Thomas Dalgaard

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Thomas Dalgaard

Indlæg af Brent » 11. nov 2012, 19:04

Hvis "Helle" smutter i pausen synes jeg at Thomas Dalgaard fra Viborg er en oplagt afløser, han er en angriber der har prøvet lidt af vært og han er helt ustyrlig i 1.div hvor han garner helt vanvittigt. Tror han kunne være den perfekte afløser for "Helle" og blive en stærk duo sammen med kurt :aabfan: :aabfan:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Mr. Larsen » 11. nov 2012, 19:16

Brent skrev:Hvis "Helle" smutter i pausen synes jeg at Thomas Dalgaard fra Viborg er en oplagt afløser, han er en angriber der har prøvet lidt af vært og han er helt ustyrlig i 1.div hvor han garner helt vanvittigt. Tror han kunne være den perfekte afløser for "Helle" og blive en stærk duo sammen med kurt :aabfan: :aabfan:
Folk glemmer åbenbart hurtigt, han startede som lyn og torden i Randers for en del år siden, men har siden ikke vist det store. Ingen andre Superliga klubber har vist interesse for manden, det er sikkert fordi han ikke er god nok.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Kunji » 11. nov 2012, 19:22

Brent troller. Ignorer ham, og så forsvinder han forhåbentlig.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Aabwibz » 11. nov 2012, 19:35

For en gangs skyld er jeg enig med Brent, har selv lagt lidt mærke til manden den sidste måneds tid og han har trods alt scoret 18 mål i 17 kampe mens nr 2 på listen til sammenligning har scoret 8 mål. Et eller andet må manden da kunne og så er han sikkert ikke alt for dyr.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Brent » 11. nov 2012, 19:40

Mr. Larsen skrev:
Brent skrev:Hvis "Helle" smutter i pausen synes jeg at Thomas Dalgaard fra Viborg er en oplagt afløser, han er en angriber der har prøvet lidt af vært og han er helt ustyrlig i 1.div hvor han garner helt vanvittigt. Tror han kunne være den perfekte afløser for "Helle" og blive en stærk duo sammen med kurt :aabfan: :aabfan:
Folk glemmer åbenbart hurtigt, han startede som lyn og torden i Randers for en del år siden, men har siden ikke vist det store. Ingen andre Superliga klubber har vist interesse for manden, det er sikkert fordi han ikke er god nok.
Ja men det er trods alt også ved at være 5-6 år siden, han har udviklet sig meget siden da og er blevet mere stabil og robust.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af thomasjn » 11. nov 2012, 20:04

Brent skrev:Hvis "Helle" smutter i pausen synes jeg at Thomas Dalgaard fra Viborg er en oplagt afløser, han er en angriber der har prøvet lidt af vært og han er helt ustyrlig i 1.div hvor han garner helt vanvittigt. Tror han kunne være den perfekte afløser for "Helle" og blive en stærk duo sammen med kurt :aabfan: :aabfan:
Jaja Brent du snakker som du har forstand! Du har vel bare kigget på topscorerlisten for 1. division og set han scorer mange mål. Det siger jo intet om, hvorvidt han har niveauet til at spille i Superligaen. Man har masser gange ført set bombere fra divisionerne komme op i Superligaen og floppe fuldstændigt. Tvivler nu voldsomt på Thomas Dalgaard ville være en god signing, men han ville nok nette mere end Jeppe-drengen uden det dog siger så meget eller er godt nok i sig selv.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Gentleman Finn » 19. nov 2012, 23:36

Han minder vel mest om Curth i vores spilletrup. Han skaber ikke meget selv, er endnu ringere til at gå med i selve spillet end Curth, og arbejder ualmindeligt lidt for holdet (noget Curth er god til), men han er god til opsøge chancerne skulle der dumpe nogle ned, i hvert fald på 1. divisionsniveau. Jeg mener ikke det giver meget mening at hente Dalgaard, der er ikke håb om at han forbedrer sig, der er stor forskel på, hvad der skal til for at score mål i 1. division og suppen. Og pt. vil jeg hellere have en mere kreativ type oppe foran, til hjælpe os med at skabe chancer, hvis Helle forlader os allerede til januar.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Buzz Killington » 20. nov 2012, 12:45

Mr. Larsen

Aabwibz

Thomasjn

Gentleman Finn


---

Som Kunji skriver, han troller. Det er galt nok at der findes mennesker der opnår tilfredsstillelse ved negativ opmærksomhed. Det er dog næsten værre at folk med tilsammen omkring 10.000 ikke formår at gennemskue det, og gang på gang lader sig rive med af det. Please, nu hvor juntaen ikke gider banne ham, ignorer ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Brent » 21. jun 2013, 10:35

Så er det da vist på tide at genoplive denne tråd. Jeg synes folk er blevet emre positive over For T. Dalgaard på det seneste...
AaB - the Nordic gateway to Europe

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af hje1980 » 21. jun 2013, 10:51

Brent skrev:Så er det da vist på tide at genoplive denne tråd. Jeg synes folk er blevet emre positive over For T. Dalgaard på det seneste...
Og så er det på tide at lukke tråden ned igen... hvorfor oprette en tråd om en spiller der INTET konkret er noget om i forbindelse med AaB...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Buzz Killington » 21. jun 2013, 11:00

Brent skrev:Så er det da vist på tide at genoplive denne tråd. Jeg synes folk er blevet emre positive over For T. Dalgaard på det seneste...
Ja utroligt. Lektien må være at hvis bareman lukker nok lort ud, så ender man på et tidspunkt med at have ret. I forlængelse heraf har jeg også en klar forventning om vi snart ser en stor tilstrømning af Somaliske lykkeriddere ude på anlægget.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Brent » 21. jun 2013, 11:05

MHJ skrev:
Brent skrev:Så er det da vist på tide at genoplive denne tråd. Jeg synes folk er blevet emre positive over For T. Dalgaard på det seneste...
Ja utroligt. Lektien må være at hvis bareman lukker nok lort ud, så ender man på et tidspunkt med at have ret. I forlængelse heraf har jeg også en klar forventning om vi snart ser en stor tilstrømning af Somaliske lykkeriddere ude på anlægget.
Forstår ikke hvad du mener med "lukker lort ud" en angriber med snarligt kontraktudløb og suveræn topscorestatus i 1.div. kan vil ikke være en mere oplagt kandidat til klub med vores økonomiske formåen.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Buzz Killington » 21. jun 2013, 11:33

Brent skrev:
MHJ skrev:
Brent skrev:Så er det da vist på tide at genoplive denne tråd. Jeg synes folk er blevet emre positive over For T. Dalgaard på det seneste...
Ja utroligt. Lektien må være at hvis bareman lukker nok lort ud, så ender man på et tidspunkt med at have ret. I forlængelse heraf har jeg også en klar forventning om vi snart ser en stor tilstrømning af Somaliske lykkeriddere ude på anlægget.
Forstår ikke hvad du mener med "lukker lort ud" en angriber med snarligt kontraktudløb og suveræn topscorestatus i 1.div. kan vil ikke være en mere oplagt kandidat til klub med vores økonomiske formåen.
Åh, tag ikke fejl. Jeg synes egentlig han ligner en fin kandidat (afhængig af kontraktlængde og løn), specielt efter han fortsatte med at score mål resten af sæsonen, samt at det blev klart at han ikke har interesse i at forlænge med Viborg. Men denne tråd var blot en ud af mange hvor du i en lang periode havde en tendens til at oprette ironiske indlæg.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af sulakvelidze » 26. jun 2013, 08:56

Thomas Dalgaard har kontrakt med Viborg i halvandet år endnu, og det er svært at forestille sig Viborg slippe deres suverænt største profil uden en solid kompensation. De beder jo nærmest om sidstepladsen og en lortesæson uden tilskuere, hvis de bare lader ham gå for et beskedent beløb. De tider er jo også forbi, hvor AaB kunne smide millioner til en anden dansk klub, så jeg kan ikke forestille mig, at Thomas Dalgaard bliver aktuel i AaB.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Søgaard » 26. jun 2013, 09:00

sulakvelidze skrev:Thomas Dalgaard har kontrakt med Viborg i halvandet år endnu, og det er svært at forestille sig Viborg slippe deres suverænt største profil uden en solid kompensation. De beder jo nærmest om sidstepladsen og en lortesæson uden tilskuere, hvis de bare lader ham gå for et beskedent beløb. De tider er jo også forbi, hvor AaB kunne smide millioner til en anden dansk klub, så jeg kan ikke forestille mig, at Thomas Dalgaard bliver aktuel i AaB.
Han har kun et halvt år tilbage, hvilket er grunden til at han diskuteres så meget.

http://www.vff.dk/sportsnyheder/63-news ... s-dalgaard" onclick="window.open(this.href);return false;
Aalborg BK 1885!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af sulakvelidze » 26. jun 2013, 09:07

Søgaard skrev:
sulakvelidze skrev:Thomas Dalgaard har kontrakt med Viborg i halvandet år endnu, og det er svært at forestille sig Viborg slippe deres suverænt største profil uden en solid kompensation. De beder jo nærmest om sidstepladsen og en lortesæson uden tilskuere, hvis de bare lader ham gå for et beskedent beløb. De tider er jo også forbi, hvor AaB kunne smide millioner til en anden dansk klub, så jeg kan ikke forestille mig, at Thomas Dalgaard bliver aktuel i AaB.
Han har kun et halvt år tilbage, hvilket er grunden til at han diskuteres så meget.

http://www.vff.dk/sportsnyheder/63-news ... s-dalgaard" onclick="window.open(this.href);return false;

Ok, tak. Jeg gik ud fra, at dem her havde fakta i orden, men det har de åbenbart ikke: http://www.superstats.dk/spillere/spill ... ime?id=888" onclick="window.open(this.href);return false;

Ifølge Viborgs direktør lader de dog ikke til at være klar til at slippe ham:
Kontrakten med oprykkerne udløber til nytår, og ifølge Viborg FF’s direktør Morten Jensen skal klubben tvangsnedrykkes, før der kan blive tale om at sælge Thomas Dalgaard i sommerpausen.

- Og mig bekendt er det ikke tæt på at ske, lyder det retorisk fra direktøren.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 022456.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Søgaard » 26. jun 2013, 09:35

sulakvelidze skrev:
Søgaard skrev:
sulakvelidze skrev:Thomas Dalgaard har kontrakt med Viborg i halvandet år endnu, og det er svært at forestille sig Viborg slippe deres suverænt største profil uden en solid kompensation. De beder jo nærmest om sidstepladsen og en lortesæson uden tilskuere, hvis de bare lader ham gå for et beskedent beløb. De tider er jo også forbi, hvor AaB kunne smide millioner til en anden dansk klub, så jeg kan ikke forestille mig, at Thomas Dalgaard bliver aktuel i AaB.
Han har kun et halvt år tilbage, hvilket er grunden til at han diskuteres så meget.

http://www.vff.dk/sportsnyheder/63-news ... s-dalgaard" onclick="window.open(this.href);return false;

Ok, tak. Jeg gik ud fra, at dem her havde fakta i orden, men det har de åbenbart ikke: http://www.superstats.dk/spillere/spill ... ime?id=888" onclick="window.open(this.href);return false;

Ifølge Viborgs direktør lader de dog ikke til at være klar til at slippe ham:
Kontrakten med oprykkerne udløber til nytår, og ifølge Viborg FF’s direktør Morten Jensen skal klubben tvangsnedrykkes, før der kan blive tale om at sælge Thomas Dalgaard i sommerpausen.

- Og mig bekendt er det ikke tæt på at ske, lyder det retorisk fra direktøren.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 022456.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, så godt de ikke havde styr på info på superstats. Mht. EB-artiklen, så kan man diskutere om det bare er fordi MJ er bedre til at presse prisen end Lynge :) Det må tiden vise.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Mr. Larsen » 26. jun 2013, 14:42

sulakvelidze skrev:
Søgaard skrev:
sulakvelidze skrev:Thomas Dalgaard har kontrakt med Viborg i halvandet år endnu, og det er svært at forestille sig Viborg slippe deres suverænt største profil uden en solid kompensation. De beder jo nærmest om sidstepladsen og en lortesæson uden tilskuere, hvis de bare lader ham gå for et beskedent beløb. De tider er jo også forbi, hvor AaB kunne smide millioner til en anden dansk klub, så jeg kan ikke forestille mig, at Thomas Dalgaard bliver aktuel i AaB.
Han har kun et halvt år tilbage, hvilket er grunden til at han diskuteres så meget.

http://www.vff.dk/sportsnyheder/63-news ... s-dalgaard" onclick="window.open(this.href);return false;

Ok, tak. Jeg gik ud fra, at dem her havde fakta i orden, men det har de åbenbart ikke: http://www.superstats.dk/spillere/spill ... ime?id=888" onclick="window.open(this.href);return false;

Ifølge Viborgs direktør lader de dog ikke til at være klar til at slippe ham:
Kontrakten med oprykkerne udløber til nytår, og ifølge Viborg FF’s direktør Morten Jensen skal klubben tvangsnedrykkes, før der kan blive tale om at sælge Thomas Dalgaard i sommerpausen.

- Og mig bekendt er det ikke tæt på at ske, lyder det retorisk fra direktøren.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 022456.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er vist spil for galleriet, for at presse prisen lidt op. Morten Jensen må forholde sig til at det vil koste ham en pæn pose penge at afvise AaB´s bud på Dalgaard, ellers forsvinder han jo bare gratis til vinter, penge har vist mere brug for end vi har det (det siger ikke så lidt).
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Gentleman Finn » 26. jun 2013, 20:31

Så må vi tegne kontrakt med Dalgaard og vente på den nuværende løber ud. Det der normalt sker, er at VFF ombestemmer sig, når de finder ud af at de intet får ud af at have en spiller gående, der alligevel skifter til vinter. Så tager de imod de par 100.000 de kan få. Dalgaard virker til at være et ok sats, der er ingen garanti om mål fra ham, men han er sulten for at vise sig frem i ligaen.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Thomas Dalgaard

Indlæg af Mr. Larsen » 27. jun 2013, 10:58

Gentleman Finn skrev:Så må vi tegne kontrakt med Dalgaard og vente på den nuværende løber ud. Det der normalt sker, er at VFF ombestemmer sig, når de finder ud af at de intet får ud af at have en spiller gående, der alligevel skifter til vinter. Så tager de imod de par 100.000 de kan få. Dalgaard virker til at være et ok sats, der er ingen garanti om mål fra ham, men han er sulten for at vise sig frem i ligaen.
Enig, det er spil for galleriet, de ved knægten er tabt, de prøver bare at få flest penge ud af situationen naturligvis.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Besvar