Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hovedet » 20. feb 2017, 10:24

Jesper Schmidt skrev:
Hovedet skrev:
Funky skrev:
Hovedet skrev:
Klaus skrev:
Hovedet skrev: Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.
Lå Emre Mor virkelig højere end det her? Ved godt, at ham Carsten V. Jensen er lidt af en troldmand, men alligevel? Og ja, selvfølgelig Christian Poulsen og Amertey var højere, men vi er helt sikkert i top 10, som du siger, og det er helt fantastisk.

I betragtning af hvad Bassogog har vist i Superligaen, er det kun Emre Mor - og selvfølgelig det gakkelakkede Cornersalg, der kan konkurrere med det her om århundredets handel i Superligaen. Sisto, Christian Poulsen og Amertey var naturligvis i en helt anden liga sportsligt set og havde vist meget mere i Superligaen.

Carsten V. Jensen er vanvidssalgenes konge - og endda til rigtige klubber i Europa - men Allan Gaarde har sikret sig en plads i sidevognen her. Han bør have en æresrunde i guldstol på Aalborg Stadion før næste uges kamp mod Silkeborg, hvor AaB som en yderligere happening kunne fremvise de mange millioner i kontantform på et underlag midt på banen. Udvalgte tilskuere kan måske få lov til at røre ved dem.
Det er altså Basse selv, som gennem sin flotte indsats i ACoN har solgt sig for store penge.
Jaja, selv Jannik Pohl udtaler jo i BT, at Bassogog end ikke var i nærheden af at slå igennem i hverken Superligaen eller AaB, så alt dette her er sket på baggrund af en håndfuld kampe ved de afrikanske mesterskaber (kan desværre ikke linke). For en måned siden kunne AaB formentlig slet ikke have solgt ham og i så fald for højst for et symbolsk beløb. Derfor er denne historie så fantastisk.
Men der er vel ikke noget unormalt i at en spillers fremtid formes af at vise sig frem fra sin bedste side i ganske få øjeblikke på de store scener. Engang fik John Sivebæk f.eks. en karriere i en af verdens største klubber efter ganske få sekunders dribletur på det helt rigtige øjeblik, og der er helt sikkert mange andre eksempler, også i lidt nyere tid. quote]

Tager vi virkelig store profiler i Superligaen, der er blevet solgt for øjenopspærrende beløb - Daniel Agger, Christian Poulsen, Jesper Grønkjær, Ebbe Sand, Pione Sisto - har de jo vist langt mere end Bassogog. Undtagelser fra denne regel er Cornelius og Emre Mor, men Carsten V. Jensen præsterer ganske enkelt på en anden planet, hvad angår spillersalg, og Cornelius var dog Superligatopscorer.

Hvis FCM havde lavet et tilsvarende salg af en spiller med samme trackrecord som Bassogog, ville hele debatsiden jo koge over af endeløs misundelse og et had, der end ikke kan opdrives til kampe i februar mellem FCM og Viborg. Humlen er, at det bare er fedt, at det er AaB, der har været det rette sted på det rette tidspunkt!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Christian Bassogog

Indlæg af 9000AaB » 20. feb 2017, 10:27

Ved godt det ikke hører så meget til under Bassoggog, men hvem er evt. næste største salgsobjekt i AaB?

Kan ikke lige se det for mig lige PT, udover Mæhle, for når han spiller godt så er han satme skarp til indlæg, har god fart, og er rigtig spændende.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hovedet » 20. feb 2017, 10:28

Gnu skrev:
Hovedet skrev:
Funky skrev:
Hovedet skrev:
Klaus skrev:
Hovedet skrev: Så vidt jeg lige kan vurdere, er dette her i kroner og øre den tredjestørste transfer i Superligaens historie. Agger og det tilsvarende vanvidssalg af Cornelius ligger utvivlsomt højere, og Sisto er vel deroppe af. Ellers kender jeg ikke til større.
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.
Lå Emre Mor virkelig højere end det her? Ved godt, at ham Carsten V. Jensen er lidt af en troldmand, men alligevel? Og ja, selvfølgelig Christian Poulsen og Amertey var højere, men vi er helt sikkert i top 10, som du siger, og det er helt fantastisk.

I betragtning af hvad Bassogog har vist i Superligaen, er det kun Emre Mor - og selvfølgelig det gakkelakkede Cornersalg, der kan konkurrere med det her om århundredets handel i Superligaen. Sisto, Christian Poulsen og Amertey var naturligvis i en helt anden liga sportsligt set og havde vist meget mere i Superligaen.

Carsten V. Jensen er vanvidssalgenes konge - og endda til rigtige klubber i Europa - men Allan Gaarde har sikret sig en plads i sidevognen her. Han bør have en æresrunde i guldstol på Aalborg Stadion før næste uges kamp mod Silkeborg, hvor AaB som en yderligere happening kunne fremvise de mange millioner i kontantform på et underlag midt på banen. Udvalgte tilskuere kan måske få lov til at røre ved dem.
Det er altså Basse selv, som gennem sin flotte indsats i ACoN har solgt sig for store penge.
Jaja, selv Jannik Pohl udtaler jo i BT, at Bassogog end ikke var i nærheden af at slå igennem i hverken Superligaen eller AaB, så alt dette her er sket på baggrund af en håndfuld kampe ved de afrikanske mesterskaber (kan desværre ikke linke). For en måned siden kunne AaB formentlig slet ikke have solgt ham og i så fald for højst for et symbolsk beløb. Derfor er denne historie så fantastisk.
Crazy-skalaens top tre over salg fra superligaen må nu se således ud:

1. Christian Bassogog
2. Mike Tullberg
3. Andreas Cornelius
Skal vi have Tullberg så højt op? Det var mig bekendt "kun" 10-12 millioner, AGF fik for ham? Men ja, en komplet hjerneblødning kan vi godt blive enige om.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af white splash » 20. feb 2017, 10:42

9000AaB skrev:Ved godt det ikke hører så meget til under Bassoggog, men hvem er evt. næste største salgsobjekt i AaB?

Kan ikke lige se det for mig lige PT, udover Mæhle, for når han spiller godt så er han satme skarp til indlæg, har god fart, og er rigtig spændende.
Synes også at Thelufsen begynder at vise nogle ting, der gør at han kunne blive rigtig spændende.

Derudover har Pohl også nogle gode spids kompetencer, så hvis han rammer en stime og holder niveau over længere tid, tror jeg også at han kunne gå for en god mønt..
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hanga » 20. feb 2017, 11:02

9000AaB skrev:Ved godt det ikke hører så meget til under Bassoggog, men hvem er evt. næste største salgsobjekt i AaB?

Kan ikke lige se det for mig lige PT, udover Mæhle, for når han spiller godt så er han satme skarp til indlæg, har god fart, og er rigtig spændende.
Forhåbentligt får vi nu et par år nu uden salg af vores bedste spillere. Pengetanken er fyldt så rigeligt op, og vi har ikke nogle på holdet, der lige pt. er kandiater til udlandet. Vi skal have lavet lange gode kontrakter med de mest spændende spillere (Gaarde er godt igang), og så skal vi have forbedret stammen på holdet. Så skulle vi gerne kunne bevæge os tilbage i toppen i løbet af de næste par sæsoner, forudsat at vi rammer de rigtige spillere og at de unge udvikler sig.

Sommerens vindue bør blive særdeles interessant, for vi skal have "ryddet op" og hentet 2-3 kvalitetsspillere - i hvert fald hvis det stod til undertegnede.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Gnu » 20. feb 2017, 11:15

Hovedet skrev:
Gnu skrev:
Hovedet skrev:
Funky skrev:
Hovedet skrev:
Klaus skrev:
Emre Mors salg til Dortmund, Christian Poulsens til Schalke og Armateys til Leicester er vist også større. Tror også Ndoy måske var dyrere. Men Bassos salg ligger fx på niveau med Sisto fra FCM. Det er sikkert til top10, og det er sgu også imponerende.
Lå Emre Mor virkelig højere end det her? Ved godt, at ham Carsten V. Jensen er lidt af en troldmand, men alligevel? Og ja, selvfølgelig Christian Poulsen og Amertey var højere, men vi er helt sikkert i top 10, som du siger, og det er helt fantastisk.

I betragtning af hvad Bassogog har vist i Superligaen, er det kun Emre Mor - og selvfølgelig det gakkelakkede Cornersalg, der kan konkurrere med det her om århundredets handel i Superligaen. Sisto, Christian Poulsen og Amertey var naturligvis i en helt anden liga sportsligt set og havde vist meget mere i Superligaen.

Carsten V. Jensen er vanvidssalgenes konge - og endda til rigtige klubber i Europa - men Allan Gaarde har sikret sig en plads i sidevognen her. Han bør have en æresrunde i guldstol på Aalborg Stadion før næste uges kamp mod Silkeborg, hvor AaB som en yderligere happening kunne fremvise de mange millioner i kontantform på et underlag midt på banen. Udvalgte tilskuere kan måske få lov til at røre ved dem.
Det er altså Basse selv, som gennem sin flotte indsats i ACoN har solgt sig for store penge.
Jaja, selv Jannik Pohl udtaler jo i BT, at Bassogog end ikke var i nærheden af at slå igennem i hverken Superligaen eller AaB, så alt dette her er sket på baggrund af en håndfuld kampe ved de afrikanske mesterskaber (kan desværre ikke linke). For en måned siden kunne AaB formentlig slet ikke have solgt ham og i så fald for højst for et symbolsk beløb. Derfor er denne historie så fantastisk.
Crazy-skalaens top tre over salg fra superligaen må nu se således ud:

1. Christian Bassogog
2. Mike Tullberg
3. Andreas Cornelius
Skal vi have Tullberg så højt op? Det var mig bekendt "kun" 10-12 millioner, AGF fik for ham? Men ja, en komplet hjerneblødning kan vi godt blive enige om.
Ja, det synes jeg i allerhøjeste grad. Med crazy-skalaen opererer jeg med diskrepansen mellem salgspris og sportslig formåen, og der er Mike Tullberg helt i top. Han var kun lige knap god nok til AGFs startelver, og så kommer der nogle syditalienere og køber ham for et helt eksorbitant beløb.

Reggina foretog flere handler i den periode, som virkede højst besynderlige og faktisk temmelig uldne i kanten. Det var en dansk-italiensk mellemand, der anbefalede Tullberg og Stadsgaard til Reggina, og et halvt år forinden havde de hentet en reservemålmand i OB, der kun havde været i OB i en måned. På anbefaling fra samme mellemmand.

Man kan jo spekulere i, om det var handler foretaget ud fra en streng sportslig betragtning, eller om der også var andre dagsordner inde over.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hovedet » 20. feb 2017, 11:33

Gnu skrev:
Hovedet skrev:
Gnu skrev:
Hovedet skrev:
Funky skrev:
Hovedet skrev:
Lå Emre Mor virkelig højere end det her? Ved godt, at ham Carsten V. Jensen er lidt af en troldmand, men alligevel? Og ja, selvfølgelig Christian Poulsen og Amertey var højere, men vi er helt sikkert i top 10, som du siger, og det er helt fantastisk.

I betragtning af hvad Bassogog har vist i Superligaen, er det kun Emre Mor - og selvfølgelig det gakkelakkede Cornersalg, der kan konkurrere med det her om århundredets handel i Superligaen. Sisto, Christian Poulsen og Amertey var naturligvis i en helt anden liga sportsligt set og havde vist meget mere i Superligaen.

Carsten V. Jensen er vanvidssalgenes konge - og endda til rigtige klubber i Europa - men Allan Gaarde har sikret sig en plads i sidevognen her. Han bør have en æresrunde i guldstol på Aalborg Stadion før næste uges kamp mod Silkeborg, hvor AaB som en yderligere happening kunne fremvise de mange millioner i kontantform på et underlag midt på banen. Udvalgte tilskuere kan måske få lov til at røre ved dem.
Det er altså Basse selv, som gennem sin flotte indsats i ACoN har solgt sig for store penge.
Jaja, selv Jannik Pohl udtaler jo i BT, at Bassogog end ikke var i nærheden af at slå igennem i hverken Superligaen eller AaB, så alt dette her er sket på baggrund af en håndfuld kampe ved de afrikanske mesterskaber (kan desværre ikke linke). For en måned siden kunne AaB formentlig slet ikke have solgt ham og i så fald for højst for et symbolsk beløb. Derfor er denne historie så fantastisk.
Crazy-skalaens top tre over salg fra superligaen må nu se således ud:

1. Christian Bassogog
2. Mike Tullberg
3. Andreas Cornelius
Skal vi have Tullberg så højt op? Det var mig bekendt "kun" 10-12 millioner, AGF fik for ham? Men ja, en komplet hjerneblødning kan vi godt blive enige om.
Ja, det synes jeg i allerhøjeste grad. Med crazy-skalaen opererer jeg med diskrepansen mellem salgspris og sportslig formåen, og der er Mike Tullberg helt i top. Han var kun lige knap god nok til AGFs startelver, og så kommer der nogle syditalienere og køber ham for et helt eksorbitant forløb.

Reggina foretog flere handler i den periode, som virkede højst besynderlige og faktisk temmelig uldne i kanten. Det var en dansk-italiensk mellemand, der anbefalede Tullberg og Stadsgaard til Reggina, og et halvt år forinden havde de hentet en reservemålmand i OB, der kun havde været i OB i en måned. På anbefaling fra samme mellemmand.

Man kan jo spekulere i, om det var handler foretaget ud fra en streng sportslig betragtning, eller om der også var andre dagsordner inde over.
Jeg skal indrømme, at den pågældende handel efterhånden er fortaber sig lidt i fortidens tåger, men jeg husker noget med et vildt sejrsmål mod Brøndby i overtiden - og så ellers intet. Hvad blev der i grunden af ham Tullberg?

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Debatjuntaen » 20. feb 2017, 11:40

Vi minder lige om, at denne tråd omhandler Bassogog og hans transfer. Hvorvidt Thellufsen, Mæhle eller andre nu er salgsobjekter, eller hvor Mike Tullberg er i dag, hører ikke til i dette emne.

/Debatjunaten

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Provst i Brovst » 20. feb 2017, 15:32

»Med al respekt for, hvad ’Basso’ gjorde derovre (i Africa Cup of Nations, red.), for jeg har ikke set så mange kampe, må han have gjort det virkelig godt, for selv om han har gode kvaliteter, må man også sige, at han var en spiller, som ikke var i nærheden af at slå i gennem i hverken Superligaen eller på vores hold. Så at ryge til Kina for det beløb er virkelig flot.«

Er du chokeret?

»Ja, det er jeg i hvert fald. Han må virkelig have gjort det godt i den turnering,« lyder det fra Jannik Pohl, som med et efterfølgende grin signalerer glæde på Christian Bassogogs vegne.
BT.dk 20.02.2017
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Patmand » 20. feb 2017, 16:44

Provst i Brovst skrev:
»Med al respekt for, hvad ’Basso’ gjorde derovre (i Africa Cup of Nations, red.), for jeg har ikke set så mange kampe, må han have gjort det virkelig godt, for selv om han har gode kvaliteter, må man også sige, at han var en spiller, som ikke var i nærheden af at slå i gennem i hverken Superligaen eller på vores hold. Så at ryge til Kina for det beløb er virkelig flot.«

Er du chokeret?

»Ja, det er jeg i hvert fald. Han må virkelig have gjort det godt i den turnering,« lyder det fra Jannik Pohl, som med et efterfølgende grin signalerer glæde på Christian Bassogogs vegne.
BT.dk 20.02.2017
Forfriskende at høre en holdkammerat, der alt andet lige har et ret godt kendskab til Bassagogs evner, udtale sig om transferen. Og det er jo ikke sagt med noget ondt for øje.
Jeg tænker også det giver blod på tanden for andre af AaB's talenter.

Det er svært at finde noget dårligt at sige om den handel.
Bassagog præsterede på det helt rigtige tidspunkt, og de helt rigtige købere kom på banen.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Christian Bassogog

Indlæg af san » 20. feb 2017, 19:47

hold kæft jeg håber Bassogog bliver en stjerne i en af de store ligaer.
Jeg synes han bliver nedgjort og snakket ringere end han er :thumbsdown:
Glæder mig til at se Pohl blive mvp :cool:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Christian Bassogog

Indlæg af 9000AA » 20. feb 2017, 21:19

Hvordan fanden er det ham på tv3 sport udtaler bassogog??

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Erasmus Montanus » 20. feb 2017, 21:35

9000AA skrev:Hvordan fanden er det ham på tv3 sport udtaler bassogog??
Kan du gengive det fonetisk?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 20. feb 2017, 22:27

san skrev:hold kæft jeg håber Bassogog bliver en stjerne i en af de store ligaer.
Jeg synes han bliver nedgjort og snakket ringere end han er :thumbsdown:
Glæder mig til at se Pohl blive mvp :cool:
:thumbsup:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Patmand » 20. feb 2017, 22:46

san skrev:hold kæft jeg håber Bassogog bliver en stjerne i en af de store ligaer.
Jeg synes han bliver nedgjort og snakket ringere end han er :thumbsdown:
Glæder mig til at se Pohl blive mvp :cool:
Er det Allan Olsens kommentar i Ekstrabladet?

Jeg syntes ikke jeg har set Bassogog blive nedgjort nogetsteds.
Har jeg overset en artikel?
De fleste vurderer vel på hans evner ud fra de kampe de har set med ham?
Ja, Allan Olsen skriver at Superligaen ikke har mistet en profil med Bassogogs afgang.
Det kan man grine lidt af, idet ikke mindst Ekstrabladet, er slemme til at omtale samtlige superligaspillere som 'superligaprofil' i overskriftsform (clickbait).

Ret beset har han jo ret. Bassogog nåede ikke at vise sig frem som profil, før han blev solgt for et rekordbeløb.
Jeg syntes ikke der ligger nogle onde tanker bag de udtalelser jeg har læst omkring Bassogogs skifte til Kina.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Forza » 21. feb 2017, 14:46

9000AA skrev:Hvordan fanden er det ham på tv3 sport udtaler bassogog??
Ja den var heeeelt gal. Og så valgte man oveni købet at sige navnet i hver sætning.

Ser de aldrig fodbold?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Søndergaard » 21. feb 2017, 17:43

Forza skrev:
9000AA skrev:Hvordan fanden er det ham på tv3 sport udtaler bassogog??
Ja den var heeeelt gal. Og så valgte man oveni købet at sige navnet i hver sætning.

Ser de aldrig fodbold?
Men hvordan blev det udtalt?

Siiger
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. apr 2016, 07:24
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Siiger » 22. feb 2017, 11:58

Jeg kan godt følge Lars Søndergaards glæder og bekymringer vedr. Basso-salg: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... 10-procent

Som en sidenote synes jeg personligt, det er sympatisk og god stil af klubben, at man blandt andre kreditere en tidligere træner for arbejdet med spilleren.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Christian Bassogog

Indlæg af BoT » 22. feb 2017, 12:54

Søndergaard skrev:
Forza skrev:
9000AA skrev:Hvordan fanden er det ham på tv3 sport udtaler bassogog??
Ja den var heeeelt gal. Og så valgte man oveni købet at sige navnet i hver sætning.

Ser de aldrig fodbold?
Men hvordan blev det udtalt?
Ba-SÅ-gog

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Mini-p » 23. feb 2017, 10:53

Anyone der ved hvordan man uploader et billede ? Ja og det er et bassogog billede
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Besvar