Robert Kakeeto på kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af astonvilla » 17. sep 2015, 23:37

https://www.youtube.com/watch?v=1SdSy2K ... e=youtu.be

endnu en dejlig dreng i folden.

Glæder mig til at se ham en dag på den defensive midt, med Bassogog på en agressiv offensive kant.

Det bliver grande!
Bienvenu Bassogog!

Gamen

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Gamen » 18. sep 2015, 01:23

astonvilla skrev:https://www.youtube.com/watch?v=1SdSy2K ... e=youtu.be

endnu en dejlig dreng i folden.

Glæder mig til at se ham en dag på den defensive midt, med Bassogog på en agressiv offensive kant.

Det bliver grande!
Fint bekendtskab.

Han minder lidt om Francis Dickoh med den der spæde stemme, men så længe han har cojones på banen så er det jo lige meget. Vamos Robert!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Gaarde6 » 19. sep 2015, 09:03

Lyder som en super sympatisk fyr.
På trods af jeg skriger på forstærkninger i hvert vindue, så luner det alligevel mit hjerte, hver gang vi hiver en af de unge op i truppen.
Det ene udelukker selvfølgelig heller ikke det det andet :thumbsup:

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3642
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af gravballe » 19. sep 2015, 17:33

Han er sku herlig!..

håber han blive ret hit!

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af YesAaBcan » 7. sep 2016, 18:33

Robert gør det godt idag. Så gerne der kom lidt mere længde på aftalen med ham.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. sep 2016, 18:40

YesAaBcan skrev:Robert gør det godt idag. Så gerne der kom lidt mere længde på aftalen med ham.
Han ser i hvert fald virkelig spændende ud i dag, men vi skal vel se ham præstere på samme niveau mod en bedre modstander før der er helt vidlt behov for en lang kontrakt

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af McMark » 8. sep 2016, 09:50

Robert spillede helt sikkert en rigtig god kamp igår (specialt i første halvleg synes jeg.) Han var også med i opspillet til et af målene og derudover vandt han rigtig mange bolde på midten og omkring begge felter. Som andre så rigtigt skriver, skal vi lige se ham præstere mod en bedre modstander før vi konkluderer alt for meget, men uden tvivl lovende takter fra ham!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af aaballday » 8. sep 2016, 15:14

Billig baggrund. Iflg Kilder i AaB tror de ikke på ham, ikke nok spilintelligens. Kan selvfølgelig udvikle sig, men ikke tiltænkt stor rolle. Tror mere på Magnus C

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 8. sep 2016, 15:16

aaballday skrev:Billig baggrund. Iflg Kilder i AaB tror de ikke på ham, ikke nok spilintelligens. Kan selvfølgelig udvikle sig, men ikke tiltænkt stor rolle. Tror mere på Magnus C
Ok, det lyder underligt. Jeg vil ud fra de par traeningskampe jeg har set mene at spilintelligens er det han har mest af. Han virker ekstremt forudseende. Han mangler i mine oejne derimod fart, naerkampsstyrke.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af FlæskeFrank » 8. sep 2016, 15:40

Buzz Killington skrev:
aaballday skrev:Billig baggrund. Iflg Kilder i AaB tror de ikke på ham, ikke nok spilintelligens. Kan selvfølgelig udvikle sig, men ikke tiltænkt stor rolle. Tror mere på Magnus C
Ok, det lyder underligt. Jeg vil ud fra de par traeningskampe jeg har set mene at spilintelligens er det han har mest af. Han virker ekstremt forudseende. Han mangler i mine oejne derimod fart, naerkampsstyrke.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om "kilder i AaB" er Poul Erik eller kantinedamen, men enig med Buzz om, at netop manglende spilintelligens ikke virker til at være begrundelsen.

Faktisk vil jeg mene, at havde de ikke tiltro til Kakeeto, så havde han ikke spillet i går. Fra den centrale midt kunne man jo have brugt Würtz eller Sloth fra start, men nu fik han en hel kamp. At så andre unge overstråler ham, gør ham jo ikke til en dårlig spiller.

Du vil uanset, hvem som skal erstatte Würtz have et stort slip på den plads.
- FlæskeFrank

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Gamling » 8. sep 2016, 19:41

Ved ikke hvordan kakeeto klarer sig til træning, men ved de få chancer han fik på SL holdet i foråret slog han ikke til og med tilgangen af Magnus C og Sloth sidder kakeeto nu på et af de yderste mandater i truppen. Vi skal ikke regne med at se ham på trupkortet i SL mere end 1-2 gange i hele denne sæson med mindre der kommer skader.

Og IMO taler det ikke for et presserende behov for kontraktforlængelse lige nu !
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Freddie » 8. sep 2016, 20:50

Gamling skrev:Ved ikke hvordan kakeeto klarer sig til træning, men ved de få chancer han fik på SL holdet i foråret slog han ikke til og med tilgangen af Magnus C og Sloth sidder kakeeto nu på et af de yderste mandater i truppen. Vi skal ikke regne med at se ham på trupkortet i SL mere end 1-2 gange i hele denne sæson med mindre der kommer skader.

Og IMO taler det ikke for et presserende behov for kontraktforlængelse lige nu !
Du mener akkurat lige som Kasper Kusk, da han debuterede imod Blokhus i pokalen?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af FlæskeFrank » 8. sep 2016, 21:29

Gamling skrev:Ved ikke hvordan kakeeto klarer sig til træning, men ved de få chancer han fik på SL holdet i foråret slog han ikke til og med tilgangen af Magnus C og Sloth sidder kakeeto nu på et af de yderste mandater i truppen. Vi skal ikke regne med at se ham på trupkortet i SL mere end 1-2 gange i hele denne sæson med mindre der kommer skader.

Og IMO taler det ikke for et presserende behov for kontraktforlængelse lige nu !
Nu fik han vel kun en chance på superligaholdet sidste sæson, og det var i det rædderlige forår mod OB. Så det er svært at konkludere noget på hans nu to kampe for førsteholdet.

Magnus C er vel ikke en direkte konkurrent til den Kakeeto ? Kakeeto er vel kun i spil til en plads og det er den defensive midtbane.

Der har vi Würtz, formentlig Sloth og Kakeeto.
- FlæskeFrank

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Gamling » 8. sep 2016, 22:08

Ja man skal aldrig sige aldrig og det ville glæde mig hvis kakeeto "lavede en kusk", men det er bare ikke billedet lige nu. Og på det grundlag haster det ikke med at forlænge den nuværende aftale !
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Gamling » 8. sep 2016, 22:10

Magnus C kan spille både den offensive og den defensive plads i maskinrummet
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Freddie » 8. sep 2016, 22:27

Gamling skrev:Ja man skal aldrig sige aldrig og det ville glæde mig hvis kakeeto "lavede en kusk", men det er bare ikke billedet lige nu. Og på det grundlag haster det ikke med at forlænge den nuværende aftale !
Jeg synes nu heller ikke at der skal forlænges med Kakeeto lige nu, men pointe er bare, at det er komplet umuligt at sige noget om. På den anden side henter man altså bare ikke en ung afrikaner til landet, en der oven i købet nu taler dansk flydende, uden at give ham en ordentlig chance for at bide sig fast.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. sep 2016, 02:11

Gamling skrev:Magnus C kan spille både den offensive og den defensive plads i maskinrummet
Det har jeg svært ved at forestille mig, hans kvaliteter er afgjort først og fremmest med bolden. Hvis vi skal spille med samme rollefordeling som nu, den dag Würtz stopper, så skal der en anden type til... en Würtz klon. Det tror jeg bestemt heller ikke er Kakeeto, men som backup og breddespiller kan han vise sig at være glimrende. Endelig er der vel heller ingen deciderede regler som siger at man ikke kan ændre en smule på opstllingen den dag vi ikke har en spiller med de fremragende defensive kvaliteter som Würtz har, altså en mere flad central midtbane end vi kender det i dag.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Sønderhof » 9. sep 2016, 13:25

FlæskeFrank skrev:
Gamling skrev:Ved ikke hvordan kakeeto klarer sig til træning, men ved de få chancer han fik på SL holdet i foråret slog han ikke til og med tilgangen af Magnus C og Sloth sidder kakeeto nu på et af de yderste mandater i truppen. Vi skal ikke regne med at se ham på trupkortet i SL mere end 1-2 gange i hele denne sæson med mindre der kommer skader.

Og IMO taler det ikke for et presserende behov for kontraktforlængelse lige nu !
Nu fik han vel kun en chance på superligaholdet sidste sæson, og det var i det rædderlige forår mod OB. Så det er svært at konkludere noget på hans nu to kampe for førsteholdet.

Magnus C er vel ikke en direkte konkurrent til den Kakeeto ? Kakeeto er vel kun i spil til en plads og det er den defensive midtbane.

Der har vi Würtz, formentlig Sloth og Kakeeto.
@FlæskeFrank: Til den defensive midtbane, som vi spiller pt. så er Sloth noget nær den sidste der bliver kommer til at spille der!
Skulle det frygtelige ske, at Würtz ryger ud i en længere periode, så er det Risgård der overtager Würtz rolle som skrallemand og boldfordeler på egen banehavdel, mens enten Sloth, Magnus og sågar Børsting og Abildgård vil blive rykket op på Risgårds plads. Kakeetos vej til spilletid i superligaen er rigtig lang, det er jeg overbevist om.

Synes det er en stor fejl at enten ham eller Abildgård ikke er blevet udlejet til Horsens, Fredericia eller noget på det niveau, hvor de kunne få spilletid og AaB kunne vurdere på om de fortsat skulle satses på på.

Gamen

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Gamen » 9. sep 2016, 15:28

Freddie skrev:På den anden side henter man altså bare ikke en ung afrikaner til landet, en der oven i købet nu taler dansk flydende, uden at give ham en ordentlig chance for at bide sig fast.
Så man skal have længere snor, fordi man har rejst nogle tusinde kilometer længere end en fra Litauen? Come on.

Jeg ved ikke med Kakeeto, jeg synes han virker langsom. Hvis man endelig skal være det på den position, så skal man være et fejeblad og det er han heller ikke. Udover det, jamen, så har han da nogle gode egenskaber med bolden. Men jeg tror ikke det er nok til at forlænge den øjeblikkelige kontrakt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Martino » 9. sep 2016, 22:19

Gamen skrev:
Freddie skrev:På den anden side henter man altså bare ikke en ung afrikaner til landet, en der oven i købet nu taler dansk flydende, uden at give ham en ordentlig chance for at bide sig fast.
Så man skal have længere snor, fordi man har rejst nogle tusinde kilometer længere end en fra Litauen? Come on.

Jeg ved ikke med Kakeeto, jeg synes han virker langsom. Hvis man endelig skal være det på den position, så skal man være et fejeblad og det er han heller ikke. Udover det, jamen, så har han da nogle gode egenskaber med bolden. Men jeg tror ikke det er nok til at forlænge den øjeblikkelige kontrakt.
Jeg kan ikke forestille mig at Kakeeto får forlænget kontrakten. Han kan dække flere positioner bevares men hans spilforståelse er ikke til superligaen og derudover har han andre mangler.
Jeg savner Winsnes

Besvar