Allan Gaarde

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Mogens » 7. jul 2014, 22:40

AllanPedersen skrev:
MHJ skrev:
AllanPedersen skrev:Jeg synes vores tilgange har været overvejende positive.

og vores afgange har været alt alt for billige.. så ved ikke om i kun snakker om indkøb her

Men Helenius til 11mil og nu Kusk til 5mill.. synes jeg absolut ikke er noget der løfter vores transferhistorik.
Alle kan være utilfredse. Det er helt gratis. Jeg ville ønske at AaB havde fået 100 millioner for både Kusk og Helenius. Men dette er virkeligheden, så kan vi blive enige om at det er irrelevant hvad vi ønsker os, og i stedet fokusere på hvad der er muligt?

Helenius ville væk, kom tættere og tættere på udløb, og kun en klub ville betale prisen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... -AaBs-pris

Kusk har vi snakket om vidt og bredt. Hans udvikling var eksplosiv, og pludselig stod han med alle kortene i en kontraktforhandling. Han fik sin klausul, og smutter billigt.

Facts, virkeligheden. Slut.
MHJ den her tråd indbyder til at evaluere på vores transfer historik
Så dit indlæg om jeg bør pakke det væk og se fremad giver ikke meget mening her

Jeg kigger bagud, præcis som alle andre gør i denne tråd,
forskellen er så jeg tillader mig ikke kun at kigge på de positive af dem...
Hvilket jeg godt er klar over er tæt på forbudt herinde i Nord Koreas forum.

Fact, Slut?

Nej, den her tråd indbyder til at evaluere på Gaardes indkøb - ikke AaB´s køb og salg FØR Gaarde.

I øvrigt tror jeg, at de fleste herinde HAR forstået, at du IKKE er tilfreds med klausulen på Kusk (som vi i bund og grund ikke helt kender nøjagtigheden af). Som der også nævnes, så har Gaarde næppe haft en finger med i spillet vedr. Kusk (påståede) klausul...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10658
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Allan Gaarde

Indlæg af jonas386 » 7. jul 2014, 22:47

Allan Gaarde får indtil nu et stensikkert 12 tal for sit virke i AaB. Gode signings, et mesterskab, en pokaltitel, forhåbentligt styr på økonomien, samt en helt ny tro på tingene for de fleste AaB fans. Jeg kan ikke se hvad vi mere kan forvente. Man kan sige at købet af Gilli ikke var det bedste, men han var vel heller ikke købt ind til det store.
Ligeledes er de gode takter fortsat i det her vindue hvor vi har hentet Ene hjem og en spændende ung spiller i Thrane samt der er rygter om at Helenius eller Jönsson kommer retur. Jeg var personligt meget bekymret da Lynge stoppede, men som det ser ud nu er jeg ikke i tvivl om at Gaarde er en fuldgod erstatning, og jeg har en ide om at Gaarde kan gå hen og blive lige så betydningsfuld for os som Lynge var i så mange år.

Jeg er fan af Gaarde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. jul 2014, 00:36

Provst i Brovst skrev:
Arendt skrev: Der går også rygter om, at frikøbsklausulen var gældende i vinters
"rygtet" er en enkelt bruger på som insisterer på at læse en eneste artikel på en måde der måske åbner mulighed for at klausulen skulle være så mærkeligt indrettet at den kun galt i vinters men han ignorer en uendelig mængde af andre artikler som nævner der er en klausul og et beskedent beløb på max 5 millioner.

Er det forresten dig?
Det blev nu også underbygget af en bruger herinde som havde insiderviden/rygter om netop det med at klausulen skulle være blevet højere pga. AaB's præstationer - noget som på et eller andet plan lyder logisk nok, for det har vel helt sikkert medvirket til at øge Kusk's markedsværdi.

Hvad der er sandt og rygter i alt det her tør jeg sgu ikke rode mig ud i...

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Provst i Brovst » 8. jul 2014, 00:45

Jesper Schmidt skrev:
Provst i Brovst skrev:
Arendt skrev: Der går også rygter om, at frikøbsklausulen var gældende i vinters
"rygtet" er en enkelt bruger på som insisterer på at læse en eneste artikel på en måde der måske åbner mulighed for at klausulen skulle være så mærkeligt indrettet at den kun galt i vinters men han ignorer en uendelig mængde af andre artikler som nævner der er en klausul og et beskedent beløb på max 5 millioner.

Er det forresten dig?
Det blev nu også underbygget af en bruger herinde som havde insiderviden/rygter om netop det med at klausulen skulle være blevet højere pga. AaB's præstationer - noget som på et eller andet plan lyder logisk nok, for det har vel helt sikkert medvirket til at øge Kusk's markedsværdi.

Hvad der er sandt og rygter i alt det her tør jeg sgu ikke rode mig ud i...
Jeg tror vi ved noget inden ugen udgang og jeg bliver overrasket hvis transfersummen til AaB overskrider fem millioner faktisk tror jeg den er på de 4,2/4,5 millioner dkk som først rapporteret.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Allan Gaarde

Indlæg af 9800 » 9. jul 2014, 00:25

Kender intet til klausulen, men tror i at man i fremtiden kunne indføje i kontrakterne at spilleren scorer 10-25% af en transfer hvis han bliver solgt, istedet for et max beløb som AaB kunne kræve? Mener faktisk at Jesper Grønkjær scorede 8 mio på den måde da han blev solgt.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Allan Gaarde

Indlæg af hje1980 » 9. jul 2014, 06:29

Klausulen lyder på 500.000 EUR... og den bliver ikke reguleret grundet resultater.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Allan Gaarde

Indlæg af MrBangDK » 9. jul 2014, 07:51

hje1980 skrev:Klausulen lyder på 500.000 EUR... og den bliver ikke reguleret grundet resultater.
Rimelig bastant udmelding. Har du nogen kilde? Mange medier siger €700.000
Ska' vi hak'?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Allan Gaarde

Indlæg af hje1980 » 9. jul 2014, 08:56

MrBangDK skrev:
hje1980 skrev:Klausulen lyder på 500.000 EUR... og den bliver ikke reguleret grundet resultater.
Rimelig bastant udmelding. Har du nogen kilde? Mange medier siger €700.000
Min kilde har kontakt med agent verdenen, igennem hans job...
Sivebæk blærer sig ofte med den klausul og om hvordan han tog r.... på Lynge...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Gaarde6 » 9. jul 2014, 09:12

hje1980 skrev:
MrBangDK skrev:
hje1980 skrev:Klausulen lyder på 500.000 EUR... og den bliver ikke reguleret grundet resultater.
Rimelig bastant udmelding. Har du nogen kilde? Mange medier siger €700.000
Min kilde har kontakt med agent verdenen, igennem hans job...
Sivebæk blærer sig ofte med den klausul og om hvordan han tog r.... på Lynge...
Nu er jeg ikke ekspert i sådan noget agent halløj.
Men har svært ved at forestille mig at han har taget røven på Lynge??
Lad os sige at Kusk klausul siger 5 mill. Af de 5 mill får Sivebæk vel hans provision??
Hvis Kusk nu var uden klausul og røget for 10 mill. Ville Sivebæk så ikke ha tjent mere??

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. jul 2014, 11:28

hje1980 skrev:
MrBangDK skrev:
hje1980 skrev:Klausulen lyder på 500.000 EUR... og den bliver ikke reguleret grundet resultater.
Rimelig bastant udmelding. Har du nogen kilde? Mange medier siger €700.000
Min kilde har kontakt med agent verdenen, igennem hans job...
Sivebæk blærer sig ofte med den klausul og om hvordan han tog r.... på Lynge...
Vil man, i en dansk klub og med en dansk spiller, indsætte et frikøbsbeløb i Euro? Det undrer mig bare, og lyder ikke særlig logisk, for at sige det mildt...

Men anyway, det er lidt trættende at du ophøjer din kildes info til sandhed, det lyder jo sådan set mest af alt som om at han selv blærer sig med at han ved Sivebæk blærer sig...

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Mogens » 9. jul 2014, 11:34

Jesper Schmidt skrev:
hje1980 skrev:
MrBangDK skrev:
hje1980 skrev:Klausulen lyder på 500.000 EUR... og den bliver ikke reguleret grundet resultater.
Rimelig bastant udmelding. Har du nogen kilde? Mange medier siger €700.000
Min kilde har kontakt med agent verdenen, igennem hans job...
Sivebæk blærer sig ofte med den klausul og om hvordan han tog r.... på Lynge...
Vil man, i en dansk klub og med en dansk spiller, indsætte et frikøbsbeløb i Euro? Det undrer mig bare, og lyder ikke særlig logisk, for at sige det mildt...

Men anyway, det er lidt trættende at du ophøjer din kildes info til sandhed, det lyder jo sådan set mest af alt som om at han selv blærer sig med at han ved Sivebæk blærer sig...
Velvidende, at det formentlig vil være en udenlandsk klub, der vil købe Kusk, er der vel intet mærkeligt i, at beløbet er i øvro?

Videre kan det jo tænkes, at denne kilde tidligere har vist sig at have fodret med korrekte oplysninger, ligesom han med sikkerhed har kunne fastslå, at den satans klausul er på det oplyste beløb?

Jeg ser intet galt i at komme med disse oplysninger, heller ikke selvom jeg ville ønske, at de var usande.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. jul 2014, 12:14

Mogens skrev:
Jeg ser intet galt i at komme med disse oplysninger, heller ikke selvom jeg ville ønske, at de var usande.
Nej nej for pokker, jeg synes også det er fint at dele oplysninger man har fået...det er da super. Jeg er bare lidt forbavset over hvor skråsikkert det serveres som sandhed, når det alt andet lige drejer sig om oplysninger som det lyder til har været gennem flere led før de er nået frem.

- Hvad angår det jeg skrev med klausulen, er det jo vel sådan set ikke meningen at klubberne i udlandet skulle have kendskab til den, så det giver ikke rigtigt nogen grund til at angive den i euro, synes jeg.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Allan Gaarde

Indlæg af hje1980 » 9. jul 2014, 12:28

Jesper Schmidt skrev:
Mogens skrev:
Jeg ser intet galt i at komme med disse oplysninger, heller ikke selvom jeg ville ønske, at de var usande.
Nej nej for pokker, jeg synes også det er fint at dele oplysninger man har fået...det er da super. Jeg er bare lidt forbavset over hvor skråsikkert det serveres som sandhed, når det alt andet lige drejer sig om oplysninger som det lyder til har været gennem flere led før de er nået frem.

- Hvad angår det jeg skrev med klausulen, er det jo vel sådan set ikke meningen at klubberne i udlandet skulle have kendskab til den, så det giver ikke rigtigt nogen grund til at angive den i euro, synes jeg.
Det står dig frit for hvad du tror på og ikke tror på...

Min kilde har haft ret med hensyn til Jönsson, Ene og omkring der skulle være en 1 årige lejekontrakt klar til Helenius...

Jeg skal ikke vurdere om det er dumt at have en klausul i EUR, men mon ikke den er lavet i EUR da udlandet var den ENESTE vej for Kusk...

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Allan Gaarde

Indlæg af 9000AaB » 9. jul 2014, 12:30

Artikel fra i dag!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... g-helenius" onclick="window.open(this.href);return false;

Krydser alle fingre!!!!

Kom med nogle nye stærkere spillere og gerne de 2!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Frygah » 9. jul 2014, 13:04

Er der en der kan forklare mig hvad en agent skulle få ud af at "blære sig" med at han har "taget røven" på en af landets vigtigste fodboldpersonligheder? Jeg kan da kun se at det skader hans omdømme blandt klubberne betragteligt, hvilket ikke ligefrem er fordrende for fremtidige handler... De møder jeg har haft med AaB, er det i hvert fald klart et billede der tegner sig at gode relationer mellem klubber og agenter er til begges fordel, og at det ofte er agenter der selv henvender sig til klubber, og ikke kun er dem der får presset max ud af lønningsposen for deres spillere når klubberne vil skrive kontrakter...

Sivebæk er da i fuld gang med at underminere egen virksomhed, hvis han virkelig sidder og leger karl-smart på Lynge, og dermed de forsvarende mester og pokalvindere fra AaB. Når han samtidig også er den åbenlyse læk i sagen om Kusks klausul, smadrer han da blot endnu mere klubbernes velvilje til at forhandle med ham og de spillere han repræsenterer.

Hvis altså kilden taler sandt.

PS: Det var i øvrigt et gensidigt godt forhold baseret på tillid mellem Lynge og en agent der gjorde Grevens skifte til AaB en mulighed. Så man skal sgu ikke undervurdere personlige relationer i det her spil, hvilket Sivebæk da godt og grundigt er igang med at smadre for sig selv.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Allan Gaarde

Indlæg af hje1980 » 9. jul 2014, 13:23

Frygah skrev:Er der en der kan forklare mig hvad en agent skulle få ud af at "blære sig" med at han har "taget røven" på en af landets vigtigste fodboldpersonligheder? Jeg kan da kun se at det skader hans omdømme blandt klubberne betragteligt, hvilket ikke ligefrem er fordrende for fremtidige handler... De møder jeg har haft med AaB, er det i hvert fald klart et billede der tegner sig at gode relationer mellem klubber og agenter er til begges fordel, og at det ofte er agenter der selv henvender sig til klubber, og ikke kun er dem der får presset max ud af lønningsposen for deres spillere når klubberne vil skrive kontrakter...

Sivebæk er da i fuld gang med at underminere egen virksomhed, hvis han virkelig sidder og leger karl-smart på Lynge, og dermed de forsvarende mester og pokalvindere fra AaB. Når han samtidig også er den åbenlyse læk i sagen om Kusks klausul, smadrer han da blot endnu mere klubbernes velvilje til at forhandle med ham og de spillere han repræsenterer.

Hvis altså kilden taler sandt.

PS: Det var i øvrigt et gensidigt godt forhold baseret på tillid mellem Lynge og en agent der gjorde Grevens skifte til AaB en mulighed. Så man skal sgu ikke undervurdere personlige relationer i det her spil, hvilket Sivebæk da godt og grundigt er igang med at smadre for sig selv.
Han underminere da ikke sin egen forretning, hvis han er KNALDDYGTIG til at håndtere hans kunders muligheder - altså spillerne.
Hvis de spillere han repræsentere er dygtige nok, så kan klubben og agenternes forhold da være fuldstændig ligemeget.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Frygah » 9. jul 2014, 14:10

hje1980 skrev:
Frygah skrev:Er der en der kan forklare mig hvad en agent skulle få ud af at "blære sig" med at han har "taget røven" på en af landets vigtigste fodboldpersonligheder? Jeg kan da kun se at det skader hans omdømme blandt klubberne betragteligt, hvilket ikke ligefrem er fordrende for fremtidige handler... De møder jeg har haft med AaB, er det i hvert fald klart et billede der tegner sig at gode relationer mellem klubber og agenter er til begges fordel, og at det ofte er agenter der selv henvender sig til klubber, og ikke kun er dem der får presset max ud af lønningsposen for deres spillere når klubberne vil skrive kontrakter...

Sivebæk er da i fuld gang med at underminere egen virksomhed, hvis han virkelig sidder og leger karl-smart på Lynge, og dermed de forsvarende mester og pokalvindere fra AaB. Når han samtidig også er den åbenlyse læk i sagen om Kusks klausul, smadrer han da blot endnu mere klubbernes velvilje til at forhandle med ham og de spillere han repræsenterer.

Hvis altså kilden taler sandt.

PS: Det var i øvrigt et gensidigt godt forhold baseret på tillid mellem Lynge og en agent der gjorde Grevens skifte til AaB en mulighed. Så man skal sgu ikke undervurdere personlige relationer i det her spil, hvilket Sivebæk da godt og grundigt er igang med at smadre for sig selv.
Han underminere da ikke sin egen forretning, hvis han er KNALDDYGTIG til at håndtere hans kunders muligheder - altså spillerne.
Hvis de spillere han repræsentere er dygtige nok, så kan klubben og agenternes forhold da være fuldstændig ligemeget.
Så du mener seriøst ikke at en mand der sidder og blærer sig, til folk der åbenbart siger det videre så det ender på internettet, over at have taget røven på en af landets vigtigste fodboldpersoner kan skade forretningen (hvordan mener han i øvrigt han har taget røven på Lynge? Såvidt jeg ved fik Lynge klubbens største profil til at blive i klubben og give AaB et mesterskab+pokal. Det er vel ret godt forhandlet hjem...)? Og du tror ikke klubberne snakker sammen, også omkring agenter og deres ageren?

Hvis man som agent får et rygte om at man ikke kan stoles på, at man lyver og smider om sig med fortrolige informationer, så tror jeg på man kan få meget svære forhandlinger med klubberne, når det ikke er supertalenter i dansk fodbold det drejer sig om. Og der tror jeg ikke klubberne er for små til at give noget payback til en højrøstet agent der åbenbart mangler integritet i sit arbejde, når det drejer sig om random superligaspiller nummer 246.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Allan Gaarde

Indlæg af MrRepsak » 9. jul 2014, 15:32

Helt vildt som Gaarde siden sidste sommer bliver ved med at Signe perfekt. Alt hvad der er tvivl ved med skader osv har leveret håber det fortsætter med Enevoldsen og (måske) jonsson i den kommende sæson.
Men Enevoldsen Helenius og Thrane allerede, og måske flere på vej.

Umiddelbart ligner det kusk til Twente og ellers er det stille med at sælge, vil være et flot vindue.
Kom så de RØ'E!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Allan Gaarde

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 10. jul 2014, 09:27

Due, Curth, Jønsson og formentlig Kusk ud i dette vindue indtil videre.

Og tre af dem er allerede næsten én til én blevet erstattet af:

- Thrane (det er svært at samnenligne en spiller på vej op med en på vej ned, men jeg forventer, at han bidrager med mindst de samme som Due.
- Helenius (et scoop og klart bedre en Curth)
- Enevoldsen (jeg ved godt, at han ikke kaldes en erstatning ofr Kusk, men alligevel. Og jeg synes godt, vi kan forvente, a han leverer på næsten samme niveau som Kusk om en måneds tid.

Det er fantastisk dejligt at se, at Gaarde er så tidligt ude af starthullerne, og på forhånd synes at have en plan for vinduet, modsat det vi har været vant til de sidste mange år. Stor ros herfra. Endelig synes AaB har have lært af tidligere tiders fejl.

Selvom vi så har fået rykket nye unge spillere op, og selvom Bruhn og Kasper P. har fået en halvsæson mere under bæltet, ser truppen dog pt. ud til i hvert fald ikke at være blevet bredere. Jeg håber virkelig, at Jønssons plads bliver fyldt ud med - ja, Jønsson - og at bredden bliver styrket en anelse mere med spillere, som ikke enten er mere eller mindre laveste hylde, eller er nyoprykkede førsteholdsspillere.

Men et perfekt kørt vindue herfra indtil videre. At Gaarde er godt med, giver ham forhåbentligt også lidt mere luft, hvis der pludselig sent i vinduet skulle komme et tilbud, vi ikke kan sige nej til, på f.eks. Thomsen eller J. Ahlmann. Forhåbentligt går Gaarde dog allerede også med en plan for det scenarie oppe i hovedet.
Fodbold skal ses med hjertet!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Allan Gaarde

Indlæg af Forza » 10. jul 2014, 09:29

AaB 85 95 99 08 skrev:Due, Curth, Jønsson og formentlig Kusk ud i dette vindue indtil videre.

Og tre af dem er allerede næsten én til én blevet erstattet af:

- Thrane (det er svært at samnenligne en spiller på vej op med en på vej ned, men jeg forventer, at han bidrager med mindst de samme som Due.
- Helenius (et scoop og klart bedre en Curth)
- Enevoldsen (jeg ved godt, at han ikke kaldes en erstatning ofr Kusk, men alligevel. Og jeg synes godt, vi kan forvente, a han leverer på næsten samme niveau som Kusk om en måneds tid.
Det er fantastisk dejligt at se, at Gaarde er så tidligt ude af starthullerne, og på forhånd synes at have en plan for vinduet, modsat det vi har været vant til de sidste mange år. Stor ros herfra. Endelig synes AaB har have lært af tidligere tiders fejl.

Selvom vi så har fået rykket nye unge spillere op, og selvom Bruhn og Kasper P. har fået en halvsæson mere under bæltet, ser truppen dog pt. ud til i hvert fald ikke at være blevet bredere. Jeg håber virkelig, at Jønssons plads bliver fyldt ud med - ja, Jønsson - og at bredden bliver styrket en anelse mere med spillere, som ikke enten er mere eller mindre laveste hylde, eller er nyoprykkede førsteholdsspillere.

Men et perfekt kørt vindue herfra indtil videre. At Gaarde er godt med, giver ham forhåbentligt også lidt mere luft, hvis der pludselig sent i vinduet skulle komme et tilbud, vi ikke kan sige nej til, på f.eks. Thomsen eller J. Ahlmann. Forhåbentligt går Gaarde dog allerede også med en plan for det scenarie oppe i hovedet.
Jeg har alle dage været rigtig glad for Ene på hans topniveau men at forvente at han præsterer som superligaens ubetinget største profil sidste år om en måned (når Ene har været skadet i det sidste år) er måske lidt overkill.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar