Velkommen til Marco Meilinger

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Brodernumsi » 19. jan 2018, 13:28

Patmand skrev:
Brodernumsi skrev:
Gamen skrev:
Brodernumsi skrev: Alt det har du selvfølgelig noget dokumentation på?
Det kunne jo også være, at en professionel fodboldspiller, gerne vil spille kampe, og går med til at ophæve sin kontrakt, for at komme til en klub, hvor de kan spille fast.
Jeg har intet set, der underbygger dine spekulationer i, at Sloth, Holgersen og Meilinger skulle have fået en pose penge med ud af vagten.
Måske har de, måske har de ikke, men det er trættende at se spekulationer, blive ophøjet til sandheder gang på gang.
Hør her, efterlyser du dokumentation på alt hvad folk skriver herinde, eller spiller du bare dum?

Jeg taler ud fra de ting vi ved - at AaB har været en aktiv part i at afhænde de her spillere, at som minimum Sloth og Meilinger er gået til klubber, hvor lønnen er lavere og at de begge har været på lange kontrakter ved skiftet.
Når du gang på gang, gør det til en sandhed, at Meilinger, Sloth og Holgersen er gået med en pose penge, og når folk gentagende gange betvivler det, så forventer jeg dokumentation, ikke at du bare bliver ved med det samme...det er helt Trump-ish.
Nej, nu FORLANGER jeg dokumentation fra DIN side på at Meilinger ikke er blevet kompenseret.

Jeg forstår ikke lige, hvorfor i dette tilfælde, i skyder på Gamen. Jeg var den første til at skrive, at det havde kostet AaB penge at slippe af med Meilinger.

Du spurgte så: "hvor har du det fra?".
Hvortil jeg svarede at det havde jeg fået bekræftet af en kilde i AaB. Ingen respons fra din side.

Indtil du fremlægger dokumentation for at det ikke måtte være tilfældet, så tror jeg bare jeg vælger at stole på min normalt velinformerede kilde.
Jeg har ikke påstået noget, så jeg ingen grund til at fremlægge dokumentation.
Det der irriterer mig, er at det efterhånden blevet ophøjet til en sandhed, at AaB har betalt en masse penge for at lade sine spillere gå....Det er muligt de har betalt, men ingen af os ved det, det er derfor jeg bliver ved med at anfægte det.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Patmand » 19. jan 2018, 14:28

Brodernumsi skrev:
Patmand skrev:
Brodernumsi skrev:
Gamen skrev:
Brodernumsi skrev: Alt det har du selvfølgelig noget dokumentation på?
Det kunne jo også være, at en professionel fodboldspiller, gerne vil spille kampe, og går med til at ophæve sin kontrakt, for at komme til en klub, hvor de kan spille fast.
Jeg har intet set, der underbygger dine spekulationer i, at Sloth, Holgersen og Meilinger skulle have fået en pose penge med ud af vagten.
Måske har de, måske har de ikke, men det er trættende at se spekulationer, blive ophøjet til sandheder gang på gang.
Hør her, efterlyser du dokumentation på alt hvad folk skriver herinde, eller spiller du bare dum?

Jeg taler ud fra de ting vi ved - at AaB har været en aktiv part i at afhænde de her spillere, at som minimum Sloth og Meilinger er gået til klubber, hvor lønnen er lavere og at de begge har været på lange kontrakter ved skiftet.
Når du gang på gang, gør det til en sandhed, at Meilinger, Sloth og Holgersen er gået med en pose penge, og når folk gentagende gange betvivler det, så forventer jeg dokumentation, ikke at du bare bliver ved med det samme...det er helt Trump-ish.
Nej, nu FORLANGER jeg dokumentation fra DIN side på at Meilinger ikke er blevet kompenseret.

Jeg forstår ikke lige, hvorfor i dette tilfælde, i skyder på Gamen. Jeg var den første til at skrive, at det havde kostet AaB penge at slippe af med Meilinger.

Du spurgte så: "hvor har du det fra?".
Hvortil jeg svarede at det havde jeg fået bekræftet af en kilde i AaB. Ingen respons fra din side.

Indtil du fremlægger dokumentation for at det ikke måtte være tilfældet, så tror jeg bare jeg vælger at stole på min normalt velinformerede kilde.
Jeg har ikke påstået noget, så jeg ingen grund til at fremlægge dokumentation.
Det der irriterer mig, er at det efterhånden blevet ophøjet til en sandhed, at AaB har betalt en masse penge for at lade sine spillere gå....Det er muligt de har betalt, men ingen af os ved det, det er derfor jeg bliver ved med at anfægte det.
Det er muligt at du ikke ved det - det er såmænd helt fair. Jeg har præciseret det så meget som jeg nu kan, hvor jeg har det fra.
Min viden om kontraktforhold, logiske sans og en intern kilde. Det er det jeg forholder mig til.

Ansatte i erhvervslivet, politikere der ligesom fodboldspillere er ansat på en form for åremålskontrakt. Ja, de modtager stort set alle en kompensation når deres ansættelsesforhold bringes til ophør, også når de skifter job eller sågar i nogle tilfælde fortsætter med at varetage deres hidtidige arbejdsopgaver.

Hvad kalder man det når man i erhvervslivet fyrer en leder?
"Efter gensidig aftale har vi valgt at gå hvert til sit bla bla".

Vi kan tage eksemplet med Anders Hørsholt der lige er blevet fyret som direktør i FCK. Men hov han blev jo ifølge bestyrelsesformanden ikke fyret(!)

"Beslutningen om at foretage et skifte er ifølge bestyrelsesformand Bo Rygaard helt naturlig, og han fortæller ligeledes, at der ikke er tale om en fyring af nu tidligere koncerndirektør Anders Hørsholt.

- Der er ingen dramatik i Anders' afsked. Det er en velovervejet ting, og jeg har brugt en del tid sammen med Anders på, hvordan den bedste vej frem var for selskabet."

Goddag mand økseskaft.

Hvad kalder man det når man "fyrer" en professionel fodboldspiller?

Hvad får dig til at tro at professionelle fodboldspillere ikke bliver kompenseret, når deres åremålskontrakt i utide bliver bragt til ophør?

Skal vi ikke antage, at det som udgangspunkt, koster en fodboldklub penge når de vil af med en uønsket spiller?

Vi kan i helt særlige tilfælde diskutere hvorfor en kompensation ikke forekommer sandsynlig.

Er det okay?

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af De Fem » 19. jan 2018, 14:37

Patmand skrev: Det er muligt at du ikke ved det - det er såmænd helt fair. Jeg har præciseret det så meget som jeg nu kan, hvor jeg har det fra.
Min viden om kontraktforhold, logiske sans og en intern kilde. Det er det jeg forholder mig til.
Så ved du det da heller ikke.

Er det sandsynligt? Ja.
Ved nogen af os det faktisk? Nej

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Hanga » 19. jan 2018, 14:42

Kan vi ikke bare blive enige om at det er sandsynligt, og at det derfor er OK at tage udgangspunkt i dette, fremfor al det her kværuleren frem og tilbage om hvad der er bevist og ikke bevist.

Jeg kan i øvrigt stadig ikke se at det skulle gøre den store forskel. AaB har ophævet med Marco Meilinger fordi det samlet set er en god forretning, som man har vurderet bedre end hans sportslige værdi... uanset om vi har måttet betale ham noget for at smutte eller ej.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Patmand » 19. jan 2018, 15:09

De Fem skrev:
Patmand skrev: Det er muligt at du ikke ved det - det er såmænd helt fair. Jeg har præciseret det så meget som jeg nu kan, hvor jeg har det fra.
Min viden om kontraktforhold, logiske sans og en intern kilde. Det er det jeg forholder mig til.
Så ved du det da heller ikke.

Er det sandsynligt? Ja.
Ved nogen af os det faktisk? Nej
Jeg er ikke helt med. Jeg skriver at en kilde i AaB kan bekræfte det.

Har jeg set en kontoudskrift? Nej.

Skal vi stille med fysiske beviser på alt, ja så bliver der nok stille her på debatside.dk

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af De Fem » 19. jan 2018, 15:16

Patmand skrev:
De Fem skrev:
Patmand skrev: Det er muligt at du ikke ved det - det er såmænd helt fair. Jeg har præciseret det så meget som jeg nu kan, hvor jeg har det fra.
Min viden om kontraktforhold, logiske sans og en intern kilde. Det er det jeg forholder mig til.
Så ved du det da heller ikke.

Er det sandsynligt? Ja.
Ved nogen af os det faktisk? Nej
Jeg er ikke helt med. Jeg skriver at en kilde i AaB kan bekræfte det.

Har jeg set en kontoudskrift? Nej.

Skal vi stille med fysiske beviser på alt, ja så bliver der nok stille her på debatside.dk
Fair nok, men så det mere end indicier.

Besvar