Robert Kakeeto på kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af FlæskeFrank » 5. maj 2017, 15:39

https://aabsport.dk/nyheder/2017/maj/ka ... landshold/

Og vi ved jo kineserne ser afrikansk fodbold. Kom rask 45 mio kr.
- FlæskeFrank

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af FlæskeFrank » 21. sep 2017, 14:02

Hans kontrakt udløber næste sommer. Hvor den tidligere bare skulle udløbe, kan det nu ende med en kontraktforlængelse.

Især når Würtz og Risgård er meget skadede og måske har toppet. Ser ham dog stadig som reserve.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Jakobsen » 21. sep 2017, 14:17

FlæskeFrank skrev:Hans kontrakt udløber næste sommer. Hvor den tidligere bare skulle udløbe, kan det nu ende med en kontraktforlængelse.

Især når Würtz og Risgård er meget skadede og måske har toppet. Ser ham dog stadig som reserve.
Som han har performet i denne sæson bør man helt klart forlænge et par år og se hvad det rækker til. Endvidere bør han stadig ikke være alt for dyr.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Gamen » 21. sep 2017, 14:27

FlæskeFrank skrev:Hans kontrakt udløber næste sommer. Hvor den tidligere bare skulle udløbe, kan det nu ende med en kontraktforlængelse.

Især når Würtz og Risgård er meget skadede og måske har toppet. Ser ham dog stadig som reserve.
Ja, måske, måske ikke. I hvert fald bør man sikre at mindst ét af talenterne ryger ud af vagten. Det bliver nok Abildgaard. Det nytter ikke noget at have 3 talenter eller mere som backup til samme plads. Der er ikke rigtig nogen af dem, der har de store offensive evner eller kreativiteten som deres spidskompetence.
Vi mangler stadigvæk en midtbanespiller med kreativ spidskompetence og evner til at agere mere felt-til-felt. Rolim kommer formodentlig først og fremmest til at blive placeret på kanten, og hans niveau kender vi jo ikke rigtigt.

seamann

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af seamann » 21. sep 2017, 14:55

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev:Hans kontrakt udløber næste sommer. Hvor den tidligere bare skulle udløbe, kan det nu ende med en kontraktforlængelse.

Især når Würtz og Risgård er meget skadede og måske har toppet. Ser ham dog stadig som reserve.
Ja, måske, måske ikke. I hvert fald bør man sikre at mindst ét af talenterne ryger ud af vagten. Det bliver nok Abildgaard. Det nytter ikke noget at have 3 talenter eller mere som backup til samme plads. Der er ikke rigtig nogen af dem, der har de store offensive evner eller kreativiteten som deres spidskompetence.
Vi mangler stadigvæk en midtbanespiller med kreativ spidskompetence og evner til at agere mere felt-til-felt. Rolim kommer formodentlig først og fremmest til at blive placeret på kanten, og hans niveau kender vi jo ikke rigtigt.
Rolim startede i går. Det er svært at se ham som starter i ligaen foreløbigt - han er ikke i form.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 767
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af bedstefar » 21. sep 2017, 16:20

Giv manden en 3 årig kontrakt! Jeg ser ham som reserve i øjeblikket, men kan han blive ved med at præstere og udvikle sig, som tilfældet er i øjeblikket, så er han fast starter til næste sæson.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Hanga » 21. sep 2017, 16:39

bedstefar skrev:Giv manden en 3 årig kontrakt! Jeg ser ham som reserve i øjeblikket, men kan han blive ved med at præstere og udvikle sig, som tilfældet er i øjeblikket, så er han fast starter til næste sæson.
Kakeeto har været meget langt fra holdet og trods to år som senior kan hans kampe tælles på én hånd. Var det ikke for den store mængde skader lige nu, havde han ikke fået chancen. Jeg er enig i at han har gjort det fornuftigt, men vi skal ikke ud at forlænge på baggrund af 2-3 kampe.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af strangecap » 21. sep 2017, 17:15

Hanga skrev:
bedstefar skrev:Giv manden en 3 årig kontrakt! Jeg ser ham som reserve i øjeblikket, men kan han blive ved med at præstere og udvikle sig, som tilfældet er i øjeblikket, så er han fast starter til næste sæson.
Kakeeto har været meget langt fra holdet og trods to år som senior kan hans kampe tælles på én hånd. Var det ikke for den store mængde skader lige nu, havde han ikke fået chancen. Jeg er enig i at han har gjort det fornuftigt, men vi skal ikke ud at forlænge på baggrund af 2-3 kampe.
Hvis han har en lav løn og har det fint med at skulle kæmpe om pladsen kan han sagtens få 2-3 år fra nu

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af FIDEL » 27. sep 2017, 23:58

Kakeeto-historien er bare endnu en af fodboldverdenens vidundere!
Manden var ikke i nærheden af holdet. Han får landsholdsdebut og dermed mere selvtillid, han får chancen pga. flere skader og sørme om han ikke griber chancen ved siden af værelseskammeraten Lesniak (som iøvrigt er en klassespiller).
Okay balancen på holdet er bedre nu, men det skal ikke ligges Kakeeto til last. Manden kan spille med mere tempo, aflevere fremad og er agressiv :aabfan: :aabfan: . Spørgsmålet er om Würtz overhovedet kan slå ham af som tingene kører pt.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Alpa Chino » 28. sep 2017, 09:44

FIDEL skrev:Kakeeto-historien er bare endnu en af fodboldverdenens vidundere!
Manden var ikke i nærheden af holdet. Han får landsholdsdebut og dermed mere selvtillid, han får chancen pga. flere skader og sørme om han ikke griber chancen ved siden af værelseskammeraten Lesniak (som iøvrigt er en klassespiller).
Okay balancen på holdet er bedre nu, men det skal ikke ligges Kakeeto til last. Manden kan spille med mere tempo, aflevere fremad og er agressiv :aabfan: :aabfan: . Spørgsmålet er om Würtz overhovedet kan slå ham af som tingene kører pt.
Var det ikke Lansing han boede sammen med? :)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Jakobsen » 28. sep 2017, 09:49

Alpa Chino skrev:
FIDEL skrev:Kakeeto-historien er bare endnu en af fodboldverdenens vidundere!
Manden var ikke i nærheden af holdet. Han får landsholdsdebut og dermed mere selvtillid, han får chancen pga. flere skader og sørme om han ikke griber chancen ved siden af værelseskammeraten Lesniak (som iøvrigt er en klassespiller).
Okay balancen på holdet er bedre nu, men det skal ikke ligges Kakeeto til last. Manden kan spille med mere tempo, aflevere fremad og er agressiv :aabfan: :aabfan: . Spørgsmålet er om Würtz overhovedet kan slå ham af som tingene kører pt.
Var det ikke Lansing han boede sammen med? :)
Som jeg har forstået det bor Lansing og Kakeeto sammen privat. Det udelukker vel ikke, at han i AaB regi er værelseskammerat med Lesniak til udekampe osv.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Gaarde6 » 29. sep 2017, 20:19

Hold kæft jeg elsker den knægt!
hver gang jeg ser det her, kommer jeg til at tænke på, hvor mange omkring AaB, som har sagt, at de under Kakeeto den succes han har lige nu.
Han virker bare gennem sympatisk og det sammenholdt med hans spil på banen, kan i mine øjne skabe en kult spiller i Aalborg.
Jeg er solgt. Han er min yndlingsspiller i klubben.


https://www.youtube.com/watch?v=1SdSy2Kl5Gs

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af FIDEL » 29. sep 2017, 21:47

Jakobsen skrev:
Alpa Chino skrev:
FIDEL skrev:Kakeeto-historien er bare endnu en af fodboldverdenens vidundere!
Manden var ikke i nærheden af holdet. Han får landsholdsdebut og dermed mere selvtillid, han får chancen pga. flere skader og sørme om han ikke griber chancen ved siden af værelseskammeraten Lesniak (som iøvrigt er en klassespiller).
Okay balancen på holdet er bedre nu, men det skal ikke ligges Kakeeto til last. Manden kan spille med mere tempo, aflevere fremad og er agressiv :aabfan: :aabfan: . Spørgsmålet er om Würtz overhovedet kan slå ham af som tingene kører pt.
Var det ikke Lansing han boede sammen med? :)
Som jeg har forstået det bor Lansing og Kakeeto sammen privat. Det udelukker vel ikke, at han i AaB regi er værelseskammerat med Lesniak til udekampe osv.
Det må være mig der har misforstået noget så...

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 720
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af 9800 » 30. sep 2017, 11:25

Dialog til sidste kamp på stadion:
Min far på 68: Det er utroligt at ham Kakeeto ikke brokker sig over de frispark der ikke blir dømt.
Min søn på 13: Det er nok fordi han kommer fra Uganda, dernede blir de skudt hvis de brokker sig :-)

Gamen

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Gamen » 26. okt 2017, 15:03

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller

Sådan Robert! Vi ser frem til færre sidelæns pasninger på AaB's centrale midtbane! :thumbsup:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Funky » 26. okt 2017, 15:16

Gamen skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller

Sådan Robert! Vi ser frem til færre sidelæns pasninger på AaB's centrale midtbane! :thumbsup:
Lækkert. Det er en af de få tydeligt positive historier her i efteråret - at AaB ud af ingenting har fået tilført en kvalitetsspiller til midtbanen, som til og med er A-landsholdsspiller!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af De Fem » 26. okt 2017, 15:36

Funky skrev:
Gamen skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller

Sådan Robert! Vi ser frem til færre sidelæns pasninger på AaB's centrale midtbane! :thumbsup:
Lækkert. Det er en af de få tydeligt positive historier her i efteråret - at AaB ud af ingenting har fået tilført en kvalitetsspiller til midtbanen, som til og med er A-landsholdsspiller!
Super med en kontrakt på ham, men A-landsholdsspiller er billigt købt, det er ham model-målmanden også. For en del lande tæller det ikke en skid.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Hanga » 26. okt 2017, 15:50

Gamen skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller

Sådan Robert! Vi ser frem til færre sidelæns pasninger på AaB's centrale midtbane! :thumbsup:
Aftale til udgangen af 2020 - bob bob, jeg synes det er en lang aftale på baggrund af en kort god periode, efter at have været helt ude i kulden i lang tid.

Hvis han fortsætter niveauet er det en fin aftale, men jeg havde nok valgt at se ham an lidt endnu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Pastorius » 26. okt 2017, 15:55

Hanga skrev:
Gamen skrev:https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller

Sådan Robert! Vi ser frem til færre sidelæns pasninger på AaB's centrale midtbane! :thumbsup:
Aftale til udgangen af 2020 - bob bob, jeg synes det er en lang aftale på baggrund af en kort god periode, efter at have været helt ude i kulden i lang tid.

Hvis han fortsætter niveauet er det en fin aftale, men jeg havde nok valgt at se ham an lidt endnu.
Hvis man ikke kan vurdere en spiller man har haft på prøve i et par år, så får man ikke skrevet mange kontrakter.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Robert Kakeeto på kontrakt

Indlæg af Hanga » 26. okt 2017, 16:01

Pastorius skrev: Hvis man ikke kan vurdere en spiller man har haft på prøve i et par år, så får man ikke skrevet mange kontrakter.
Du ved godt at der er forskel på træning/reserveholdskampe og så det at præstere i superligaen.
Og havde det ikke været for de mange skader på den centrale midtbane, havde Kakeeto slet ikke fået chancen nu her, og dermed næppe fået forlænget sin kontrakt. AaB har selv indrømmet at han stort set var røget ud i glemslen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar