Nicolaj Thomsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af YesAaBcan » 5. feb 2016, 17:06

Jeg ser det lidt sådan, at Thomsen er ved at agere og tale sig selv ned i en pris- og kvalitetsklasse hvor han ikke hører hjemme. Og de interesserede klubber/muligheder bliver derefter. Så billig for en klasse klub, at man kan forsvare ikke at benytte ham, eller ende i en klub under hans niveau. Hvorfor ikke tegne ny 3 - 4 års kontrakt med AaB, hvilket vil sende et klart signal fra både spiller og klub. Så tror jeg interessen for ham vil stige.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Kenneth K » 5. feb 2016, 17:47

Nostradamus: Thomsen kommer til at spille et killer forår, hvor han for alvor får spillet sig ind som en fast del af A-landsholdstruppen.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 5. feb 2016, 18:04

- Jeg havde nok forventet, der ville ske noget. Fra begge parter var der lagt lidt op til det, fordi jeg selv har sagt, at tidspunktet var rigtigt, og AaB – i hvert fald udadtil – havde virket åbne over for det, siger Nicolaj Thomsen til tipsbladet.dk.

"Der har helt klart været noget, og jeg hørte også selv noget, men AaB gik ikke videre med det. Vi har i flere omgange har haft en gentlemanaftale, og sådan som de havde snakket, var der lagt lidt op til, at det skulle være nu."

Synes han lyder diplomatisk .. Men lyder ret skuffet over AaB.. Det er så min vurdering..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. feb 2016, 18:18

AllanPedersen skrev:- Jeg havde nok forventet, der ville ske noget. Fra begge parter var der lagt lidt op til det, fordi jeg selv har sagt, at tidspunktet var rigtigt, og AaB – i hvert fald udadtil – havde virket åbne over for det, siger Nicolaj Thomsen til tipsbladet.dk.

"Der har helt klart været noget, og jeg hørte også selv noget, men AaB gik ikke videre med det. Vi har i flere omgange har haft en gentlemanaftale, og sådan som de havde snakket, var der lagt lidt op til, at det skulle være nu."

Synes han lyder diplomatisk .. Men lyder ret skuffet over AaB.. Det er så min vurdering..
Ja, det var den del af artiklen jeg regnede med du gad læse.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 5. feb 2016, 18:24

Det andet handler om det er ok at være et sted med familiens opbakning osv.

Men det synes du nok annullere skuffelsen over klubben..
Da det ikke kan adskilles, at være skuffet over sin arbejdsplads men glad for familien..

Ja og så er der lidt om desto nærmere hans kontrakt slutter desto flere muligheder får han..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. feb 2016, 18:35

AllanPedersen skrev:Det andet handler om det er ok at være et sted med familiens opbakning osv.

Men det synes du nok annullere skuffelsen over klubben..
Da det ikke kan adskilles, at være skuffet over sin arbejdsplads men glad for familien..

Ja og så er der lidt om desto nærmere hans kontrakt slutter desto flere muligheder får han..
- Jeg har sagt før, at jeg gerne vil prøve udlandet og mig selv af, og der været et par vinduer nu, hvor der ikke er sket noget. Der er da en smule irriterende, men jeg vil heller ikke sige, at jeg er helt vildt skuffet.

Motivation frem mod foråret har han også beholdt.

- Jeg har altid motivation til at spille fodbold, uanset hvor det er. Og så hjælper det også, at vi ligger, som vi gør. Efter Nantes-handlen (I sommerens transfervindue, red.) ikke gik igennem, var jeg meget afklaret og sagde til mig selv, at det handlede om de næste måneder, og sådan har jeg det egentlig også nu. Det, der skete i sidste vindue, var noget mere hektisk end det her. Jeg skal bare ud at arbejde videre, lyder det fra den 22-årige AaB-profil.


Og dertil kan du så lige ligge at det er en historie som ikke er bragt andre steder end i et sensationshungrende formiddagsblad.

Jeg er overbevist om at du vil kunne se i fremtiden at der ikke er skyggen af konflikt mellem Thomsen og AaB. Han er skuffet over at det ikke lykkedes at komme afsted, og det skal han naturligvis have lov til at være.

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AMadsen » 6. feb 2016, 09:47

AllanPedersen skrev:Problemet er bare når Gaarde går og lover det.

Thomsen siger han har forsøgt at komme videre i 2 vinduer og Gaarde og ham har en gentleman aftale.
Og den virker det til han føler vi bryder.

Tror godt han er klar over han er kontraktlig forpligtet.. men i årevis har vi og specielt folk herinde
prydet sig af vi er en klub der gør hvad spillerne vil.. vi hjælper dem videre.. og tvinger dem ikke til at blive.

Husker i det så når FCM gør det samme om en sæson og i sviner dem for det?

Jeg er nu enig med dig her Allan, Gentleman aftaler skal overholdes (hvis den forefindes i Thomsen tilfældet) - Specielt i en context hvor vi som klub forsøger at navigere mellem købeklubber og andre usympatiske "FC konglomerater" der bør begraves omgående. MEN nu lyder det ikke til at Thomsen lider nogen overlast, men vi bør stræbe efter at overholde de aftaler der nu engang er lavet OGSÅ selv om det koster økonomisk
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Pastorius » 6. feb 2016, 12:52

AMadsen skrev:
AllanPedersen skrev:Problemet er bare når Gaarde går og lover det.

Thomsen siger han har forsøgt at komme videre i 2 vinduer og Gaarde og ham har en gentleman aftale.
Og den virker det til han føler vi bryder.

Tror godt han er klar over han er kontraktlig forpligtet.. men i årevis har vi og specielt folk herinde
prydet sig af vi er en klub der gør hvad spillerne vil.. vi hjælper dem videre.. og tvinger dem ikke til at blive.

Husker i det så når FCM gør det samme om en sæson og i sviner dem for det?

Jeg er nu enig med dig her Allan, Gentleman aftaler skal overholdes (hvis den forefindes i Thomsen tilfældet) - Specielt i en context hvor vi som klub forsøger at navigere mellem købeklubber og andre usympatiske "FC konglomerater" der bør begraves omgående. MEN nu lyder det ikke til at Thomsen lider nogen overlast, men vi bør stræbe efter at overholde de aftaler der nu engang er lavet OGSÅ selv om det koster økonomisk
Ifølge Gaarde var der ingen konkrete bud på Thomsen i vintervinduet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Pastorius » 6. feb 2016, 12:54

Med venlig Hilsen
--
Robert

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 6. feb 2016, 14:03

I følge Thomsen var det AaB der ikke gik videre med det..

Læs lidt længere oppe i den artikel jeg var smidt ind hvor han siger at han ved der var konkrete henvendelser på ham. Men AaB ikke fulgte op på det..

Let at sige der ingen bud er hvis man rykker stikket ud af telefonen.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af jonas386 » 6. feb 2016, 14:07

AllanPedersen skrev:I følge Thomsen var det AaB der ikke gik videre med det..

Læs lidt længere oppe i den artikel jeg var smidt ind hvor han siger at han ved der var konkrete henvendelser på ham. Men AaB ikke fulgte op på det..

Let at sige der ingen bud er hvis man rykker stikket ud af telefonen.
Hvad ville din holdning egentlig være til Gaarde såfremt Thomsen var blevet solgt?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Pastorius » 6. feb 2016, 14:24

jonas386 skrev:
AllanPedersen skrev:I følge Thomsen var det AaB der ikke gik videre med det..

Læs lidt længere oppe i den artikel jeg var smidt ind hvor han siger at han ved der var konkrete henvendelser på ham. Men AaB ikke fulgte op på det..

Let at sige der ingen bud er hvis man rykker stikket ud af telefonen.
Hvad ville din holdning egentlig være til Gaarde såfremt Thomsen var blevet solgt?
Gade vide hvordan Allan P stiller sig til månelanding, 9/11 etc.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Maglau » 6. feb 2016, 14:39

Det her viser bare vigtigheden og det fede ved klausuler.

AaB har sagt vi vil ikke stille os i vejen for dig hvis der kommer et acceptabelt tilbud.
Super, tænker Thomsen - hvis nogen byder 2 mio det er sgu godt for klubben og så er jeg videre.
Gaarde mener 10 mio ihvertfald ikke under 8 er acceptabelt for os..

Få sgu da lavet en klausul i kontrakten så er der ikke noget at være i tvivl om :thumbsup:
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. feb 2016, 16:25

AMadsen skrev:
AllanPedersen skrev:Problemet er bare når Gaarde går og lover det.

Thomsen siger han har forsøgt at komme videre i 2 vinduer og Gaarde og ham har en gentleman aftale.
Og den virker det til han føler vi bryder.

Tror godt han er klar over han er kontraktlig forpligtet.. men i årevis har vi og specielt folk herinde
prydet sig af vi er en klub der gør hvad spillerne vil.. vi hjælper dem videre.. og tvinger dem ikke til at blive.

Husker i det så når FCM gør det samme om en sæson og i sviner dem for det?

Jeg er nu enig med dig her Allan, Gentleman aftaler skal overholdes (hvis den forefindes i Thomsen tilfældet) - Specielt i en context hvor vi som klub forsøger at navigere mellem købeklubber og andre usympatiske "FC konglomerater" der bør begraves omgående. MEN nu lyder det ikke til at Thomsen lider nogen overlast, men vi bør stræbe efter at overholde de aftaler der nu engang er lavet OGSÅ selv om det koster økonomisk
Jeg er enig i at man selvfølgelig skal overholde sådanne aftaler, men helt ærligt - denne situation lyder ikke som om den er mere dramatisk end at Gaarde og Thomsen måske lige skulle have ryddet nogle misforståelser af vejen over en kop kaffe.

Jeg har altså svært ved at tro der er noget som helst dramatik i noget som Thomsen i artiklen negligerer som noget der er "en smule irriterende".

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Nicolaj Thomsen

Indlæg af 9520AaB » 6. feb 2016, 16:51

AllanPedersen skrev:
Let at sige der ingen bud er hvis man rykker stikket ud af telefonen.
Jeg takker stadig Gud for opfindelsen af "den trådløse telefon" også kaldet mobilos. Tænk sig at vores klub endnu ikke har fået den, så forstår jeg bedre at bestyrelsen synes vi skal putte penge i at opgradere faciliteterne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af svendpoulsen » 6. feb 2016, 16:52

Lidt uden for emnet, så forstår jeg egentlig ikke spillere på Thomsens alder har så travlt med at at komme videre. Især Thomsen spiller jo pt på et godt hold, hvor han stadig kan lægge en del på sit spil. Vent dog 2-3 år mere Thomsem, så det ikke går som det er gået for en del andre, der må vende skuffet hjem.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Sauer » 6. feb 2016, 18:56

svendpoulsen skrev:Lidt uden for emnet, så forstår jeg egentlig ikke spillere på Thomsens alder har så travlt med at at komme videre. Især Thomsen spiller jo pt på et godt hold, hvor han stadig kan lægge en del på sit spil. Vent dog 2-3 år mere Thomsem, så det ikke går som det er gået for en del andre, der må vende skuffet hjem.
Jeg mener helt klart, at Thomsen er flyveklar. Han har i flere år været blandt de bedste i ligaen, ligesom han er blevet endnu mere stabil i præstationerne. Han havde en mindre god periode under transfervinduet i sommers, men med det niveau han har vist siden da, havde jeg helt sikkert set ham solgt i dette vindue. Håber, ham og Gaarde har sig en god snak.

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Lindvang » 6. feb 2016, 20:23

Jesper Schmidt skrev:Jeg er enig i at man selvfølgelig skal overholde sådanne aftaler, men helt ærligt - denne situation lyder ikke som om den er mere dramatisk end at Gaarde og Thomsen måske lige skulle have ryddet nogle misforståelser af vejen over en kop kaffe.
Jeg tror virkelig ikke, at Nicolaj Thomsen drikker kaffe!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. feb 2016, 21:29

Lindvang skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg er enig i at man selvfølgelig skal overholde sådanne aftaler, men helt ærligt - denne situation lyder ikke som om den er mere dramatisk end at Gaarde og Thomsen måske lige skulle have ryddet nogle misforståelser af vejen over en kop kaffe.
Jeg tror virkelig ikke, at Nicolaj Thomsen drikker kaffe!
Ikke enig, jeg synes han ligner en kaffedrikker! Jeg kan sagtens se ham for mig, siddende hjemme i mors køkken med et stort kaffekrus, sandsynligvis med mælk i, uden sukker.

Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 474
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AnyFellow » 6. feb 2016, 22:55

Iflg. Allan Gaarde var der ingen konkrete bud på Thomsen:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aj-thomsen

Besvar