Henrik Dalsgaard

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af AalBoyeBK » 3. jul 2015, 04:12

Dennis Søndergaard skriver, at Dalsgaard er blevet tilbudt en lønnedgang. Det er jo fuldstændig vanvittigt, hvis rigtigt (Han plejer at være velinformeret). Håber Gaarde tager sig sammen, i så fald.
Dalsgaard er vores bedste og vigtigste spiller. Selvom jeg er med på, at det kan være svært at forlænge kontrakter med kort tid til udløb, så er det ikke godt nok arbejde af Gaarde, at AK, Dalsgaard, Thelander og Thomsen alle snart står/stod til kontraktudløb. Det betyder at priserne på spillerne, som i Thelanders tilfælde, ikke ender højt nok. Det er/var nok vores 4 mest værdifulde spillere.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Kristian » 3. jul 2015, 06:37

AalBoyeBK skrev:Dennis Søndergaard skriver, at Dalsgaard er blevet tilbudt en lønnedgang. Det er jo fuldstændig vanvittigt, hvis rigtigt (Han plejer at være velinformeret). Håber Gaarde tager sig sammen, i så fald.
Dalsgaard er vores bedste og vigtigste spiller. Selvom jeg er med på, at det kan være svært at forlænge kontrakter med kort tid til udløb, så er det ikke godt nok arbejde af Gaarde, at AK, Dalsgaard, Thelander og Thomsen alle snart står/stod til kontraktudløb. Det betyder at priserne på spillerne, som i Thelanders tilfælde, ikke ender højt nok. Det er/var nok vores 4 mest værdifulde spillere.
Nægter jeg simpelhen at tro på, hvorfor dælen skulle han have lønnedgang. Det giver absolut ingen mening.

Hvis det er tilfældet er klubben godt nok sunket dybt.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af dyhrmaN » 3. jul 2015, 09:14

Kristian skrev:
AalBoyeBK skrev:Dennis Søndergaard skriver, at Dalsgaard er blevet tilbudt en lønnedgang. Det er jo fuldstændig vanvittigt, hvis rigtigt (Han plejer at være velinformeret). Håber Gaarde tager sig sammen, i så fald.
Dalsgaard er vores bedste og vigtigste spiller. Selvom jeg er med på, at det kan være svært at forlænge kontrakter med kort tid til udløb, så er det ikke godt nok arbejde af Gaarde, at AK, Dalsgaard, Thelander og Thomsen alle snart står/stod til kontraktudløb. Det betyder at priserne på spillerne, som i Thelanders tilfælde, ikke ender højt nok. Det er/var nok vores 4 mest værdifulde spillere.
Nægter jeg simpelhen at tro på, hvorfor dælen skulle han have lønnedgang. Det giver absolut ingen mening.

Hvis det er tilfældet er klubben godt nok sunket dybt.
Jeg er chokeret! Men desværre bekræfter det blot den leverpostejs-mentalitet, som jeg har andre brugere har argumenteret for, eksisterer i AaB for tiden. Hvis denne historie er sand, er jeg meget skuffet over AaB og Gaarde.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af hje1980 » 3. jul 2015, 09:48

dyhrmaN skrev:
Kristian skrev:
AalBoyeBK skrev:Dennis Søndergaard skriver, at Dalsgaard er blevet tilbudt en lønnedgang. Det er jo fuldstændig vanvittigt, hvis rigtigt (Han plejer at være velinformeret). Håber Gaarde tager sig sammen, i så fald.
Dalsgaard er vores bedste og vigtigste spiller. Selvom jeg er med på, at det kan være svært at forlænge kontrakter med kort tid til udløb, så er det ikke godt nok arbejde af Gaarde, at AK, Dalsgaard, Thelander og Thomsen alle snart står/stod til kontraktudløb. Det betyder at priserne på spillerne, som i Thelanders tilfælde, ikke ender højt nok. Det er/var nok vores 4 mest værdifulde spillere.
Nægter jeg simpelhen at tro på, hvorfor dælen skulle han have lønnedgang. Det giver absolut ingen mening.

Hvis det er tilfældet er klubben godt nok sunket dybt.
Jeg er chokeret! Men desværre bekræfter det blot den leverpostejs-mentalitet, som jeg har andre brugere har argumenteret for, eksisterer i AaB for tiden. Hvis denne historie er sand, er jeg meget skuffet over AaB og Gaarde.
Skal vi så ikke vente med at være skuffet over Gaarde og AaB indtil vi ved om dette er sandt?

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Maglau » 3. jul 2015, 11:01

Den med den tilbudte lønnedgang har jeg også hørt for et par uger siden, fra en med stort kendskab til hvad der foregår i AaB.

AaBs ledelse må jo have sine grunde til dette?
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Henrik Dalsgaard

Indlæg af 9520AaB » 3. jul 2015, 11:56

Kunne grunden være at Dalsgaard kræver frikøbsklausul, og Gaarde siger ok, men så skal du ned i løn??
Det ville give mening i min verden, samt tegn på god ledelse med tjek på økonomi??

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 3. jul 2015, 12:10

Prøv med en kritisk tilgang til kilder som Dennis Søndergaard og
fra en med stort kendskab til hvad der foregår i AaB
.

Hvis AaB har krævet en lønnedgang af Dalsgaard er der jo nogen parametre vi ikke kender til, ellers balancere den samlede sportslige ledelse på kanten af total inkompetence, og det nægter jeg alligevel at tro på :D.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Søgaard » 3. jul 2015, 16:35

Maglau skrev:Den med den tilbudte lønnedgang har jeg også hørt for et par uger siden, fra en med stort kendskab til hvad der foregår i AaB.

AaBs ledelse må jo have sine grunde til dette?
Det virker bare underligt, i '12 hvor man forlængede med Dalsgaard var der da ikke noget vildt forbrug på nogen måde og han var kun lige begyndt at spille fast. Det tyder ikke på han kommer fra en god løn? Dalsgaard har derimod udviklet sig meget og er helt sikker starter nu, hvorfor en lønnedgang virker underlig.
Aalborg BK 1885!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Maglau » 3. jul 2015, 20:39

Søgaard skrev:
Maglau skrev:Den med den tilbudte lønnedgang har jeg også hørt for et par uger siden, fra en med stort kendskab til hvad der foregår i AaB.

AaBs ledelse må jo have sine grunde til dette?
Det virker bare underligt, i '12 hvor man forlængede med Dalsgaard var der da ikke noget vildt forbrug på nogen måde og han var kun lige begyndt at spille fast. Det tyder ikke på han kommer fra en god løn? Dalsgaard har derimod udviklet sig meget og er helt sikker starter nu, hvorfor en lønnedgang virker underlig.
Det virker super mærkeligt hvilket også var grunden til at jeg ikke postede noget den gang. Men nu bliver det så sagt fra en sædvanligvis pålidelig kilde når det drejer sig AaB nyheder.

Jeg vil ikke tage stilling til om det er rigtigt eller forkert uden at kende bevæg grundene som man kun kender hvis man er i AaB indercirkel
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Hanga » 3. jul 2015, 21:00

Det virker intet mindre end latterligt hvis denne historie er sand... I så fald kan jeg kun ryste på hovedet og konstatere at vores ekstreme mådehold har taget overhånd.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Frygah » 3. jul 2015, 22:54

Maglau skrev:
Søgaard skrev:
Maglau skrev:Den med den tilbudte lønnedgang har jeg også hørt for et par uger siden, fra en med stort kendskab til hvad der foregår i AaB.

AaBs ledelse må jo have sine grunde til dette?
Det virker bare underligt, i '12 hvor man forlængede med Dalsgaard var der da ikke noget vildt forbrug på nogen måde og han var kun lige begyndt at spille fast. Det tyder ikke på han kommer fra en god løn? Dalsgaard har derimod udviklet sig meget og er helt sikker starter nu, hvorfor en lønnedgang virker underlig.
Det virker super mærkeligt hvilket også var grunden til at jeg ikke postede noget den gang. Men nu bliver det så sagt fra en sædvanligvis pålidelig kilde når det drejer sig AaB nyheder.

Jeg vil ikke tage stilling til om det er rigtigt eller forkert uden at kende bevæg grundene som man kun kender hvis man er i AaB indercirkel
Men helt seriøst, der er jo vitterligt kun Gaarde og max 1 anden person i AaB, og så Dalsgård og dennes agent der ved hvad AaB har tilbudt ham. Jeg har altså meget svært ved at tro på at folk med stort kendskab til AaB er inde i hvad der gives til enkelte spillere i en forhandling. Det er klart at agenten og Dalsgaard kan have en interesse i at lække tilbudet som værende skidt osv, men jeg vil virkelig forholde mig skeptisk til det her. Især fordi jeg synes der kommer meget lidt nyt fra klubben omkring den slags, i forhold til tidligere.

Og det er jo ikke sådan at Dalsgård-lejren har været ude at råbe op om at AaB har kommet med et forfærdeligt tilbud, ejheller har man smækket med døren som Toppel eksempelvis har gjort i OB. Synes godt nok det lyder usandsynligt at AaB skulle have tilbudt ham en lønnedgang, uden at det ville have været blæst ud i medierne, og ikke blive snakket om i krogene blandt folk der kender til AaB.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af frederikshavneren » 4. jul 2015, 14:18

Frygah skrev:
Maglau skrev:
Søgaard skrev:
Maglau skrev:Den med den tilbudte lønnedgang har jeg også hørt for et par uger siden, fra en med stort kendskab til hvad der foregår i AaB.

AaBs ledelse må jo have sine grunde til dette?
Det virker bare underligt, i '12 hvor man forlængede med Dalsgaard var der da ikke noget vildt forbrug på nogen måde og han var kun lige begyndt at spille fast. Det tyder ikke på han kommer fra en god løn? Dalsgaard har derimod udviklet sig meget og er helt sikker starter nu, hvorfor en lønnedgang virker underlig.
Det virker super mærkeligt hvilket også var grunden til at jeg ikke postede noget den gang. Men nu bliver det så sagt fra en sædvanligvis pålidelig kilde når det drejer sig AaB nyheder.

Jeg vil ikke tage stilling til om det er rigtigt eller forkert uden at kende bevæg grundene som man kun kender hvis man er i AaB indercirkel
Men helt seriøst, der er jo vitterligt kun Gaarde og max 1 anden person i AaB, og så Dalsgård og dennes agent der ved hvad AaB har tilbudt ham. Jeg har altså meget svært ved at tro på at folk med stort kendskab til AaB er inde i hvad der gives til enkelte spillere i en forhandling. Det er klart at agenten og Dalsgaard kan have en interesse i at lække tilbudet som værende skidt osv, men jeg vil virkelig forholde mig skeptisk til det her. Især fordi jeg synes der kommer meget lidt nyt fra klubben omkring den slags, i forhold til tidligere.

Og det er jo ikke sådan at Dalsgård-lejren har været ude at råbe op om at AaB har kommet med et forfærdeligt tilbud, ejheller har man smækket med døren som Toppel eksempelvis har gjort i OB. Synes godt nok det lyder usandsynligt at AaB skulle have tilbudt ham en lønnedgang, uden at det ville have været blæst ud i medierne, og ikke blive snakket om i krogene blandt folk der kender til AaB.
Enig!

Jeg tror også at vi havde hørt meget mere til Dalsgaards agent i medierne hvis AaBs tilbud medfører lønnedgang.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af AllanPedersen » 5. jul 2015, 13:27

Hvis den historie er rigtig. Er vi intet mindre end en taber klub, og så har vi gjort hvad vi kan for at cementere det.

Wow.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af KJ » 5. jul 2015, 15:26

[quote="AllanPedersen"]Hvis den historie er rigtig. Er vi intet mindre end en taber klub, og så har vi gjort hvad vi kan for at cementere det.

Wow.[/quote]

Hej Allan,

Du bør ikke risikere at støtte en taberklub, så du kunne med fordel holde op med at støtte AaB allerede nu. Og herunder holde dig væk fra den potentielle taberklubs debatforum.... Taberklubber er kun for tabere, og du er tydeligvis en vinder.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af AllanPedersen » 5. jul 2015, 16:47

Kun en taber ønsker ikke det bedste for sin klub.. Hvis ikke du ønsker det bedste for AaB kan du ligeledes bare fise af.

Hvis den historie er sand.. Er der nogle der har dummet sig.. Og det vil jeg som dedikeret fan have lov til at kritisere.. Hvorfor holder du ikke med Brønderslev eller noget hvor folk deler dit manglende engagement
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Funky » 5. jul 2015, 20:02

AalBoyeBK skrev:Dennis Søndergaard skriver, at Dalsgaard er blevet tilbudt en lønnedgang. Det er jo fuldstændig vanvittigt, hvis rigtigt (Han plejer at være velinformeret). Håber Gaarde tager sig sammen, i så fald.
Dalsgaard er vores bedste og vigtigste spiller. Selvom jeg er med på, at det kan være svært at forlænge kontrakter med kort tid til udløb, så er det ikke godt nok arbejde af Gaarde, at AK, Dalsgaard, Thelander og Thomsen alle snart står/stod til kontraktudløb. Det betyder at priserne på spillerne, som i Thelanders tilfælde, ikke ender højt nok. Det er/var nok vores 4 mest værdifulde spillere.
Lønnedgang til en spiller, som Gaarde har været ude og rose i medierne forinden? Aaarh...mon dog.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. jul 2015, 23:59

Funky skrev:
AalBoyeBK skrev:Dennis Søndergaard skriver, at Dalsgaard er blevet tilbudt en lønnedgang. Det er jo fuldstændig vanvittigt, hvis rigtigt (Han plejer at være velinformeret). Håber Gaarde tager sig sammen, i så fald.
Dalsgaard er vores bedste og vigtigste spiller. Selvom jeg er med på, at det kan være svært at forlænge kontrakter med kort tid til udløb, så er det ikke godt nok arbejde af Gaarde, at AK, Dalsgaard, Thelander og Thomsen alle snart står/stod til kontraktudløb. Det betyder at priserne på spillerne, som i Thelanders tilfælde, ikke ender højt nok. Det er/var nok vores 4 mest værdifulde spillere.
Lønnedgang til en spiller, som Gaarde har været ude og rose i medierne forinden? Aaarh...mon dog.
Præcist! Det giver jo ingen som helst mening. Iøvrigt også en spiller som Gaarde for kort tid siden har udtalt at man har forsøgt at få til at snakke om forlængelse siden sidste sommer... og så skulle man have smidt et "tilbud" om lønnedgang på bordet når man endelig får snakket sammen? Det eneste scenarie jeg kan forestille mig det ske, er hvis Dalsgaard har krævet andre ting under forhandlingerne, det kunne være krav om en meget kort kontrakt eller lav frikøbsklausul. Selv der ville jeg tvivle, men så ville det trods alt give en lillebitte smule mening, som startpunkt for de videre forhandlinger.

AaB - Ølstykke
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 9. okt 2007, 17:54
Geografisk sted: Ølstykke - Djævleøen

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af AaB - Ølstykke » 10. jul 2015, 06:33

http://nordjyske.dk/nyheder/dalsgaard-k ... 1/112/1513

Tjahh - man må håbe at Allan Gaarde's blok med mulige emner indeholder en back.

Gaarde får travlt i slutningen af dette transfervindue.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Patmand » 10. jul 2015, 07:56

Patmand skrev:Lige som Eksil kan jeg ikke se at sådanne spekulationer fortjener sin helt egen tråd. Men altså - kan Dalsgaard ende i Odense? Ja.
Men der er hundrede andre klubber der lige så sandsynligt kan blive hans nye arbejdsgiver.

Henrik Dalsgaard har snart kontraktudløb. Vi er nogle der har spekuleret i at han sikkert ønsker sig et udenlandsophold. Hvis ikke nu hvornår så?
Han har forholdsvis gode kort på hånden, om blot seks måneder er han fri af sin kontrakt med AaB. Så har han én vigtig ting - speed. Han er ikke verdens bedste fodboldspiller men han er hurtig og det er yderst vigtigt, ikke mindst internationalt. Jeg gætter på hans førsteprioritet er en mindre udenlandsk klub. Det kunne jeg sagtens se ske.

Jeg håber han forlænger med AaB men jeg tror sandsynligheden er under middel. Hvis ikke det lykkedes at få en kontraktforlængelse med Dalsgaard, så er spørgsmålet om vi allerede vil se en exit i sommerpausen. Jeg tror mest på at han fortsætter kontrakten ud.
"Jeg føler, at jeg efterhånden har alderen til at prøve mig af i udlandet, så hvis der kommer en henvendelse, vil jeg være åben over for det, siger Henrik Dalsgaard.

Han afviser til gengæld, at han er på vej til at følge i Anders K. Jacobsens fodspor og slutte sig til Kent Nielsen i OB."

I rest my case.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Hanga » 10. jul 2015, 08:50

For en måned siden sagde Dalle at vi var første prioritet... Nu vil han til udlandet...

Hvorfor ikke bare være ærlig og sige det åbenlyse, at han helst ville blive i AaB, men at de ikke har kunnet blive enige og at han derfor nu søger noget andet. Fint nok at han indtil videre afviser OB, men lad os nu se.

Jeg er virkelig virkelig skuffet over at vi ikke er kommet videre, efter at vi har fået styr på økonomien. Mister gode spillere til næsten ingen penge eller decideret gratis til rivaler, som vi burde være lige så attraktive som. Tidligere har man da i det mindste kunnet finde forklaringen i vores elendige økonomi. Nu er det bare vores manglende evne til at åbne lidt for kassen igen. Det kan godt være, at det i sidste ende kan være det mest fornuftige, men jeg frygter at vi er ved at spare os til en placering i den knap så sjove halvdel af ligaen.

Alt ved AaB skriger i øjeblikket middelmådighed og manglende ambitioner, og jeg tror tilskuertallene bliver pauvre i her i starten af sæsonen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar