Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Christian Bassogog

Indlæg af 634 » 26. mar 2017, 10:54

Gnu skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Gnu skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Gnu skrev:Køllen, et velment råd: Tag en pause fra debatten og kom tilbage, når du er ovenpå igen. Jeg har set dig i langt bedre form, og jeg begynder at være lidt bekymret for dit helbred. Er du stresset? Får du nok søvn?

I diskussionen af et konkret indslag påstår du hårdnakket, at der bliver rakket ned på Bassogog på trods af, at du slet ikke har set indslaget, og tredjehåndskilder må udrede for dig, hvad der bliver sagt og ikke sagt.

Så anklager du Dennis Søndergaard, for udelukkende at tale med Jannik Pohl, fordi han er ung og taler mest Ekstra Bladsk. Men sagen er bare, at det slet ikke er Dennis Søndergaard, der har talt med Jannik Pohl, og han optræder overhovedet ikke i indslaget. Det er Farzam Abolhosseini, som har talt med Jannik Pohl, og det fremgår klart og tydeligt af artiklen, der linkes til.

Og nu koger du rundt, og kan ikke finde ud kronologien i tråden, selvom det blot drejer sig om at overskue under sider.

Få noget frisk luft, kom ud i solen og få nogle D-vitaminer. Sørg for at få sovet nok, og hold dig fra alkohol et stykke tid, så er du snart ovenpå igen.
Det tager da prisen for årets mest nedladende indlæg. Jeg er heldigvis ikke nærtagende.

Jeg har gentagne gange forklaret dig at det ikke er selve indslaget jeg angriber Dennis Søndergaard på men hans mange indslag på twitter hvor han gør grin med Bassogog. Jeg har også tydeligt forklaret hvad det er jeg mener grunden er til at Dennis Søndergaard BRUGER Pohl mening om Bassogog (Pohls mening er helt fair og jeg ved godt at det ikke er DS der spurgte ham).

Jeg beklager dybt at jeg havde overset at en anden bruger skrev at Pohls mening ikke tæller. Det havde jeg overset. Og jeg er sikker på at jeg bliver straffet i helvede når den dag kommer. Indtil dag kan jeg blot bede om jeres tilgivelse for denne kæmpe-brøler.

Men jeg kan godt se at du synes det er sjovere at prøve at udstille mig end at forholde dig til hvad jeg faktisk skriver. Og fred være med det, jeg er som sagt ikke nærtagende.

Jeg synes vi skal stoppe her inden juntaen griber ind pga personlige angreb.
Det var langt fra min mening at være nedladende. Jeg er oprigtigt talt bekymret for dit helbred, og dit seneste indlæg her, gør ikke den bekymring mindre.

Vi har en diskussion om, hvorvidt et konkret indslag er fair eller ej. Så kommer du og fortæller, at Dennis Søndergaard er nedladende på twitter. Hvad skal vi bruge det til? Hvad har det med selve indslaget at gøre?

Angående Jannik Pohl. Jannik Pohl er ikke en del af indslaget, og det er hans udtalelser til BT-journalisten Farzam Abolhosseini heller ikke. Dennis Søndergaard bruger altså ikke Jannik Pohl eller dennes udtalelser på nogen som helt måde.
Du kan blive ved med dine personlige angreb alt hvad du har lyst til. Du får mig ikke til at angribe tilbage.

Jeg ved ikke hvorfor du tror at hele denne lange tråd udelukkende er til for at debattere det skide indslag Dennis Søndergaard har lavet for TV3Sport. Jeg kan sagtens diskutere Dennis Søndergaard og Bassogog uden at det behøver have noget med det klip at gøre. Så jeg fatter ikke hvorfor du bliver ved og ved med at træde i det.

Jeg er også helt med på at DS ikke nævner Pohl. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige eller gøre for ar få dig til at stoppe denne totalt-latterlige afsporing af debatten? Men giv endelig et hint, for jeg tror der er andre end mig der synes der er kørt for langt ud efterhånden.
Du skal få et hint: Gør dig selv og alle andre en tjeneste og sæt dig ind i tingene, inden du kaster dig ud i en debat. Du ved, se indslaget, læs artiklen der bliver linket til, og følg med i tråden.

Så ville vi andre blive fri for at skulle redegøre for dig, om der er fokus på Bassogogs præstation ved AFCON, om hans speed og antrit nævnes, og hvem, der har skrevet hvad på hvilke sider, osv., osv., osv. Det er ved at være lidt anstrengende.

Hvis du faktisk godt ved, at Dennis Søndergaard ikke nævner Pohl eller hans udtalelser, kan du så ikke lige forklare mig, hvad du mener med dette indlæg:
Jeg har også tydeligt forklaret hvad det er jeg mener grunden er til at Dennis Søndergaard BRUGER Pohl mening om Bassogog (Pohls mening er helt fair og jeg ved godt at det ikke er DS der spurgte ham).
Hvordan er det helt præcis, at Dennis Søndergaard bruger Jannik Pohls mening?
Er der flere fluer på væggen?
Jeg vil heller ikke se indslaget med Dennis Søndergaard, men har set et på TV, som nok var det samme. Hvor han var i sin vanlige nedladende og bebrejdende stil. Det er at søge depressionen, at lade sig beundre af hans snagen og had til AaB.
Jeg synes bestemt ikke at køllen er anstrengende her, tvært imod fejer han Dennis passende tilside, og hvis du havde samme evne, ville du ikke være anstrengende.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Provst i Brovst » 26. mar 2017, 11:18

Kan vi ikke bare være venner?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Christian Bassogog

Indlæg af 634 » 26. mar 2017, 12:07

Provst i Brovst skrev:Kan vi ikke bare være venner?
Jo men janteloven rammer når Basso nok blev solgt til mere end han er værd. Nogen kan bare ikke lade det ligge, trods de ingen tilknytning har til Kina.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Debatjuntaen » 26. mar 2017, 12:07

STOP!! Og det gælder alle sammen.

/Debatjuntaen

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pollack2 » 15. apr 2017, 15:31

Har lige set Bassogog i kamp for Henan. Han er tydeligvis deres ubestridte stjerne - de jubler helt vildt, bare han har bolden. Han scorede et mål og lever selvfølgelig på sin hurtighed men for satan, hvor spiller de dårligt forsvarsspil - også Jiangsu med Ramires på holdet. Det er surreelt at se på niveauforskellen på det enkelte hold.

JacobKoustrup
1. div
1. div
Indlæg: 340
Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Christian Bassogog

Indlæg af JacobKoustrup » 26. jan 2018, 13:16


Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Buzz Killington » 26. jan 2018, 13:28

edit: det er nok mere en transfertråd, så flytter min kommentar til hovedforumet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar