Henrik Dalsgaard

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 554
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Himmerland » 23. jul 2021, 10:23

R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 16:22
Maglau skrev:
23. jun 2021, 15:43
Brodernumsi skrev:
23. jun 2021, 15:34
Buzz Killington skrev:
23. jun 2021, 15:03
le Cid skrev:
23. jun 2021, 14:49
Trælse billeder, men artiklen slår meget godt fast, at AaB faktisk slet ikke bød sig til, da Dalsgaard skulle tilbage til DK.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/s ... en/8645544
Så steg mit Ingebarometer alligevel en smule.
Ja, Inge har endnu ikke været i stand til, at hente en spiller, der kunne forstærke os fra dag ét. Så hvorfor begynde på det, ved at hente Dalsgaard.
Personligt tror jeg vi er fattige som få og derfor henter Inge ind i bundklubber rundt omkring i Skandinavien i håbet om at ramme et medium superliga niveau.
Tror simpelthen ikke vi uden et salg af nogle profiler - Fossum Rinne ville kunne løfte Dalsgaard.
Så svært at klandre AaB for noget.
Ville ønske man kunne sige held og lykke til Dalsgaard men desværre
Hvis Dalsgaard har krævet en usandsynlig stor hyre, er det jo bare sådan, det er.
Men nu er han jo bare klam og for evigt hadet i Aalborg.
Så længe han har den grimme trøje på, vil jeg hade ham. Men den dag han smider den er han igen i mit hjerte.

Jeg forstår hans valg når han stadig har ambitioner, men jeg acceptere det ikke fordi jeg er AaB’er.

Med hensyn til penge, hvis ikke vores hjemvendte sønner har tjent nok ude til deres tilværelse er sikret i mange år, kan jeg godt forstå de vælger mønterne hvis de er væsentlig større i hade klubberne, det er jo deres arbejde, jeg ved selv hvad jeg ville vælge da jeg var 30 og ikke helt klar over at penge ikke er alt, men det lærer de fleste først langet senere i livet, hvor fodboldstøvlerne er lagt på hylden.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af troelsh » 23. jul 2021, 10:40

Brodernumsi skrev:
23. jun 2021, 15:34

Ja, Inge har endnu ikke været i stand til, at hente en spiller, der kunne forstærke os fra dag ét. Så hvorfor begynde på det, ved at hente Dalsgaard.
Arh Louka ser da bestemt ud til at gå ind og forstærker os fra dag et, det samme gjorde Pedro og Oscar jo også, men Pedro har så bare haft en stejl nedadgående formkurve siden og Oscar blev fodboldinvalid

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Brodernumsi » 23. jul 2021, 13:05

troelsh skrev:
23. jul 2021, 10:40
Brodernumsi skrev:
23. jun 2021, 15:34

Ja, Inge har endnu ikke været i stand til, at hente en spiller, der kunne forstærke os fra dag ét. Så hvorfor begynde på det, ved at hente Dalsgaard.
Arh Louka ser da bestemt ud til at gå ind og forstærker os fra dag et, det samme gjorde Pedro og Oscar jo også, men Pedro har så bare haft en stejl nedadgående formkurve siden og Oscar blev fodboldinvalid

Louka ser meget fin ud, men han havde ikke spillet en kamp, da jeg skrev pågældende indlæg. Jeg var kæmpe fan af Pedro i efteråret, men han er slået af holdet, af en der burde være reserve, så han er ikke længere en forstærkning. Hiljemark har spillet 11 kampe, og er nu assistent, så heller ikke en forstærkning.
Overordnet set, synes jeg, at IAO mangler at give os nogle klare forstærkninger. Det kan være Louka og Makaric er det, nu må vi se.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Besvar