Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af jonas386 » 2. feb 2017, 21:57

Kokkefar skrev:
jonas386 skrev:Og nu med scoring. Fremragende. Hvordan var målet?
Friløber fra midten. Elendige træk, men farten redder ham, og han når lige at chippe den ved siden af keeperen ;)
Vi tager det hele med :danmarkfan:
Dog også positivt at han har fået så mange minutter i benene på det sidste. Kunne man håbe på han kan holde til hele kampe nu?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

secone79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 24. aug 2013, 13:08
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Christian Bassogog

Indlæg af secone79 » 2. feb 2017, 21:57


Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. feb 2017, 21:58

Slutprodukt!!!

Forresten fantastisk oplæg han havde nogle minutter tidligere, det havde fortjent at blive til en assist. Hold kæft hvor har den knægt hurtige fødder.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2553
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Christian Bassogog

Indlæg af troelsh » 2. feb 2017, 21:59

Funky skrev:
Kokkefar skrev:
jonas386 skrev:Og nu med scoring. Fremragende. Hvordan var målet?
Friløber fra midten. Elendige træk, men farten redder ham, og han når lige at chippe den ved siden af keeperen ;)
Første træk var ikke så godt, nej, men det næste var perfekt afpasset, og afslutningen kan vel kun kaldes klinisk.

Afleveringen fra hans medspiller var også dårlig.

Her er målet


Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4437
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af doukas » 2. feb 2017, 22:00

Chanchito skrev:
doukas skrev:Har lidt svært ved at forstå, at man henter endnu en udviklingsspiller til kanten. Har vi ikke rigeligt i Bruhn, Thrane og Børsting?
Halvandet år senere...
Touche.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kokkefar » 2. feb 2017, 22:01

Jesper Schmidt skrev:Slutprodukt!!!

Forresten fantastisk oplæg han havde nogle minutter tidligere, det havde fortjent at blive til en assist. Hold kæft hvor har den knægt hurtige fødder.
Ja, lagde jeg også mærke til. Sindsygt fræk lille frispilning han får lavet i den situation!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Mogens » 2. feb 2017, 22:06

Fedt med et mål, nu skal han/de lige gøre arbejdet færdigt. Han har meget fart, men han har godt nok også svært ved at styre bolden:-/

Disse mesterskaber har naturligvis presset prisen betragteligt, og lad os så håbe, at han fortsætter de gode takter på kanten under Wieghorst. Så skal han skydes af for MANGE penge til sommer, hvilket forhåbentligt kan frigøre nogle midler til TO kvalificerede midtstoppere. Hvor meget jeg gerne så ham fortsætte i AaB, så er han vel også den eneste spiller vi har, der må formodes at kunne indbringe penge nok til at købe to forsvarsspillere til sommer?!? Og det ser jo desværre ikke ud til, at man har planer om at få muldvarpen op af lommen, så et salg må der jo til:-(

Det bliver spændende at se, hvorvidt lige nøjagtig Bassogog kan blive den afgørende faktor i de sidste kampe i grundspillet - han har som en af de få spillere haft betydende kampe i optakten og tilmed med succes. Jeg tillader mig, at være forsigtig optimist.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Christian Bassogog

Indlæg af san » 2. feb 2017, 22:11

ja lad os da hurtigst muligt komme af med manden :thumbsup:
der er alt alt for meget positivitet i luften :thumbsdown:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4340
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kristian » 2. feb 2017, 22:11

Mogens skrev:Fedt med et mål, nu skal han/de lige gøre arbejdet færdigt. Han har meget fart, men han har godt nok også svært ved at styre bolden:-/

Disse mesterskaber har naturligvis presset prisen betragteligt, og lad os så håbe, at han fortsætter de gode takter på kanten under Wieghorst. Så skal han skydes af for MANGE penge til sommer, hvilket forhåbentligt kan frigøre nogle midler til TO kvalificerede midtstoppere. Hvor meget jeg gerne så ham fortsætte i AaB, så er han vel også den eneste spiller vi har, der må formodes at kunne indbringe penge nok til at købe to forsvarsspillere til sommer?!? Og det ser jo desværre ikke ud til, at man har planer om at få muldvarpen op af lommen, så et salg må der jo til:-(

Det bliver spændende at se, hvorvidt lige nøjagtig Bassogog kan blive den afgørende faktor i de sidste kampe i grundspillet - han har som en af de få spillere haft betydende kampe i optakten og tilmed med succes. Jeg tillader mig, at være forsigtig optimist.
Må jeg minde dig om at selvom bassogog sælges, så frigør det ikke uanede penge til to nye spillere. Penge på kistebunden er ikke det samme som at overholde et lønbudget.
------------------
mvh Kristian

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. feb 2017, 22:12

Mogens skrev:Fedt med et mål, nu skal han/de lige gøre arbejdet færdigt. Han har meget fart, men han har godt nok også svært ved at styre bolden:-/
Er det friløberen efter den dårlige aflevering, og som Eurosports kommentatorer kaldte "brilliantly controlled" og "calmly executed" du snakker om?

I så fald bør du se den igen. Bolden ligger rigtigt dårligt til ham, og på trods af at den hopper og danser på den tørre og ujævne bane, får han den flot med og spiller den efterfølgende igen klogeligt langt foran sig på anden berøring så han for alvor kan udnytte sin vilde fart...og lægger den iskoldt udenom keeperen med en lækker yderside. Hvad skal han gøre bedre? :)

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2315
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Dalbjerg » 2. feb 2017, 22:20

Jesper Schmidt skrev:
Mogens skrev:Fedt med et mål, nu skal han/de lige gøre arbejdet færdigt. Han har meget fart, men han har godt nok også svært ved at styre bolden:-/
Er det friløberen efter den dårlige aflevering, og som Eurosports kommentatorer kaldte "brilliantly controlled" og "calmly executed" du snakker om?

I så fald bør du se den igen. Bolden ligger rigtigt dårligt til ham, og på trods af at den hopper og danser på den tørre og ujævne bane, får han den flot med og spiller den efterfølgende igen klogeligt langt foran sig på anden berøring så han for alvor kan udnytte sin vilde fart...og lægger den iskoldt udenom keeperen med en lækker yderside. Hvad skal han gøre bedre? :)
Præcis!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Mogens » 2. feb 2017, 22:23

Jesper Schmidt skrev:
Mogens skrev:Fedt med et mål, nu skal han/de lige gøre arbejdet færdigt. Han har meget fart, men han har godt nok også svært ved at styre bolden:-/
Er det friløberen efter den dårlige aflevering, og som Eurosports kommentatorer kaldte "brilliantly controlled" og "calmly executed" du snakker om?

I så fald bør du se den igen. Bolden ligger rigtigt dårligt til ham, og på trods af at den hopper og danser på den tørre og ujævne bane, får han den flot med og spiller den efterfølgende igen klogeligt langt foran sig på anden berøring så han for alvor kan udnytte sin vilde fart...og lægger den iskoldt udenom keeperen med en lækker yderside. Hvad skal han gøre bedre? :)
Forkert sted at skrive det. Jeg mente generelt. Jeg synes ofte man har set, at det halter lidt med at få styr på klatten i afgørende situationer - både i forbindelse med aflevering og afslutning.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Mogens » 2. feb 2017, 22:25

Kristian skrev:
Mogens skrev:Fedt med et mål, nu skal han/de lige gøre arbejdet færdigt. Han har meget fart, men han har godt nok også svært ved at styre bolden:-/

Disse mesterskaber har naturligvis presset prisen betragteligt, og lad os så håbe, at han fortsætter de gode takter på kanten under Wieghorst. Så skal han skydes af for MANGE penge til sommer, hvilket forhåbentligt kan frigøre nogle midler til TO kvalificerede midtstoppere. Hvor meget jeg gerne så ham fortsætte i AaB, så er han vel også den eneste spiller vi har, der må formodes at kunne indbringe penge nok til at købe to forsvarsspillere til sommer?!? Og det ser jo desværre ikke ud til, at man har planer om at få muldvarpen op af lommen, så et salg må der jo til:-(

Det bliver spændende at se, hvorvidt lige nøjagtig Bassogog kan blive den afgørende faktor i de sidste kampe i grundspillet - han har som en af de få spillere haft betydende kampe i optakten og tilmed med succes. Jeg tillader mig, at være forsigtig optimist.
Må jeg minde dig om at selvom bassogog sælges, så frigør det ikke uanede penge til to nye spillere. Penge på kistebunden er ikke det samme som at overholde et lønbudget.
Det må du gerne, men det er vel ikke umuligt at forestille sig, at alle pengene fra et evt. salg ikke nødvendigvis skal bruges på transfers. Mon ikke det kan lade sig gøre, at smide nogle transferpenge i en lønpulje (altså at lønbudgettet kan hæves)? Jeg spørger blot - det er ikke for at spille klog.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Mogens » 2. feb 2017, 22:28

san skrev:ja lad os da hurtigst muligt komme af med manden :thumbsup:
der er alt alt for meget positivitet i luften :thumbsdown:
Jeg er fan af Basso, og han har noget, som vi mangler, MEN... Da vi bevisligt ikke har anskaffet nogle forsvarsspillere, tillader jeg mig at konkludere, at det er økonomien, der spænder ben, for det KAN da ikke være fordi, den sportslige ledelse mener, at vi er godt besat på disse pladser...

Hånden på hjertet, mener du så, at du helst vil beholde Bassogog og fortsætte med de CB´s vi har pt?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Christian Bassogog

Indlæg af san » 2. feb 2017, 22:29

her kan man rigtig se hvor ringe det var af Bassogog :danmarkfan:
http://www.youtube.com/watch?v=VAqwtOrpVk0
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Christian Bassogog

Indlæg af san » 2. feb 2017, 22:34

ja vil da beholde Bassogog
skyde en offensiv spiller af, for at få styrket forsvaret ??
det giver ingen mening
vi scorer færre mål end vi plejer men lukker de samme antal mål ind
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af NIN » 2. feb 2017, 22:42

Jesper Schmidt skrev:
Mogens skrev:Fedt med et mål, nu skal han/de lige gøre arbejdet færdigt. Han har meget fart, men han har godt nok også svært ved at styre bolden:-/
Er det friløberen efter den dårlige aflevering, og som Eurosports kommentatorer kaldte "brilliantly controlled" og "calmly executed" du snakker om?

I så fald bør du se den igen. Bolden ligger rigtigt dårligt til ham, og på trods af at den hopper og danser på den tørre og ujævne bane, får han den flot med og spiller den efterfølgende igen klogeligt langt foran sig på anden berøring så han for alvor kan udnytte sin vilde fart...og lægger den iskoldt udenom keeperen med en lækker yderside. Hvad skal han gøre bedre? :)
Hvis tv-kommentatorer siger det er rigtigt, ja så er det. Vi har endnu til gode og opleve de tager fejl. Fedt mål og stort tillykke med finalen. Vinder de, ser vi ham nok til sommer :cheers:
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Buzz Killington » 2. feb 2017, 22:46

MOM i semi'en. To gange MOM i turneringen:

[img]http://www.cafonline.com/Image.ashx?pat ... b87902.JPG[/img]

Foerste gang var mod Guinea.

edit: hvorfor virker "img"-tagget ikke?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 2. feb 2017, 22:52

Buzz Killington skrev:MOM i semi'en. To gange MOM i turneringen:

[img]http://www.cafonline.com/Image.ashx?pat ... b87902.JPG[/img]

Foerste gang var mod Guinea.

edit: hvorfor virker "img"-tagget ikke?
Der ligger noget DDOS-beskyttelse på serveren, så din URL bliver først vist efter redirect.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af jonas386 » 2. feb 2017, 22:52

Mogens skrev:
san skrev:ja lad os da hurtigst muligt komme af med manden :thumbsup:
der er alt alt for meget positivitet i luften :thumbsdown:
Jeg er fan af Basso, og han har noget, som vi mangler, MEN... Da vi bevisligt ikke har anskaffet nogle forsvarsspillere, tillader jeg mig at konkludere, at det er økonomien, der spænder ben, for det KAN da ikke være fordi, den sportslige ledelse mener, at vi er godt besat på disse pladser...

Hånden på hjertet, mener du så, at du helst vil beholde Bassogog og fortsætte med de CB´s vi har pt?
Det er jo kun spekulationer. Hvis Gaarde/Wieghorst ikke har vurderet at de tilgængelige alternativer har været bedre end det vi allerede har, så er der jo heller ikke nogen grund til at hente en spiller bare for at gøre det. Jeg nægter at tro på at midterforsvaret ikke har været vendt iløbet af den sidste måned. Man har formegentligt også kigget på nogle kandidater, men hvis ikke det har været muligt at hente en profil, så kan det jo være ligemeget.

Nu kan Basso jo passende lige krydre turneringen af ved at score det enlige mål i finalen, og blive solgt for 35+ millioner til sommer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar