Nicolaj Thomsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 7. feb 2016, 19:07

Det ved vi stadig godt, det blev også postet lidt længere oppe på samme side AnyFellow.

Nikolaj Thomsen har dog sagt... (om folk vil det eller ej)
At han mener der var konkrete henvendelser men det var AaB der valgte at ikke gå videre med det.

Jeg tror heller ikke der er et kæmpe stort drama, men der er heller ingen grund til at feje
det under tæppet at han havde forventet at være afsted nu.
For det er sådan her et emne der ligger folk tæt på hjertet, og de bitcher over andre klubber når de gør det og siger
"Det kunne vi aldrig finde på i AaB"
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

seamann

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af seamann » 7. feb 2016, 19:26

AllanPedersen skrev:Det ved vi stadig godt, det blev også postet lidt længere oppe på samme side AnyFellow.

Nikolaj Thomsen har dog sagt... (om folk vil det eller ej)
At han mener der var konkrete henvendelser men det var AaB der valgte at ikke gå videre med det.

Jeg tror heller ikke der er et kæmpe stort drama, men der er heller ingen grund til at feje
det under tæppet at han havde forventet at være afsted nu.
For det er sådan her et emne der ligger folk tæt på hjertet, og de bitcher over andre klubber når de gør det og siger
"Det kunne vi aldrig finde på i AaB"
suk.
Get a life.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. feb 2016, 19:49

AllanPedersen skrev:Det ved vi stadig godt, det blev også postet lidt længere oppe på samme side AnyFellow.

Nikolaj Thomsen har dog sagt... (om folk vil det eller ej)
At han mener der var konkrete henvendelser men det var AaB der valgte at ikke gå videre med det.

Jeg tror heller ikke der er et kæmpe stort drama, men der er heller ingen grund til at feje
det under tæppet at han havde forventet at være afsted nu.
For det er sådan her et emne der ligger folk tæt på hjertet, og de bitcher over andre klubber når de gør det og siger
"Det kunne vi aldrig finde på i AaB"
Så du mener altså at Gaarde lyver?

Og når du siger der ikke er noget kæmpedrama (du er nu vist den eneste som har set det), mener du så at det var en storm i et glas vand, en fis i en hornlygte, eller mener du at der rent faktisk ER drama fordi 1. Gaarde lyver, og 2. Thomsen siger ikke det han i virkeligheden mener?

Og så skulle du da vist være den sidste til at svine folk til for at gentage noget som tidligere er blevet skrevet. Det kan man næsten smile lige så højlydt af som af dine konspirationsteorier.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 7. feb 2016, 20:51

Thomsen siger der var konkrete ting men AaB valgte at ikke gå videre.

det er rent citering.. siger du så Thomsen lyver eller hvad?

Jeg er simpelthen så træt af dig jesper og dine konstant indblandinger ligemeget hvem jeg snakker med
tror lige jeg gør alvor af den signatur nu.

Vi ses Jasper :cheers:
Du må simpelthen finde en anden du kan stalke
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af NIN » 7. feb 2016, 21:01

Det er ikke let at være den gode hr. Gaarde. Sætter han ikke hårdt mod hårdt i kontraktforhandlinger, er han en vat-diller af rang. Og sætter han så foden ned, når spillere mener de skal afsted til det store udland (om der så er tilbud eller ej) ja så træder han på dem.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 7. feb 2016, 21:04

NIN skrev:Det er ikke let at være den gode hr. Gaarde. Sætter han ikke hårdt mod hårdt i kontraktforhandlinger, er han en vat-diller af rang. Og sætter han så foden ned, når spillere mener de skal afsted til det store udland (om der så er tilbud eller ej) ja så træder han på dem.
2 forskellige scenarier.. du mener måske ikke man kan agere forskelligt i dem

Ikke let at være mig.. jeg skal BÅDE gå på arbejde.. og lave mad om aftenen..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Maglau » 7. feb 2016, 21:39

Er der noget jeg har overset.
Er historien ikke bare at nogen har budt/forespurgt på Thomsen men Gaarde har vurderet det så useriøst/ lavt at han ikke er gået videre og parkeret det under ingen henvendelser for ikke at spilde tid - hvis budet var bare nogenlunde interessant ville det undre om ikke Gaarde havde gjort mere ved det.
Gaarde siger ingen henvendelser til pressen og Thomsen har brug for at sige at selvfølgelig er jeg så god at der var nogen der var interesseret.
Altså ingen drama
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. feb 2016, 21:52

AllanPedersen skrev:Thomsen siger der var konkrete ting men AaB valgte at ikke gå videre.

det er rent citering.. siger du så Thomsen lyver eller hvad?

Jeg er simpelthen så træt af dig jesper og dine konstant indblandinger ligemeget hvem jeg snakker med
tror lige jeg gør alvor af den signatur nu.

Vi ses Jasper :cheers:
Du må simpelthen finde en anden du kan stalke

Du er mere end velkommen til at blokere mig. Hvis du ikke kan finde mig på listen over brugere, så kan jeg oplyse dig at mit fornavn ikke har bogstavet A som det andet bogstav.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Eksil » 7. feb 2016, 22:51

Thomsen siger, at der var interesse og der blev spurgt på ham, mens Gaarde siger, at der ikke var nogen konkrete bud. Det kræver ikke megen indsigt i sportsdirektør lingo at vide, at de to udsagn godt kan være sande på en gang. Hvis en klub "spørger på" en spiller undersøger de om han er til salg, cirka i hvad prislag og muligvis også lønniveau hos agenten. Hvis der er et konkretbud, så har en klub bud det beløb og de klausuler. Det første er nok sket, mens det andet ikke er sket.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af FlæskeFrank » 6. apr 2016, 17:31

Når man ser kampresumeet fra i går og f.eks. også 3-2 målet mod Randers, så forstår jeg simpelthen ikke, at Duracell ikke har skiftet deres kaniner ud med Thomsen.

For han fortsætter bare - selv Duracellkaninerne må blive forpustet før ham.
- FlæskeFrank

andreasjuul
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 9. apr 2016, 14:03
Favoritspiller: Zidane

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af andreasjuul » 14. apr 2016, 12:21

Fedt at blive medlem og se dette indlæg som det første :S Er debatten altid sådan her?

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Eksil » 14. apr 2016, 13:06

andreasjuul skrev:Fedt at blive medlem og se dette indlæg som det første :S Er debatten altid sådan her?
Nej, nogle gange er den langt værre.

Velkommen til :-)

Besvar