Nicolaj Thomsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1636
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Patmand » 1. jun 2015, 09:52

Superlækkert.

Jeg har forstået forhandlingerne gik sådan her:

deux oeil - deux millions

un oeil - un million!

Det gas, I kan ta' det!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14748
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Hanga » 1. jun 2015, 15:01

Godt at vi står fast på den pris, som de oprindelig var klar til at give. Vi kan ikke tage os af, at de ikke har gjort deres hjemmearbejde ordentligt, og at de har svært ved at forsikre ham. Vi har ham trods alt på kontrakt i 1½ år endnu og der står u21 EM for døren, og skal dermed nok få andre muligheder for at sælge Thomsen. Han lyder til at være rimelig opsat på det, så lad os håbe han præsterer godt for u21 og vi dermed kan få en pris på omkring de 2 millioner euro eller mere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2868
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Eksil » 5. jun 2015, 14:56

Thomsens agtent siger til EB, at handlen ikke er død endnu.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1636
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Patmand » 5. jun 2015, 15:10

Nu med link:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... uo/5594557

Nantes skulle være ude efter Lasse Nielsen og måske stadigvæk Nicolaj 'Cyclops' Thomsen.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2868
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Eksil » 5. jun 2015, 15:17

Patmand skrev:Nu med link
:thumbsup:

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af PeterS » 9. jul 2015, 08:15


Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1636
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Patmand » 9. jul 2015, 09:15

Det er på tide der kommer lidt røre i andedammen.

Nu står der vel kun at de overvejer et bud.
Nantes meldes stadig interesseret, de rider dæleme ikke samme dig de sadler i det franske.

Hvad skal vi forvente der bliver budt?
Mit gæt vil være en transfer ender omkring 10-12 millioner kr.

AaB vil efterhånden være nødt til at acceptere et bud såfremt man ønsker at lave penge på Thomsen.

Man kan håbe på en snarlig afklaring så Gaarde kan få købt et par profiler inden sæsonstart. Men det er nok for meget at håbe på.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Gaarde6 » 9. jul 2015, 09:19

Patmand skrev:Det er på tide der lommer lidt røre i andedammen.

Nu står der vel kun at de overvejer et bud.
Nantes meldes stadig interesseret, de rider dæleme ikke samme dig de sadler i det franske.

Hvad skal vi forvente der bliver budt?
Mit gæt vil være en transfer ender omkring 10-12 millioner kr.

AaB vil efterhånden være nødt til at acceptere et bud såfremt man ønsker at lave penge på Thomsen.

Man kan håbe på en snarlig afklaring så Gaarde kan få købt et par profiler inden sæsonstart. Men det er nok for meget at håbe på.
Hvis Thomsen ryger kan jeg ikke se vi kan nøjes med et par profiler.
Vi har jo ikke det der ligner kreative og hurtige kanter i truppen, så bare her skal der 2 ind.
Vi har heller ikke en venstre back på 100% før om minimum 1/2 år. Så ønsker Søndergaard en midterforsvar i stedet for Thelander.
Nogen kunne nok også argumentere for at vores topscorer er væk. Her mener jeg dog vi er godt besat.
Men 4 mand mener jeg vi mangler hvis Thomsen også smutter.

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af fish » 9. jul 2015, 12:10

Patmand skrev:Det er på tide der kommer lidt røre i andedammen.

Nu står der vel kun at de overvejer et bud.
Nantes meldes stadig interesseret, de rider dæleme ikke samme dig de sadler i det franske.

Hvad skal vi forvente der bliver budt?
Mit gæt vil være en transfer ender omkring 10-12 millioner kr.

AaB vil efterhånden være nødt til at acceptere et bud såfremt man ønsker at lave penge på Thomsen.

Man kan håbe på en snarlig afklaring så Gaarde kan få købt et par profiler inden sæsonstart. Men det er nok for meget at håbe på.
Hvis Nantes stadig er interesserede kunne vi jo være heldige at de to pustede sig lidt op og gik i budkrig. Det kunne være forrygende.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1636
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Patmand » 15. jul 2015, 10:27

Nu er der muligvis noget under opsejling.
I hvert fald er Gaarde klar i spyttet - Thomsen forventes solgt denne sommer.
Det er naturligvis også det mest logiske ift. hans nuværende kontrakt, alder, U21 EM osv.

Men jeg syntes jeg læste på bold.dk i går, at man endnu ikke har modtaget konkrete bud.
Lad os håbe på en snarlig afklaring.

Gid man kunne se Gaarde over skulderen og se hvilke navne der står på blokken.

Med Kusk og Thomsen borte kunne man sagtens forestille sig der kigges på kantspillere, sikkert også noget til forsvaret.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Gaarde6 » 15. jul 2015, 11:44

Patmand skrev:Nu er der muligvis noget under opsejling.
I hvert fald er Gaarde klar i spyttet - Thomsen forventes solgt denne sommer.
Det er naturligvis også det mest logiske ift. hans nuværende kontrakt, alder, U21 EM osv.

Men jeg syntes jeg læste på bold.dk i går, at man endnu ikke har modtaget konkrete bud.
Lad os håbe på en snarlig afklaring.

Gid man kunne se Gaarde over skulderen og se hvilke navne der står på blokken.

Med Kusk og Thomsen borte kunne man sagtens forestille sig der kigges på kantspillere, sikkert også noget til forsvaret.
Med tanke på han udtaler vi skal være med i toppen, så må man gå ud fra der er en del navne på blokken!
Hvis vi sælger vores bedste forsvarsspiller, vi ikke har en venstre back, sælger vores topscorer og nu også vil af med den bedste fløj, fra det hold som spillede som et pund pølser sidste sæson. Så skal der da snart til at ske noget den anden vej!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 15. jul 2015, 11:47

Det er en håbløs udmelding at man vil med i toppen

Lige så håbløs som at melde ud vi SKAL af med Thomsen nu...
Det skal nok få skruet prisen op.

Gaarde: Hvis ikke i vil betale de 15 millioner beholder vi ham og lader hans kontrakt løbe ud
Frankrig: Haha... ja ja.. den er god med dig Gaarde... her er 7...
Gaarde: Vi gør det ellers tit, det at lade de dyre spilleres kontrakter løbe ud
Frankrig: Hm... det kan der være noget om.. her er 10
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af le Cid » 15. jul 2015, 11:51

Din definition af tit, er noget anderledes end min!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Indlæg af BoomZ0R » 15. jul 2015, 12:06

Haha Allan, det gav mig godt nok et smil på læben ;-)

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 15. jul 2015, 12:37

http://www.bold.dk/nyt/AaB-profil-jeg-h ... kke-travlt

Nikolaj Thomsen har ikke travlt. Tror såmænd han er en fin fyr af lidt mere loyal støbning end Kusk.
Men virkeligheden er vel vi har travlt.
Hans kontrakt udløber næste jul.. hvis han får en sæson mere kan han handle frit, og så ryger 15 millioner.

Så håber godt nok de får et salg sat i stand.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Yankee » 15. jul 2015, 14:08

Vi bør virkelig forsøge at få Thomsen til at forlænge. Det kunne for eksempel være en aftale hvor han fik 50 pct. af transfersummen over 1 mio. € samt et transferloft på 3 mio. €.

Det ville på alle måder være en god deal for Thomsen, der ville have udsigt til en yderst betydelig bonus ved videresalg og samtidig fik etableret at han er en spiller til 3 mio. € (hvilket bestemt ikke er nogen overpris) fremfor en spiller til 1 mio. €. Vi ser igen og igen at spillere, der bliver købt billigt også bliver kasseret hurtigt hvis de ikke lige slår til fra dag 1. Samtidig behøvede Thomsen og AaB ikke gå og panikke omkring at få solgt ham i dette vindue.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af le Cid » 15. jul 2015, 14:33

Yankee skrev:Vi bør virkelig forsøge at få Thomsen til at forlænge. Det kunne for eksempel være en aftale hvor han fik 50 pct. af transfersummen over 1 mio. € samt et transferloft på 3 mio. €.

Det ville på alle måder være en god deal for Thomsen, der ville have udsigt til en yderst betydelig bonus ved videresalg og samtidig fik etableret at han er en spiller til 3 mio. € (hvilket bestemt ikke er nogen overpris) fremfor en spiller til 1 mio. €. Vi ser igen og igen at spillere, der bliver købt billigt også bliver kasseret hurtigt hvis de ikke lige slår til fra dag 1. Samtidig behøvede Thomsen og AaB ikke gå og panikke omkring at få solgt ham i dette vindue.
Mon ikke klubben gerne vil have ham skudt af nu, så der frigives penge til at forstærke andre pladser? Man risikerer jo også lidt, at Thomsens udviklingskurve flader ud - og en 21-årig med et lovende potentiale er mere værd end en 24-årig, som aldrig rigtig har slået til 100%

Men jeg ville da elske, hvis vi var i stand til at holde på vores profiler i lidt længere tid, så vi ikke er piskede til at skulle spille nye spillere ind hver halvsæson!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1964
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Tyskeren » 16. jul 2015, 22:10

Rygter internt fra Hornevej:

Så skulle det være oppe over med en Thomsen handel... Guingamp kommer til Aalborg i weekenden for at forhandle. Lars Søndergaard vil vist gerne snart vide om han kan regne med ham eller ikke, så det er ham der har skubbet for en snarlig afklaring... Han håber selvfølgelig at han blir.

Hvis han ryger, så har de eftersigende næsten allerede en afløser på plads... Navnet Songani er nævnt.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Gaarde6 » 16. jul 2015, 22:20

Tyskeren skrev:Rygter internt fra Hornevej:

Så skulle det være oppe over med en Thomsen handel... Guingamp kommer til Aalborg i weekenden for at forhandle. Lars Søndergaard vil vist gerne snart vide om han kan regne med ham eller ikke, så det er ham der har skubbet for en snarlig afklaring... Han håber selvfølgelig at han blir.

Hvis han ryger, så har de eftersigende næsten allerede en afløser på plads... Navnet Songani er nævnt.
Det lyder alt sammen godt (på nær Songani)
Jeg mener allerede afløseren til Thomsen løber rundt på
Hornevej (Enevoldsen)
Det er manden med fart og driblinger vi mangler. Afløseren for Kusk.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af frederikshavneren » 16. jul 2015, 22:20

Tyskeren skrev:Rygter internt fra Hornevej:

Så skulle det være oppe over med en Thomsen handel... Guingamp kommer til Aalborg i weekenden for at forhandle. Lars Søndergaard vil vist gerne snart vide om han kan regne med ham eller ikke, så det er ham der har skubbet for en snarlig afklaring... Han håber selvfølgelig at han blir.

Hvis han ryger, så har de eftersigende næsten allerede en afløser på plads... Navnet Songani er nævnt.
Fint hvis der snart kommer en afklaring på Thomsens situation. Om Guingamp er et fornuftigt valg ved jeg ikke rigtigt.

Songani ser jeg helst ikke som afløser da jeg mener at han er ret dårlig.

Besvar