Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Christian Bassogog

Indlæg af dyhrmaN » 15. feb 2017, 15:40

Kokkefar skrev:
OMG! Overvej lige hvormange fejlkøb vi kan lave for de penge! :o
20 Andreas Blomqvister og 15 Holgerssonner - det bliver for vildt! :aabfan:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kokkefar » 15. feb 2017, 15:42

dyhrmaN skrev:
Kokkefar skrev:
OMG! Overvej lige hvormange fejlkøb vi kan lave for de penge! :o
20 Andreas Blomqvister og 15 Holgerssonner - det bliver for vildt! :aabfan:
Haha, the swedish army! :thumbsup:

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Christian Bassogog

Indlæg af troelsh » 15. feb 2017, 15:44

Kokkefar skrev:
dyhrmaN skrev:
Kokkefar skrev:
OMG! Overvej lige hvormange fejlkøb vi kan lave for de penge! :o
20 Andreas Blomqvister og 15 Holgerssonner - det bliver for vildt! :aabfan:
Haha, the swedish army! :thumbsup:

Hold da k... det er vildt hvis det er rigtigt

Ca. 4 x Spalvis

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Christian Bassogog

Indlæg af De Fem » 15. feb 2017, 15:46

45 mio ville være mere end Jesper Grønkjær gik for, selv med inflation!

45 mio må være 6 mio euro, right, eller hvad handles spillere i til Kina?

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kokkefar » 15. feb 2017, 15:48

De Fem skrev:45 mio ville være mere end Jesper Grønkjær gik for, selv med inflation!

45 mio må være 6 mio euro, right, eller hvad handles spillere i til Kina?
Grønkjær var også gået til 45 hvis han havde været en smule mere solbrændt!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Christian Bassogog

Indlæg af De Fem » 15. feb 2017, 15:54

Kokkefar skrev:
De Fem skrev:45 mio ville være mere end Jesper Grønkjær gik for, selv med inflation!

45 mio må være 6 mio euro, right, eller hvad handles spillere i til Kina?
Grønkjær var også gået til 45 hvis han havde været en smule mere solbrændt!
Nu er et dansk pas jo sjældent en skidt ting.

Havde Christian Bassogog derimod heddet Christian Bassman og haft engelsk pas var det derimod en sikker fordobling af prisen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 15. feb 2017, 15:58

Tror du ikke bare de har læst debatside? Måske suppleret med at en eller anden kilde i AaB, synes det kunne være en god idé at se om man kunne få andre på banen, med et løst rygte om salg?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 15. feb 2017, 16:00

Pastorius skrev:
Tror du ikke bare de har læst debatside? Måske suppleret med at en eller anden kilde i AaB, synes det kunne være en god idé at se om man kunne få andre på banen, med et løst rygte om salg?
Hm, det nåede jeg lige at sige, inden der kom en børsmedddelelse om at der forhandles salg af Basso.
Med venlig Hilsen
--
Robert

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Christian Bassogog

Indlæg af KJ » 15. feb 2017, 16:04

Snedigt trick af Gaarde at lade som om, der rent faktisk er interesse for Basso :aabfan:

https://newsclient.omxgroup.com/cdsPubl ... 22&lang=da

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Gaarde6 » 15. feb 2017, 16:05

KÆMPE tak til Gaarde, hvis det her lykkes!
ENDELIG kommer vi ud af det med, at vi "skylder" spillerne at komme videre og der ved ikke får skruet prisen i vejret.
Basso skal sgu koste de penge! Færdig arbejde. At han ikke har været de penge værd for os er så en anden sag.
Men som Køllen skriver: Han skal sælges på, hvilken spiller han kan blive. Ikke på, hvordan han spiller på et bovlamt AaB hold!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Martino » 15. feb 2017, 16:12

Gaarde6 skrev:KÆMPE tak til Gaarde, hvis det her lykkes!
ENDELIG kommer vi ud af det med, at vi "skylder" spillerne at komme videre og der ved ikke får skruet prisen i vejret.
Basso skal sgu koste de penge! Færdig arbejde. At han ikke har været de penge værd for os er så en anden sag.
Men som Køllen skriver: Han skal sælges på, hvilken spiller han kan blive. Ikke på, hvordan han spiller på et bovlamt AaB hold!
Absolut. Så er der ros hele vejen rundt. Selv til LS for at give ham chancen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Yankee » 15. feb 2017, 16:18

Køllen I Møllen skrev: Jeg tror såmænd vi er enige.

Nej, jeg synes ikke at AaB skal købe en dyr spiller baseret på præstationerne i EN slutrunde. Men det er jo fordi AaBs økonomi er som den er. De russiske og kinesiske klubber har råd til en dyr "lottokupon".

Det jeg mener er ikke at vi skal vente et halvt år og se om han bliver mere værd. Jeg mener at vi ikke skal sælge nu til 20 millioner men sælge nu til langt mere.
Klart - det giver jeg dig ret i. Men hvis nu det eneste tilbud vi har, lyder på 20 mio. kr., så synes jeg altså vi skal slå til fremfor at vente. Hvis det endda lyder på 45 mio. kr. - så er det jo bare fantastisk.

Jeg ville faktisk være træt af hvis AaB får en videresalgsklausul med. Jeg tror aldrig Bassogog bliver mere end 40-50 mio. kr. værd, og så vil jeg meget hellere have et par mio. kr. ekstra i transfer. Hellere én fugl i hånden end ti på taget.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Christian Bassogog

Indlæg af FlæskeFrank » 15. feb 2017, 16:23

Sjovt 20 min. efter det er breaket, at AaB forhandler om salg, så har EkstraBladet stadig intet om det.

Mon ikke hele sagaen ender med, at Allan Pedersen vender tilbage på debatsiden og roser Gaarde for hans klarsyn.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af NIN » 15. feb 2017, 16:27

Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev: Jeg tror såmænd vi er enige.

Nej, jeg synes ikke at AaB skal købe en dyr spiller baseret på præstationerne i EN slutrunde. Men det er jo fordi AaBs økonomi er som den er. De russiske og kinesiske klubber har råd til en dyr "lottokupon".

Det jeg mener er ikke at vi skal vente et halvt år og se om han bliver mere værd. Jeg mener at vi ikke skal sælge nu til 20 millioner men sælge nu til langt mere.
Klart - det giver jeg dig ret i. Men hvis nu det eneste tilbud vi har, lyder på 20 mio. kr., så synes jeg altså vi skal slå til fremfor at vente. Hvis det endda lyder på 45 mio. kr. - så er det jo bare fantastisk.

Jeg ville faktisk være træt af hvis AaB får en videresalgsklausul med. Jeg tror aldrig Bassogog bliver mere end 40-50 mio. kr. værd, og så vil jeg meget hellere have et par mio. kr. ekstra i transfer. Hellere én fugl i hånden end ti på taget.
Det er med garanti med en videresalgsklausul. Så kan vi sætte den i glas og ramme sammen med Spalvis'.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kokkefar » 15. feb 2017, 16:36

Yankee skrev:
Køllen I Møllen skrev: Jeg tror såmænd vi er enige.

Nej, jeg synes ikke at AaB skal købe en dyr spiller baseret på præstationerne i EN slutrunde. Men det er jo fordi AaBs økonomi er som den er. De russiske og kinesiske klubber har råd til en dyr "lottokupon".

Det jeg mener er ikke at vi skal vente et halvt år og se om han bliver mere værd. Jeg mener at vi ikke skal sælge nu til 20 millioner men sælge nu til langt mere.
Klart - det giver jeg dig ret i. Men hvis nu det eneste tilbud vi har, lyder på 20 mio. kr., så synes jeg altså vi skal slå til fremfor at vente. Hvis det endda lyder på 45 mio. kr. - så er det jo bare fantastisk.

Jeg ville faktisk være træt af hvis AaB får en videresalgsklausul med. Jeg tror aldrig Bassogog bliver mere end 40-50 mio. kr. værd, og så vil jeg meget hellere have et par mio. kr. ekstra i transfer. Hellere én fugl i hånden end ti på taget.
Jeg er enig. Her skal man vel lige tage i mente, at vi mangler at se en stor handel gå den modsatte vej. Indtil videre har vi kun set spillere gå for store beløb til Kina, ikke den anden vej, så det vil formentlig være noget usikkert om en evt videresalgsklausul nogenside bærer frugt.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Brodernumsi » 15. feb 2017, 16:46

Yankee skrev: Jeg er sådan set enig - men ville du være vild med at AaB hentede en spiller, der KUN havde vist noget til én slutrunde?
Det ville da være et par hylder over det vi henter pt. Hvis AaB hentede den bedste spiller, fra et hold der lige havde vundet en slutrunde, er jeg da ret sikker på, at alle herinde ville klappe i deres hænder.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Christian Bassogog

Indlæg af troelsh » 15. feb 2017, 16:48

I det hele taget en fantastisk historie med Bassogog, der for få år tilbage løb og spillede fodbold i Cameroun, og forhåbentlig snart kan tjene en hulens masse penge og sende nogle hjem til familien :-)

huzaza
2. div
2. div
Indlæg: 124
Tilmeldt: 4. jun 2008, 13:15
Favoritspiller: Erik Bo´naldo
Geografisk sted: 9000

Re: Christian Bassogog

Indlæg af huzaza » 15. feb 2017, 17:00

Håber nogle af de penge bliver investeret i truppen ...

Bisgaard
1. div
1. div
Indlæg: 416
Tilmeldt: 5. aug 2007, 18:01
Geografisk sted: Støvring

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Bisgaard » 15. feb 2017, 17:06

FEDT..... Så kan der måske blive råd til at bygge f.eks. et "Lynge Jakobsen skur", en ny hjemmeside samt måske en gps-styret kridtmaskine ;)

Investeringer i spillertruppen bruges jo ikke rigtigt i AaB......
Kom nu igang AaB!!!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Brodernumsi » 15. feb 2017, 17:06

huzaza skrev:Håber nogle af de penge bliver investeret i truppen ...
Hvis ikke hovedparten af de penge bliver geninvesteret i truppen, bryder jeg ind på Gaardes kontor, og lægger en dej på hans skrivebord.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Besvar