Kent vil ha AaB angriber til OB

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Gaarde6 » 8. jul 2015, 17:12

Aabwibz skrev:Tror desværre det kommer tilbage og bider os i røven, ligesom med Schwartz. AK er en klasseangriber hvilket han har vist mange gange i AaB og hvis han havde haft lidt mere held i sprøjten kunne han nemt have blevet meget større med alle de 100% chancer han har brændt.

Nu skal han bare på DS holdet indtil vinter hvis ikke OB er med på at betale en ok sæk penge for ham her og nu. Enten får de en ude af form AK til vinter eller de kan få ham nu og vi kan tjene på ham. Ingen grund til at spilde tid på ham nu, det ville også vise, at den slags "opførsel" med slet ikke at ville tale kontrakt med AaB og kun bruge os som station for en bedre kontrakt, ikke vil blive accepteret.

Men ville ikke undre mig hvis han alligevel spiller størstedelen af kampene og OB til vinter får en spiller med +5 mål på en halvsæson.
Skidt med AK.
Ja han er en god angriber. Men i modsætning til Schwartz så var det AK som valgte os fra og ikke omvendt.
Det er spilles regler og Gaarde har forsøgt i et år at få ham til at blive. Så kan og skal man ikke gøre mere.
Jeg er mere bange for at det kan komme til at bide hele klubben i røven der, der sker derude. Eller rettere det, der ikke sker.
Det ligner sgu en Esbjerg vi er i gang med. Sælge ud fra start 11'eren og ikke hente nyt blod ind.
Vi var altså uhyggelig ringe i flere perioder i sidste sæson. Mon det bliver bedre ved at sælge spillere ?
Ja der kan godt nå at komme spillere ind. Men for gud vide, hvilken gang har vi ikke et hold, som er KLAR til sæson start :@
Vi lærer ikke af tidligere tiders fejl heroppe.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Aabwibz » 8. jul 2015, 17:20

Gaarde6 skrev:
Aabwibz skrev:Tror desværre det kommer tilbage og bider os i røven, ligesom med Schwartz. AK er en klasseangriber hvilket han har vist mange gange i AaB og hvis han havde haft lidt mere held i sprøjten kunne han nemt have blevet meget større med alle de 100% chancer han har brændt.

Nu skal han bare på DS holdet indtil vinter hvis ikke OB er med på at betale en ok sæk penge for ham her og nu. Enten får de en ude af form AK til vinter eller de kan få ham nu og vi kan tjene på ham. Ingen grund til at spilde tid på ham nu, det ville også vise, at den slags "opførsel" med slet ikke at ville tale kontrakt med AaB og kun bruge os som station for en bedre kontrakt, ikke vil blive accepteret.

Men ville ikke undre mig hvis han alligevel spiller størstedelen af kampene og OB til vinter får en spiller med +5 mål på en halvsæson.
Skidt med AK.
Ja han er en god angriber. Men i modsætning til Schwartz så var det AK som valgte os fra og ikke omvendt.
Det er spilles regler og Gaarde har forsøgt i et år at få ham til at blive. Så kan og skal man ikke gøre mere.
Jeg er mere bange for at det kan komme til at bide hele klubben i røven der, der sker derude. Eller rettere det, der ikke sker.
Det ligner sgu en Esbjerg vi er i gang med. Sælge ud fra start 11'eren og ikke hente nyt blod ind.
Vi var altså uhyggelig ringe i flere perioder i sidste sæson. Mon det bliver bedre ved at sælge spillere ?
Ja der kan godt nå at komme spillere ind. Men for gud vide, hvilken gang har vi ikke et hold, som er KLAR til sæson start :@
Vi lærer ikke af tidligere tiders fejl heroppe.
Nej der kunne ikke gøres mere, men tror stadig AK bliver en succes med 10+ hvis han skifter til sæsonstart. Og med en kontrakt på 5,5 år kan han godt gå hen og give dem en god transfer om et par år.
Men som sagt, enten skal han spille DS i et halvt år, eller så skal han afsted nu. Det må også være sætte gang i OB, hvis vi siger, at vi vil have 1 mio nu ellers spiller han DS i et halvt år. Det kan være en investering de ikke kan sige nej til da de ellers vil få en spiller der skal bruge resten af sæsonen på at komme i omdrejninger igen.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Kunji » 8. jul 2015, 17:22

AllanPedersen skrev:
Pastorius skrev:Vores mål er en 6. plads, og det passer fint med vores ambitionsniveau og vores transferaktivitet. Målet bliver højere når vores budget er stærkt nok til at bære en højere målsætning.

Har du et link? Troede vores ambition altid hed top 4
Årsrapport 2014 skrev:Selskabets konkrete forventninger til regnskabsåret 2015 er et resultat før skat på mellem 0 og minus 5 mio. kr. Dette skyldes primært investeringer som følge af det positive resultat for 2014. Heri er ikke ind- regnet transferindtægter eller yderligere europæisk deltagelse. Den anførte resultatforventning bygger på en placering midt i rækken. Resultatet vil i væsentligt omfang være afhængig af AaB A/S sportslige resultater.
Det er det nærmeste, vi kommer en konkret målsætning i AaB. Det er den, truppen er sat sammen efter. Det er den, du kan have forventninger ud fra. Tidligere har det været udtalt, at moderklubbens krav til AaB for at låne dem penge var, at de kunne præstere en drift, der gav plus med en 6. plads og uden transferindtægter.

Gaarde har fortalt, at man ikke taler om mål i AaB, men om præstationer:

http://www.bold.dk/nyt/AaB-snakker-prae ... t-for-maal
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Spanky » 8. jul 2015, 17:25

Gaarde6 skrev:
Aabwibz skrev:Tror desværre det kommer tilbage og bider os i røven, ligesom med Schwartz. AK er en klasseangriber hvilket han har vist mange gange i AaB og hvis han havde haft lidt mere held i sprøjten kunne han nemt have blevet meget større med alle de 100% chancer han har brændt.

Nu skal han bare på DS holdet indtil vinter hvis ikke OB er med på at betale en ok sæk penge for ham her og nu. Enten får de en ude af form AK til vinter eller de kan få ham nu og vi kan tjene på ham. Ingen grund til at spilde tid på ham nu, det ville også vise, at den slags "opførsel" med slet ikke at ville tale kontrakt med AaB og kun bruge os som station for en bedre kontrakt, ikke vil blive accepteret.

Men ville ikke undre mig hvis han alligevel spiller størstedelen af kampene og OB til vinter får en spiller med +5 mål på en halvsæson.
Skidt med AK.
Ja han er en god angriber. Men i modsætning til Schwartz så var det AK som valgte os fra og ikke omvendt.
Det er spilles regler og Gaarde har forsøgt i et år at få ham til at blive. Så kan og skal man ikke gøre mere.
Jeg er mere bange for at det kan komme til at bide hele klubben i røven der, der sker derude. Eller rettere det, der ikke sker.
Det ligner sgu en Esbjerg vi er i gang med. Sælge ud fra start 11'eren og ikke hente nyt blod ind.
Vi var altså uhyggelig ringe i flere perioder i sidste sæson. Mon det bliver bedre ved at sælge spillere ?
Ja der kan godt nå at komme spillere ind. Men for gud vide, hvilken gang har vi ikke et hold, som er KLAR til sæson start :@
Vi lærer ikke af tidligere tiders fejl heroppe
.
Det er jo den sædvanlige årlige debat. Skal vi handle nu? Eller alternativt vente til senere/sidst i vinduet? Og dermed have mulighed for at komme til nogen spillere, som på nuværende tidspunkt hellere vil afvente og se deres muligheder an, end at skriver under med AaB. Hvis tålmodighed på markedet er ensbetydende med større kvalitet og vi så dermed ikke har vores startellever klar til første runde, så ved jeg godt hvad jeg vælger.

Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 474
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AnyFellow » 8. jul 2015, 17:28

Stop nu den hjernedøde snak om straffeaktioner osv.

AK skal sq behandles ordentlig den sidste tid han er hos os. Han har ikke pisset på nogen, så hvorfor han skal straffes forstår jeg ikke.

Han skal spille superligabold hvis træneren mener han er den bedste på dagen. Alt andet vil betyde at AaB bliver en klub jeg ikke ønsker at identificere mig med.

Vi skal behandle vores spillere ordentlig, ellers er det da først vores økonomiske tilgang til tingene vil bide os i røven. Hvem gider skifte til en klub der behandler folk på den måde?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Gaarde6 » 8. jul 2015, 18:36

AnyFellow skrev:Stop nu den hjernedøde snak om straffeaktioner osv.

AK skal sq behandles ordentlig den sidste tid han er hos os. Han har ikke pisset på nogen, så hvorfor han skal straffes forstår jeg ikke.

Han skal spille superligabold hvis træneren mener han er den bedste på dagen. Alt andet vil betyde at AaB bliver en klub jeg ikke ønsker at identificere mig med.

Vi skal behandle vores spillere ordentlig, ellers er det da først vores økonomiske tilgang til tingene vil bide os i røven. Hvem gider skifte til en klub der behandler folk på den måde?
AK skal da ikke straffes på nogen måder.
Han har været en god spiller for os og han skiftede heldigvis ikke til en af de 3 største pis klubber herhjemme!
Når det er sagt, så bør Søndergaard nok kigge på om ikke han skal give en anden spiller pladsen nu.
Og det er ikke fordi AK skal straffes. Men vi kan jo lige så godt spille næste mand ind på holdet nu.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. jul 2015, 18:47

Gaarde6 skrev:
AnyFellow skrev:Stop nu den hjernedøde snak om straffeaktioner osv.

AK skal sq behandles ordentlig den sidste tid han er hos os. Han har ikke pisset på nogen, så hvorfor han skal straffes forstår jeg ikke.

Han skal spille superligabold hvis træneren mener han er den bedste på dagen. Alt andet vil betyde at AaB bliver en klub jeg ikke ønsker at identificere mig med.

Vi skal behandle vores spillere ordentlig, ellers er det da først vores økonomiske tilgang til tingene vil bide os i røven. Hvem gider skifte til en klub der behandler folk på den måde?
AK skal da ikke straffes på nogen måder.
Han har været en god spiller for os og han skiftede heldigvis ikke til en af de 3 største pis klubber herhjemme!
Når det er sagt, så bør Søndergaard nok kigge på om ikke han skal give en anden spiller pladsen nu.
Og det er ikke fordi AK skal straffes. Men vi kan jo lige så godt spille næste mand ind på holdet nu.
Thomsen er sikkert osse væk om et halvt år, på bænken med ham! Osv osv osv....

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Gaarde6 » 8. jul 2015, 19:33

Poker-One-Kenobi skrev:
Gaarde6 skrev:
AnyFellow skrev:Stop nu den hjernedøde snak om straffeaktioner osv.

AK skal sq behandles ordentlig den sidste tid han er hos os. Han har ikke pisset på nogen, så hvorfor han skal straffes forstår jeg ikke.

Han skal spille superligabold hvis træneren mener han er den bedste på dagen. Alt andet vil betyde at AaB bliver en klub jeg ikke ønsker at identificere mig med.

Vi skal behandle vores spillere ordentlig, ellers er det da først vores økonomiske tilgang til tingene vil bide os i røven. Hvem gider skifte til en klub der behandler folk på den måde?
AK skal da ikke straffes på nogen måder.
Han har været en god spiller for os og han skiftede heldigvis ikke til en af de 3 største pis klubber herhjemme!
Når det er sagt, så bør Søndergaard nok kigge på om ikke han skal give en anden spiller pladsen nu.
Og det er ikke fordi AK skal straffes. Men vi kan jo lige så godt spille næste mand ind på holdet nu.
Thomsen er sikkert osse væk om et halvt år, på bænken med ham! Osv osv osv....
Du synes ikke der er forskel på "måske" og bekræftet?!?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Funky » 8. jul 2015, 19:39

AK endte altså sæsonen rigtig stærkt for os, og har, døde perioder til trods, lavet nogle af de mest spektakulære enmands-præstationer på holdet det sidste år. Jeg var ikke imponeret i starten af hans tid i AaB, hvor han havde mange mangler, men han har udviklet sig, og selv om det bliver træls at undvære hans evner, så er der på en eller anden måde også noget smukt i, at han følger den træner, som han selv siger har haft en afgørende betydning for at få ham på rette spor igen.

Han skal selvfølgelig have en pæn behandling, selv om han åbenbart ikke var helt så glad for at være i AaB, som man som fan kunne drømme om.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Trickster » 8. jul 2015, 20:14

Han kan få en 'pæn' behandling på bænken, for nu bør han naturligvis være fjerdevalg efter Jönsson, Spalvis og Helenius, og egentlig også Enevoldsen, hvis LS har planer om at bruge Ene i angrebet.

I det kommende program kan han anvendes som reserve i tilfælde af mange skader og karantæner, og i yderste tilfælde som starter, hvis alle vor andre angribere suger den brede.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Eksil » 8. jul 2015, 22:01

Trods at OB er en direkte konkurrent til 7ende pladsen bør man sende ham videre nu. Alt andet er noget rod, men de skal naturligvis betale for det. Den ½ mio han kostede den gang ville være passende.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Tyskeren » 8. jul 2015, 22:50

Kent er tilsyneladende igang med at gafle Dalsgaard også... Har det fra en intern i AaB.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Hanga » 8. jul 2015, 22:51

Tyskeren skrev:Kent er tilsyneladende igang med at gafle Dalsgaard også... Har det fra en intern i AaB.
Nu må AaB altså steppe lidt op!!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Freddie » 8. jul 2015, 23:06

Eksil skrev:Trods at OB er en direkte konkurrent til 7ende pladsen bør man sende ham videre nu. Alt andet er noget rod, men de skal naturligvis betale for det. Den ½ mio han kostede den gang ville være passende.
Der kan ikke laves et salg, fordi AK allerede har skrevet på en 5-årskontrakt, og det er maksimal længde. Den er faktisk ikke specielt let.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Kristian » 8. jul 2015, 23:14

Tyskeren skrev:Kent er tilsyneladende igang med at gafle Dalsgaard også... Har det fra en intern i AaB.
Det der er så nemt at skrive. Tror simpelthen ikke på det.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Spanky » 8. jul 2015, 23:25

Kristian skrev:
Tyskeren skrev:Kent er tilsyneladende igang med at gafle Dalsgaard også... Har det fra en intern i AaB.
Det der er så nemt at skrive. Tror simpelthen ikke på det.
På OB's forum huserer de samme rygter... :( (det kan selvfølgelig være den samme som skriver både der og her)

Gamen

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Gamen » 8. jul 2015, 23:26

Kristian skrev:
Det der er så nemt at skrive. Tror simpelthen ikke på det.
Giver da ellers mening, i og med at OB ikke har en decideret højre back. Men det er selvfølgelig efterhånden blevet små-kriminelt at stille krav om rettidig omhu i AaB. Med to profiler der har kontraktudløb til vinter, og ikke vil forlænge, så havde Randers og Peter Christiansen nok hentet spillere på forhånd eller præsenteret nogle samme dag. Heroppe panikker vi bare, og undskylder os med dit og dat.

HVIS der er hold i det, og Dalsgaard også ryger, så er det her transfervindue på forhånd en mindre katastrofe.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Indlæg af BoomZ0R » 8. jul 2015, 23:27

Glem det! Dalle smutter ikk til OB... Det nægter jeg sq at tro på!

Med hensyn til AK, er det så helt umuligt at han ryger ved sæson start, når kontrakten lyder på 5 år?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AllanPedersen » 8. jul 2015, 23:31

Selvfølgelig skal AK ikke spille.. Det handler ikke om hævn..
Vi skal da have vores andre drenge på banen. Vi kan jo ikke bare sætte dem kolde ind til vinter

Giver ingen mening at spille ham.. Selv hvis det gav 2/3 point mere ville vi miste der til foråret hvis vi spillede han fast
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AllanPedersen » 8. jul 2015, 23:33

Jeg tror ikke på ob gider give en krone.. Hvis AK går nu er det fordi vi lader ham gå for at spare hans løn
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar