Thomas Enevoldsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Peter-AaB
Junior
Junior
Indlæg: 61
Tilmeldt: 18. jul 2005, 14:45

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Peter-AaB » 16. jun 2014, 15:56

Inden Augu gjorde comeback nede i Esbjerg og indledte "Augu Effekten" spillede Ene og Risgård så vidt jeg husker centralmidt.

P.S. Ene spillede ikke central midt i 08, han tog vores venstre midt. Ris og Augu spillede centralt.[/quote]

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Martino » 16. jun 2014, 17:00

Dejlig nyhed uanset om der kommer afgange senere i transfervinduet. Kan de få Ene op i gear er hans niveau i toppen af ligaen. Og apropos afgange så tror jeg også spillere som Wichmann og Andreas Bruhn kan steppe op hvis mulighederne byder sig i fravær af en Kasper Kusk eller Thomsen. Alt efter hvordan kortene på midtbanen bliver blandet. Gilli Sørensen må også komme tættere på Superliga niveau efter at have været i truppen i over et halvt år.
Jeg savner Winsnes

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af jonas386 » 16. jun 2014, 17:57

Greven kommer nok ikke igen. Kuhn var jo sammen med hans kone sidst han var her.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1332
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Kasper » 16. jun 2014, 19:11

Fremragende!! Glæder mig helt vildt til at se ham i vores smukke farver igen. Nr. 10 tak!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

JacobKoustrup
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af JacobKoustrup » 16. jun 2014, 19:23

Kasper skrev:Fremragende!! Glæder mig helt vildt til at se ham i vores smukke farver igen. Nr. 10 tak!
Han har fået Nr. 7 ;)

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Mogens » 16. jun 2014, 20:57

jonas386 skrev:Greven kommer nok ikke igen. Kuhn var jo sammen med hans kone sidst han var her.
Jeg aner ikke ironien, så hvis det er sandt, så er det dem begge to, der ikke kan få nok - greven var bare mere til feriepenge.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af jonas386 » 16. jun 2014, 21:03

Mogens skrev:
jonas386 skrev:Greven kommer nok ikke igen. Kuhn var jo sammen med hans kone sidst han var her.
Jeg aner ikke ironien, så hvis det er sandt, så er det dem begge to, der ikke kan få nok - greven var bare mere til feriepenge.
Det var ironisk. Det er et lidt dårligt cirklejerk der kører herinde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1332
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Kasper » 16. jun 2014, 22:00

JacobKoustrup skrev:
Kasper skrev:Fremragende!! Glæder mig helt vildt til at se ham i vores smukke farver igen. Nr. 10 tak!
Han har fået Nr. 7 ;)
Okay havde jeg misset, tak. Hvem skal mon have nr. 10?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Kempes » 16. jun 2014, 22:09

Velkommen hjem til Enevoldsen :danmarkfan: Dette kan blive en fantastisk aftale hvis/når han kommer i form efter sin fodskade. Selv om han har fået 2 år ødelagt af skader, så er det positivt at det ikke er samme skavank hver gang. I sæsonen 2010/11 var det en knæskade + ankel, mens det seneste år har været en knogle i foden

Men med usikkerheden om hvornår/om Ene bliver kampklar, samt Dalsgaards forbandede knæ, så må denne signing også betyde at al spekulation om Jønsson må stoppe. AaB har slet ikke økonomi til at have tre profiler permanent på skadeslisten.

Altså medmindre vi kvalificerer os til CL puljespillet og Ene og Dalsgaard bliver deres skader 100% kvit. Så synes jeg Gaarde d. 31. august omkring kl. 23 skal tænde for Faxmaskinen på sit kontor og derefter ringe til Wolfsburg og høre om ikke klubberne skal lave en aftale. ;)

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Eksil » 16. jun 2014, 22:22

Kasper skrev:
JacobKoustrup skrev:
Kasper skrev:Fremragende!! Glæder mig helt vildt til at se ham i vores smukke farver igen. Nr. 10 tak!
Han har fået Nr. 7 ;)
Okay havde jeg misset, tak. Hvem skal mon have nr. 10?
Helenius.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Provst i Brovst » 16. jun 2014, 22:24

Eksil skrev:
Kasper skrev:
JacobKoustrup skrev:
Kasper skrev:Fremragende!! Glæder mig helt vildt til at se ham i vores smukke farver igen. Nr. 10 tak!
Han har fået Nr. 7 ;)
Okay havde jeg misset, tak. Hvem skal mon have nr. 10?
Helenius.
Det står skrevet: Helenius 10 - Jönsson 11. Amen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1332
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Kasper » 16. jun 2014, 23:06

Tør ikke tro på det.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Mini-p » 19. jun 2014, 13:44

Har ene trænet med i dag ?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af frederikshavneren » 19. jun 2014, 15:07

Mini-p skrev:Har ene trænet med i dag ?
Nej. Ene er skadet nok engang og han skal i gang med et genoptræningsforløb. Det er lidt uklart hvornår han bliver skaderne kvit, det er bl.a. derfor jeg er kritisk overfor at hente Ene hjem.

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Mini-p » 19. jun 2014, 15:30

frederikshavneren skrev:
Mini-p skrev:Har ene trænet med i dag ?
Nej. Ene er skadet nok engang og han skal i gang med et genoptræningsforløb. Det er lidt uklart hvornår han bliver skaderne kvit, det er bl.a. derfor jeg er kritisk overfor at hente Ene hjem.
Mig der formulerede mig forkert... Ville ene ikke møde op derude i dag efter endt ferie ?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af frederikshavneren » 19. jun 2014, 15:36

Mini-p skrev:
frederikshavneren skrev:
Mini-p skrev:Har ene trænet med i dag ?
Nej. Ene er skadet nok engang og han skal i gang med et genoptræningsforløb. Det er lidt uklart hvornår han bliver skaderne kvit, det er bl.a. derfor jeg er kritisk overfor at hente Ene hjem.
Mig der formulerede mig forkert... Ville ene ikke møde op derude i dag efter endt ferie ?
Jo Ene mødte op ude på Hornevej i dag. Det gjorde de landsholdsudtagne spillere Kusk, Thomsen, Spalvis mv. ligeledes

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Arendt » 19. jun 2014, 16:50

frederikshavneren skrev:
Mini-p skrev:Har ene trænet med i dag ?
Nej. Ene er skadet nok engang og han skal i gang med et genoptræningsforløb. Det er lidt uklart hvornår han bliver skaderne kvit, det er bl.a. derfor jeg er kritisk overfor at hente Ene hjem.
Jeg respekterer din kritiske tilgang, da det kan være med til at hæve overliggeren. I forhold til Enevoldsen har han løbet og styrketrænet, så denne skade kan ikke være særlig alvorlig i foden. Artiklen er på Aabsport.dk.

Giv ham nu chancen og lad ham komme i form. Hvis han forbliver uendeligt skadet, så har du retten til at sige, hvad sagde jeg. Hvis han derimod bliver en succes, så må du sluge alle dine kritiske ord. Er det en aftale, Frederikshavneren? ;)
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af Kenneth K » 19. jun 2014, 16:54

Nu er der jo heller ikke nogen grund til at bliver for skadesforskrækkede. Ene er en vaskeægte klassespiller, plus at han har AaB i hjertet. Selvfølgelig skulle vi hente ham hjem, da muligheden bød sig.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af frederikshavneren » 20. jun 2014, 13:04

Arendt skrev:
frederikshavneren skrev:
Mini-p skrev:Har ene trænet med i dag ?
Nej. Ene er skadet nok engang og han skal i gang med et genoptræningsforløb. Det er lidt uklart hvornår han bliver skaderne kvit, det er bl.a. derfor jeg er kritisk overfor at hente Ene hjem.
Jeg respekterer din kritiske tilgang, da det kan være med til at hæve overliggeren. I forhold til Enevoldsen har han løbet og styrketrænet, så denne skade kan ikke være særlig alvorlig i foden. Artiklen er på Aabsport.dk.

Giv ham nu chancen og lad ham komme i form. Hvis han forbliver uendeligt skadet, så har du retten til at sige, hvad sagde jeg. Hvis han derimod bliver en succes, så må du sluge alle dine kritiske ord. Er det en aftale, Frederikshavneren? ;)
Aftale :thumbsup:

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Enevoldsen kommer hjem

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jun 2014, 13:11

Uden at vide om det er rigtigt, men så er debatside hurtig til at bekræfte fordommene.

Mht. Enevoldsen og vel også den gang med Jönsson, så er der tale om en skade, som er behandlet, men spilleren er i genoptræningen da han kommer til AaB.

Dalsgaard er heller ikke skadet på ny, han gamle skade er bare ikke helet og skal derfor opereres.
- FlæskeFrank

Besvar