Gilli Sørensen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Buzz Killington » 28. okt 2013, 12:03

Poker-One-Kenobi skrev:
Sønderhof skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Han er anfører for U21 landsholdet, det er et større kvalitetsstempel end hvis han kunne komme på det "rigtige" landshold.det viser at han er en spiller med udviklingspotentiale, og det er vel det man går efter. Desuden er 150.000 jo ikke penge, kan han sidde på bænken istedet for Due er de jo hurtigt sparet.
Skulle dit indlæg ikke have været skrevet med pink?

Følger man din logik, så burde Christian Eriksen ikke have fået debut på A-landholdet endnu!
Danmark er ikke Færøerne. Vi betaler godtnok deres tunneler, men ellers er der ikke meget til fælles, så sammenligningen holder ikke.
Men Poker, du skylder alligevel lige at uddybe hvordan dælen det er større udtryk for potentiale at han spiller for U21 end landsholdet. Er Hallur f.eks. for dårlig til U21 og derfor må nøjes med Landsholdet? Vælger Lars Olsen enkelte spillere fra fordi de er for gode?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. okt 2013, 12:51

MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Sønderhof skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Han er anfører for U21 landsholdet, det er et større kvalitetsstempel end hvis han kunne komme på det "rigtige" landshold.det viser at han er en spiller med udviklingspotentiale, og det er vel det man går efter. Desuden er 150.000 jo ikke penge, kan han sidde på bænken istedet for Due er de jo hurtigt sparet.
Skulle dit indlæg ikke have været skrevet med pink?

Følger man din logik, så burde Christian Eriksen ikke have fået debut på A-landholdet endnu!
Danmark er ikke Færøerne. Vi betaler godtnok deres tunneler, men ellers er der ikke meget til fælles, så sammenligningen holder ikke.
Men Poker, du skylder alligevel lige at uddybe hvordan dælen det er større udtryk for potentiale at han spiller for U21 end landsholdet. Er Hallur f.eks. for dårlig til U21 og derfor må nøjes med Landsholdet? Vælger Lars Olsen enkelte spillere fra fordi de er for gode?
Jeg mener det er et større udtryk for UDVIKLINGSPPOTENTIALE at han er ANFØRER for U-21 landsholdet end "menigt" medlem af et A landshold som må være et af verdens nemmeste at komme på. Anførere er normalt ledertyper der tager ansvar og ihvertfald spillere som ikke blot er udtaget engang imellem, eller i mangel på bedre, men derimod blandt de allerbedste i årgangen. Jeg vil derfor mene at UDVIKLINGSpotentialet er større hos en anfører på U21 end en ældre spiller på A landsholdet. Skriv endelig hvis det stadig ikke er tydeligt nok.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Buzz Killington » 28. okt 2013, 13:20

Poker-One-Kenobi skrev:
MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Sønderhof skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Han er anfører for U21 landsholdet, det er et større kvalitetsstempel end hvis han kunne komme på det "rigtige" landshold.det viser at han er en spiller med udviklingspotentiale, og det er vel det man går efter. Desuden er 150.000 jo ikke penge, kan han sidde på bænken istedet for Due er de jo hurtigt sparet.
Skulle dit indlæg ikke have været skrevet med pink?

Følger man din logik, så burde Christian Eriksen ikke have fået debut på A-landholdet endnu!
Danmark er ikke Færøerne. Vi betaler godtnok deres tunneler, men ellers er der ikke meget til fælles, så sammenligningen holder ikke.
Men Poker, du skylder alligevel lige at uddybe hvordan dælen det er større udtryk for potentiale at han spiller for U21 end landsholdet. Er Hallur f.eks. for dårlig til U21 og derfor må nøjes med Landsholdet? Vælger Lars Olsen enkelte spillere fra fordi de er for gode?
Jeg mener det er et større udtryk for UDVIKLINGSPPOTENTIALE at han er ANFØRER for U-21 landsholdet end "menigt" medlem af et A landshold som må være et af verdens nemmeste at komme på. Anførere er normalt ledertyper der tager ansvar og ihvertfald spillere som ikke blot er udtaget engang imellem, eller i mangel på bedre, men derimod blandt de allerbedste i årgangen. Jeg vil derfor mene at UDVIKLINGSpotentialet er større hos en anfører på U21 end en ældre spiller på A landsholdet. Skriv endelig hvis det stadig ikke er tydeligt nok.
Det er tydeligt (og højt) nok hvad du mener. Jeg har dog svært ved at se meningen i det. Med få undtagelser er den bedste indikation af udviklingspotentiale spillerens nuværende niveau. I et land uden store fodboldtraditioner (og græsplæner) med et indbyggertal som er lavere end Hjørring kommunes, burde et 21 årigt talent i AaB-klassen som minimum være en del af førsteholdstruppen. Med mindre de har en helt tydelig strategi om at holde spillerne i U-truppen af udviklingsmæssige grunde. Men da Hallur netop er fast mand på førsteholdet, virker det ikke sådan. Og at det ligefrem skulle være en indikation af udviklingspotentiale at spilleren ikke får værdigfuld kamptræning på førsteholdet, har jeg også svært ved at forstå, anfører eller ej.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Zod
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. okt 2013, 00:13

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Zod » 28. okt 2013, 15:25

For at se hvem han er, så er han også på Facebook.
Fundet på hans Facebook-profil.
De grønne er Irland, som han bragte Færøerne foran mod.

Billede

Billede

Billede

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. okt 2013, 18:05

MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Sønderhof skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Han er anfører for U21 landsholdet, det er et større kvalitetsstempel end hvis han kunne komme på det "rigtige" landshold.det viser at han er en spiller med udviklingspotentiale, og det er vel det man går efter. Desuden er 150.000 jo ikke penge, kan han sidde på bænken istedet for Due er de jo hurtigt sparet.
Skulle dit indlæg ikke have været skrevet med pink?

Følger man din logik, så burde Christian Eriksen ikke have fået debut på A-landholdet endnu!
Danmark er ikke Færøerne. Vi betaler godtnok deres tunneler, men ellers er der ikke meget til fælles, så sammenligningen holder ikke.
Men Poker, du skylder alligevel lige at uddybe hvordan dælen det er større udtryk for potentiale at han spiller for U21 end landsholdet. Er Hallur f.eks. for dårlig til U21 og derfor må nøjes med Landsholdet? Vælger Lars Olsen enkelte spillere fra fordi de er for gode?
Jeg mener det er et større udtryk for UDVIKLINGSPPOTENTIALE at han er ANFØRER for U-21 landsholdet end "menigt" medlem af et A landshold som må være et af verdens nemmeste at komme på. Anførere er normalt ledertyper der tager ansvar og ihvertfald spillere som ikke blot er udtaget engang imellem, eller i mangel på bedre, men derimod blandt de allerbedste i årgangen. Jeg vil derfor mene at UDVIKLINGSpotentialet er større hos en anfører på U21 end en ældre spiller på A landsholdet. Skriv endelig hvis det stadig ikke er tydeligt nok.
Det er tydeligt (og højt) nok hvad du mener. Jeg har dog svært ved at se meningen i det. Med få undtagelser er den bedste indikation af udviklingspotentiale spillerens nuværende niveau. I et land uden store fodboldtraditioner (og græsplæner) med et indbyggertal som er lavere end Hjørring kommunes, burde et 21 årigt talent i AaB-klassen som minimum være en del af førsteholdstruppen. Med mindre de har en helt tydelig strategi om at holde spillerne i U-truppen af udviklingsmæssige grunde. Men da Hallur netop er fast mand på førsteholdet, virker det ikke sådan. Og at det ligefrem skulle være en indikation af udviklingspotentiale at spilleren ikke får værdigfuld kamptræning på førsteholdet, har jeg også svært ved at forstå, anfører eller ej.
Sikke noget vrøvl, så ville det jo aldrig kunne betale sig at finde et stort talent og udvikle det, for der er jo spillere der i købsøjeblikket er nået længere i deres karriere og spiller på et højere niveau! Lad os droppe fodboldskoler osv, det er spild af tid, hent hellere 32 årige som spiller på førsteholdet end den næste Messi på U21. Ja, den næste Messi hedder Gilli, det ligger ligesom i navnet.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Buzz Killington » 28. okt 2013, 19:00

Poker-One-Kenobi skrev: Jeg mener det er et større udtryk for UDVIKLINGSPPOTENTIALE at han er ANFØRER for U-21 landsholdet end "menigt" medlem af et A landshold som må være et af verdens nemmeste at komme på. Anførere er normalt ledertyper der tager ansvar og ihvertfald spillere som ikke blot er udtaget engang imellem, eller i mangel på bedre, men derimod blandt de allerbedste i årgangen. Jeg vil derfor mene at UDVIKLINGSpotentialet er større hos en anfører på U21 end en ældre spiller på A landsholdet. Skriv endelig hvis det stadig ikke er tydeligt nok.
MHJ skrev:Det er tydeligt (og højt) nok hvad du mener. Jeg har dog svært ved at se meningen i det. Med få undtagelser er den bedste indikation af udviklingspotentiale spillerens nuværende niveau. I et land uden store fodboldtraditioner (og græsplæner) med et indbyggertal som er lavere end Hjørring kommunes, burde et 21 årigt talent i AaB-klassen som minimum være en del af førsteholdstruppen. Med mindre de har en helt tydelig strategi om at holde spillerne i U-truppen af udviklingsmæssige grunde. Men da Hallur netop er fast mand på førsteholdet, virker det ikke sådan. Og at det ligefrem skulle være en indikation af udviklingspotentiale at spilleren ikke får værdigfuld kamptræning på førsteholdet, har jeg også svært ved at forstå, anfører eller ej.
Poker-One-Kenobi skrev: Sikke noget vrøvl, så ville det jo aldrig kunne betale sig at finde et stort talent og udvikle det, for der er jo spillere der i købsøjeblikket er nået længere i deres karriere og spiller på et højere niveau! Lad os droppe fodboldskoler osv, det er spild af tid, hent hellere 32 årige som spiller på førsteholdet end den næste Messi på U21. Ja, den næste Messi hedder Gilli, det ligger ligesom i navnet.
Hold venligst en anstændig debattone, herunder inkluderet ikke at kalde andres indlæg for "vrøvl". Derudover tog jeg for givet at vi snakker om spillere på samme alder, hvorfor jeg sammenlignede med Hallur. Så hvis du har to spillere, på samme alder, så er den bedste indikation af udviklingspotentiale det nuværende niveau, med få undtagelser.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. okt 2013, 20:07

MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev: Jeg mener det er et større udtryk for UDVIKLINGSPPOTENTIALE at han er ANFØRER for U-21 landsholdet end "menigt" medlem af et A landshold som må være et af verdens nemmeste at komme på. Anførere er normalt ledertyper der tager ansvar og ihvertfald spillere som ikke blot er udtaget engang imellem, eller i mangel på bedre, men derimod blandt de allerbedste i årgangen. Jeg vil derfor mene at UDVIKLINGSpotentialet er større hos en anfører på U21 end en ældre spiller på A landsholdet. Skriv endelig hvis det stadig ikke er tydeligt nok.
MHJ skrev:Det er tydeligt (og højt) nok hvad du mener. Jeg har dog svært ved at se meningen i det. Med få undtagelser er den bedste indikation af udviklingspotentiale spillerens nuværende niveau. I et land uden store fodboldtraditioner (og græsplæner) med et indbyggertal som er lavere end Hjørring kommunes, burde et 21 årigt talent i AaB-klassen som minimum være en del af førsteholdstruppen. Med mindre de har en helt tydelig strategi om at holde spillerne i U-truppen af udviklingsmæssige grunde. Men da Hallur netop er fast mand på førsteholdet, virker det ikke sådan. Og at det ligefrem skulle være en indikation af udviklingspotentiale at spilleren ikke får værdigfuld kamptræning på førsteholdet, har jeg også svært ved at forstå, anfører eller ej.
Poker-One-Kenobi skrev: Sikke noget vrøvl, så ville det jo aldrig kunne betale sig at finde et stort talent og udvikle det, for der er jo spillere der i købsøjeblikket er nået længere i deres karriere og spiller på et højere niveau! Lad os droppe fodboldskoler osv, det er spild af tid, hent hellere 32 årige som spiller på førsteholdet end den næste Messi på U21. Ja, den næste Messi hedder Gilli, det ligger ligesom i navnet.
Hold venligst en anstændig debattone, herunder inkluderet ikke at kalde andres indlæg for "vrøvl". Derudover tog jeg for givet at vi snakker om spillere på samme alder, hvorfor jeg sammenlignede med Hallur. Så hvis du har to spillere, på samme alder, så er den bedste indikation af udviklingspotentiale det nuværende niveau, med få undtagelser.
Jeg siger altså vrøvl, hvis jeg mener det er noget vrøvl, du er velkommen til det samme. Det er da ligegyldigt om de er samme alder, der kan jo være 100 grunde til at Hallur er på A landsholdet og ikke GIlli, hvem kan ved deres fulde fem påstå at det danske landshold altid indeholder de bedste danske spillere i A landsholdstruppen! Min pointe er stadig, at der skal nogle særlige kvaliteter til at blive anfører på et hvilket som helst landshold, og de kvaliteter gør spilleren ekstra attraktiv som udviklingsspiller. Videre, for guds skyld.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af sulakvelidze » 29. okt 2013, 11:17

Poker-One-Kenobi skrev:
MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev: Jeg mener det er et større udtryk for UDVIKLINGSPPOTENTIALE at han er ANFØRER for U-21 landsholdet end "menigt" medlem af et A landshold som må være et af verdens nemmeste at komme på. Anførere er normalt ledertyper der tager ansvar og ihvertfald spillere som ikke blot er udtaget engang imellem, eller i mangel på bedre, men derimod blandt de allerbedste i årgangen. Jeg vil derfor mene at UDVIKLINGSpotentialet er større hos en anfører på U21 end en ældre spiller på A landsholdet. Skriv endelig hvis det stadig ikke er tydeligt nok.
MHJ skrev:Det er tydeligt (og højt) nok hvad du mener. Jeg har dog svært ved at se meningen i det. Med få undtagelser er den bedste indikation af udviklingspotentiale spillerens nuværende niveau. I et land uden store fodboldtraditioner (og græsplæner) med et indbyggertal som er lavere end Hjørring kommunes, burde et 21 årigt talent i AaB-klassen som minimum være en del af førsteholdstruppen. Med mindre de har en helt tydelig strategi om at holde spillerne i U-truppen af udviklingsmæssige grunde. Men da Hallur netop er fast mand på førsteholdet, virker det ikke sådan. Og at det ligefrem skulle være en indikation af udviklingspotentiale at spilleren ikke får værdigfuld kamptræning på førsteholdet, har jeg også svært ved at forstå, anfører eller ej.
Poker-One-Kenobi skrev: Sikke noget vrøvl, så ville det jo aldrig kunne betale sig at finde et stort talent og udvikle det, for der er jo spillere der i købsøjeblikket er nået længere i deres karriere og spiller på et højere niveau! Lad os droppe fodboldskoler osv, det er spild af tid, hent hellere 32 årige som spiller på førsteholdet end den næste Messi på U21. Ja, den næste Messi hedder Gilli, det ligger ligesom i navnet.
Hold venligst en anstændig debattone, herunder inkluderet ikke at kalde andres indlæg for "vrøvl". Derudover tog jeg for givet at vi snakker om spillere på samme alder, hvorfor jeg sammenlignede med Hallur. Så hvis du har to spillere, på samme alder, så er den bedste indikation af udviklingspotentiale det nuværende niveau, med få undtagelser.
Jeg siger altså vrøvl, hvis jeg mener det er noget vrøvl, du er velkommen til det samme. Det er da ligegyldigt om de er samme alder, der kan jo være 100 grunde til at Hallur er på A landsholdet og ikke GIlli, hvem kan ved deres fulde fem påstå at det danske landshold altid indeholder de bedste danske spillere i A landsholdstruppen! Min pointe er stadig, at der skal nogle særlige kvaliteter til at blive anfører på et hvilket som helst landshold, og de kvaliteter gør spilleren ekstra attraktiv som udviklingsspiller. Videre, for guds skyld.
At være anfører handler i høj grad om personlighed, så Gilli har åbenbart mere lederpotentiale i sig end Hallur. Og så må han nødvendigvis være blandt de bedste på U21-landsholdet. Mere synes jeg ikke man kan konkludere på baggrund af hans anførerrolle.

Først og fremmest lægger jeg vægt på, at det er nemmere at spille sig på U21-landsholdet end på A-landsholdet, og det løfter også et øjenbryn hos mig, at Gilli som 21-årig ikke er på A-landsholdet. Med mindre der, som MHJ skriver, er en straptegi med det, synes jeg ikke, at hans U21-landsholdsstatus overbeviser om et potentiale for AaB. Men derfor kan det jo sagtens vise sig at være der.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Martino » 3. nov 2013, 19:51

Som jeg nævnte tidligere så ser jeg mange ligheder mellem Gilli og Dalsgaard og sidstnævnte blev som sagt hentet i serie 2, så hvis spidskompetancerne er der så er det bare at se om de kan udvikles endnu mere. Han kunne ihvertfald løbe HURTIGT!
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af thomasjn » 20. nov 2013, 11:31

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... oerer.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Så er det officielt; Gilli kommer på en kontrakt indtil 31/12/2015. Vi har åbenbart stadig ingen penge siden det stadig skal være nødvendigt at hente fra så lav en hylde. Velkommen til Gilli, håber han slår til, men jeg tror desværre ikke rigtigt på det.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Mr. Larsen » 20. nov 2013, 11:36

thomasjn skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... oerer.aspx

Så er det officielt; Gilli kommer på en kontrakt indtil 31/12/2015. Vi har åbenbart stadig ingen penge siden det stadig skal være nødvendigt at hente fra så lav en hylde. Velkommen til Gilli, håber han slår til, men jeg tror desværre ikke rigtigt på det.
Det er fint nok indkøb, lav omkostninger lav risiko, er han en succes er det super, hvis ikke no harm done :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af frederikshavneren » 20. nov 2013, 11:51

Mr. Larsen skrev:
thomasjn skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... oerer.aspx

Så er det officielt; Gilli kommer på en kontrakt indtil 31/12/2015. Vi har åbenbart stadig ingen penge siden det stadig skal være nødvendigt at hente fra så lav en hylde. Velkommen til Gilli, håber han slår til, men jeg tror desværre ikke rigtigt på det.
Det er fint nok indkøb, lav omkostninger lav risiko, er han en succes er det super, hvis ikke no harm done :)
Sådan blev Helenius også omtalt på villatalk da han skrev kontrakt med AV ;)

Gilli Sørensen. Endnu en færøsk træningskejle?
Sporene skræmmer. Jon Roi Jacobsen og Suni Olsen var i bedste fald breddespillere, mens Pol Justinus Justinussen var en træningskejle. Hallur ligner heller ikke en, der står foran et gennembrud.

Gilli skal selvfølgelig ha' en fair chance og han har forhåbentlig et højere niveau. Vi mangler fart på kanten da det hverken er Kusks eller Thomsens spidskompetence.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Lucas Kuskenius » 20. nov 2013, 11:55

Så vidt jeg kan læse er han teknisk dygtig og ekstremt hurtig. Han lyder da til at passe til vores spillestil med spil langs jorden og farlige omstillinger.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af jernskjorten » 20. nov 2013, 12:46

frederikshavneren skrev:Gilli skal selvfølgelig ha' en fair chance...
Og det får han ved at blive kaldt træningskegle, inden han overhovedet har betrådt Aalborg Stadion? Med den begrundelse at andre færinger ikke har slået til.
Måske er det også en af grundene til, at der er fesen stemning på stadion. At den står på korslagte arme og nedadvendte mundvige som default-setting.

Men hvis man sidder og venter på den næste Nomvethe, Prica eller Ståle, kan jeg da godt forstå, at man bliver skuffet. Så er AaB's virkelighed bare ikke gået op for én.

Velkommen til Gilli. Forhåbentlig et godt bekendtskab...

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af Forza » 20. nov 2013, 12:52

Velkommen til Gilli.

På trods af hans landsmænd manglende evne til at slå igennem i Aalborg, så håber jeg han har noget i sig.

En spiller der er ekstremt hurtig har den fordel at han tit kan omskoles (lidt a la Dalle) hvis han ikke slår til på den vante plads, og da vores kanter heller ikke ligefrem er raketter er det godt med en mand der kan være i periferien af start 11'eren, som jeg forventer/håber han er i stand til.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af frederikshavneren » 20. nov 2013, 13:06

jernskjorten skrev:
frederikshavneren skrev:Gilli skal selvfølgelig ha' en fair chance...
Og det får han ved at blive kaldt træningskegle, inden han overhovedet har betrådt Aalborg Stadion? Med den begrundelse at andre færinger ikke har slået til.
Måske er det også en af grundene til, at der er fesen stemning på stadion. At den står på korslagte arme og nedadvendte mundvige som default-setting.

Men hvis man sidder og venter på den næste Nomvethe, Prica eller Ståle, kan jeg da godt forstå, at man bliver skuffet. Så er AaB's virkelighed bare ikke gået op for én.

Velkommen til Gilli. Forhåbentlig et godt bekendtskab...
Jeg håber selvfølgelig at Gilli får succes, det skal der ikke herske tvivl om. Når jeg omtaler de hidtidige færinger som træningskegler er det jo fordi, at de allesammen har været flop eller tæt derpå. Dermed ikke sagt at der går ligeledes med Gilli. Det må være et stort plus at han var til prøvetræning i sommers, hvorfor AaB må ha´ gode forudsætninger for at vurdere om Gilli har det der skal til for at slå igennem.

Jeg har ikke set Gilli spille, men karakteristikken af ham lyder spændende. Vi mangler en hurtig og aggressiv kantspiller. Gilli lyder til at ha´ de kompetencer, som Due totalt mangler!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af astonvilla » 20. nov 2013, 13:08

Ja velkommen til Gilli. Det bliver spændende.

Sådan off-topic: Er det ikke lidt underligt at han skal have trøje nr. 15. Man kunne sku da godt frede det nummer - om ikke for altid, så da i nogle år endnu.
Når jeg ser en AaB trøje med nr. 15 så tænkter jeg i hvert fald fortsat med tristhed på Marshall, som mistede livet i så håbløst en ung alder.

I mine øjne bør det da ikke være så svært at frede nr. 15 (lissom nr. 12 er fredet, af mere lykkelige grunde).
Bienvenu Bassogog!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af frederikshavneren » 20. nov 2013, 13:10

astonvilla skrev:Ja velkommen til Gilli. Det bliver spændende.

Sådan off-topic: Er det ikke lidt underligt at han skal have trøje nr. 15. Man kunne sku da godt frede det nummer - om ikke for altid, så da i nogle år endnu.
Når jeg ser en AaB trøje med nr. 15 så tænkter jeg i hvert fald fortsat med tristhed på Marshall, som mistede livet i så håbløst en ung alder.

I mine øjne bør det da ikke være så svært at frede nr. 15 (lissom nr. 12 er fredet, af mere lykkelige grunde).
Enig.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af hje1980 » 20. nov 2013, 13:15

Synes det er noget fis det med at frede trøje... hvad så den dag Boyes kampantal bliver slået af en spiller i eks. trøje nr. 10.
Skal man så tage trøje nr. 12 tilbage og frede nr. 10 istedet for?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Gilli Sørensen

Indlæg af frederikshavneren » 20. nov 2013, 13:28

hje1980 skrev:Synes det er noget fis det med at frede trøje... hvad så den dag Boyes kampantal bliver slået af en spiller i eks. trøje nr. 10.
Skal man så tage trøje nr. 12 tilbage og frede nr. 10 istedet for?
Det synes jeg slet ikke kan sammenlignes. Marshall døde mens han var AaB spiller. Det kan godt være at Marshall var marginalspiller og tæt på at blive solgt til Apoel Nicosia, men han og Arianna bør for altid mindes i AaB.

Besvar