Prøvetræning.

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Prøvetræning.

Indlæg af Martino » 18. jun 2013, 13:21

Vi har pt en ung tysk venstreback fra HSV på prøvetræning. Nogle der kender noget til ham?

Og tænker lidt med tråden at han nok ikke bliver den sidste spiller på prøvetræning denne sommer.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Søgaard » 18. jun 2013, 13:30

Martino skrev:Vi har pt en ung tysk venstreback fra HSV på prøvetræning. Nogle der kender noget til ham?

Og tænker lidt med tråden at han nok ikke bliver den sidste spiller på prøvetræning denne sommer.
Ja, ved at han er skadet (lysken) ifølge diverse medier. Så han er nok desværre ikke meget værd. Lød ellers spændende, med en håndfuld kampe i PL for Portsmouth, selvom det måske ikke er en venstre back vi mangler mest.
Aalborg BK 1885!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Prøvetræning.

Indlæg af frederikshavneren » 18. jun 2013, 13:33

Martino skrev:Vi har pt en ung tysk venstreback fra HSV på prøvetræning. Nogle der kender noget til ham?

Og tænker lidt med tråden at han nok ikke bliver den sidste spiller på prøvetræning denne sommer.
http://nordjyske.dk/nyheder/proevespill ... f/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Lennard Sowah kunne ikke deltage i dagens træning pga. problemer med lysken. Umiddelbart har han ikke et imponerende CV.
5 kampe for Portsmouth i Premier League er ok, men derefter skiftede Sowah til HSV hvor han end ikke har fået debut.

Det vil være fint hvis der er økonomi til at hente en back up for Ahlmann. Når Ahlmann af det ene eller anden grund ikke kan spille, så er vi fucked. Paddy er elendig som venstre back.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Søgaard » 18. jun 2013, 13:51

frederikshavneren skrev:
Martino skrev:Vi har pt en ung tysk venstreback fra HSV på prøvetræning. Nogle der kender noget til ham?

Og tænker lidt med tråden at han nok ikke bliver den sidste spiller på prøvetræning denne sommer.
http://nordjyske.dk/nyheder/proevespill ... f/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Lennard Sowah kunne ikke deltage i dagens træning pga. problemer med lysken. Umiddelbart har han ikke et imponerende CV.
5 kampe for Portsmouth i Premier League er ok, men derefter skiftede Sowah til HSV hvor han end ikke har fået debut.

Det vil være fint hvis der er økonomi til at hente en back up for Ahlmann. Når Ahlmann af det ene eller anden grund ikke kan spille, så er vi fucked. Paddy er elendig som venstre back.
Vi har til gengæld rykket Blåbjerg op, som kan dække venstre back - selvom han vist helst spiller centralt. Han skal vel også have chancer på holdet.
Aalborg BK 1885!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Martino » 18. jun 2013, 14:57

Surt at han er blevet skadet. Kunne være dejligt at få lidt konkurrence på backen så PK ikke skal spille der.
Jeg savner Winsnes

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Sambaman » 18. jun 2013, 22:11

For en gangs skyld en spænende spiller til prøvetræning. Håber han kommer fri af sine lyske-problemer, så han kan træne med resten af holdet.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Erasmus Montanus » 18. jun 2013, 22:18

Jeg synes at mange prøvespilleres kroppe går i opløsning når de gæster hornevej. Hvordan kan det dog være?

Han står ikke noteret for skader på transfermarkt, men han er, af en eller anden grund ikke med i HSVs trup i perioder af sidste sæson, hvilken kan være på grund af skader. Han virker som en ganske ok gardering for den ikke helt skadesfri Ahlmann.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Eksil » 19. jun 2013, 07:59

Oldager skrev:Jeg synes at mange prøvespilleres kroppe går i opløsning når de gæster hornevej. Hvordan kan det dog være?
.
Muligvis er de prøvespillere fordi de ikke kunne holde sig raske andre steder?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Martino » 24. jun 2013, 19:53

Er der nogle som har set træningen for nylig og kan kommentere på ham? Eller er han stadig skadet ?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Sv: Prøvetræning.

Indlæg af budo » 12. jul 2013, 11:01

Gilli Sørensen?

Han bliver nævnt i transfer tråden som aktuel prøvetræner, nogen der kan bidrage med mere info?
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. jul 2013, 11:08

budo skrev:Gilli Sørensen?

Han bliver nævnt i transfer tråden som aktuel prøvetræner, nogen der kan bidrage med mere info?
viewtopic.php?f=1&t=15385" onclick="window.open(this.href);return false;

viewtopic.php?f=25&t=15315&start=825" onclick="window.open(this.href);return false;
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Sv: Prøvetræning.

Indlæg af budo » 12. jul 2013, 17:51

Tak, inkl. omtalen i kamp referatet (SIF) lyder han da som en interessant prøve spiller, men vist ikke den der skaffe os den næste pokal.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Erasmus Montanus » 15. feb 2014, 10:33

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... eborg.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Lennard Sowah er tilbage! En bette gardering til venstre back og det centrale forsvar! Ja tak!
Hvad laver Due dog i angrebet? Well, alternativet er Frederiksen eller Bruhn bag ved Spalvis.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Eksil » 15. feb 2014, 12:26

Oldager skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... eborg.aspx

Lennard Sowah er tilbage! En bette gardering til venstre back og det centrale forsvar! Ja tak!
Hvad laver Due dog i angrebet? Well, alternativet er Frederiksen eller Bruhn bag ved Spalvis.
En ekstra venstreback ville være rigtigt godt. 4 mdr kontrakt kan heller ikke koste det store.

Due i angrebet. Tja, måske som en bindeledsspiller?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Mr. Larsen » 15. feb 2014, 12:42

Oldager skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... eborg.aspx

Lennard Sowah er tilbage! En bette gardering til venstre back og det centrale forsvar! Ja tak!
Hvad laver Due dog i angrebet? Well, alternativet er Frederiksen eller Bruhn bag ved Spalvis.
Hvem er ham Sowah?

Kan man få nogen flere oplysninger, andet end han er prøvespiller pt?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Prøvetræning.

Indlæg af thomasjn » 15. feb 2014, 15:17

Mr. Larsen skrev:
Oldager skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... eborg.aspx

Lennard Sowah er tilbage! En bette gardering til venstre back og det centrale forsvar! Ja tak!
Hvad laver Due dog i angrebet? Well, alternativet er Frederiksen eller Bruhn bag ved Spalvis.
Hvem er ham Sowah?

Kan man få nogen flere oplysninger, andet end han er prøvespiller pt?
http://www.transfermarkt.co.uk/en/lenna ... 74124.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Han har spilet i HSV og har så vidt jeg husker også været tysk U-landsholdsspiller. Han var her også i sommer, men blevet skadet relativt tidligt i forløbet. Nogen der ved om man vil skrive med ham nu eller bare se ham an igen?
Jeg kunne godt tænke mig en gardering til venstre back og hvem ved måske det på sigt kan blive en god spiller for. Han må have et vidst talent for saom ugndsspiller har han været i Arsenal, men okay det har Sebastian Svärd også.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Prøvetræning.

Indlæg af FlæskeFrank » 19. feb 2014, 23:28

Med Dalsgaards småskavanker er PK allerede optaget som højreback(og dette er ikke en tråd om hans evner som venstreback), så bliver Sowah vel tilbudt ½ års kontrakt, hvis han ellers holder rimelig niveau som venstreback.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Søgaard » 20. feb 2014, 08:24

Han skal vel holde et vist niveau, også med de skader vi har i mente. Vil hellere de giver Blåbjerg chancen, end en spiller vi ikke har mere tillid til, end at vi vil give ham 6 mdrs kontrakt.. Due kan vel også dække den back hvis det virkelig brænder på... så man bør kun signe, hvis man virkelig ser et talent - ikke en lucho2..
Aalborg BK 1885!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Prøvetræning.

Indlæg af BoomZ0R » 20. feb 2014, 13:55

Due som back... Det ser jeg virkelig som en nødløsning. Den mand kan ikke lave en tackling.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Buzz Killington » 20. feb 2014, 14:28

Zee skrev:Due som back... Det ser jeg virkelig som en nødløsning. Den mand kan ikke lave en tackling.
For at vaere fair, saa kompenserer han dog ved at lave daarlige indlaeg og vaere langsom.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar