Velkommen til Marco Meilinger

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Funky » 15. jan 2018, 13:06

Jakobsen skrev:
Brodernumsi skrev:
FIDEL skrev:Godt at slippe af med endnu en fuser fra http://www.Gaardesoverskudslager.com
Dit link virker ikke. :P
Holger, Sloth, Meilinger og Sylvestr. Mon ikke Safranko er næste mand i rækken af dyre lottokuponer der får ophævet?
Holger var på ingen måde købt som lottokupon. Sloth egentlig heller ikke. Betegnelsen passer bedst på de to sidstnævnte. Det betyder også, at ud af de 4, så er det Holger-købet, som var den klart største fejl.

Men desuden er alle 4 vand under åen. Det spændende navn nu er Safranko. Når jeg husker hans vanskeligheder med overhovedet at komme til chancer i mange af efterårets kampe, så læser jeg kampreferatet fra træningskampen mod Randers som positivt i fht. hans indsats.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Martino » 15. jan 2018, 15:08

Funky skrev:
Jakobsen skrev:
Brodernumsi skrev:
FIDEL skrev:Godt at slippe af med endnu en fuser fra http://www.Gaardesoverskudslager.com
Dit link virker ikke. :P
Holger, Sloth, Meilinger og Sylvestr. Mon ikke Safranko er næste mand i rækken af dyre lottokuponer der får ophævet?
Holger var på ingen måde købt som lottokupon. Sloth egentlig heller ikke. Betegnelsen passer bedst på de to sidstnævnte. Det betyder også, at ud af de 4, så er det Holger-købet, som var den klart største fejl.

Men desuden er alle 4 vand under åen. Det spændende navn nu er Safranko. Når jeg husker hans vanskeligheder med overhovedet at komme til chancer i mange af efterårets kampe, så læser jeg kampreferatet fra træningskampen mod Randers som positivt i fht. hans indsats.
Gaarde har selv fortalt at de godt vidste at Sloth var et stort sats, men en chance de valgte at tage.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Funky » 15. jan 2018, 15:41

Martino skrev:
Gaarde har selv fortalt at de godt vidste at Sloth var et stort sats, men en chance de valgte at tage.
Okay. Jeg mente, at han trods alt tidligere havde vist et godt og gangbart niveau, hvor Meilinger og Sylvestr var nogle mere ukendte typer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Martino » 15. jan 2018, 15:45

Funky skrev:
Martino skrev:
Gaarde har selv fortalt at de godt vidste at Sloth var et stort sats, men en chance de valgte at tage.
Okay. Jeg mente, at han trods alt tidligere havde vist et godt og gangbart niveau, hvor Meilinger og Sylvestr var nogle mere ukendte typer.
Det er rigtigt, og vil ikke klandre Gaarde for at tage chancen med Sloth.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Gamen » 16. jan 2018, 09:42

Joel Ekstrand, som blev nævnt som en mulighed i sommer, er netop skiftet til AIK.

Ud fra hvad jeg kan læse i østrigske medier, så har vi ikke fået overgangssum for Meilinger. Han kommer transferfri til Altach, og det mest trolige er at vi dermed har betalt for at han har villet ophæve sin kontrakt.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Rams » 16. jan 2018, 10:33

Gamen skrev:Joel Ekstrand, som blev nævnt som en mulighed i sommer, er netop skiftet til AIK.

Ud fra hvad jeg kan læse i østrigske medier, så har vi ikke fået overgangssum for Meilinger. Han kommer transferfri til Altach, og det mest trolige er at vi dermed har betalt for at han har villet ophæve sin kontrakt.
Joel og Jores ville nok også være at strække den ift., hvor mange glasben, man kan smide i et forsvar. Man kunne måske prøve at prikke til Sogndal efter deres nedrykning. Hvis de gerne vil have nedbragt lønbudgettet, så kunne Even Hovland være spændende navn, men han har kontrakt til 2020, så helt billigt bliver det nok ikke.
In verbis simus faciles

Gamen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Gamen » 16. jan 2018, 14:27

Rams skrev: Joel og Jores ville nok også være at strække den ift., hvor mange glasben, man kan smide i et forsvar. Man kunne måske prøve at prikke til Sogndal efter deres nedrykning. Hvis de gerne vil have nedbragt lønbudgettet, så kunne Even Hovland være spændende navn, men han har kontrakt til 2020, så helt billigt bliver det nok ikke.
Helt enig, utroligt at Ekstrand gik igennem lægetjekket.

Hovland - tjah, meritterne har han jo, bortset fra en række rædderlige landskampe. Jeg aner ikke hvad en lille klub som Sogndal vil kræve - lidt besynderligt at han ikke havde en nedrykningsklausul. Måske netop med forventningen om at nogen vil købe ham fri.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af De Fem » 17. jan 2018, 12:33

Gamen skrev:Joel Ekstrand, som blev nævnt som en mulighed i sommer, er netop skiftet til AIK.

Ud fra hvad jeg kan læse i østrigske medier, så har vi ikke fået overgangssum for Meilinger. Han kommer transferfri til Altach, og det mest trolige er at vi dermed har betalt for at han har villet ophæve sin kontrakt.
Før nogen ophæver det til en sandhed, så gætter du jo bare her.

Gamen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Gamen » 17. jan 2018, 14:14

De Fem skrev: Før nogen ophæver det til en sandhed, så gætter du jo bare her.
Gætter? Manden havde længe tilbage af sin kontrakt, og sad på en pæn løn. En løn som Altach ikke kan hamle op med. Vi har desuden villet finde en løsning på det siden i sommer. Det er normal kutyme at man ved kontraktophævelse initieret af klubben giver spilleren en andel af hans tilbageværende løn med i bagagen.
Det samme var tilfældet med Sloth og Holgersson.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af De Fem » 17. jan 2018, 14:31

Gamen skrev:
De Fem skrev: Før nogen ophæver det til en sandhed, så gætter du jo bare her.
Gætter? Manden havde længe tilbage af sin kontrakt, og sad på en pæn løn. En løn som Altach ikke kan hamle op med. Vi har desuden villet finde en løsning på det siden i sommer. Det er normal kutyme at man ved kontraktophævelse initieret af klubben giver spilleren en andel af hans tilbageværende løn med i bagagen.
Det samme var tilfældet med Sloth og Holgersson.
Det er muligvis kutyme, men hverken du eller jeg ved om det er sket eller ej.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Buzz Killington » 17. jan 2018, 14:44

Gamen skrev:
De Fem skrev: Før nogen ophæver det til en sandhed, så gætter du jo bare her.
Gætter? Manden havde længe tilbage af sin kontrakt, og sad på en pæn løn. En løn som Altach ikke kan hamle op med. Vi har desuden villet finde en løsning på det siden i sommer. Det er normal kutyme at man ved kontraktophævelse initieret af klubben giver spilleren en andel af hans tilbageværende løn med i bagagen.
Det samme var tilfældet med Sloth og Holgersson.
Altach er i en stærkere økonomisk position end os jf. transfermarkt, så hvad specifikt får dig til at konkludere det modsatte? Derudover, så er det ikke mit indtryk at det ligefrem er normalt at give spilleren penge med i lommen, med mindre klubben for alt i verden vil af med spilleren, og hvor spilleren selv har modvilje udelukkende af økonomiske grunde, som e.g. ved Helenius' skifte til AaB. Men det giver mening at den situation er mest normal når den "sælgende klub" er markant rigere end potentielle købere. Yderligere, det er ikke specielt smart at være alt for indstillet på at sende penge efter en free transfer, da man kan skabe præcedens som gør at spillerne bare vil holde ud indtil de får penge med.

Edit: og hvor har du info fra om Sloth og Holger? Med mindre du er agent for spillerne, så er det usandsynligt at du sidder inde med så specifik viden. Hvorfor vender du dig ikke bare til at antyde hvilken slags kilder du henviser til når du taler om viden der ikke er tilgængelig for offenligheden, så du hjælper læseren med til at vurdere plausibiliteten af dine udsagn?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Gamen » 18. jan 2018, 03:17

Buzz Killington skrev:
Altach er i en stærkere økonomisk position end os jf. transfermarkt, så hvad specifikt får dig til at konkludere det modsatte? Derudover, så er det ikke mit indtryk at det ligefrem er normalt at give spilleren penge med i lommen, med mindre klubben for alt i verden vil af med spilleren, og hvor spilleren selv har modvilje udelukkende af økonomiske grunde, som e.g. ved Helenius' skifte til AaB. Men det giver mening at den situation er mest normal når den "sælgende klub" er markant rigere end potentielle købere. Yderligere, det er ikke specielt smart at være alt for indstillet på at sende penge efter en free transfer, da man kan skabe præcedens som gør at spillerne bare vil holde ud indtil de får penge med.

Edit: og hvor har du info fra om Sloth og Holger? Med mindre du er agent for spillerne, så er det usandsynligt at du sidder inde med så specifik viden. Hvorfor vender du dig ikke bare til at antyde hvilken slags kilder du henviser til når du taler om viden der ikke er tilgængelig for offenligheden, så du hjælper læseren med til at vurdere plausibiliteten af dine udsagn?
Det er sjovt, at du ligesom din ven KJ (der forsvandt fra den ene dag til den anden) kun beskæftiger dig med at kommentere mine indlæg.
Altach er langt fra rigere end os, de har relativt få år på bagen som prof-klub og har et rekordbudget på knap 10 mio. euro denne sæson - sidste sæson var det omkring 8, og af dem gik kun 4,5 til personaleudgifter, herunder spillertrup.
De har en egenkapital på sølle 600.000 euro.
Ja, de har da været heldige med et par spillersalg i år, men det er ikke en klub der er i nærheden af at være bedre funderet end os økonomisk.

Det siger sig selv, at når man som klub har dyre spillere på lange kontrakter som man VIL af med (f.eks. Sloth og Meilinger), og de går med til ophævelse af kontrakt og skifter til lavere løn, så får de en del af deres løn med. Enten over en periode eller som sign-off fee - oftest engangsbeløb.
Det er helt normalt, og en del af de standardkontrakter som Divisionsforeningen har udarbejdet for den situation.
At du gang på gang ynder at forsøge at udstille mig som debatsidens Stephen Glass er trættende.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Sønderhof » 18. jan 2018, 13:28

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Altach er i en stærkere økonomisk position end os jf. transfermarkt, så hvad specifikt får dig til at konkludere det modsatte? Derudover, så er det ikke mit indtryk at det ligefrem er normalt at give spilleren penge med i lommen, med mindre klubben for alt i verden vil af med spilleren, og hvor spilleren selv har modvilje udelukkende af økonomiske grunde, som e.g. ved Helenius' skifte til AaB. Men det giver mening at den situation er mest normal når den "sælgende klub" er markant rigere end potentielle købere. Yderligere, det er ikke specielt smart at være alt for indstillet på at sende penge efter en free transfer, da man kan skabe præcedens som gør at spillerne bare vil holde ud indtil de får penge med.

Edit: og hvor har du info fra om Sloth og Holger? Med mindre du er agent for spillerne, så er det usandsynligt at du sidder inde med så specifik viden. Hvorfor vender du dig ikke bare til at antyde hvilken slags kilder du henviser til når du taler om viden der ikke er tilgængelig for offenligheden, så du hjælper læseren med til at vurdere plausibiliteten af dine udsagn?
Det er sjovt, at du ligesom din ven KJ (der forsvandt fra den ene dag til den anden) kun beskæftiger dig med at kommentere mine indlæg.
Altach er langt fra rigere end os, de har relativt få år på bagen som prof-klub og har et rekordbudget på knap 10 mio. euro denne sæson - sidste sæson var det omkring 8, og af dem gik kun 4,5 til personaleudgifter, herunder spillertrup.
De har en egenkapital på sølle 600.000 euro.
Ja, de har da været heldige med et par spillersalg i år, men det er ikke en klub der er i nærheden af at være bedre funderet end os økonomisk.

Det siger sig selv, at når man som klub har dyre spillere på lange kontrakter som man VIL af med (f.eks. Sloth og Meilinger), og de går med til ophævelse af kontrakt og skifter til lavere løn, så får de en del af deres løn med. Enten over en periode eller som sign-off fee - oftest engangsbeløb.
Det er helt normalt, og en del af de standardkontrakter som Divisionsforeningen har udarbejdet for den situation.
At du gang på gang ynder at forsøge at udstille mig som debatsidens Stephen Glass er trættende.
Jeg er af fuldstændig samme overbevisning som Gamen i denne sag. Spillerne og deres agenter er kompromisløse i disse situationer. Jeg har ikke hørt noget i de konkrete tilfælde, men det er helt normal procedure, når en højt betalt spiller ikke længere er ønsket, at han bliver kompenceret for at makulere kontrakten.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Buzz Killington » 18. jan 2018, 15:14

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Altach er i en stærkere økonomisk position end os jf. transfermarkt, så hvad specifikt får dig til at konkludere det modsatte? Derudover, så er det ikke mit indtryk at det ligefrem er normalt at give spilleren penge med i lommen, med mindre klubben for alt i verden vil af med spilleren, og hvor spilleren selv har modvilje udelukkende af økonomiske grunde, som e.g. ved Helenius' skifte til AaB. Men det giver mening at den situation er mest normal når den "sælgende klub" er markant rigere end potentielle købere. Yderligere, det er ikke specielt smart at være alt for indstillet på at sende penge efter en free transfer, da man kan skabe præcedens som gør at spillerne bare vil holde ud indtil de får penge med.

Edit: og hvor har du info fra om Sloth og Holger? Med mindre du er agent for spillerne, så er det usandsynligt at du sidder inde med så specifik viden. Hvorfor vender du dig ikke bare til at antyde hvilken slags kilder du henviser til når du taler om viden der ikke er tilgængelig for offenligheden, så du hjælper læseren med til at vurdere plausibiliteten af dine udsagn?
Det er sjovt, at du ligesom din ven KJ (der forsvandt fra den ene dag til den anden) kun beskæftiger dig med at kommentere mine indlæg.
Altach er langt fra rigere end os, de har relativt få år på bagen som prof-klub og har et rekordbudget på knap 10 mio. euro denne sæson - sidste sæson var det omkring 8, og af dem gik kun 4,5 til personaleudgifter, herunder spillertrup.
De har en egenkapital på sølle 600.000 euro.
Ja, de har da været heldige med et par spillersalg i år, men det er ikke en klub der er i nærheden af at være bedre funderet end os økonomisk.

Det siger sig selv, at når man som klub har dyre spillere på lange kontrakter som man VIL af med (f.eks. Sloth og Meilinger), og de går med til ophævelse af kontrakt og skifter til lavere løn, så får de en del af deres løn med. Enten over en periode eller som sign-off fee - oftest engangsbeløb.
Det er helt normalt, og en del af de standardkontrakter som Divisionsforeningen har udarbejdet for den situation.
At du gang på gang ynder at forsøge at udstille mig som debatsidens Stephen Glass er trættende.
OT (for sidste gang!):
Jeg er ved at være enormt træt af at du altid skal åbne dine svar til mig med et eller anden matyriumstatement om at altid er efter dig. Hør her. Du er den mest aktive bruger herinde i øjeblikket, og du udtaler dig ofte autoritativt omkring ting uden at underbygge hvor din autoritet eller indsigt skulle komme fra. Jeg er dog så kritisk indstillet at jeg til hver en tid vil udfordre den slags, uanset om det kommer fra dig eller andre brugere. Jeg går ikke specielt efter dig. Hvis du ikke ønsker mit engagement, så gør det til en god vane at formulere dig mere ydmygt, vær' tydelig når noget baserer sig på et kvalificeret gæt, et google opslag, eller reelle personlige kilder. Det kan for fanden ikke være så svært, og det er normal praksis for de fleste brugere herinde. Er det fattet? Hvis ikke, så skriv en PB for eftertiden.

Og lige en ting mere. Beskylder du mig seriøst for at være på dobbeltbruger med KJ? En bruger oprettet i 2005?


Topic:
Gider du ikke give kilde på dine info? Jeg skrev selv "jf. transfermarkt". Hvorfor er det så svært for dig at underbygge dine påstande med kilder etc.? Det ville være så nice at bare være i stand til at tage udgangspunkt i dine påstande, men når du ikke gider undbygge hvad du skriver, kan samtalen ikke udvikle sig.

Derudover, ja, så siger det sig selv mht. Meillinger. Det var alt hvad jeg ville have fra dig - at du gjorde det klart at der blot var tale om spekulation fra din side. Tak! Dine spekulationer afhænger naturligvis af en del ting. E.g. hvor motiveret var de nævnte spillere efter at komme videre i karrieren? hvor stålsat var AaB for at beskytte sit renome i forhold til fremtidigere uoplagte spillere der også vil prøve at presse citronen? hvor stor var konkurrencen efter deres underskrift? og hvor fordelagtige kontrakter var de stillet i udsigt hos fremtidig arbejdsgiver? Jeg medgiver at det sagtens kan være at alle spillerne har fået penge med i opsigelsen, men vi ved det netop ikke.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Brodernumsi » 18. jan 2018, 17:03

Gamen skrev: Det siger sig selv, at når man som klub har dyre spillere på lange kontrakter som man VIL af med (f.eks. Sloth og Meilinger), og de går med til ophævelse af kontrakt og skifter til lavere løn, så får de en del af deres løn med. Enten over en periode eller som sign-off fee - oftest engangsbeløb.
Det er helt normalt, og en del af de standardkontrakter som Divisionsforeningen har udarbejdet for den situation.
At du gang på gang ynder at forsøge at udstille mig som debatsidens Stephen Glass er trættende.
Alt det har du selvfølgelig noget dokumentation på?
Det kunne jo også være, at en professionel fodboldspiller, gerne vil spille kampe, og går med til at ophæve sin kontrakt, for at komme til en klub, hvor de kan spille fast.
Jeg har intet set, der underbygger dine spekulationer i, at Sloth, Holgersen og Meilinger skulle have fået en pose penge med ud af vagten.
Måske har de, måske har de ikke, men det er trættende at se spekulationer, blive ophøjet til sandheder gang på gang.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Gamen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Gamen » 18. jan 2018, 17:24

Buzz Killington skrev:
Topic:
Gider du ikke give kilde på dine info? Jeg skrev selv "jf. transfermarkt". Hvorfor er det så svært for dig at underbygge dine påstande med kilder etc.? Det ville være så nice at bare være i stand til at tage udgangspunkt i dine påstande, men når du ikke gider undbygge hvad du skriver, kan samtalen ikke udvikle sig.

Derudover, ja, så siger det sig selv mht. Meillinger. Det var alt hvad jeg ville have fra dig - at du gjorde det klart at der blot var tale om spekulation fra din side. Tak! Dine spekulationer afhænger naturligvis af en del ting. E.g. hvor motiveret var de nævnte spillere efter at komme videre i karrieren? hvor stålsat var AaB for at beskytte sit renome i forhold til fremtidigere uoplagte spillere der også vil prøve at presse citronen? hvor stor var konkurrencen efter deres underskrift? og hvor fordelagtige kontrakter var de stillet i udsigt hos fremtidig arbejdsgiver? Jeg medgiver at det sagtens kan være at alle spillerne har fået penge med i opsigelsen, men vi ved det netop ikke.
Vedr. Altach og budget for 2018 - værsgo! https://www.vn.at/sport/2017/11/03/alta ... nnahmen.vn

Fordi jeg da ikke gider sidde og oute her hvem jeg snakker med. Jeg vil gerne blive ved med at få information i ny og næ i fremtiden.
Modsat dig, så ved mange af dem der er aktive på stadion godt hvem jeg er. Det kræver ikke specielt meget fantasi at regne ud. Derfor er jeg også fuldt ud tilgængelig for diskussioner, hvis nogen har lyst eller føler sig trådt over tæerne. Det tvivler jeg på at du er.

Mine "spekulationer" tager naturligvis afsæt i de ting jeg hører. Ifht. én af spillerne var der meget tidligt nogle ting der gjorde, at man ikke længere kunne se ham i AaB og derfor gjorde meget for at afhænde ham til andre klubber. To andre ville man allerede skille sig af med kort efter Wieghorst kom til - det samme med Sylvestr. Det er jeg også ret sikker på at jeg (og sandsynligvis også én anden) har skrevet om herinde tidligere. For de rygter gik allerede i løbet af sensommeren og på vej ind i august - at Sylvestr definitivt var færdig i AaB og Meilinger ligeledes.

Der er naturligvis ikke noget af det hverken jeg eller andre skriver herinde som rygter, der bør ophøjes til sandhed - ligesom med alt andet må man gøre sig sine egne tanker om det man læser.

Og nej, vi ved ikke noget - men i en situation hvor vi aktivt har forsøgt at afsætte spillerne i et halvt år f.eks., så er det kutyme at man giver afkald på de kontraktlige forpligtelser man har mod en sum. Klart at spillerne ikke vil skifte til lavere løn uden kompensation.
Det er så normalt at det er indføjet i standardkontrakterne for kontraktophævelse før tid. Vil I blive ved med at kværulere, så fint - snak med en agent, en fodboldjournalist eller andet og få bekræftet at det er ret normalt. Det sker i langt de fleste af de tilfælde, hvor klubben selv har en kraftig interesse i at skille sig af med spilleren, at der betales en sign-off fee - kompensation for at kontrakten i princippet rives over.

Gamen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Gamen » 18. jan 2018, 17:26

Brodernumsi skrev: Alt det har du selvfølgelig noget dokumentation på?
Det kunne jo også være, at en professionel fodboldspiller, gerne vil spille kampe, og går med til at ophæve sin kontrakt, for at komme til en klub, hvor de kan spille fast.
Jeg har intet set, der underbygger dine spekulationer i, at Sloth, Holgersen og Meilinger skulle have fået en pose penge med ud af vagten.
Måske har de, måske har de ikke, men det er trættende at se spekulationer, blive ophøjet til sandheder gang på gang.
Hør her, efterlyser du dokumentation på alt hvad folk skriver herinde, eller spiller du bare dum?

Jeg taler ud fra de ting vi ved - at AaB har været en aktiv part i at afhænde de her spillere, at som minimum Sloth og Meilinger er gået til klubber, hvor lønnen er lavere og at de begge har været på lange kontrakter ved skiftet.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af De Fem » 18. jan 2018, 19:04

Gamen skrev: Og nej, vi ved ikke noget
Tak. Inde midt i en flod af ord var det faktisk et ærligt og åbent var :thumbsup:

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Brodernumsi » 18. jan 2018, 21:48

Gamen skrev:
Brodernumsi skrev: Alt det har du selvfølgelig noget dokumentation på?
Det kunne jo også være, at en professionel fodboldspiller, gerne vil spille kampe, og går med til at ophæve sin kontrakt, for at komme til en klub, hvor de kan spille fast.
Jeg har intet set, der underbygger dine spekulationer i, at Sloth, Holgersen og Meilinger skulle have fået en pose penge med ud af vagten.
Måske har de, måske har de ikke, men det er trættende at se spekulationer, blive ophøjet til sandheder gang på gang.
Hør her, efterlyser du dokumentation på alt hvad folk skriver herinde, eller spiller du bare dum?

Jeg taler ud fra de ting vi ved - at AaB har været en aktiv part i at afhænde de her spillere, at som minimum Sloth og Meilinger er gået til klubber, hvor lønnen er lavere og at de begge har været på lange kontrakter ved skiftet.
Når du gang på gang, gør det til en sandhed, at Meilinger, Sloth og Holgersen er gået med en pose penge, og når folk gentagende gange betvivler det, så forventer jeg dokumentation, ikke at du bare bliver ved med det samme...det er helt Trump-ish.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Patmand » 19. jan 2018, 13:12

Brodernumsi skrev:
Gamen skrev:
Brodernumsi skrev: Alt det har du selvfølgelig noget dokumentation på?
Det kunne jo også være, at en professionel fodboldspiller, gerne vil spille kampe, og går med til at ophæve sin kontrakt, for at komme til en klub, hvor de kan spille fast.
Jeg har intet set, der underbygger dine spekulationer i, at Sloth, Holgersen og Meilinger skulle have fået en pose penge med ud af vagten.
Måske har de, måske har de ikke, men det er trættende at se spekulationer, blive ophøjet til sandheder gang på gang.
Hør her, efterlyser du dokumentation på alt hvad folk skriver herinde, eller spiller du bare dum?

Jeg taler ud fra de ting vi ved - at AaB har været en aktiv part i at afhænde de her spillere, at som minimum Sloth og Meilinger er gået til klubber, hvor lønnen er lavere og at de begge har været på lange kontrakter ved skiftet.
Når du gang på gang, gør det til en sandhed, at Meilinger, Sloth og Holgersen er gået med en pose penge, og når folk gentagende gange betvivler det, så forventer jeg dokumentation, ikke at du bare bliver ved med det samme...det er helt Trump-ish.
Nej, nu FORLANGER jeg dokumentation fra DIN side på at Meilinger ikke er blevet kompenseret.

Jeg forstår ikke lige, hvorfor i dette tilfælde, i skyder på Gamen. Jeg var den første til at skrive, at det havde kostet AaB penge at slippe af med Meilinger.

Du spurgte så: "hvor har du det fra?".
Hvortil jeg svarede at det havde jeg fået bekræftet af en kilde i AaB. Ingen respons fra din side.

Indtil du fremlægger dokumentation for at det ikke måtte være tilfældet, så tror jeg bare jeg vælger at stole på min normalt velinformerede kilde.

Besvar