Kasper Kusk

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Funky » 3. jan 2014, 14:00

FCM skrev:
Funky skrev:Kusk konstaterer i dagens medier, at et skifte til en "lavere placeret klub" ikke vil være attraktivt. Det kan man jo så læse som en kommentar, der primært er møntet på at takke nej til FCK og BIF, eller som en åben invitation til FCM :D

Jeg tror dog ikke vi ser Kusk på heden lige foreløbigt. Jeg er ret sikker på, at han vil til udlandet, hvor han bør kunne få de samme penge som i Danmark (eller mere), og mere interessante sportslige udfordringer. Han signalerer klart, at næste klub for ham skal være et udstillingsvindue til noget, der måske kan blive endnu større, og så lokker FCK da i alt fald ikke; de lader jo gerne unge folk sande til med bænkepladser og latterlige prisskilte om halsen.
Selvom det ville være priceless at se reaktionerne herinde, hvis vi hentede Kusk, så sker det jo nok næppe. Vi har ingen penge, er godt besat på hans plads og er ikke mere attraktive end AaB.

FCK er sandsynligvis den eneste realistiske danske destination, da de som de eneste kan siges med garanti at være på et andet niveau end AaB de kommende sæsoner. Med den forventede afgang af Bolanos, er det vel også et ret realistisk scenarium, at de i hvert fald kommer med et tilbud til Kusk, såfremt den sagnomspundne frikøbsklausul eksisterer.
Hvis jeg var et ungt stortalent, som trak masser af scouts fra udlandet på lægterne weekend efter weekend, så ville jeg simpelthen ikke se FCK som en attraktiv klub. Jeg synes det er løjerligt at diverse 'eksperter' ikke spørger sig selv, hvilke perspektiver en fyr som Kusk overhovedet skulle se i FCK. Han stræber forhåbentlig meget højere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Provst i Brovst » 3. jan 2014, 14:40

AaBs Kusk in 'Come and get me' plea to Glen Riddersholm.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. jan 2014, 14:50

Kasper skrev:Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor andre klubbers fans tror det er muligt at hente Kusk. Men at der sidder AaB'ere og prøver at finde argumenter om hvorfor det måske er muligt, har jeg endnu sværere ved at forstå. Det næste bliver vel at Allan P skal ind og stikke lidt efter senior.

Læs og forstå: Kusk er rød=AaB eller udlandet, jo mindre talentet ikke rækker til AaBs niveau.
Selvfølgelig er det muligt - fik du dig en bette morfar da Silber skiftede til FCK, eller da Ericsson og Trond skiftede til de pisgule? I alle tre tilfælde var det vores absolut bedste spiller som skiftede til det kjøwenhavnske, og i Silbers tilfælde en spiller som i langt højere grad end Kusk afviste på forhånd at skifte til en anden dansk klub, det samme gjaldt iøvrigt for Würtz.

Jeg tror ikke Kusk skifter til en anden dansk klub, men frygter det kan ske, og jeg synes ikke det er en helt ubegrundet frygt i disse tider, hvor der er gigantisk forskel på økonomien heroppe, og hos de to unævnelige.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1343
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kasper » 3. jan 2014, 16:31

Jesper Schmidt skrev:
Kasper skrev:Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor andre klubbers fans tror det er muligt at hente Kusk. Men at der sidder AaB'ere og prøver at finde argumenter om hvorfor det måske er muligt, har jeg endnu sværere ved at forstå. Det næste bliver vel at Allan P skal ind og stikke lidt efter senior.

Læs og forstå: Kusk er rød=AaB eller udlandet, jo mindre talentet ikke rækker til AaBs niveau.
Selvfølgelig er det muligt - fik du dig en bette morfar da Silber skiftede til FCK, eller da Ericsson og Trond skiftede til de pisgule? I alle tre tilfælde var det vores absolut bedste spiller som skiftede til det kjøwenhavnske, og i Silbers tilfælde en spiller som i langt højere grad end Kusk afviste på forhånd at skifte til en anden dansk klub, det samme gjaldt iøvrigt for Würtz.

Jeg tror ikke Kusk skifter til en anden dansk klub, men frygter det kan ske, og jeg synes ikke det er en helt ubegrundet frygt i disse tider, hvor der er gigantisk forskel på økonomien heroppe, og hos de to unævnelige.
Så du vælger, fordi det er muligt, at betvivle Kusk' loyalitet på grund af de fire fæhoveder. Fair nok.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Buzz Killington » 3. jan 2014, 16:50

Kasper skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Kasper skrev:Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor andre klubbers fans tror det er muligt at hente Kusk. Men at der sidder AaB'ere og prøver at finde argumenter om hvorfor det måske er muligt, har jeg endnu sværere ved at forstå. Det næste bliver vel at Allan P skal ind og stikke lidt efter senior.

Læs og forstå: Kusk er rød=AaB eller udlandet, jo mindre talentet ikke rækker til AaBs niveau.
Selvfølgelig er det muligt - fik du dig en bette morfar da Silber skiftede til FCK, eller da Ericsson og Trond skiftede til de pisgule? I alle tre tilfælde var det vores absolut bedste spiller som skiftede til det kjøwenhavnske, og i Silbers tilfælde en spiller som i langt højere grad end Kusk afviste på forhånd at skifte til en anden dansk klub, det samme gjaldt iøvrigt for Würtz.

Jeg tror ikke Kusk skifter til en anden dansk klub, men frygter det kan ske, og jeg synes ikke det er en helt ubegrundet frygt i disse tider, hvor der er gigantisk forskel på økonomien heroppe, og hos de to unævnelige.
Så du vælger, fordi det er muligt, at betvivle Kusk' loyalitet på grund af de fire fæhoveder. Fair nok.
Og du vælger at kalde en af de bærende kræfter på vores nuværende superligahold et fæhoved.

Derudover, har Schmidt en god pointe. Med mindre man kender spillerne personligt, er det umuligt at udelukke (ligesom Kusk selv nægter at gøre i det seneste interview) at de skifter til konkurenterne. Det kan jo endda være at vores klub presser på for et skifte grundet økonomien. Men det er ikke det samme som at påstå at Kusk er illoyal, for det har vi ingen grund til at tro som sådan. Men det er da helt hen i vejret fuldstændig at ignorere klubhistorien.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1343
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kasper » 3. jan 2014, 17:18

Jamen så lad os da finde nogle flere argumenter om hvorfor han skulle skifte til Brøndby.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af AllanPedersen » 3. jan 2014, 19:14

Kusk's loyalitet?

please... det er et arbejde for dem.. ro på mulle..
Det er kun et år siden han nægtede at skrive kontrakt med os før han måtte forhandle med andre klubber så han kunne presse klubben
for den sidste krone.

Jeg tror heller ikke han skifter til Brøndby eller FCK, men du bliver slemt skuffet hvis du tror han vil gå på kompromis
for AaBs skyld.

Vi kan også vende den om.
Det er sommer 2014..
FCK er mestre og skal i champions League, de tilbyder Kusk en lækker kontrakt, og der står ikke lige en spændene udenlandsk klub og banker på.

Så Kusk har valget et år mere i AaB på nuværende kontrakt, eller skifte til mester klubben på en meget bedre kontrakt.

Tror du så han bliver i AaB eller skifter til FCK?
Kan godt fortælle dig hvad jeg tror :money: :money:
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af alithebeast » 3. jan 2014, 19:27

AllanPedersen skrev:Kusk's loyalitet?

please... det er et arbejde for dem.. ro på mulle..
Det er kun et år siden han nægtede at skrive kontrakt med os før han måtte forhandle med andre klubber så han kunne presse klubben
for den sidste krone.

Jeg tror heller ikke han skifter til Brøndby eller FCK, men du bliver slemt skuffet hvis du tror han vil gå på kompromis
for AaBs skyld.

Vi kan også vende den om.
Det er sommer 2014..
FCK er mestre og skal i champions League, de tilbyder Kusk en lækker kontrakt, og der står ikke lige en spændene udenlandsk klub og banker på.

Så Kusk har valget et år mere i AaB på nuværende kontrakt, eller skifte til mester klubben på en meget bedre kontrakt.

Tror du så han bliver i AaB eller skifter til FCK?
Kan godt fortælle dig hvad jeg tror :money: :money:
Ja så bliver han da i AaB. Så vil han nemlig stå med muligheden for at skifte gratis i 2015, og i 15 blive beskattet meget gunstigere af en enormt høj sign-on og en rigtig fin kontrakt(forudsat at han skifter til et land, hvor skattetrykket er lavere).
Hader København!

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Vestegnsgaesten » 3. jan 2014, 19:46

MrBangDK skrev:http://onside.dk/superligaen/kasper-kus ... -under-AaB

Herlig kommentar!! Så Vestegnsgæsten - måske du skulle stikke piben lidt ind?
Ja da for der er aaaldrig nogen der har sagt et og gjort noget andet i sportens verden før, eller noget.... Vores målmand, Lukas er det bedste eksempel... Han sagde 2 mdr før skiftet at han aaaaaaldrig skulle til en anden dansk klub end EfB - for så at skrive kontrakt med os. EfB var på daværende tidspunkt mere attraktive end BIF hvilket jeg ingenlunde mener AaB er på nuværende tidspunkt - det er pt 7 point der skiller os og efter 23 feb kun 4 - 3 gange så mange hjemmetilskuere og stemning samt en formentlig ikke uvæsentlig lønstigning... Jeg siger ikke han kommer - men argumenterne er der.... Og nej - det er ikke fordi jeg er pisgul - jeg bruger blot indersiden til argumenterne for et skifte....
Kasper skrev:Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor andre klubbers fans tror det er muligt at hente Kusk. Men at der sidder AaB'ere og prøver at finde argumenter om hvorfor det måske er muligt, har jeg endnu sværere ved at forstå. Det næste bliver vel at Allan P skal ind og stikke lidt efter senior.

Læs og forstå: Kusk er rød=AaB eller udlandet, jo mindre talentet ikke rækker til AaBs niveau.
Lær at forstå: money talks, bullshit walks... De dage hvor Per Nielsen, Torben Boye ect fandtes er ovre. Spillernes loyalitet i dag ligger i deres tegnebog - Ericsson og Trond var bare forud for deres tid....
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1343
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kasper » 3. jan 2014, 20:22

Ja i Brøndby. De tre spillere du nævner kan på ingen måde sammenlignes Kusk. Prøv lige at brug den føromtalte inderside.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af jonas386 » 3. jan 2014, 20:40

Hradescky har vel heller ikke det store forhold til EfB udover han har spillet i klubben. Kusk har været AaB fan altid, hans far har været træner, og spiller i klubben, han har været her siden han var 5, eller sådan, og hvis han ikke havde slået igennem i klubben havde han højst sandsynligt fulgt klubben alligevel, og været lige så meget fan som de fleste herinde.

Når det er sagt tror jeg absolut ikke han skifter til BIF, det er om noget en usikker vej at gå, og det nye Brøndby gør jo gerne konsekvent det modsatte af hvad de siger. Det bliver FCK, eller udlandet, intet andet.7
det er pt 7 point der skiller os og efter 23 feb kun 4
Du ved vel godt når der lægges 3 point til 7, så bliver det 10, og ikke 4.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Vestegnsgaesten » 3. jan 2014, 21:04

jonas386 skrev:Hradescky har vel heller ikke det store forhold til EfB udover han har spillet i klubben. Kusk har været AaB fan altid, hans far har været træner, og spiller i klubben, han har været her siden han var 5, eller sådan, og hvis han ikke havde slået igennem i klubben havde han højst sandsynligt fulgt klubben alligevel, og været lige så meget fan som de fleste herinde.

Når det er sagt tror jeg absolut ikke han skifter til BIF, det er om noget en usikker vej at gå, og det nye Brøndby gør jo gerne konsekvent det modsatte af hvad de siger. Det bliver FCK, eller udlandet, intet andet.7
det er pt 7 point der skiller os og efter 23 feb kun 4
Du ved vel godt når der lægges 3 point til 7, så bliver det 10, og ikke 4.
Ha ha det bliver vi nok aldrig enige om... Mener klart at når du trækker 3 fra 7 giver det 4.....

Kasper skrev:Ja i Brøndby. De tre spillere du nævner kan på ingen måde sammenlignes Kusk. Prøv lige at brug den føromtalte inderside.
Hvad er det der gør at du mener kusk er anderledes end de andre... Tror du ikke han tænker på at pengetanken skal vokse?? Tro mig, med de lønninger spillerne kan skrabe til sig i dag i den kort periode hvor de skal tjene til deres alderdom er der ikke ret stor forskel på om du hedder Kusk eller Ericsson... Vi har også i årevis bildt os ind at spillerne kom til BIF pga hvem vi var men er da vågnet op de senere år og har indset at det er fordi vi betaler åndsvage høje lønninger at spillerne kommer :o hvem bruger indersiden og hvem lever i Morten Kochs tid af os to???
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1343
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kasper » 3. jan 2014, 21:39

Tjek Jonas' indlæg for forklaring. Som en tilføjelse kan det også nævnes at der i de to tilfælde blev meldt ud at AaB var et springbræt i deres karriere.

Jeg er ganske sikker på at Kusk er motiveret til at spille fodbold på grund af det sportslige. Det tyder alle udtalelser til medier på. Selvfølgelig har vi alle en svaghed for penge (nogen mere end andre), men du kan fandeme ikke bilde mig ind at der så mange penge på Vestegnen at han(22 år gammel) kan sikre sin pension.

Kom nu ne' derfra.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. jan 2014, 22:27

Kasper skrev:Jamen så lad os da finde nogle flere argumenter om hvorfor han skulle skifte til Brøndby.
Jeg tror forskellen på en spiller som Kusk's løn i AaB, og lønnen som man i Brøndby mener man har råd til at give deres bedste spillere er enorm i øjeblikket. Det kunne også godt ses som et plus for en spiller fra en anden dansk klub, at Brøndby i øjeblikket opruster mod et niveau hvor man forventer at kunne være med helt i toppen af dansk fodbold, noget som vi heller ikke helt kan være med på heroppe i øjeblikket, risikoen er vel snarere det stik modsatte.

Men jeg tror som sagt ikke Kusk skifter til Brøndby, jeg mener bare det er lidt naivt helt at afskrive risikoen, især når vi ikke ved hvilke andre muligheder han reelt i sidste end kommer til at stå med. Det betyder ikke at jeg betvivler Kusk's loyalitet, eller hans AaB hjerte. Præcist som det f.eks. gør sig gældende for Silber.

Derudover kan vi også ende med at stå i den kedelige situation at der SKAL sælges, og at AaB derfor i sidste ende kan synes det er en bedre forretning at sælge ham til Brøndby såfremt de kommer med et bedre tilbud end andre klubber... noget som dog forhåbentligt ikke er aktuelt i dette vindue, men som vel nok kan blive en realitet hvis feriepengesagen fortsat trækker ud, og man ikke vil kunne gennemføre en emission i foråret.

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Vestegnsgaesten » 3. jan 2014, 23:31

Kasper skrev:Tjek Jonas' indlæg for forklaring. Som en tilføjelse kan det også nævnes at der i de to tilfælde blev meldt ud at AaB var et springbræt i deres karriere.

Jeg er ganske sikker på at Kusk er motiveret til at spille fodbold på grund af det sportslige. Det tyder alle udtalelser til medier på. Selvfølgelig har vi alle en svaghed for penge (nogen mere end andre), men du kan fandeme ikke bilde mig ind at der så mange penge på Vestegnen at han(22 år gammel) kan sikre sin pension.

Kom nu ne' derfra.
Nu ved jeg ikke hvad han scorer i AaB - men de højest betalte i BIF ligger i underkanten af 350 kilo pr måned excl signonfees iflg aviserne. Læg dertil at man pga den lave pris vil være i stand til at tilbyde en ikke uvæsentlig signonfee - Lukas fik iflg rygterne 4.5 mill for at sætte hans navn på kontrakten...

Han kan ikke sikre sin pension i BIF - men tage et sikkert skridt fremad i karrieren - i en klub der ikke balancerer på randen af konkurs lige med det samme - samtidig med at han med stor sandsynlighed laver et megahop lønmæssigt... Desuden vil han temmelig sikkert få indføjet en vidresalgsklausul på et fornuftigt beløb ala det Emil Larsen skulle have haft ( 15 mill iflg aviserne ).

Jeg siger ikke det sker - men muligheden er der. Selvfølgelig ser kusk også på sin egen indtjening - alt andet vil være retarderet - og hvis lønnen f. Eks bliver doblet op bliver det meget svært for en 22 årig knægt at sige nej....
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af frederikshavneren » 3. jan 2014, 23:48

Jeg tror ikke at Kusk ender i Brøndby. Twente derimod virker som en realistisk ny klub. Hollænderne er da også en langt mere attraktiv klub end Pestegnen. Tilskuermæssigt er der f.eks. næsten altid udsolgt til Twentes hjemmekampe og de har et langt højere tilskuergennemsnit.

Kusk trænger snart til en ny udfordring i en ny liga.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kristian » 3. jan 2014, 23:51

Vestegnsgaesten skrev:
Kasper skrev:Tjek Jonas' indlæg for forklaring. Som en tilføjelse kan det også nævnes at der i de to tilfælde blev meldt ud at AaB var et springbræt i deres karriere.

Jeg er ganske sikker på at Kusk er motiveret til at spille fodbold på grund af det sportslige. Det tyder alle udtalelser til medier på. Selvfølgelig har vi alle en svaghed for penge (nogen mere end andre), men du kan fandeme ikke bilde mig ind at der så mange penge på Vestegnen at han(22 år gammel) kan sikre sin pension.

Kom nu ne' derfra.
Nu ved jeg ikke hvad han scorer i AaB - men de højest betalte i BIF ligger i underkanten af 350 kilo pr måned excl signonfees iflg aviserne. Læg dertil at man pga den lave pris vil være i stand til at tilbyde en ikke uvæsentlig signonfee - Lukas fik iflg rygterne 4.5 mill for at sætte hans navn på kontrakten...

Han kan ikke sikre sin pension i BIF - men tage et sikkert skridt fremad i karrieren - i en klub der ikke balancerer på randen af konkurs lige med det samme - samtidig med at han med stor sandsynlighed laver et megahop lønmæssigt... Desuden vil han temmelig sikkert få indføjet en vidresalgsklausul på et fornuftigt beløb ala det Emil Larsen skulle have haft ( 15 mill iflg aviserne ).

Jeg siger ikke det sker - men muligheden er der. Selvfølgelig ser kusk også på sin egen indtjening - alt andet vil være retarderet - og hvis lønnen f. Eks bliver doblet op bliver det meget svært for en 22 årig knægt at sige nej....
De der beløb du frembringer der, siger jo bare alt om brøndbys økonomi i stedet. Håber virkelig ikke i giver så meget for mange af de middelmådige spillere i har.
------------------
mvh Kristian

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af gravballe » 4. jan 2014, 00:00

Vestegnsgaesten skrev:
Kasper skrev:Tjek Jonas' indlæg for forklaring. Som en tilføjelse kan det også nævnes at der i de to tilfælde blev meldt ud at AaB var et springbræt i deres karriere.

Jeg er ganske sikker på at Kusk er motiveret til at spille fodbold på grund af det sportslige. Det tyder alle udtalelser til medier på. Selvfølgelig har vi alle en svaghed for penge (nogen mere end andre), men du kan fandeme ikke bilde mig ind at der så mange penge på Vestegnen at han(22 år gammel) kan sikre sin pension.

Kom nu ne' derfra.
Nu ved jeg ikke hvad han scorer i AaB - men de højest betalte i BIF ligger i underkanten af 350 kilo pr måned excl signonfees iflg aviserne. Læg dertil at man pga den lave pris vil være i stand til at tilbyde en ikke uvæsentlig signonfee - Lukas fik iflg rygterne 4.5 mill for at sætte hans navn på kontrakten...

Han kan ikke sikre sin pension i BIF - men tage et sikkert skridt fremad i karrieren - i en klub der ikke balancerer på randen af konkurs lige med det samme - samtidig med at han med stor sandsynlighed laver et megahop lønmæssigt... Desuden vil han temmelig sikkert få indføjet en vidresalgsklausul på et fornuftigt beløb ala det Emil Larsen skulle have haft ( 15 mill iflg aviserne ).

Jeg siger ikke det sker - men muligheden er der. Selvfølgelig ser kusk også på sin egen indtjening - alt andet vil være retarderet - og hvis lønnen f. Eks bliver doblet op bliver det meget svært for en 22 årig knægt at sige nej....
Det nye Brøndby, det startede så godt. Der blev sagt de rigtige ting, men pludselig slog det fejl, man begyndte endnu engang at bruge store summer på spillere, spillere der enlig i få antal hæver nivuet. Man kaster sig om med de nye penge, uden at tænke ret langt frem. Det nye brøndby er en historie om kejserens nye klæde, før eller siden opdager vi alle brøndby er nøgen igen. Desværre er der så nok nogle folk der skal kaste endnu flere penge i hullet. Brøndby skal nok ende over AaB over de næste par år, men samtidig vil i have så masive underskud at i ret hurtigt ender i problemer igen, hvis i ikke passer på.. Jeg ved godt den danske sports presse er vildt lykkelig over brøndbys nye penge tak, for nu kan de gøre det de gør bedst, snakke om fck og brøndby, og hvis de er heldige så bliver alt som før, med den store guld kamp, og 8 timers optakt til en fck - brøndby kamp..

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1343
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kasper » 4. jan 2014, 00:19

Sikkert skifte. Jow Jow.

Ses i Brøndby. Jeg tror Kusk og AaB sender jer tidligt ud af guldkampen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Vestegnsgaesten » 4. jan 2014, 22:26

Kasper skrev:Sikkert skifte. Jow Jow.

Ses i Brøndby. Jeg tror Kusk og AaB sender jer tidligt ud af guldkampen.
Guldkampen er vi ikke og bliver ikke en del af. Der er tre hold der skal overhales og alle tre skal smide en hel del point... Bronze er ikke urealistisk - specielt ikke når vi har nakket jer i den første kamp :cheers: hvis vi overpræsterer og alt flasker sig kan vi være heldig at nå sølvet - det kræver som minimum max point i de tre første kampe... Spændende forår - uanset hvor Kusk spiller :danmarkfan:
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar