Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Christian Bassogog

Indlæg af astonvilla » 28. aug 2015, 10:24

Eksil skrev: Billede
:thumbsup: :thumbsup:
Hvor er han da en smuk og dejlig dreng.

Velkommen til Basse! Glæder mig til at se dig in action.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Erasmus Montanus » 28. aug 2015, 10:40

Fyren her sætter ild til ligaen, når først han er klar.
19-årig? Tjaaaa, vi drenge fra dk ligner jo små dukker i en alder af 19 år, fordi vi ikke får noget for hånden.
Han har allerede lært Curths thumbs-up-anerkendelse, til når han brænder en chance eller på anden vis kvajer sig på banen, og han kan sikkert også juble - Det er nok kommunikation til at starte med. Og så må han lægge sig i selen for at lære noget engelsk, hvis det er et problem.



bemærk hvordan Risgård lige giver hans hår en sjusketur og griber hans venstre arm umiddelbart efter de har hujet i videoen. Glimrende forhandlingsteknik med lidt mandeflirt og venskabelighed fra svigermors drøm. Om man så kan engelsk/dansk eller ej, så er man velkommen i truppen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Christian Bassogog

Indlæg af AllanPedersen » 28. aug 2015, 13:03

Super med endnu en spiller til bredden.. på midtbanen.

Var bange for vi skulle klare os med kun
Børsting, Ando, Blomquist, Thrane, Augo og Abildgaard som backups.

Dejligt han kun er 19 til gengæld og kan udvikles..

Jeg fylder selv 17 snart, mig og mit barn vil fejrer det ved at tage i legoland.
hvis jeg kan få fri fra arbejde.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Christian Bassogog

Indlæg af fish » 28. aug 2015, 13:11

Erasmus Montanus skrev:Fyren her sætter ild til ligaen, når først han er klar.
19-årig? Tjaaaa, vi drenge fra dk ligner jo små dukker i en alder af 19 år, fordi vi ikke får noget for hånden.
Han har allerede lært Curths thumbs-up-anerkendelse, til når han brænder en chance eller på anden vis kvajer sig på banen, og han kan sikkert også juble - Det er nok kommunikation til at starte med. Og så må han lægge sig i selen for at lære noget engelsk, hvis det er et problem.



bemærk hvordan Risgård lige giver hans hår en sjusketur og griber hans venstre arm umiddelbart efter de har hujet i videoen. Glimrende forhandlingsteknik med lidt mandeflirt og venskabelighed fra svigermors drøm. Om man så kan engelsk/dansk eller ej, så er man velkommen i truppen.
Hvad sker der for Würtz trøje, har han lige fået den største sheriff stjerne eller?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2015, 13:16

https://www.youtube.com/watch?v=XCzW8WV ... e=youtu.be

Fedtmule fortaeller lidt om gutten her. Han virker egentlig yngre live end paa billeder.

(og nej Gaarde, hovedstaden i Cameroon er ikke Douala)
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Christian Bassogog

Indlæg af astonvilla » 28. aug 2015, 13:45

Buzz Killington skrev:https://www.youtube.com/watch?v=XCzW8WV ... e=youtu.be

Fedtmule fortaeller lidt om gutten her. Han virker egentlig yngre live end paa billeder.

(og nej Gaarde, hovedstaden i Cameroon er ikke Douala)
Yaoundé.

Og Gaarde - nu får du styr på den arbejds-, opholds- og spilletilladelse inden søndag 13:30.

Basse brager 3 ind i første halvleg.
Bienvenu Bassogog!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af jonas386 » 28. aug 2015, 13:53

Inden vi kommer for godt i gang, så skal man huske at Joseph Minala fra Lazio længe var anklaget for at være betydeligt ældre end de 17 han påstod han var, da han havde ansigt som en 40 årig havnearbejder, men han blev jo frikendt, og man kom frem til at den oplyste alder var korrekt.

Man kan jo selv bedømme her: https://www.google.dk/search?q=Joseph+M ... N5s9-0M%3A

Når det er sagt så forstår jeg sagtens tvivlen, og jeg tror heller ikke selv jeg var faldet for den hvis han var kommet til mig og fortalt han var 19, men mon ikke også der er noget man har haft med i tankerne da man overvejede ham?

AV: Jeg tror ikke han får tilladelserne i orden den første måned. Mit bud er at der vil være rimeligt stille omkring ham indtil starten af Oktober eller sådan
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Christian Bassogog

Indlæg af 9800 » 28. aug 2015, 13:58

Spændende. Dalsgaard og Gilli er langsomme i sammenligning, men han ser godt nok ud til at ha gået i klasse med Nelson Mandela!!!

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Sønderhof » 28. aug 2015, 14:09

Billede

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jacob » 28. aug 2015, 14:09

jonas386 skrev:Inden vi kommer for godt i gang, så skal man huske at Joseph Minala fra Lazio længe var anklaget for at være betydeligt ældre end de 17 han påstod han var, da han havde ansigt som en 40 årig havnearbejder, men han blev jo frikendt, og man kom frem til at den oplyste alder var korrekt.

Man kan jo selv bedømme her: https://www.google.dk/search?q=Joseph+M ... N5s9-0M%3A

Når det er sagt så forstår jeg sagtens tvivlen, og jeg tror heller ikke selv jeg var faldet for den hvis han var kommet til mig og fortalt han var 19, men mon ikke også der er noget man har haft med i tankerne da man overvejede ham?

AV: Jeg tror ikke han får tilladelserne i orden den første måned. Mit bud er at der vil være rimeligt stille omkring ham indtil starten af Oktober eller sådan
Enig ifht at han næppe får tilladelserne i orden før om 3-4 uger tidligst. Er der nogen der ved om han må træne i den periode indtil da? Syntes der var en sag med FCK for nogle år siden om det problem ifht en spiller der ikke havde fået sin tilladelse endnu.
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Provst i Brovst » 28. aug 2015, 14:15

Sønderhof skrev:Billede
Videnskabteologisme!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Provst i Brovst » 28. aug 2015, 14:16

jonas386 skrev:Inden vi kommer for godt i gang, så skal man huske at Joseph Minala fra Lazio længe var anklaget for at være betydeligt ældre end de 17 han påstod han var, da han havde ansigt som en 40 årig havnearbejder, men han blev jo frikendt, og man kom frem til at den oplyste alder var korrekt.

Man kan jo selv bedømme her: https://www.google.dk/search?q=Joseph+M ... N5s9-0M%3A

Når det er sagt så forstår jeg sagtens tvivlen, og jeg tror heller ikke selv jeg var faldet for den hvis han var kommet til mig og fortalt han var 19, men mon ikke også der er noget man har haft med i tankerne da man overvejede ham?

AV: Jeg tror ikke han får tilladelserne i orden den første måned. Mit bud er at der vil være rimeligt stille omkring ham indtil starten af Oktober eller sådan
Så længe nogle italienere garanterer den er lovlig, så er jeg tryg.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

cwinn
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 8. feb 2006, 16:10

Re: Christian Bassogog

Indlæg af cwinn » 28. aug 2015, 14:38

Mon ikke han er 19 når han siger det, men ift denne artikkel var han 20 år i april :S


http://sports.blogs.starnewsonline.com/ ... mmerheads/


Velkommen til, håber han er den nye Nomvethe - vi trænger til et kreativt indslag :)

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Christian Bassogog

Indlæg af AllanPedersen » 28. aug 2015, 17:12

cwinn skrev:Mon ikke han er 19 når han siger det, men ift denne artikkel var han 20 år i april :S


http://sports.blogs.starnewsonline.com/ ... mmerheads/


Velkommen til, håber han er den nye Nomvethe - vi trænger til et kreativt indslag :)
Ja hvorfor skulle han lyve om sin alder.. er jo ikke fordi det ville gøre ham absolut mere attraktiv at være 19 end eks 25
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Christian Bassogog

Indlæg af AllanPedersen » 28. aug 2015, 17:43

Her er deres u20 hold fra sidste sommer.
Christian sad på bænken.. de ligner sku alle de er 35

Billede
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Christian Bassogog

Indlæg af KJ » 28. aug 2015, 17:43

Der var du heldig, AllanPedersen... Et nyt target for dine bizarre angreb på alt, der har med AaB at gøre. Det er vigtigt at kunne spille på flere heste i de perioder, hvor spillet desværre fungerer og profilerne ikke bliver foræret bort.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. aug 2015, 17:49

Igboun har jo også lignet en på 30 siden man så ham første gang for FCM... da var han vel 18 eller noget i den stil. Meget normalt at afrikanske unge knægte ser meget ældre ud end de er. Men derfor er det nu alligevel meget sjovt han ser så anti-teen-agtig ud. :)

Bortset fra det, så kan han sagtens være en rigtigt spændende spiller, jeg husker bulletinerne fra hans korte tid i reserveholdskampen lød på at han virkede til at være markant hurtigere end Dalsgaard, og har han samtidig den teknik som der lægges op til, så kan han blive det rene gift i superligaen.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Christian Bassogog

Indlæg af AllanPedersen » 28. aug 2015, 17:49

KJ jeg er mere end villig til at tage en debat hvis du gider bruge bare 20 sekunder på at forholde dig til de ting
jeg har meldt ud og ikke har meldt ud.

For det første, har jeg brokket mig over de unge talenter ikke slog til på holdet..som Blåbjerg og Ando..
Brokket mig over de skulle være den røde tråd i vores opbygning..
Jeg har sagt i de første par kampe de ikke er gode nok til at spille i vores start '11.. (måske på sigt)
Og det holder jeg sådan set fast i.

Det man så gjorde i sidste kamp, det var at bænke dem.. og få de ældre spillere på banen
I form af PK, Wurtz, og Risgaard. Enevoldsen.. (de gamle)
Hvilket gav en fantastisk kamp...

ift. at give profiler væk.
så vidt jeg ved løber Dalsgaards kontrakt stadig kun til jul, og han er ikke blevet solgt.
så vidt jeg ved løber Thomsens kun til sommer.. og han er ikke blevet solgt..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2015, 17:55

AllanPedersen skrev:KJ jeg er mere end villig til at tage en debat hvis du gider bruge bare 20 sekunder på at forholde dig til de ting
jeg har meldt ud og ikke har meldt ud.

For det første, har jeg brokket mig over de unge talenter ikke slog til på holdet..som Blåbjerg og Ando..
Brokket mig over de skulle være den røde tråd i vores opbygning..
Jeg har sagt i de første par kampe de ikke er gode nok til at spille i vores start '11.. (måske på sigt)
Og det holder jeg sådan set fast i.

Det man så gjorde i sidste kamp, det var at bænke dem.. og få de ældre spillere på banen
I form af PK, Wurtz, og Risgaard. Enevoldsen.. (de gamle)
Hvilket gav en fantastisk kamp...

ift. at give profiler væk.
så vidt jeg ved løber Dalsgaards kontrakt stadig kun til jul, og han er ikke blevet solgt.
så vidt jeg ved løber Thomsens kun til sommer.. og han er ikke blevet solgt..
Nicolaj Thomsen, kontraktudloeb: 2016-12-31
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af white splash » 28. aug 2015, 18:21

Nå så er den tråd også ødelagt...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Besvar