Rasmus Jönsson

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Låst
A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af A_Strandfelt » 2. jun 2016, 15:03

Vore nye mand Holgersson virker lidt overrasket over, at Jönsson nu skifter væk fra AaB, efter han snakkede med ham: http://alltidfullsatt.se/holger-och-chr ... makaroner/

Også lidt pudsig situation, at Jönsson taler for AaB overfor Holgersson og derefter forlader klubben. Men der kan jo være sket meget i løbet af foråret. Det er vel bare at se på banen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af jonas386 » 2. jun 2016, 15:07

A_Strandfelt skrev:Vore nye mand Holgersson virker lidt overrasket over, at Jönsson nu skifter væk fra AaB, efter han snakkede med ham: http://alltidfullsatt.se/holger-och-chr ... makaroner/

Også lidt pudsig situation, at Jönsson taler for AaB overfor Holgersson og derefter forlader klubben. Men der kan jo være sket meget i løbet af foråret. Det er vel bare at se på banen.
Han kan vel også synes AaB har været et godt sted at være, men han af andre grunde har valgt OB. Her kunne lønchecken, og måske mulighederne for en anden rolle (taktisk) jo være nogle af grundende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. jun 2016, 23:17

jonas386 skrev:
A_Strandfelt skrev:Vore nye mand Holgersson virker lidt overrasket over, at Jönsson nu skifter væk fra AaB, efter han snakkede med ham: http://alltidfullsatt.se/holger-och-chr ... makaroner/

Også lidt pudsig situation, at Jönsson taler for AaB overfor Holgersson og derefter forlader klubben. Men der kan jo være sket meget i løbet af foråret. Det er vel bare at se på banen.
Han kan vel også synes AaB har været et godt sted at være, men han af andre grunde har valgt OB. Her kunne lønchecken, og måske mulighederne for en anden rolle (taktisk) jo være nogle af grundende.
Løn og/eller længde på kontrakt, er mit bud. Personligt er det lidt skuffende at AaB tager sig så godt af ham og bygger ham op, sådan set 2 gange, og så skrider han når han er ved at være frisk og kan forhandle benhårdt mellem 2 klubber. Jeg er faktisk mere skuffet over sådan et skifte end når Kusk feks vælger FCK over AaB.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Eksil » 3. jun 2016, 06:22

Poker-One-Kenobi skrev:og så skrider han når han er ved at være frisk og kan forhandle benhårdt mellem 2 klubber.
Tror Jønsson har meldt sig i topform 5-6 gang i hans AaB tid.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 3. jun 2016, 10:42

A_Strandfelt skrev:Vore nye mand Holgersson virker lidt overrasket over, at Jönsson nu skifter væk fra AaB, efter han snakkede med ham: http://alltidfullsatt.se/holger-och-chr ... makaroner/

Også lidt pudsig situation, at Jönsson taler for AaB overfor Holgersson og derefter forlader klubben. Men der kan jo være sket meget i løbet af foråret. Det er vel bare at se på banen.
Et godt bud er vel, at han ikke er tilfreds med træningen/mandskabsplejen, og samtidig fed han, hvad han får i Odense (ud over mere i løn). Jeg ved det ikke, men det er vel det mest ædruelige bud. For han har jo ellers virket som en sympatisk fyr, så det er lidt overraskende at se ham lave det her nummer.
Fodbold skal ses med hjertet!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af FlæskeFrank » 3. jun 2016, 11:33

Poker-One-Kenobi skrev:Løn og/eller længde på kontrakt, er mit bud. Personligt er det lidt skuffende at AaB tager sig så godt af ham og bygger ham op, sådan set 2 gange, og så skrider han når han er ved at være frisk og kan forhandle benhårdt mellem 2 klubber. Jeg er faktisk mere skuffet over sådan et skifte end når Kusk feks vælger FCK over AaB.
Jeg tror ikke længden har været et problem. Lønforskellen måske marginalt.

Jeg tror mere problemet har været, at AaB vil gøre ham til en Jeppe Curth, nemlig god reserve i angrebet og så regelmæssig spilletid på kanten eller centralt på midtbanen. Og hvis han stadig opfatter sig som angriber, så vil han ikke affinde sig med den løsning.

Måske startede faresignalerne allerede med pokalkampen mod Roskilde, hvor Pohl blev valgt til startopstillingen...
- FlæskeFrank

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af BoomZ0R » 4. jul 2016, 21:40

Sådan lidt sent, men alligevel en vigtig detalje, så har jeg fra meget pålidelige kilder, at det eneste der gjorde at Jönsson valgte at skifte, var Kent Nielsen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Funky » 4. jul 2016, 22:54

BoomZ0R skrev:Sådan lidt sent, men alligevel en vigtig detalje, så har jeg fra meget pålidelige kilder, at det eneste der gjorde at Jönsson valgte at skifte, var Kent Nielsen.
Han fornemmede måske at der var lidt mere villighed hos Søndergaard til at sætte hans plads i startopstillingen i spil...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Låst