Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pollack2 » 28. aug 2015, 19:21

Basse
Ha ha - verdens ældste dreng, de kaldte Basse. Han blir kanon!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af white splash » 28. aug 2015, 19:28

Lad mig se dig go go, Basso Basso go go!!!
1 2 3 Jimmy er en mur!

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pollack2 » 28. aug 2015, 19:31

En lille video med to aktioner fra Basse - den ene en assist. Han ser i hvert fald ud til at have speed.

https://www.youtube.com/watch?v=6y7y8eBhFeY

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af mich1596 » 28. aug 2015, 19:38

white splash skrev:Nå så er den tråd også ødelagt...

Syntes egentligt det er en relavante kommentarer Allan brænder af....men der er det der stænk af en distancering fra alt der er positivt omkring AaB, i stort set alle de indlæg jeg har læst med Allan.
Så jeg kan godt være i tvivl om hvorvidt formålet overhovedet er at debaterer og glæde sig over de lyspunkter der er, selv når det ikke går godt for holdet, eller om der er et andet sigte med indlægende ..... det er ikke jahatten der trykker......det er helt sikkert. (og ja det her er et AaB FAN forum
og derfor måske lidt rødt hvidt :aabfan: )
Men måske han bare er glasset er halvtomt typen?
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2015, 21:25

Pollack2 skrev:En lille video med to aktioner fra Basse - den ene en assist. Han ser i hvert fald ud til at have speed.

https://www.youtube.com/watch?v=6y7y8eBhFeY
Godt fundet, for der er ikke meget med ham. Han naaede ogsaa kun at vaere i Wilmington i nogle faa maaneder inden han skulle sendes videre.

Her er forresten nyheden paa Wilmingtons hjemmeside:

http://www.wilmingtonhammerheads.com/ba ... s-aalborg/
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Christian Bassogog

Indlæg af FlæskeFrank » 28. aug 2015, 21:42

AllanPedersen skrev:Super med endnu en spiller til bredden.. på midtbanen.

Var bange for vi skulle klare os med kun
Børsting, Ando, Blomquist, Thrane, Augo og Abildgaard som backups.

Dejligt han kun er 19 til gengæld og kan udvikles..

Jeg fylder selv 17 snart, mig og mit barn vil fejrer det ved at tage i legoland.
hvis jeg kan få fri fra arbejde.
Det er også nogle gange svært at vide, hvad du mener. Du gør bevidst eller ubevidst dine indlæg tvetydige.

Fortæl mig lige, hvad er det du mener med dette indlæg ?

Jeg læser første afsnit om "Var bange.." som ironisk endnu en uduelig reservespiller.
Næste indlæg kunne jo være positivt, at man signer en som kunne udvikles. Den negative vinkel kunne være, uduelige AaB i samme spor som det måske ironiske første afsnit.

Tredje afsnit antyder vel nærmest, at AaB har ladet sig narre og hentet Roger Milla eller anden ældgammel spiller. Men det fremgår meget lidt af indlægget.

Så når jeg læser dette, så læser jeg enten Allan Pedersen er en brokrøv, som vender alt til negativt, alternativt modsiger han sig selv i hver anden sætning. Ingen af delene er specielt positivt.

Så oprigtig, Hvad mener du om indkøbet ? Jeg tror - og det kan jeg se på de efterfølgende kommentar, så skaber dine indlæg jo åbenbart meget misforståelse. Så du kunne hjælpe tråden en del med at sige, hvad du mener om indkøbet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af doukas » 28. aug 2015, 23:02

FlæskeFrank skrev:
AllanPedersen skrev:Super med endnu en spiller til bredden.. på midtbanen.

Var bange for vi skulle klare os med kun
Børsting, Ando, Blomquist, Thrane, Augo og Abildgaard som backups.

Dejligt han kun er 19 til gengæld og kan udvikles..

Jeg fylder selv 17 snart, mig og mit barn vil fejrer det ved at tage i legoland.
hvis jeg kan få fri fra arbejde.
Det er også nogle gange svært at vide, hvad du mener. Du gør bevidst eller ubevidst dine indlæg tvetydige.

Fortæl mig lige, hvad er det du mener med dette indlæg ?

Jeg læser første afsnit om "Var bange.." som ironisk endnu en uduelig reservespiller.
Næste indlæg kunne jo være positivt, at man signer en som kunne udvikles. Den negative vinkel kunne være, uduelige AaB i samme spor som det måske ironiske første afsnit.

Tredje afsnit antyder vel nærmest, at AaB har ladet sig narre og hentet Roger Milla eller anden ældgammel spiller. Men det fremgår meget lidt af indlægget.

Så når jeg læser dette, så læser jeg enten Allan Pedersen er en brokrøv, som vender alt til negativt, alternativt modsiger han sig selv i hver anden sætning. Ingen af delene er specielt positivt.

Så oprigtig, Hvad mener du om indkøbet ? Jeg tror - og det kan jeg se på de efterfølgende kommentar, så skaber dine indlæg jo åbenbart meget misforståelse. Så du kunne hjælpe tråden en del med at sige, hvad du mener om indkøbet.
Selvfølgelig er AllanPedersen ironisk hele vejen igennem. Han har hverken arbejde eller råd til at tage i Legoland.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Gaarde6 » 29. aug 2015, 08:58

For en gang skyld er jeg super tilfreds, med et køb af en spiller til fremtiden.
Modsat alle de andre spillere vi har til fremtiden, lyder det nemlig til ham her skiller sig ud.
Jeg synes vi mangler fart, driblinger og et godt venstreben til vores kanter. Noget ingen af de andre i køen har.
Nu kan man selvfølgelig ikke udråbe ham som frelser allerede. Men bare det at han skiller sig markant ud fra alle de andre fremtidsspillere, får mig til at give en stor thumps up til dette indkøb :thumbsup:

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Spanky » 30. aug 2015, 08:50

Så knægten i aktion til træning i går. Det var ikke mange driblinger jeg så fra ham, tilgengæld valgte han at klappe læderet helt op i krogen fra 25m med venstreskøjten, da de spillede 11 mod 11 - den kom bare ud af ingenting. Efterfølgende skulle han igennem en løbetest, hvor Augo også deltog, der blev hans form virkelig udstillet - den var ikke værd at skrive hjem om.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. sep 2015, 06:45

Så er arbejdstilladelsen i hus og han man nu træne med og spille kamp.
Janteloven eksisterer IKKE!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af white splash » 7. sep 2015, 09:58

Glæder mig til at se ham i aktion. Er han i spil til onsdag?

Håber at det er en Nomvethe-klon!
1 2 3 Jimmy er en mur!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Christian Bassogog

Indlæg af FlæskeFrank » 7. sep 2015, 10:46

white splash skrev:Glæder mig til at se ham i aktion. Er han i spil til onsdag?

Håber at det er en Nomvethe-klon!
Havde samme tanke, men forhåbentlig er han ikke i spil mod en oprykningskandidat til SL. Håber der er lidt længere til en plads til holdet.

Tror dog, at han havde fået plads i truppen, hvis det havde været 2.divisionsklub, som vi skulle møde.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2015, 11:02

FlæskeFrank skrev:
white splash skrev:Glæder mig til at se ham i aktion. Er han i spil til onsdag?

Håber at det er en Nomvethe-klon!
Havde samme tanke, men forhåbentlig er han ikke i spil mod en oprykningskandidat til SL. Håber der er lidt længere til en plads til holdet.

Tror dog, at han havde fået plads i truppen, hvis det havde været 2.divisionsklub, som vi skulle møde.
Hvis han er i spil, så er det vel fordi den sportslige ledelse mener hans niveau berettiger til det - hvordan kan det være andet end godt?
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Christian Bassogog

Indlæg af FlæskeFrank » 7. sep 2015, 11:09

Pastorius skrev:Hvis han er i spil, så er det vel fordi den sportslige ledelse mener hans niveau berettiger til det - hvordan kan det være andet end godt?
Kald mig pessimist, men tror ikke en amerikansk tredjerække-spiller kan på et par træningspas snuppe en plads på holdet.

Dog skal man huske, at han efter få træningspas og 27 minutters træningskamp fik en firårig kontrakt. Så måske er der en Nomvethe i ham.

Som spilletype er han måske netop typen, som kan lukke et Ove C forsvar op.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af jonas386 » 7. sep 2015, 11:15

Han er jo heller ikke en typisk "amerikansk 3. række spiller", han tog til USA for at være en del af et udviklingsprogram, og efter 3 måneder er han videre til superligaen. Det er jo ikke fordi han har spillet Serie-1 de sidste par år som Dalsgaard havde det da han kom.

Jeg tror nu heller ikke han starter inde mod Vendsyssel, men måske mod Lyseng(?) hvis vi skulle gå videre, det vil også være en noget nemmere kamp at spille end mod hold som VFF der har en masse rutine og fysik. Men mon ikke han får nogle kampe for reserverne indtil han har en ide om niveauet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2015, 11:22

FlæskeFrank skrev:
Pastorius skrev:Hvis han er i spil, så er det vel fordi den sportslige ledelse mener hans niveau berettiger til det - hvordan kan det være andet end godt?
Kald mig pessimist, men tror ikke en amerikansk tredjerække-spiller kan på et par træningspas snuppe en plads på holdet.

Dog skal man huske, at han efter få træningspas og 27 minutters træningskamp fik en firårig kontrakt. Så måske er der en Nomvethe i ham.

Som spilletype er han måske netop typen, som kan lukke et Ove C forsvar op.
Næ, måske ikke, men hvis han nu kan, så må det da være en positiv overraskelse, eller er det du egentlig udtrykker mistillid til at vores sportslige ledelse har styr over noget som helst, hvis de udtager ham?
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Christian Bassogog

Indlæg af FlæskeFrank » 7. sep 2015, 11:29

Pastorius skrev:Næ, måske ikke, men hvis han nu kan, så må det da være en positiv overraskelse, eller er det du egentlig udtrykker mistillid til at vores sportslige ledelse har styr over noget som helst, hvis de udtager ham?
Det ville være en dejlig positiv overraskelse, hvis han bliver udtaget. For så er han langt tættere på holdet end jeg forventede.

Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal se ham en del gange denne sæson, men tror ikke det er til kamp 1.

Så jeg betvivler ikke købet af ham, men forventningerne til ham er blot på den lidt længere bane. Et par indhop i efteråret er mit håb for ham, så må vi forvente lidt mere efter vinterpausen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 7. sep 2015, 11:40

FlæskeFrank skrev:
Pastorius skrev:Næ, måske ikke, men hvis han nu kan, så må det da være en positiv overraskelse, eller er det du egentlig udtrykker mistillid til at vores sportslige ledelse har styr over noget som helst, hvis de udtager ham?
Det ville være en dejlig positiv overraskelse, hvis han bliver udtaget. For så er han langt tættere på holdet end jeg forventede.

Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal se ham en del gange denne sæson, men tror ikke det er til kamp 1.

Så jeg betvivler ikke købet af ham, men forventningerne til ham er blot på den lidt længere bane. Et par indhop i efteråret er mit håb for ham, så må vi forvente lidt mere efter vinterpausen.
Men hvad betyder den her sætning så?
FlæskeFrank skrev: Havde samme tanke, men forhåbentlig er han ikke i spil mod en oprykningskandidat til SL. Håber der er lidt længere til en plads til holdet.

Tror dog, at han havde fået plads i truppen, hvis det havde været 2.divisionsklub, som vi skulle møde.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Christian Bassogog

Indlæg af FlæskeFrank » 7. sep 2015, 12:12

FlæskeFrank skrev: Havde samme tanke, men forhåbentlig er han ikke i spil mod en oprykningskandidat til SL. Håber der er lidt længere til en plads til holdet.

Tror dog, at han havde fået plads i truppen, hvis det havde været 2.divisionsklub, som vi skulle møde.
Mente blot, at jeg så ham længere fra holdet pt., hvorfor jeg ville være forbløffet, hvis han allerede blev udtaget til en kamp mod et tophold fra den næstbedste række.

Så kun POSITIVT, hvis han er med onsdag.
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Maglau » 7. sep 2015, 12:17

FlæskeFrank skrev:
Pastorius skrev:Næ, måske ikke, men hvis han nu kan, så må det da være en positiv overraskelse, eller er det du egentlig udtrykker mistillid til at vores sportslige ledelse har styr over noget som helst, hvis de udtager ham?
Det ville være en dejlig positiv overraskelse, hvis han bliver udtaget. For så er han langt tættere på holdet end jeg forventede.

Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal se ham en del gange denne sæson, men tror ikke det er til kamp 1.

Så jeg betvivler ikke købet af ham, men forventningerne til ham er blot på den lidt længere bane. Et par indhop i efteråret er mit håb for ham, så må vi forvente lidt mere efter vinterpausen.

Sorry havde ikke set at posted et nyt svar hvor du alligevel mente det var positivt :D
Vores hold har den styrke det nu en gang har og det kan hverken du eller jeg gøre noget ved, og selvfølgelig heller ikke om Basse er med eller ej.

Men hvis du mener holdet er dårligt og det viser sig at Basse kan komme på allerede nu, så behøver han jo faktisk ikke være god, bare bedre end dem der er i forvejen. Altså en styrkelse af holdet hvad der må være positivt.

Hvis du der i mod mener at holdet er super godt allerede, og at Basse alligevel kan komme på nu, ja så må han jo være mega god - igen en styrkelse af holdet.
Jeg kan simpelthen ikke dreje den rundt til at det skulle være negativt hvis han er med.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Besvar