Thomas Enevoldsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af 9800 » 4. dec 2015, 11:25

Jeg kunne godt tro at der var en aftale om at Ene kunne få lov at rejse hvis der kom et godt tilbud!

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af MrRepsak » 4. dec 2015, 11:39

Håber da virkelig ikke vi har klausuler på alle spillere.... Eller sågar nogle.
Kom så de RØ'E!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af white splash » 4. dec 2015, 11:42

SÅ varer det ikke længe før det er en internet sandhed, at Ene også har en klausul...... :o
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Spanky » 5. feb 2016, 11:48

Ene drømmer stadig om USA, men England er førsteprioritet, hvis det kommer så langt.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... te-til-usa

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af swfc » 6. apr 2016, 17:21

Kevin Magnussen på Instagram. Træner simpelthen sammen med Thomas Enevoldsen og Lærke Møller hos Protreatment ☺
AaB i hjertet

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 26. jul 2016, 11:06

Ifølge Ene selv var han klar ti Randers-kampen, men var sat af pga manglende form. Undskyld mig, men er jeg den eneste, som kan se, at der tilbagevendende er et eller andet galt med Søndergaards mandskabsbehandling.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Glenn Francisco » 26. jul 2016, 11:09

AaB 85 95 99 08 skrev:Ifølge Ene selv var han klar ti Randers-kampen, men var sat af pga manglende form. Undskyld mig, men er jeg den eneste, som kan se, at der tilbagevendende er et eller andet galt med Søndergaards mandskabsbehandling.
Du kan jo kun sidde og gætte, der kan være 100 andre grunde og situationer som har gjort at Ene ikke var med forleden - og sikkert ikke så dramatiske som du spekulerer i :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Funky » 26. jul 2016, 12:28

AaB 85 95 99 08 skrev:Ifølge Ene selv var han klar ti Randers-kampen, men var sat af pga manglende form. Undskyld mig, men er jeg den eneste, som kan se, at der tilbagevendende er et eller andet galt med Søndergaards mandskabsbehandling.
Hvad mener du der er galt med Søndergaards mandskabsbehandling?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 26. jul 2016, 13:45

Funky skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Ifølge Ene selv var han klar ti Randers-kampen, men var sat af pga manglende form. Undskyld mig, men er jeg den eneste, som kan se, at der tilbagevendende er et eller andet galt med Søndergaards mandskabsbehandling.
Hvad mener du der er galt med Søndergaards mandskabsbehandling?
Tjaa, det er jo et godt spørgsmål, når man kun har symptomerne.

Men en førsteangriber, som er sat af under omstændigheder, hvor der ikke er forventningsafstemt, så han har behov for at ytre sig offentligt om det, er uafklaret hvert fald ikke et godt tegn.

Et hold, som kollektivt slet ikke fungerede i foråret, er ikke er godt tegn.

En defensiv, som i foråret lavede stribevis af personlige fejl, er ikke et godt tegn.

En topscorer, som man slet ikke formåede at motivere i foråret, er ikke et godt tegn.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Funky » 26. jul 2016, 13:58

AaB 85 95 99 08 skrev: Tjaa, det er jo et godt spørgsmål, når man kun har symptomerne.

Men en førsteangriber, som er sat af under omstændigheder, hvor der ikke er forventningsafstemt, så han har behov for at ytre sig offentligt om det, er uafklaret hvert fald ikke et godt tegn.

Et hold, som kollektivt slet ikke fungerede i foråret, er ikke er godt tegn.

En defensiv, som i foråret lavede stribevis af personlige fejl, er ikke et godt tegn.

En topscorer, som man slet ikke formåede at motivere i foråret, er ikke et godt tegn.
Om LS har 'forventningsafstemt' noget med Ene ved du vel ikke noget om. Om han overhovedet bør eller kan gøre det på en måde, som vil afholde en type som Ene fra at gå i medierne, det er også spørgsmålet. At holdet kollektivt ikke fungerede i foråret, at defensiven lavede mange personlige fejl, og at Spalvis ikke var motiveret, det er også svært at se, hvordan de ting alle klart og tydeligt har noget lige med LS' mandskabsbehandling at gøre. Spalvis-sagen har nok den tydeligste relevans for emnet, men det er altså svært at konkludere noget ud fra det. Spalvis kunne ikke håndtere kontraktsituationen, så ham burde man nok have sendt afsted med det samme. Thomsen klarede det til gengæld rigtig fint. Begge trænede under LS. Og i øvrigt er LS altså ikke den eneste træner eller klubmand omkring spillerne.

Jeg tror sandheden om Ene er, at han er en af den type spillere om hvem man siger, at han er svær at håndtere for trænerne, men det accepterer man fordi han også er svær at håndtere for modstanderne. Dem finder man en del af rundt omkring i klubberne, og nogle vil endda sige, at det er vigtigt at kunne rumme den type. Når der så en gang imellem popper en sag op, så er det fordi der trods alt også er en bagkant på, hvad den slags spillere kan tillade sig - og den bagkant er nok forskellig fra klub til klub og fra træner til træner. LS har prøvet det før i SønderJyske.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Brent » 27. jul 2016, 10:38

AaB 85 95 99 08 skrev:Ifølge Ene selv var han klar ti Randers-kampen, men var sat af pga manglende form. Undskyld mig, men er jeg den eneste, som kan se, at der tilbagevendende er et eller andet galt med Søndergaards mandskabsbehandling.
Enevoldsen skal bare klappe kaje og komme i form. Så er han selvskrevet til holdet. Han er jo i forvejen en type med glasben, så han skal være helt i orden, før man bringer ham i spil.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Nedergaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 25. sep 2010, 20:04

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Nedergaard » 4. aug 2016, 15:00

Synes da denne rykke situationen mellem LS og Ene i en positiv retning.

Jeg læser da i hvert fald, at Ene har en lille smule selverkendelse over ikke at have været i form..
Er ret sikker på den historie med intern uro snart er slut.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aal-om-tid
Nedergaard

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. aug 2016, 13:15

Nedergaard skrev:Synes da denne rykke situationen mellem LS og Ene i en positiv retning.

Jeg læser da i hvert fald, at Ene har en lille smule selverkendelse over ikke at have været i form..
Er ret sikker på den historie med intern uro snart er slut.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aal-om-tid
ELLER - og jeg ved godt det her er et totalt kontroversielt synspunkt... måske har der aldrig været nogen konflikt eller uro!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af NIN » 5. aug 2016, 13:31

Jesper Schmidt skrev:
Nedergaard skrev:Synes da denne rykke situationen mellem LS og Ene i en positiv retning.

Jeg læser da i hvert fald, at Ene har en lille smule selverkendelse over ikke at have været i form..
Er ret sikker på den historie med intern uro snart er slut.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aal-om-tid
ELLER - og jeg ved godt det her er et totalt kontroversielt synspunkt... måske har der aldrig været nogen konflikt eller uro!
Med al respekt, så siger han jo ikke ingenting. Andet end at han føler sig fit (jeg vil spille) og han gerne vil gøre det endnu bedre end sidste sæson. Der er få der melder ud, at de har ambitioner om at gøre det dårligere end forrige sæson. At han ser en dag frem, er jo også politiker tale. Det kan jo tolkes som man vil. At jeg ingen planer har om at forlade AaB, eller kommer der et godt tilbud i morgen, ja så er jeg væk.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. aug 2016, 14:22

NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Nedergaard skrev:Synes da denne rykke situationen mellem LS og Ene i en positiv retning.

Jeg læser da i hvert fald, at Ene har en lille smule selverkendelse over ikke at have været i form..
Er ret sikker på den historie med intern uro snart er slut.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aal-om-tid
ELLER - og jeg ved godt det her er et totalt kontroversielt synspunkt... måske har der aldrig været nogen konflikt eller uro!
Med al respekt, så siger han jo ikke ingenting. Andet end at han føler sig fit (jeg vil spille) og han gerne vil gøre det endnu bedre end sidste sæson. Der er få der melder ud, at de har ambitioner om at gøre det dårligere end forrige sæson. At han ser en dag frem, er jo også politiker tale. Det kan jo tolkes som man vil. At jeg ingen planer har om at forlade AaB, eller kommer der et godt tilbud i morgen, ja så er jeg væk.
Jeg synes jo netop at han udviser forståelse for hvorfor han ikke har spillet, og forklarer hvad grunden er til at han ikke har været i topform. I mine øjne gør han alt for at få det tl at fremstå som en helt normal situation. At han vil spille, også selv om han måske godt selv har vidst han ikke var i form til det, siger jo bare noget om Ene's ambitionsniveau og ærgerrighed.

Jeg ser overhovedet ikke antydningen af en konflikt i artiklen, og det havde været det nemmeste i verden for Ene, at få det til at fremstå mellem linjerne som om det i hvert fald ikke er hans skyld han ikke spiller... han gør det modsatte.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af NIN » 6. aug 2016, 09:22

Jesper Schmidt skrev:
NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Nedergaard skrev:Synes da denne rykke situationen mellem LS og Ene i en positiv retning.

Jeg læser da i hvert fald, at Ene har en lille smule selverkendelse over ikke at have været i form..
Er ret sikker på den historie med intern uro snart er slut.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aal-om-tid
ELLER - og jeg ved godt det her er et totalt kontroversielt synspunkt... måske har der aldrig været nogen konflikt eller uro!
Med al respekt, så siger han jo ikke ingenting. Andet end at han føler sig fit (jeg vil spille) og han gerne vil gøre det endnu bedre end sidste sæson. Der er få der melder ud, at de har ambitioner om at gøre det dårligere end forrige sæson. At han ser en dag frem, er jo også politiker tale. Det kan jo tolkes som man vil. At jeg ingen planer har om at forlade AaB, eller kommer der et godt tilbud i morgen, ja så er jeg væk.
Jeg synes jo netop at han udviser forståelse for hvorfor han ikke har spillet, og forklarer hvad grunden er til at han ikke har været i topform. I mine øjne gør han alt for at få det tl at fremstå som en helt normal situation. At han vil spille, også selv om han måske godt selv har vidst han ikke var i form til det, siger jo bare noget om Ene's ambitionsniveau og ærgerrighed.

Jeg ser overhovedet ikke antydningen af en konflikt i artiklen, og det havde været det nemmeste i verden for Ene, at få det til at fremstå mellem linjerne som om det i hvert fald ikke er hans skyld han ikke spiller... han gør det modsatte.
Enig og det er jo også det jeg pointerer. At der intet "farligt" er i artiklen, men et typisk politiker svar. Det du skrev var, at der måske aldrig havde været en. Om der har det eller ej, kan vi kun gisne om, men artiklen synes jeg på ingen måder op eller afklarer det. Tvært i mod. Svaret får vi nok først den dag Ene ikke er i AaB længere.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. aug 2016, 13:29

NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Nedergaard skrev:Synes da denne rykke situationen mellem LS og Ene i en positiv retning.

Jeg læser da i hvert fald, at Ene har en lille smule selverkendelse over ikke at have været i form..
Er ret sikker på den historie med intern uro snart er slut.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aal-om-tid
ELLER - og jeg ved godt det her er et totalt kontroversielt synspunkt... måske har der aldrig været nogen konflikt eller uro!
Med al respekt, så siger han jo ikke ingenting. Andet end at han føler sig fit (jeg vil spille) og han gerne vil gøre det endnu bedre end sidste sæson. Der er få der melder ud, at de har ambitioner om at gøre det dårligere end forrige sæson. At han ser en dag frem, er jo også politiker tale. Det kan jo tolkes som man vil. At jeg ingen planer har om at forlade AaB, eller kommer der et godt tilbud i morgen, ja så er jeg væk.
Jeg synes jo netop at han udviser forståelse for hvorfor han ikke har spillet, og forklarer hvad grunden er til at han ikke har været i topform. I mine øjne gør han alt for at få det tl at fremstå som en helt normal situation. At han vil spille, også selv om han måske godt selv har vidst han ikke var i form til det, siger jo bare noget om Ene's ambitionsniveau og ærgerrighed.

Jeg ser overhovedet ikke antydningen af en konflikt i artiklen, og det havde været det nemmeste i verden for Ene, at få det til at fremstå mellem linjerne som om det i hvert fald ikke er hans skyld han ikke spiller... han gør det modsatte.
Enig og det er jo også det jeg pointerer. At der intet "farligt" er i artiklen, men et typisk politiker svar. Det du skrev var, at der måske aldrig havde været en. Om der har det eller ej, kan vi kun gisne om, men artiklen synes jeg på ingen måder op eller afklarer det. Tvært i mod. Svaret får vi nok først den dag Ene ikke er i AaB længere.
Jeg synes bare at han giver gode grunde til, at der ikke har været nogen grund til der skulle være noget specielt kontroversielt, ved at fortælle om skaden i slutningen af sidste sæson, indsprøjtningen, den missede sommertræning, og formen som af de grunde ikke har været der.

Under alle omstændigheder - kontrovers eller ej, politisk korrekt svar eller ej, så virker det under alle omstændigheder som om en eventuel konflikt er afmonteret nu. Det er egentlig det vigtigste.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af hje1980 » 11. aug 2016, 08:16

AaB 85 95 99 08 skrev:Ifølge Ene selv var han klar ti Randers-kampen, men var sat af pga manglende form. Undskyld mig, men er jeg den eneste, som kan se, at der tilbagevendende er et eller andet galt med Søndergaards mandskabsbehandling.
JA!!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. aug 2016, 12:43

Egentlig pudsigt som denne diskussion døde totalt, efter alle så Ene spille forleden...

Gamen

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Gamen » 11. aug 2016, 12:46

Jesper Schmidt skrev:Egentlig pudsigt som denne diskussion døde totalt, efter alle så Ene spille forleden...
Der dukkede nu nok noget lidt mere interessant op :-) Det ændrer ikke på, at rygterne om at der har været en markant kontrovers mellem Søndergaard og Ene har været ret hårdnakkede siden slutningen af sidste sæson.

Lad os håbe de har fået lagt låg på det.

Besvar