Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. feb 2017, 19:31

Funky skrev:
Jeg kender ikke mandens personlige forhold og drømme. Men jeg forstår din udmelding således, at nej, det er nok ikke i Kina at Basse skal gøre sig forhåbninger om ret meget andet end at hæve boxen. Så er vi vel, af underlige omveje gennem det åbenbart mørke kontinent, enige. Og det, at Kina måske bliver en sportslig endestation for Basse, kan jeg godt ærgre mig over, på hans vegne, på AaBs, og også for mit eget vedkommende som AaB- og Basse-fan.
Jeg er 100% enig i alt udover ordet "Basse".

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Funky » 15. feb 2017, 19:33

Jesper Schmidt skrev:Selvfølgelig skal vi sælge Basso når der kommer et bud på 45 mio. men jeg kan godt nok godt få lidt nervøse trækninger når jeg tænker på foråret, og en tandløs offensiv som ikke bliver forstærket af Basso, der som et minimum ville tiltrække sig opmærksomhed af pommern til fra modstanderne, alene pga. hans hurtighed. Derudover bliver vi vel også udfordret antalsmæssigt, hvis vi altså ikke henter et eller andet transferfrit, hvilket selvfølgelig kan være en mulighed, som jeg dog ikke rigtigt tror på.
Tandløs offensiv? Begge vores angribere er det SMOKING HOTTT! :D

Forsvarets vaklen, og midtbanens manglende evne til at spille med tempo, præcision og fantasi, derimod...keep twitchin'.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af NIN » 15. feb 2017, 19:34

Pastorius skrev:
Funky skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Alle er glade hvis Basse ryger for 45 millioner - men sportsligt set har jeg sgu svært ved at se perspektivet i det for Bassemanden. Er det i Kina at han skal holde fast i sin landsholdsplads? Eller at han skal komme videre til større sportslige udfordringer i en anden klub? Jeg har indtryk af, at Kina er et sted hvor man som fodboldspiller griner hele vejen til banken - men det er så også den eneste tur man kommer på. Er det godt nok for en ambitiøs fodboldspiller at være højtbetalt halvgud i Kina?
Hvor meget kender du til Afrika?

Jeg tror ikke der er mange afrikanere, der ville betænke sig ret mange øjeblikke, hvis de fik tilbudt en kontrakt i den størrelsesorden. Det der med at tænke på hvad der er bedst for ens karriere, det er et vestligt velfærdsfænomen.
Jeg kender ikke mandens personlige forhold og drømme. Men jeg forstår din udmelding således, at nej, det er nok ikke i Kina at Basse skal gøre sig forhåbninger om ret meget andet end at hæve boxen. Så er vi vel, af underlige omveje gennem det åbenbart mørke kontinent, enige. Og det, at Kina måske bliver en sportslig endestation for Basse, kan jeg godt ærgre mig over, på hans vegne, på AaBs, og også for mit eget vedkommende som AaB- og Basse-fan.
Åh ja, men jeg tror Basso griner hele vejen derover i flyveren, og føler han allerede er nået op på toppen af bjerget.
Selvfølgelig griner han og det skal han også. Hvor var han får et år siden og hvor mange spillere kommer der ikke ud fra Afrika uden nogensinde at komme i nærheden af det han nu opnår? Plus, han om en måned kan stå i samme situation som Spalvis, er uheldet ude.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Christian Bassogog

Indlæg af budo » 15. feb 2017, 20:00

Arh fårk! Hvis Bassodinho ryger for 45+ så bliver den hæderkronede Debatside disciplin "Fri brok over AaBs elendige salgs priser" jo fuldstændig ødelagt.

Gaarde for Silvan, du må ikke sælge!
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Imer » 15. feb 2017, 20:02

budo skrev:Arh fårk! Hvis Bassodinho ryger for 45+ så bliver den hæderkronede Debatside disciplin "Fri brok over AaBs elendige salgs priser" jo fuldstændig ødelagt.

Gaarde for Silvan, du må ikke sælge!
Der skal vist mere end et enkelt stort salg til, før den berettiget kritik ophører.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. feb 2017, 20:19

http://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-fans- ... assogog-nu

Bliver det næste "AaB fans om artikel baseret udelukkende på AaB fans debatforum - vi vil have procenter"?

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Christian Bassogog

Indlæg af dyhrmaN » 15. feb 2017, 20:22

Jesper Schmidt skrev:http://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-fans- ... assogog-nu

Bliver det næste "AaB fans om artikel baseret udelukkende på AaB fans debatforum - vi vil have procenter"?
Fedt man, jeg er i tv2nord :o

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Patmand » 15. feb 2017, 20:29

AalBoyeBK skrev:
aaballday skrev:
Patmand skrev:Har fra en pålidelig kilde på Hornevej at der er kommet et tilbud fra Kina!

Kilden har altid haft ret i sine informationer.
Bum. Så er Gaarde nok ikke kun på ferie i Dubai
Ja, når debatsiden er "in the know", så plejer det jo at være rigtigt...
Bum bum. Du behøver ikke undskylde.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Martino » 15. feb 2017, 20:30

[youtube][/youtube]
dyhrmaN skrev:
Jesper Schmidt skrev:http://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-fans- ... assogog-nu

Bliver det næste "AaB fans om artikel baseret udelukkende på AaB fans debatforum - vi vil have procenter"?
Fedt man, jeg er i tv2nord :o
Og jeg har fået kokkefars citat så vidt jeg kan se. Ja ja, jeg har selv haft en journalist som kæreste, det er ikke let med alle de kilder man prøver at sætte sammen til en tynd åbenlys historie.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kristian » 15. feb 2017, 20:39

9800 skrev:At tale om alt andet end at acceptere 45 mio er jo helt absurd! En helt anden snak er at de penge ikke kan bruges til så meget.
Basso går til bank elevløn, hvis vi køber en ny stjerne til Eks 5 mio og han skal have eksempelvis 2.5 om året i fem år, så er det 17.5 plus måske signon for 2.5, altså en start udgift på 7,5, og et underskud på 2.5 om året i 5 år.

Vi har bestemt os for at vi ikke vil have underskud, så hvordan de knækker den nød har jeg lidt svært ved at se.

Lønbudgetter i fodbold er umættelige, men jeg har seriøst svært ved at se os blive ret meget bedre at få de penge i kassen. Selv hvis du lægger dem i budgettet over en fem årig periode er vi stadig kun nr 5-6 målt på budget.

Hvad de så skal skal bruges til har jeg lidt svært ved at se,
Men vi skal passe på vi ikke bliver ligegyldige, for Det er klubber der ender mit I rækken hvert pr
Selvfølgelig skal der sælges for 45 mio i en klub som AaB.

De penge kan investeres kontinuerligt over en periode. Vi kommer ikke til at se AaB fyre penge af på en gang og dit regnestykke er noget firkantet. En god spiller kan også genere indtægter som skal medregnes.

Det her salg giver AaB en kæmpe ballast og med de herre der styre klubben i dag, er jeg glad for at være AaB fan.
------------------
mvh Kristian

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Christian Bassogog

Indlæg af N » 15. feb 2017, 20:41

Salgssummen til trods får det her mindre opmærksomhed på BT end hvis Brøndby havde rykket en u19 spiller op i førsteholdstruppen

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Christian Bassogog

Indlæg af AalBoyeBK » 15. feb 2017, 20:43

Patmand skrev:
AalBoyeBK skrev:
aaballday skrev:
Patmand skrev:Har fra en pålidelig kilde på Hornevej at der er kommet et tilbud fra Kina!

Kilden har altid haft ret i sine informationer.
Bum. Så er Gaarde nok ikke kun på ferie i Dubai
Ja, når debatsiden er "in the know", så plejer det jo at være rigtigt...
Bum bum. Du behøver ikke undskylde.
Det gør jeg heller ikke. Du havde ret, men ca. 0 fuldtræffere herinde fra i de sidste mange vinduer gør egentlig at jeg synes min skepsis var berettiget.
Men fedt at der var en der havde ret - bare træls at så mange har råbt ulven kommer inden, at man ikke tror på det.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Debatjuntaen » 15. feb 2017, 20:45

Stop så alt det pis om Bassogogs hjemland etc. Vi gider simpelthen ikke se på alle de afsporinger, som debatsiden efterhånden er præget af!

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 15. feb 2017, 20:47

Jesper Schmidt skrev:http://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-fans- ... assogog-nu

Bliver det næste "AaB fans om artikel baseret udelukkende på AaB fans debatforum - vi vil have procenter"?
Man kan trøste sig med at det ikke kan vare længe, inden dem der leverer den slags journalistik er erstattet af AI / Machine Learning.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kokkefar » 15. feb 2017, 20:47

Martino skrev:[youtube][/youtube]
dyhrmaN skrev:
Jesper Schmidt skrev:http://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-fans- ... assogog-nu

Bliver det næste "AaB fans om artikel baseret udelukkende på AaB fans debatforum - vi vil have procenter"?
Fedt man, jeg er i tv2nord :o
Og jeg har fået kokkefars citat så vidt jeg kan se. Ja ja, jeg har selv haft en journalist som kæreste, det er ikke let med alle de kilder man prøver at sætte sammen til en tynd åbenlys historie.
HVAD SATAN! Skal du stjæle min 15 minutes? :@

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kokkefar » 15. feb 2017, 20:51

Kokkefar skrev:
Martino skrev:[youtube][/youtube]
dyhrmaN skrev:
Jesper Schmidt skrev:http://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-fans- ... assogog-nu

Bliver det næste "AaB fans om artikel baseret udelukkende på AaB fans debatforum - vi vil have procenter"?
Fedt man, jeg er i tv2nord :o
Og jeg har fået kokkefars citat så vidt jeg kan se. Ja ja, jeg har selv haft en journalist som kæreste, det er ikke let med alle de kilder man prøver at sætte sammen til en tynd åbenlys historie.
HVAD SATAN! Skal du stjæle mine 15 minutes? :@

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Halil » 15. feb 2017, 20:53

Claus Jensen ‏@clausjen 1m1 minute ago
More
@emil_kj Jeg hører ellers, at Bassen tøver overfor Kina - trods pengene. Drømmer om en stor europæisk klub til sommer i stedet.
Sir Bassogog nej, og AaB ikke får et salg til 45 mio, så kunne jeg nok blive en smule bitter...

Nå, Gaarde er vist lidt ligegyldig åbenbart.
Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 4m4 minutes ago
More
@clausjen Gætter der er så stærke agent-interesser på spil, så Gaardes ord ikke betyder alverden i det regnestykke.
Uden Synd Ingen Frelse

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Martino » 15. feb 2017, 20:54

Kokkefar skrev:
Martino skrev:[youtube][/youtube]
dyhrmaN skrev:
Jesper Schmidt skrev:http://www.tv2nord.dk/artikel/AaB-fans- ... assogog-nu

Bliver det næste "AaB fans om artikel baseret udelukkende på AaB fans debatforum - vi vil have procenter"?
Fedt man, jeg er i tv2nord :o
Og jeg har fået kokkefars citat så vidt jeg kan se. Ja ja, jeg har selv haft en journalist som kæreste, det er ikke let med alle de kilder man prøver at sætte sammen til en tynd åbenlys historie.
HVAD SATAN! Skal du stjæle min 15 minutes? :@
Ja, den må du sgu undskylde :cheers:
Jeg savner Winsnes

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Debatjuntaen » 15. feb 2017, 20:58

STOP SÅ!!

Et mundhug mere og der ryger advarsler ud.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Funky » 15. feb 2017, 21:03

Halil skrev:
Claus Jensen ‏@clausjen 1m1 minute ago
More
@emil_kj Jeg hører ellers, at Bassen tøver overfor Kina - trods pengene. Drømmer om en stor europæisk klub til sommer i stedet.
Sir Bassogog nej, og AaB ikke får et salg til 45 mio, så kunne jeg nok blive en smule bitter...
Syns det vil være fedt at se. Vi skal nok få penge alligevel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar