KUSK

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3642
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: KUSK

Indlæg af gravballe » 14. maj 2015, 22:19

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5564806

jeg havde faktisk et eller andet sted troet han var så meget AaBér at det ikke vil ske.. oh well... Han er ikke bedre end Grønjkær....

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: KUSK

Indlæg af Buzz Killington » 14. maj 2015, 22:21

Et er at AaB nok bare ikke kan være med økonomisk, men noget andet er at han godt nok må ha' haft travlt med at finde en anden klub siden han ikke ventede lidt på at se om der var andre muligheder ude i europa. Så skuffende er det godt nok alligevel.

Men held og lykke Kusk, hvis det er rigtigt :'( De grimmer indlæg må vente til det er officielt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: KUSK

Indlæg af Jacob » 14. maj 2015, 22:24

BT virker ret sikker på at Kusk kommer til FCK http://www.bt.dk/superligaen/afsloering ... mmerskifte&

Hmm... Syntes at det er en pæn gambling fra Kusks side - tror ikke at han psyke er klar til et sted som FCK pt. Rammer han en dårlig periode er han ude i kulden der og tror det vil ramme ham hårdt.
Life is good..... AaB is better!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: KUSK

Indlæg af Brent » 14. maj 2015, 22:44

Fint nok,hellere FCK end FCM. AaB skal heller ikke udvikle sig til en klub, for tidligere spillere der flopper i udlandet, vi skal også have noget helt nyt en gang imellem.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: KUSK

Indlæg af Provst i Brovst » 14. maj 2015, 22:45

Kasper Kusk vil vel gerne have en landsholds karriere og med til EM 2016 med mulighed for at spille - det sker jo ikke i AaB.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: KUSK

Indlæg af Hanga » 14. maj 2015, 22:53

Provst i Brovst skrev:Kasper Kusk vil vel gerne have en landsholds karriere og med til EM 2016 med mulighed for at spille - det sker jo ikke i AaB.
Jeg tror egentlig de fleste har forståelse for, hvorfor han ikke skifter tilbage til AaB allerede nu
Det er bare skuffende, at han så vælger en anden dansk klub, endda så tidligt i vinduet, i stedet for at søge noget andet i udlandet. Han direkte fravælger AaB for at tilvælge FCK, og det gør altså lidt ondt i et AaB hjerte... Det er netop blevet lidt mindre fedt at gense hans mål fra sidste sæson.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: KUSK

Indlæg af Funky » 14. maj 2015, 23:01

Ærgrligt hvis det holder stik. Gaarde har meldt så klart ud i medierne at man nærmest ville gå på hænder for at finde penge til Kusk, hvis bare han var motiveret for at vende tilbage til AaB. Oh well. Another Grønkjær, I suppose.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: KUSK

Indlæg af Brent » 14. maj 2015, 23:01

Hanga skrev:
Provst i Brovst skrev:Kasper Kusk vil vel gerne have en landsholds karriere og med til EM 2016 med mulighed for at spille - det sker jo ikke i AaB.
Jeg tror egentlig de fleste har forståelse for, hvorfor han ikke skifter tilbage til AaB allerede nu
Det er bare skuffende, at han så vælger en anden dansk klub, endda så tidligt i vinduet, i stedet for at søge noget andet i udlandet. Han direkte fravælger AaB for at tilvælge FCK, og det gør altså lidt ondt i et AaB hjerte... Det er netop blevet lidt mindre fedt at gense hans mål fra sidste sæson.
Vi skal passe på ikke at blive en varmestue for tidligere spillere, jeg er glad for at vi ikke hiver endnu en tidligere profil hjem, der skal bruge et år på at komme i form. FCK har sikker haft den helt store tegnedreng fremme siden han hopper på limpinden så tidligt i transfervinduet.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: KUSK

Indlæg af le Cid » 14. maj 2015, 23:02

Man har et standpunkt, indtil PSE smider flere penge på bordet! :(
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: KUSK

Indlæg af astonvilla » 14. maj 2015, 23:05

Ubeskrivelig nedtur.

Øv.

Jeg er Hater.
Bienvenu Bassogog!

SkumF
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. okt 2006, 19:00

Re: KUSK

Indlæg af SkumF » 14. maj 2015, 23:12

Det gør ondt.. Det gør rigtigt ondt. Det er så ubeskriveligt skuffende..

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4319
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: KUSK

Indlæg af Kristian » 14. maj 2015, 23:15

Brent skrev:
Hanga skrev:
Provst i Brovst skrev:Kasper Kusk vil vel gerne have en landsholds karriere og med til EM 2016 med mulighed for at spille - det sker jo ikke i AaB.
Jeg tror egentlig de fleste har forståelse for, hvorfor han ikke skifter tilbage til AaB allerede nu
Det er bare skuffende, at han så vælger en anden dansk klub, endda så tidligt i vinduet, i stedet for at søge noget andet i udlandet. Han direkte fravælger AaB for at tilvælge FCK, og det gør altså lidt ondt i et AaB hjerte... Det er netop blevet lidt mindre fedt at gense hans mål fra sidste sæson.
Vi skal passe på ikke at blive en varmestue for tidligere spillere, jeg er glad for at vi ikke hiver endnu en tidligere profil hjem, der skal bruge et år på at komme i form. FCK har sikker haft den helt store tegnedreng fremme siden han hopper på limpinden så tidligt i transfervinduet.
Enig, men det er dælme vanvittigt at manden vælger at skifte så tidligt i vinduet. Vil vove at påstå at han sagtens kunne finde en klub i belgien, som f.eks. Lasse Nielsen. Det her er historien om en fyr, der går 110 % efter pengene og ved godt man ikke kan forklejne ham dette.

Tror ikke han skal forvente en kærlig modtagelse i Aalborg hehe og sådan skal det også være.

SkumF
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. okt 2006, 19:00

Re: KUSK

Indlæg af SkumF » 14. maj 2015, 23:23

Kristian skrev:
Brent skrev:
Hanga skrev:
Provst i Brovst skrev:Kasper Kusk vil vel gerne have en landsholds karriere og med til EM 2016 med mulighed for at spille - det sker jo ikke i AaB.
Jeg tror egentlig de fleste har forståelse for, hvorfor han ikke skifter tilbage til AaB allerede nu
Det er bare skuffende, at han så vælger en anden dansk klub, endda så tidligt i vinduet, i stedet for at søge noget andet i udlandet. Han direkte fravælger AaB for at tilvælge FCK, og det gør altså lidt ondt i et AaB hjerte... Det er netop blevet lidt mindre fedt at gense hans mål fra sidste sæson.
Vi skal passe på ikke at blive en varmestue for tidligere spillere, jeg er glad for at vi ikke hiver endnu en tidligere profil hjem, der skal bruge et år på at komme i form. FCK har sikker haft den helt store tegnedreng fremme siden han hopper på limpinden så tidligt i transfervinduet.
Enig, men det er dælme vanvittigt at manden vælger at skifte så tidligt i vinduet. Vil vove at påstå at han sagtens kunne finde en klub i belgien, som f.eks. Lasse Nielsen. Det her er historien om en fyr, der går 110 % efter pengene og ved godt man ikke kan forklejne ham dette.

Tror ikke han skal forvente en kærlig modtagelse i Aalborg hehe og sådan skal det også være.
Selvfølgelig skal han ikke det. Fra at være en legende, med fri øl i gaden resten af livet, bliver han nu til en forræder.. Fy for helvede.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: KUSK

Indlæg af frederikshavneren » 14. maj 2015, 23:33

Det er godt nok træls at Kusk skifter til FCK. Han burde være blevet i udlandet, hvor han sikkert godt kunne finde en ny spændende klub hvis han gav det chancen.
Ud over økonomien så er en væsentlig årsag til skiftet måske også at Kusk søger tryghed. Kusk er endnu en af de pæne drenge fra AaB, som har haft det svært i udlandet (Augu, Risgård, Lucas mv.).

Jeg er ikke så sikker på at Kusk bliver en succes i FCK. Han får det svært hvis han ikke får stor frihed på banen, det er ikke utænkeligt at han får svært ved at tilpasse sig Ståles taktiske koncept.

Jeg kan godt forstå at Kusk ikke vil tilbage til AaB. Når spillere som Lasse og Kusk så tydeligt giver udtryk for at de risikerer at stagnere og har svært ved at finde motivationen, så vil det være meget risikabelt at vende tilbage. Det bliver hurtigt hverdag igen når gensynsglæden er væk.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: KUSK

Indlæg af Corona » 15. maj 2015, 00:00

Hold nu kæft, hvor gør det her ondt! Jeg magter det slet, slet ikke. Hvorfor kunne han ikke finde en anden klub i udlandet?
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: KUSK

Indlæg af fish » 15. maj 2015, 00:21

Corona skrev:Hold nu kæft, hvor gør det her ondt! Jeg magter det slet, slet ikke. Hvorfor kunne han ikke finde en anden klub i udlandet?
Hovedet på sømmet. At han vælger café holdet i stedet for AaB så tidligt i vinduet gør ondt. Meget.
Skal man forsøge at være objektiv har kusk nok mindre råd til at tænke med hjertet på dette tidspunkt i karrieren end 10 år fra nu. Og der skal to til den tango om pengene.
Men han skal da få en varm velkomst i Aalborg :)

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: KUSK

Indlæg af Henriksen » 15. maj 2015, 08:40

Vi blev mestre i et forår uden Kasper Kusk... Vi har spillet en rodet sæson med folk som Enevoldsen og Helenius hjemme igen. Jeg kan virkelig ikke hidse mig op over at Kasper Kusk vil parkere sit udlandseventyr i København. Han har, som stort set alle andre i en verden uden føleleser, valgt pengene og prestige og der ikke noget vi kan gøre ved det.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: KUSK

Indlæg af Nitten » 15. maj 2015, 09:13

Øv, endnu en til listen over gode AaB folk der lokkes af kjøwenhavnerne. Jeg kan lige komme i tanke om dem her.
Ståle
Peter Møller
Silberbauer
Würtz
Hans backe

Og modsat vej
Diego tur

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: KUSK

Indlæg af thomasjn » 15. maj 2015, 09:24

Nitten skrev:Øv, endnu en til listen over gode AaB folk der lokkes af kjøwenhavnerne. Jeg kan lige komme i tanke om dem her.
Ståle
Peter Møller
Silberbauer
Würtz
Hans backe

Og modsat vej
Diego tur
Würtz og Silberbauers skifter til København var ikke særligt gode. FCK gjorde Silber til en tonser fremfor den fantastiske kantspiller/offensiv midt han plejede at være og hans niveau blev aldrig det, som det kunne have været. Det gik slet ikke for Würtz og den eneste af vores egne der har haft succes i hovedstaden må siges at være Peter Møller.
At udlændinge tager skiftet til FCK er lidt noget andet. Med Ståle var det nedern fordi det var vores bedste spiller, men Hans Backe har aldrig kunnet hidse mig op da han ikke skiftede direkte fra AaB.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: KUSK

Indlæg af Elscorpio » 15. maj 2015, 09:34

thomasjn skrev:
Nitten skrev:Øv, endnu en til listen over gode AaB folk der lokkes af kjøwenhavnerne. Jeg kan lige komme i tanke om dem her.
Ståle
Peter Møller
Silberbauer
Würtz
Hans backe

Og modsat vej
Diego tur
Würtz og Silberbauers skifter til København var ikke særligt gode. FCK gjorde Silber til en tonser fremfor den fantastiske kantspiller/offensiv midt han plejede at være og hans niveau blev aldrig det, som det kunne have været. Det gik slet ikke for Würtz og den eneste af vores egne der har haft succes i hovedstaden må siges at være Peter Møller.
At udlændinge tager skiftet til FCK er lidt noget andet. Med Ståle var det nedern fordi det var vores bedste spiller, men Hans Backe har aldrig kunnet hidse mig op da han ikke skiftede direkte fra AaB.
I alle de år jeg har fulgt AaB(siden midten af 80erne), mener jeg det kun er Torben Boye der har spillet hele sin karriere i AaB.

Besvar