Thomas Enevoldsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. aug 2016, 12:46

Jesper Schmidt skrev:Egentlig pudsigt som denne diskussion døde totalt, efter alle så Ene spille forleden...

Ja, jeg tænkte sgu det samme da jeg så ham "live", måske Søndergaard ikke er en blind illuminati alligevel.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Funky » 11. aug 2016, 16:30

Poker-One-Kenobi skrev:
Jesper Schmidt skrev:Egentlig pudsigt som denne diskussion døde totalt, efter alle så Ene spille forleden...

Ja, jeg tænkte sgu det samme da jeg så ham "live", måske Søndergaard ikke er en blind illuminati alligevel.
Arh, der blev givet et par branddæmpende interviews forinden også. Jeg tror nogen derude lige har taget fat i Enevoldsen og snakket situationen igennem med ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Martino » 16. aug 2016, 08:40

Så er Ene igen ude at sige at han er klar til et nyt udenlandseventyr. Den udtagelse kommer hver gang han har scoret eller spillet hæderligt. Synes Gaarde skal få skudt ham afsted hurtigst muligt.
Jeg savner Winsnes

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Eksil » 16. aug 2016, 08:43

Martino skrev:Så er Ene igen ude at sige at han er klar til et nyt udenlandseventyr. Den udtagelse kommer hver gang han har scoret eller spillet hæderligt. Synes Gaarde skal få skudt ham afsted hurtigst muligt.
Så den godt, men det er vel ikke så farligt? Kommer nogen forbi med en fair pose penge (2-4 mio kr?) så synes jeg da han skal have løbepas, men erstatningen bliver nok ikke af samme kvalitet på kort sigt. Ellers brug ham da frem til sommer og se om Grønning og Pohl ikke er klar derefter.

Der er 15 dage tilbage af vinduet, så vi ved snart om reklamefremstødet virker.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Buzz Killington » 16. aug 2016, 08:45

Martino skrev:Så er Ene igen ude at sige at han er klar til et nyt udenlandseventyr. Den udtagelse kommer hver gang han har scoret eller spillet hæderligt. Synes Gaarde skal få skudt ham afsted hurtigst muligt.
Den udtalelse kommer fordi en journalist spoerger ham direkte, hvortil han svarer: "Hvis muligheden byder sig, er det ikke utænkeligt, at jeg siger ja. Jeg er efterhånden blevet 29 år, så det er snart sidste udkald, hvis jeg skal afsted igen".

Hvad er det ved dette svar der goer du mener han skal saelges? Han har som du naevner, jo netop spillet en fin kamp. Er det ikke grund nok til at beholde ham i kampen om slutspillet?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Yankee » 16. aug 2016, 09:19

Martino skrev:Så er Ene igen ude at sige at han er klar til et nyt udenlandseventyr. Den udtagelse kommer hver gang han har scoret eller spillet hæderligt. Synes Gaarde skal få skudt ham afsted hurtigst muligt.
Det ville da være en rigtig dårlig strategi. Enevoldsen er vores førsteangriber og spillede en rigtig flot striker-kamp i går. Han er intelligent i sine indløb, hele tiden i bevægelse og slår selvfølgelig til på den kæmpe foræring han får.

Vi skal ikke "skyde ham afsted hurtigst muligt". Vi skal selvfølgelig lytte til tilbud, da han har udløb næste sommer, men tilbuddet skal være så godt at vi kan hente en erstatning - dvs. mindst 5-7 mio. kr. Hvis tilbuddene ikke er af den størrelse, så overlever Ene nok at vente en sæson med at komme afsted.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Martino » 16. aug 2016, 10:03

Buzz Killington skrev:
Martino skrev:Så er Ene igen ude at sige at han er klar til et nyt udenlandseventyr. Den udtagelse kommer hver gang han har scoret eller spillet hæderligt. Synes Gaarde skal få skudt ham afsted hurtigst muligt.
Den udtalelse kommer fordi en journalist spoerger ham direkte, hvortil han svarer: "Hvis muligheden byder sig, er det ikke utænkeligt, at jeg siger ja. Jeg er efterhånden blevet 29 år, så det er snart sidste udkald, hvis jeg skal afsted igen".

Hvad er det ved dette svar der goer du mener han skal saelges? Han har som du naevner, jo netop spillet en fin kamp. Er det ikke grund nok til at beholde ham i kampen om slutspillet?
Det er ren personligt, jeg synes han snakker alt for meget i medierne. Først prøver han at snakke sig på holdet og så efter hans første gode kamp længe, prøver han at snakke sig videre ud af klubben. Det synes jeg er lidt belastende, og noget han burde holde sig for god til. Han kunne have valgt et svar så AaBs fans rent faktisk tror på at han gider være her.
Han er en fin spiller men også langt fra uerstattelig.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Jakobsen » 16. aug 2016, 10:20

Martino skrev:
Buzz Killington skrev:
Martino skrev:Så er Ene igen ude at sige at han er klar til et nyt udenlandseventyr. Den udtagelse kommer hver gang han har scoret eller spillet hæderligt. Synes Gaarde skal få skudt ham afsted hurtigst muligt.
Den udtalelse kommer fordi en journalist spoerger ham direkte, hvortil han svarer: "Hvis muligheden byder sig, er det ikke utænkeligt, at jeg siger ja. Jeg er efterhånden blevet 29 år, så det er snart sidste udkald, hvis jeg skal afsted igen".

Hvad er det ved dette svar der goer du mener han skal saelges? Han har som du naevner, jo netop spillet en fin kamp. Er det ikke grund nok til at beholde ham i kampen om slutspillet?
Det er ren personligt, jeg synes han snakker alt for meget i medierne. Først prøver han at snakke sig på holdet og så efter hans første gode kamp længe, prøver han at snakke sig videre ud af klubben. Det synes jeg er lidt belastende, og noget han burde holde sig for god til. Han kunne have valgt et svar så AaBs fans rent faktisk tror på at han gider være her.
Han er en fin spiller men også langt fra uerstattelig.
Enig, hvis græsset er for grønt på den anden side for Ene så sælg ham. I den ligning skal så indgå, at vi henter en decideret angriber, som kan score mål. Vores offensiv er spændende, men vi mangler i den grad ham der er målscorerén. Vil Ene ikke vil være her kan det være en kærkommen lejlighed til at optimere trupsammensætningen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Yankee » 16. aug 2016, 12:58

Jakobsen skrev: Vores offensiv er spændende, men vi mangler i den grad ham der er målscorerén. Vil Ene ikke vil være her kan det være en kærkommen lejlighed til at optimere trupsammensætningen.
Men Ene ER jo målscoreren. Han lavede 12 mål sidste sæson - det var samme antal som f.eks. Michael Ishak og AK som vel nok er målscorere?

Scorer han så 12 mål i år? Det er svært at sige. Han har allerede fået hul på bylden selvom han ikke har spillet 90 minutter endnu og i går spiller han en virkelig stærk kamp med godt timede indlæg, masser af bevægelse foran boldholder og selvfølgelig en scoring da muligheden byder sig. Jeg synes Ene er en klasseangriber og er ikke i tvivl om at han kommer i top-10 på topscorerlisten igen i år.

Hvis vi skal "optimere" skal du altså finde en angriber, der med meget stor sikkerhed laver mindst 12-14 mål i indeværende sæson. De er godt nok svære at finde med to ugers varsel.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Martino » 16. aug 2016, 13:27

Yankee skrev:
Jakobsen skrev: Vores offensiv er spændende, men vi mangler i den grad ham der er målscorerén. Vil Ene ikke vil være her kan det være en kærkommen lejlighed til at optimere trupsammensætningen.
Men Ene ER jo målscoreren. Han lavede 12 mål sidste sæson - det var samme antal som f.eks. Michael Ishak og AK som vel nok er målscorere?

Scorer han så 12 mål i år? Det er svært at sige. Han har allerede fået hul på bylden selvom han ikke har spillet 90 minutter endnu og i går spiller han en virkelig stærk kamp med godt timede indlæg, masser af bevægelse foran boldholder og selvfølgelig en scoring da muligheden byder sig. Jeg synes Ene er en klasseangriber og er ikke i tvivl om at han kommer i top-10 på topscorerlisten igen i år.

Hvis vi skal "optimere" skal du altså finde en angriber, der med meget stor sikkerhed laver mindst 12-14 mål i indeværende sæson. De er godt nok svære at finde med to ugers varsel.
Jeg kan sagtens følge din argumentation Yankee. Jeg mener bestemt også at Ene er en fin spiller som sagt. Det er mere udsigten til at høre på at han gerne vil til udlandet, og hele tiden føler han skal være første mand på holdkortet, som simpelthen ikke harmonerer med mit syn på en sund indstilling til tingene. Han scorede fint med mål sidste sæson, men jeg er samtidig i den tro at hvis man giver samme tiltro til Pohl eller Grønning, så tror jeg faktisk de vil kvittere med en del mål.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Yankee » 16. aug 2016, 13:47

Martino skrev:
Jeg kan sagtens følge din argumentation Yankee. Jeg mener bestemt også at Ene er en fin spiller som sagt. Det er mere udsigten til at høre på at han gerne vil til udlandet, og hele tiden føler han skal være første mand på holdkortet, som simpelthen ikke harmonerer med mit syn på en sund indstilling til tingene.
Der er vi så uenige. Jeg synes det er den helt rigtige indstilling for en førsteangriber.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Martino » 16. aug 2016, 13:49

Yankee skrev:
Martino skrev:
Jeg kan sagtens følge din argumentation Yankee. Jeg mener bestemt også at Ene er en fin spiller som sagt. Det er mere udsigten til at høre på at han gerne vil til udlandet, og hele tiden føler han skal være første mand på holdkortet, som simpelthen ikke harmonerer med mit syn på en sund indstilling til tingene.
Der er vi så uenige. Jeg synes det er den helt rigtige indstilling for en førsteangriber.
Så skal han da hæve niveauet til noget af det vi så igår. Forårets niveau var ihvertfald ikke til at komme med den slags udtagelser.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Yankee » 16. aug 2016, 14:21

Martino skrev:
Yankee skrev:
Martino skrev:
Jeg kan sagtens følge din argumentation Yankee. Jeg mener bestemt også at Ene er en fin spiller som sagt. Det er mere udsigten til at høre på at han gerne vil til udlandet, og hele tiden føler han skal være første mand på holdkortet, som simpelthen ikke harmonerer med mit syn på en sund indstilling til tingene.
Der er vi så uenige. Jeg synes det er den helt rigtige indstilling for en førsteangriber.
Så skal han da hæve niveauet til noget af det vi så igår. Forårets niveau var ihvertfald ikke til at komme med den slags udtagelser.
Håbløs indstilling. Selvfølgelig skal Enevoldsen føle sig som første mand på holdkortet når han er vores førsteangriber. Jeg synes det er dejligt at vi har en spiller, der er så ærgerrig at det koger indeni ham hvis han sidder på bænken. Det er lige præcis den indstilling vi har brug for som modvægt de mange pæne, afrettede AaB-drenge - og i øvrigt er det helt på sin plads når manden er vores førsteangriber.

Den eneste grund til at sælge Enevoldsen vil være hvis vi får et flot tilbud og han ikke virker til at ville forlænge. Så kan der være en forretningsmæssig logik i at sælge - men den sportslige er meget svær at få øje på.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Martino » 16. aug 2016, 14:24

Yankee skrev:
Martino skrev:
Yankee skrev:
Martino skrev:
Jeg kan sagtens følge din argumentation Yankee. Jeg mener bestemt også at Ene er en fin spiller som sagt. Det er mere udsigten til at høre på at han gerne vil til udlandet, og hele tiden føler han skal være første mand på holdkortet, som simpelthen ikke harmonerer med mit syn på en sund indstilling til tingene.
Der er vi så uenige. Jeg synes det er den helt rigtige indstilling for en førsteangriber.
Så skal han da hæve niveauet til noget af det vi så igår. Forårets niveau var ihvertfald ikke til at komme med den slags udtagelser.
Håbløs indstilling. Selvfølgelig skal Enevoldsen føle sig som første mand på holdkortet når han er vores førsteangriber. Jeg synes det er dejligt at vi har en spiller, der er så ærgerrig at det koger indeni ham hvis han sidder på bænken. Det er lige præcis den indstilling vi har brug for som modvægt de mange pæne, afrettede AaB-drenge - og i øvrigt er det helt på sin plads når manden er vores førsteangriber.
Jeg mener ikke at han er første angriber, og så er det da en håbløs tilgang at han fra tid til anden er ude i medierne for at sælge sig til udlandet. Hvis han spiller godt nok er det jo ikke nødvendigt.
Jeg savner Winsnes

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Gnu » 16. aug 2016, 14:48

Martino skrev:
Yankee skrev:
Martino skrev:
Yankee skrev:
Martino skrev:
Jeg kan sagtens følge din argumentation Yankee. Jeg mener bestemt også at Ene er en fin spiller som sagt. Det er mere udsigten til at høre på at han gerne vil til udlandet, og hele tiden føler han skal være første mand på holdkortet, som simpelthen ikke harmonerer med mit syn på en sund indstilling til tingene.
Der er vi så uenige. Jeg synes det er den helt rigtige indstilling for en førsteangriber.
Så skal han da hæve niveauet til noget af det vi så igår. Forårets niveau var ihvertfald ikke til at komme med den slags udtagelser.
Håbløs indstilling. Selvfølgelig skal Enevoldsen føle sig som første mand på holdkortet når han er vores førsteangriber. Jeg synes det er dejligt at vi har en spiller, der er så ærgerrig at det koger indeni ham hvis han sidder på bænken. Det er lige præcis den indstilling vi har brug for som modvægt de mange pæne, afrettede AaB-drenge - og i øvrigt er det helt på sin plads når manden er vores førsteangriber.
Jeg mener ikke at han er første angriber, og så er det da en håbløs tilgang at han fra tid til anden er ude i medierne for at sælge sig til udlandet. Hvis han spiller godt nok er det jo ikke nødvendigt.
Spændende, hvem der så er vores førsteangriber, når det ikke ham, der scorede 12 kasser i sidste sæson. Er det:
- Bassogog, som stadig er i gang med at vænne sig til europæisk fodbold og kun kan spille en time?
- Jannik Pohl, der er ude med kyssesyge, andenårssenior og med indtil videre ét superligamål under bæltet?
- Sebastian Grønning, nyoprykket og med lige under en times superligaerfaring?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Martino » 16. aug 2016, 15:22

Gnu skrev:
Martino skrev:
Yankee skrev:
Martino skrev:
Yankee skrev:
Martino skrev:
Jeg kan sagtens følge din argumentation Yankee. Jeg mener bestemt også at Ene er en fin spiller som sagt. Det er mere udsigten til at høre på at han gerne vil til udlandet, og hele tiden føler han skal være første mand på holdkortet, som simpelthen ikke harmonerer med mit syn på en sund indstilling til tingene.
Der er vi så uenige. Jeg synes det er den helt rigtige indstilling for en førsteangriber.
Så skal han da hæve niveauet til noget af det vi så igår. Forårets niveau var ihvertfald ikke til at komme med den slags udtagelser.
Håbløs indstilling. Selvfølgelig skal Enevoldsen føle sig som første mand på holdkortet når han er vores førsteangriber. Jeg synes det er dejligt at vi har en spiller, der er så ærgerrig at det koger indeni ham hvis han sidder på bænken. Det er lige præcis den indstilling vi har brug for som modvægt de mange pæne, afrettede AaB-drenge - og i øvrigt er det helt på sin plads når manden er vores førsteangriber.
Jeg mener ikke at han er første angriber, og så er det da en håbløs tilgang at han fra tid til anden er ude i medierne for at sælge sig til udlandet. Hvis han spiller godt nok er det jo ikke nødvendigt.
Spændende, hvem der så er vores førsteangriber, når det ikke ham, der scorede 12 kasser i sidste sæson. Er det:
- Bassogog, som stadig er i gang med at vænne sig til europæisk fodbold og kun kan spille en time?
- Jannik Pohl, der er ude med kyssesyge, andenårssenior og med indtil videre ét superligamål under bæltet?
- Sebastian Grønning, nyoprykket og med lige under en times superligaerfaring?
Forkert formuleret. Jeg SER ham ikke som første angriber. Altså som type i vores trup.
Jeg savner Winsnes

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Gnu » 16. aug 2016, 15:31

Martino skrev:
Gnu skrev:
Martino skrev:
Yankee skrev:
Martino skrev:
Yankee skrev:
Der er vi så uenige. Jeg synes det er den helt rigtige indstilling for en førsteangriber.
Så skal han da hæve niveauet til noget af det vi så igår. Forårets niveau var ihvertfald ikke til at komme med den slags udtagelser.
Håbløs indstilling. Selvfølgelig skal Enevoldsen føle sig som første mand på holdkortet når han er vores førsteangriber. Jeg synes det er dejligt at vi har en spiller, der er så ærgerrig at det koger indeni ham hvis han sidder på bænken. Det er lige præcis den indstilling vi har brug for som modvægt de mange pæne, afrettede AaB-drenge - og i øvrigt er det helt på sin plads når manden er vores førsteangriber.
Jeg mener ikke at han er første angriber, og så er det da en håbløs tilgang at han fra tid til anden er ude i medierne for at sælge sig til udlandet. Hvis han spiller godt nok er det jo ikke nødvendigt.
Spændende, hvem der så er vores førsteangriber, når det ikke ham, der scorede 12 kasser i sidste sæson. Er det:
- Bassogog, som stadig er i gang med at vænne sig til europæisk fodbold og kun kan spille en time?
- Jannik Pohl, der er ude med kyssesyge, andenårssenior og med indtil videre ét superligamål under bæltet?
- Sebastian Grønning, nyoprykket og med lige under en times superligaerfaring?
Forkert formuleret. Jeg SER ham ikke som første angriber. Altså som type i vores trup.
Men hvem er så førsteangriberen?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Jakobsen » 16. aug 2016, 15:41

Af dem vi har er Ene førsteangriberen. Bassogog er ikke der sin karriere, hvor han skal være nøglespiller. Det samme gælder Grønning og Pohl, ingen af er der hverken i deres niveau eller personlige udvikling.

Det jeg mener er, at Ene ikke er nogen førsteangriber typemæssigt. Jeg ser ham ikke som spilleren der er vores givne målscorer eller den som bliver omdrejsningspunktet for, hvad der foregår inde i feltet. Jeg ser ham ikke trække læsset og være den de andre linker op med. Ifht. målscoringen er det rigtigt at Ene havde en god sæson sidste år, men det er eneste gang i karrieren han har været ovre et to-cifret antal mål på en sæson, hvor han kun fungerede som målscorer da han var 2. violin for Spalvis. Spalvis tog opmærksomheden samtidig med han lavede mål og det gav plads til Ene. Vores første angriber skal være et aktiv for de øvrige angribere og det har jeg svært ved at se Ene er. Ene er typemæssigt mere en offensiv midtbanespillere og med de øvrige typer vi har ville det være oplagt at udskifte ham med en fuldblodsangriber, som de unge kan læne sig opad.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Yankee » 16. aug 2016, 15:53

Jakobsen skrev:Af dem vi har er Ene førsteangriberen. Bassogog er ikke der sin karriere, hvor han skal være nøglespiller. Det samme gælder Grønning og Pohl, ingen af er der hverken i deres niveau eller personlige udvikling.

Det jeg mener er, at Ene ikke er nogen førsteangriber typemæssigt. Jeg ser ham ikke som spilleren der er vores givne målscorer eller den som bliver omdrejsningspunktet for, hvad der foregår inde i feltet. Jeg ser ham ikke trække læsset og være den de andre linker op med. Ifht. målscoringen er det rigtigt at Ene havde en god sæson sidste år, men det er eneste gang i karrieren han har været ovre et to-cifret antal mål på en sæson, hvor han kun fungerede som målscorer da han var 2. violin for Spalvis. Spalvis tog opmærksomheden samtidig med han lavede mål og det gav plads til Ene. Vores første angriber skal være et aktiv for de øvrige angribere og det har jeg svært ved at se Ene er. Ene er typemæssigt mere en offensiv midtbanespillere og med de øvrige typer vi har ville det være oplagt at udskifte ham med en fuldblodsangriber, som de unge kan læne sig opad.
Det synes jeg er helt forkert. Ene er netop rigtig dygtig til at placere sig rigtigt i boksen og komme først på indlæg og afleveringer. Derudover er han en super link-up-spiller, som binder vores spil sammen og med sin enorme bevægelighed er med til at skabe rum til en dybdeløber som Bassogog eller en targetman som Spalvis.

At han ikke har scoret to-cifret antal mål før sidste sæson hænger nok sammen med at han før sidste sæson var midtbanespiller.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Thomas Enevoldsen

Indlæg af Uldahl » 16. aug 2016, 17:15

Ene skal ikke sælges. Hvis det sker skal der store penge på bordet. Han er vores 1 angriber og lige pt er der ingen der kan træde i hans sted. Man ser tydeligt det er en gammel offensiv midt der er sat frem, men det passer fint med den måde vi spiller på. Han skal nok score sine mål. At hente en anden med mål i støvlerne koster altså dyrt, så det kommer ikke til at ske.

Besvar