 16:46

hje1980 skrev:
Søgaard skrev:Han skal vel ideelt have forlænget til sommeren '17. Og gerne snart, der er ingen grund til at vi går og venter altid.
Nej alle kunne jo se Oper KLART skulle have 5 år.... fuck vi tjente KASSEN på ham dengang... NOT!!!

Eller Daniel Fredheim Holm som også fik 5 år...
Prøv lige at holde fem af dine strakte pølsefingre frem foran dig (en hånd). Start med at lægge en ned for perioden 14-15, dernæst en for 15-16 og så til sidst 16-17. Vi er så stadig i forårssæsonen, så du får også lov at lægge en halv finger mere ned. Hvor mange har du nu lagt ned?

Ja, 3½. Hvis man både vil have ham billigt og have en chance for at sælge ham til lidt god mønt, så er det altså en periode på min. 3 år vi skal ud og have fat i...
Aalborg BK 1885!

Besvar