Anders K. Jacobsen AK47

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Provst i Brovst » 27. apr 2015, 14:48

AKJ har spilet lige så godt i denne sæson som i sidste. Det er ikke hos ham man skal finde formnedgangen.

Kode: Vælg alt


2014/2015		Sæson 24 kampe	1.727 minutter 	8 mål	3 assists	19 starter	5 ind	10 ud
2013/2014		Sæson 24 kampe	1.764 minutter	7 mål	5 assists	20 starter	4 ind	11 ud
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Buzz Killington » 27. apr 2015, 15:01

Provst i Brovst skrev:AKJ har spilet lige så godt i denne sæson som i sidste. Det er ikke hos ham man skal finde formnedgangen.

Kode: Vælg alt


2014/2015		Sæson 24 kampe	1.727 minutter 	8 mål	3 assists	19 starter	5 ind	10 ud
2013/2014		Sæson 24 kampe	1.764 minutter	7 mål	5 assists	20 starter	4 ind	11 ud
OT: Aah provst, blev helt bange. Han er jo hverken paa vej ud eller ind.

T: Han er en guttermand, og hvis han bliver mere stabil naeste saeson, saa kan han blive en rigtig god deal for klubben. Minus lidt i hoejden, saa har han alt en klasseangriber skal have. Hurtig paa de foerste meter, og god placeringesvene. God teknik og til tider afsluitninger paa David Villa niveau. Men det er som om det altid kommer i stimer med ham, hvilket er Langagergaard maa faa kigget paa.

Naa ja, saa har han kontraktudloeb snart, saa det er bare at forlaenge med ham Gaarde. Er lidt urolig eftersom vi ikke har hoert noget om en forlaengelse endnu, sammenholdt med at hans erklaerede yndlingstraener Khenth er paa vej til hans - maa man gaa ud fra - hjerteklub (hvis det da ikke er Naesby). Paa den anden side har hans karriere vaeret praeget af tumult, saa maaske han vaerdsaetter den stabilitet AaB giver ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. apr 2015, 17:38

Provst i Brovst skrev:AKJ har spilet lige så godt i denne sæson som i sidste. Det er ikke hos ham man skal finde formnedgangen.

Kode: Vælg alt


2014/2015		Sæson 24 kampe	1.727 minutter 	8 mål	3 assists	19 starter	5 ind	10 ud
2013/2014		Sæson 24 kampe	1.764 minutter	7 mål	5 assists	20 starter	4 ind	11 ud
Statistik er noget taknemmeligt noget, og de tal du fremlægger der, siger jo ikke noget om hvornår på sæsonen målene og assists er faldet, ligesom tal heller ikke siger noget om antal brændte kæmpechancer eller hvordan hans spil generelt har været.

Jeg synes nu heller ikke generelt set at AK har været ringere end så mange andre set over hele denne sæson, men han har godt nok ikke strålet for alvor i ret mange kampe, og jeg må indrømme at han (på linje med mange andre) ikke har levet op til mine forventninger udover i enkelte Europæiske kampe i efteråret.

Det gjorde han til gengæld i går, jeg synes han spillede en fremragende kamp, og kan han fortsætte i den form ligger der mange point til os i resten af kampene.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af thomasjn » 27. apr 2015, 20:14

Jeg synes vi skal forlænge med AK og det snart skal ske. Er bange for Kent kunne finde på at tage ham med til Odense da han er en Kent-favorit og Kent er den træner der fik ham til at lykkedes. AK Spiller nok ikke 33 gode kampe på en sæson og er ikke nødvendigvis altid selvskreven til en af de to forreste pladser, men han er en uhyre værdifuld spiller på Superliganiveau for de mål han laver og somme tider rammer han også spillemæssigt et højt niveau. Derudover er det en fordel for kontinuiteten, at de udenlandske klubber næppe står i kø, hvorfor det bør en spiller vi kan have glæde af i mange år. Selvfølgelig er der risiko for han vil tilbage til OB, men vi bør sagtens kunne konkurrere med dem.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Soren » 1. nov 2015, 19:46

Er der forresten nogen, der savner Anders K. Jacobsen?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Mr. Larsen » 1. nov 2015, 19:52

Soren skrev:Er der forresten nogen, der savner Anders K. Jacobsen?
Hvem? :cool:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Patmand » 1. nov 2015, 19:57

Soren skrev:Er der forresten nogen, der savner Anders K. Jacobsen?
Nej, ikke så længe vi har Helenius som ifølge flertallet har et langt større potentiale end AK ;)

Spøg til side, nu er Spalvis heldigvis gået mål-amok og det overskygger heldigvis et eventuelt savn af AK. Men hvis ikke Spalvis var i den form han for tiden viser....ja, så tror jeg nok jeg ville have savnet AK. Eller mener du bomberne, Helenius og Jönsson, er garanter for mål?

Det var klart vi havde for mange angribere og at enten Helenius eller AK måtte videre. Jeg vil stadigvæk helst have beholdt AK over Helenius, men det er en fuldstændig irrelevant diskussion.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af jonas386 » 1. nov 2015, 20:03

Jeg savner ikke AK. men jeg ville absolut ikke have noget imod at have AK i truppen. Mon ikke han selv er en anelse ærgerlig over han ikke blev.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Maglau » 2. nov 2015, 21:46

Soren skrev:Er der forresten nogen, der savner Anders K. Jacobsen?
Nej overhovedet ikke klovnen og hans enorme ego ville bare have ødelagt chancerne for spalvis.
Den eneste Superliga spiller jeg kan lide mindre end Bachbakbach er AK så nej jeg savner ham absolut ikke
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af 9800 » 23. nov 2015, 15:01

Er jeg den eneste der bare savner AK SÅ meget? Han har jo været fremragende i OB indtil videre!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af thomasjn » 23. nov 2015, 15:15

Tjaeh jeg vil ikke sige jeg decideret savner ham, men jeg ville da hellere have ham som tredjevalg end Helenius. Omvendt har vi også Jönsson og jeg vl hellere have Jönsson i topform end AK. Jeg tror AK brænder nallerne på hans OB-skifte og det har jeg egentlig haft fornemmelse af hele tiden. Kan ikke lige huske konkrete eksempler, men jeg synes før det der med talenter der er blevet vraget i deres hjem-klub, som slår igennem i en anden klub og kommer tilbage har det med at skuffe. Han må også have gjort det dårligt når han står bag Zohore i køen.

Gamen

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Gamen » 23. nov 2015, 15:42

thomasjn skrev:Omvendt har vi også Jönsson og jeg vl hellere have Jönsson i topform end AK.
Det udsagn er svært at bruge til så meget, når vi ikke har set skyggen af Jönssons topform efter vi signede ham :-)

Når alt kommer til alt, så er det nok meget godt, at AK ikke blev i AaB. Han var en god afslutter, men med angribere har jeg det lidt sådan, at dem har man ikke råd til at have på fripas. De skal levere. Det var lange perioder, hvor han brugte mere tid på at skændes med sine medspillere end på at score mål.
Af samme grund har Helenius (i min optik) naturligvis heller ingen fremtid i AaB - dét løb er kørt. Han skal vist bare sørge for at finde sig et sted hvor han er garanteret fast spilletid, og håbe på at få karrieren bare nogenlunde tilbage på skinner.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af FlæskeFrank » 23. nov 2015, 15:58

Jeg kunne godt lide AK, men hånden på hjertet, så var den slags angriber, som er bedst som tredjeangriber.

Altså god angriber, men endnu bedre at kunne sætte ind fra bænken, hvis der skulle ske noget. Særligt når hans målnæse ikke skulle varmes op, som visse andre angriberes.

Som Peter Møller var uhyggelig god den sidste tid i FCK. Kunne sættes ind fra bænken og gøre en forskel, gerne med mål.
- FlæskeFrank

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Since » 23. nov 2015, 19:36

AK er en fin 3-4 angriber til at fylde truppen op. Og så var han billig. Har desuden været skadet i snart 3 måneder.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. nov 2015, 19:51

Since skrev:AK er en fin 3-4 angriber til at fylde truppen op. Og så var han billig. Har desuden været skadet i snart 3 måneder.
Imponerende, for 3 måneder siden var han vel nærmest stadig i AaB, og siden har han spillet 7 superligakampe for OB...ud af 11 superligarunder efter han skiftede.

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Since » 23. nov 2015, 20:24

Jesper Schmidt skrev:
Since skrev:fleste gannge fin 3-4 angriber til at fylde truppen op. Og så var han billig. Har desuden været skadet i snart 3 måneder.
Imponerende, for 3 måneder siden var han vel nærmest stadig i AaB, og siden har han spillet 7 superligakampe for OB...ud af 11 superligarunder efter han skiftede.
Han har været brugt sidst i kampene de fleste gange. Ingen forventninger til at han slår de to oppe foran af. Suppens målrigeste duo.
ps. AK har været rygskadet længe og træner kun delvist med. Og var i dårlig form da han skiftede.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Frygah » 23. nov 2015, 20:31

Since skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Since skrev:fleste gannge fin 3-4 angriber til at fylde truppen op. Og så var han billig. Har desuden været skadet i snart 3 måneder.
Imponerende, for 3 måneder siden var han vel nærmest stadig i AaB, og siden har han spillet 7 superligakampe for OB...ud af 11 superligarunder efter han skiftede.
Han har været brugt sidst i kampene de fleste gange. Ingen forventninger til at han slår de to oppe foran af. Suppens målrigeste duo.
ps. AK har været rygskadet længe og træner kun delvist med. Og var i dårlig form da han skiftede.
Psst, der løber en duo rundt i Aalborg der har titlen som Suppens målrigeste duo.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. nov 2015, 21:39

Since skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Since skrev:fleste gannge fin 3-4 angriber til at fylde truppen op. Og så var han billig. Har desuden været skadet i snart 3 måneder.
Imponerende, for 3 måneder siden var han vel nærmest stadig i AaB, og siden har han spillet 7 superligakampe for OB...ud af 11 superligarunder efter han skiftede.
Han har været brugt sidst i kampene de fleste gange. Ingen forventninger til at han slår de to oppe foran af. Suppens målrigeste duo.
ps. AK har været rygskadet længe og træner kun delvist med. Og var i dårlig form da han skiftede.
Så er der jo ikke noget at sige til han ikke var med i truppen heroppe...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Flower » 24. nov 2015, 00:06

Frygah skrev:
Since skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Since skrev:fleste gannge fin 3-4 angriber til at fylde truppen op. Og så var han billig. Har desuden været skadet i snart 3 måneder.
Imponerende, for 3 måneder siden var han vel nærmest stadig i AaB, og siden har han spillet 7 superligakampe for OB...ud af 11 superligarunder efter han skiftede.
Han har været brugt sidst i kampene de fleste gange. Ingen forventninger til at han slår de to oppe foran af. Suppens målrigeste duo.
ps. AK har været rygskadet længe og træner kun delvist med. Og var i dårlig form da han skiftede.
Psst, der løber en duo rundt i Aalborg der har titlen som Suppens målrigeste duo.
lige lidt hurtig statistik:

spalvis 13+1
ene 7+4

festersen 9+2
zohore 7+0

AaB er ouer goooe' mens OB er kauwe.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Since » 3. maj 2016, 19:41

Så nåede AK op på 10 mål efter et efterår fyldt med skader. Han har virkelig udviklet sig fint i Aalborg.

Besvar