Velkommen til Marco Meilinger

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af limey » 14. maj 2016, 19:17

Pastorius skrev:
limey skrev:
Pastorius skrev:Der er brugt rigtig meget energi på at forske i hvordan man opbygger vinderhold. Harmoni og godt venskab er ikke en af fællestrækkene for gode succesfulde hold. Den absolut vigtigste forudsætning for et succesfuldt hold er at de enkelte medlemmer kendersig selv og hinanden og ved hvad deres roller og egenskaber er.
Jeg bøjer mig naturligvis for empirien, hvis den bliver mig forelagt. Indtil da vil jeg imidlertid påstå, at et godt arbejdsklima altid vil være bedre end et dårligt når det kommer til output.
Arbejdsklimaet skal selvfølgelig være i orden, men det kan det også sagtens være, selvom alle spillere ikke er venner. Det kræver bare ofte noget mere af trænere og ledere.

Det handler om at kende hinandens roller og acceptere dem. Og enderne kan nå sammen med Helenius ved jeg ikke - og som antydet andetsteds i tråden ved vi slet ikke om det er en endegyldig sandhed.
Nu hæftede jeg mig nok mere med ordet "harmoni" end med ordene "godt venskab" i dit indlæg. Og jeg holder fast i, at arbejdsklimaet - som udgangspunkt - skal være bedst muligt. Vesttysk landsholdsfodbold er så undtagelsen der bekræfter reglen. :)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Pastorius » 14. maj 2016, 19:22

Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:
thomasjn skrev:
Pastorius skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:Der er brugt rigtig meget energi på at forske i hvordan man opbygger vinderhold. Harmoni og godt venskab er ikke en af fællestrækkene for gode succesfulde hold. Den absolut vigtigste forudsætning for et succesfuldt hold er at de enkelte medlemmer kendersig selv og hinanden og ved hvad deres roller og egenskaber er.

Noget andet er så at det i AaB er en parameter vi bruger til st tiltrække spillere med, uden at skulle betale dem for neget i løn, at vi har en harmonisk og velfungerende trup. Men resultatmæssigt tror jeg ikke på den store forskel.
Alligevel ser man ofte når underdogs får succes, at det netop er harmoni og sammenhold i truppen, der fremhæves som en vigtig årsag til det lykkes. Man kan altså komme langt når spillerne vil give alt for deres sidemand, og jeg kan sagtens komme i tanker om en del succeshistorier fra fodboldens verden de senere år hvor det har båret hold rigtigt langt.
Jeg tror det vender omvendt. Det er noget nemmere at have det sjovt sammen, når man har succes og alt går godt. Jeg synes fx. ikke det vælter ud med positive historier om sammenholdet og holdånden i Hobro i denne sæson.
Tror det kommer an på så meget og der ikke er nogen endegyldig sandhed. Det kan nok også blive så kammeratligt, at det har negativ påvirking på professionalisme og fokus.

Lige med Hobro tror jeg der er flere ting i det. Sidste år havde man en flok gutter, som var kravlet op igennem ligaerne sammen og de var rystet godt sammen. Man skiftede meget ud i sommer og tog mange random udlændinge ind og sikkert også mange flere end truppen lige kunne absorberede. Jeg tror i princippet godt, at hvis nu Hobro havde haft deres trup fra sidste år og lagt som de ligger nu kunne de sagtens stadig godt have et godt sammenhold. Derudover kan en anden faktor måske være, at Hobro-pladen blev overspillet så meget sidste år at det ganske enkelt ikke er interessant at fortælle om længere.
Hintet her er at det ikke har noget med tro at gøre. Der er folk der har brugt meget tid på at forske videnskabligt i hvad der skaber vinderhold.
Prøv at google High perfomance teams fx. og kig lidt efter de karakteristika der kommer ud af de forskellige links.
Har du laest noget der speficikt vedroerer sportshold, eller andre omraader kendetegnet ved fysisk samarbejde?
Nej, jeg har været på en del kurser og har desuden en god ven der er sportspsykolog, og som jeg diskuterer den slags ivrigt med. Siden har jeg beskæftiget mig med det i organisationsteori på universitet og diverse lederkurser og workshops i erhvervslivet.

Jeg kan ikke huske navnet på kursusholderen dengang i 90'erne, men han var mentaltræner for Tottenham, flere verdensmestre og en OL-guldvinder i bueskydning, og arbejdede herhjemme med et par baskethold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Buzz Killington » 14. maj 2016, 20:25

Pastorius skrev: Nej, jeg har været på en del kurser og har desuden en god ven der er sportspsykolog, og som jeg diskuterer den slags ivrigt med. Siden har jeg beskæftiget mig med det i organisationsteori på universitet og diverse lederkurser og workshops i erhvervslivet.

Jeg kan ikke huske navnet på kursusholderen dengang i 90'erne, men han var mentaltræner for Tottenham, flere verdensmestre og en OL-guldvinder i bueskydning, og arbejdede herhjemme med et par baskethold.
Ok, det lyder fornuftigt. Jeg googlede "high performance teams" og efter at ha' braekket mig over den alt for unoedvendige management lingo, fandt jeg lidt substans fra sekundaer kilder, F.eks. her:
https://www.psychologytoday.com/blog/cu ... ming-teams

Saa vidt jeg kan se er kan taenke mig frem til, kan en kammeratlig atmosfaere sagtens vaere en tilstraekkelig betingelse for at opnaa flere af disse punkter. F.eks. er det - alt andet lige - lettere at fokusere paa et faelles maal hvis man respekterer sine kolleger. Eller det er maaske lettere at holde en stabil medarbejdestab, hvis folk syntes om hinanden.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Pastorius » 14. maj 2016, 21:04

Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev: Nej, jeg har været på en del kurser og har desuden en god ven der er sportspsykolog, og som jeg diskuterer den slags ivrigt med. Siden har jeg beskæftiget mig med det i organisationsteori på universitet og diverse lederkurser og workshops i erhvervslivet.

Jeg kan ikke huske navnet på kursusholderen dengang i 90'erne, men han var mentaltræner for Tottenham, flere verdensmestre og en OL-guldvinder i bueskydning, og arbejdede herhjemme med et par baskethold.
Ok, det lyder fornuftigt. Jeg googlede "high performance teams" og efter at ha' braekket mig over den alt for unoedvendige management lingo, fandt jeg lidt substans fra sekundaer kilder, F.eks. her:
https://www.psychologytoday.com/blog/cu ... ming-teams

Saa vidt jeg kan se er kan taenke mig frem til, kan en kammeratlig atmosfaere sagtens vaere en tilstraekkelig betingelse for at opnaa flere af disse punkter. F.eks. er det - alt andet lige - lettere at fokusere paa et faelles maal hvis man respekterer sine kolleger. Eller det er maaske lettere at holde en stabil medarbejdestab, hvis folk syntes om hinanden.
Jeg har ikke selv prøvet den google, men måske hjælper det at tilføje sport.

Det er ikke fordi en kammeratlig eller venskablig stemmening er modsætning til et high performance team, men det er heller ikke en forudsætning. Det er ikke et af de fællestræk man normalt finder, når man undersøger det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Buzz Killington » 14. maj 2016, 22:08

Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev: Nej, jeg har været på en del kurser og har desuden en god ven der er sportspsykolog, og som jeg diskuterer den slags ivrigt med. Siden har jeg beskæftiget mig med det i organisationsteori på universitet og diverse lederkurser og workshops i erhvervslivet.

Jeg kan ikke huske navnet på kursusholderen dengang i 90'erne, men han var mentaltræner for Tottenham, flere verdensmestre og en OL-guldvinder i bueskydning, og arbejdede herhjemme med et par baskethold.
Ok, det lyder fornuftigt. Jeg googlede "high performance teams" og efter at ha' braekket mig over den alt for unoedvendige management lingo, fandt jeg lidt substans fra sekundaer kilder, F.eks. her:
https://www.psychologytoday.com/blog/cu ... ming-teams

Saa vidt jeg kan se er kan taenke mig frem til, kan en kammeratlig atmosfaere sagtens vaere en tilstraekkelig betingelse for at opnaa flere af disse punkter. F.eks. er det - alt andet lige - lettere at fokusere paa et faelles maal hvis man respekterer sine kolleger. Eller det er maaske lettere at holde en stabil medarbejdestab, hvis folk syntes om hinanden.
Jeg har ikke selv prøvet den google, men måske hjælper det at tilføje sport.

Det er ikke fordi en kammeratlig eller venskablig stemmening er modsætning til et high performance team, men det er heller ikke en forudsætning. Det er ikke et af de fællestræk man normalt finder, når man undersøger det.
Jeg kan desvaerre ikke finde et eneste brugbart soegeresultat. Men hvis du skulle findee en relevant artikel vil jeg med glaede kigge paa den.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Mogens » 14. maj 2016, 22:32

Brodernumsi skrev:Nogen der ved hvad han har kostet?
Fri transfer...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Indlæg: 310
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Dr. Holst » 15. maj 2016, 01:40

Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev: Nej, jeg har været på en del kurser og har desuden en god ven der er sportspsykolog, og som jeg diskuterer den slags ivrigt med. Siden har jeg beskæftiget mig med det i organisationsteori på universitet og diverse lederkurser og workshops i erhvervslivet.

Jeg kan ikke huske navnet på kursusholderen dengang i 90'erne, men han var mentaltræner for Tottenham, flere verdensmestre og en OL-guldvinder i bueskydning, og arbejdede herhjemme med et par baskethold.
Ok, det lyder fornuftigt. Jeg googlede "high performance teams" og efter at ha' braekket mig over den alt for unoedvendige management lingo, fandt jeg lidt substans fra sekundaer kilder, F.eks. her:
https://www.psychologytoday.com/blog/cu ... ming-teams

Saa vidt jeg kan se er kan taenke mig frem til, kan en kammeratlig atmosfaere sagtens vaere en tilstraekkelig betingelse for at opnaa flere af disse punkter. F.eks. er det - alt andet lige - lettere at fokusere paa et faelles maal hvis man respekterer sine kolleger. Eller det er maaske lettere at holde en stabil medarbejdestab, hvis folk syntes om hinanden.
Jeg har ikke selv prøvet den google, men måske hjælper det at tilføje sport.

Det er ikke fordi en kammeratlig eller venskablig stemmening er modsætning til et high performance team, men det er heller ikke en forudsætning. Det er ikke et af de fællestræk man normalt finder, når man undersøger det.
Jeg kan desvaerre ikke finde et eneste brugbart soegeresultat. Men hvis du skulle findee en relevant artikel vil jeg med glaede kigge paa den.

Man kan jo spørge om der nogensinde ville have været baggrund for den TIFO-hyldest vi gav de hjemfundne drenge ved seneste hjemmekamp, hvis ikke det var for et "godt arbejdsmiljø", en "kammaratlig atmosfære" mv.

Jeg tror i skal komme ned fra den akademiske piedestal og indse i taler om et hold der præsterer på et middelniveau ifht de "high performance"-hold i sammenligner med der er psykologiseret på. Når vi får spillere hjem, der genfinder deres evner og bliver endnu bedre end de var (Risgård, Würtz, Augo, Ene og snart også Jimmy ;) ) samt andre spillere der efterfølgende kommer til større danske klubber og ikke har samme succes, så er baggrunden herfor til dels netop de bløde værdier og nok ikke at disse spillere savner uro, fjendskab, og en sur drænende konkurrencementalitet.

Marco Meilinger og Markus Holgersson ligner to relativt sikre kort. Jeg mangler dog en udviklingsspiller som kan agere balancespiller, og som holdet forhåbentligt kan samles om fremover som erstatning for Wütz/Risgaard-aksen som nok desværre er ovre toppen præstationsmæssigt nu. Kakeeto/ Abilgård ser jeg ikke klare skærene. Skal vi fortsætte den flotte form for fodbold vi spiller nu, kræver det udover de fine offensive spillere, en sikker balanceret central midtbane.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af frederikshavneren » 15. maj 2016, 01:57

Spændende signing af Meilinger. Jeg kender intet til østrigeren, men umiddelbart lyder han som en spændende spiller. At han i Østrig af nogle er blevet ratet dårligere end Royer kan dog godt bekymre.

Jeg er positiv over at AaB har hentet Holgersson og Meilinger som må formodes at være tiltænkt startopstillingen, det er efterhånden uhyre sjældent at AaB henter til startopstillingen.
Jeg tror det er rigtig godt med noget frisk blod udefra, da den nordjyske talentmasse ikke er til top 4 som selvfølgelig altid skal være målet for AaB.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Pastorius » 15. maj 2016, 20:02

Dr. Holst skrev:
Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:
Pastorius skrev: Nej, jeg har været på en del kurser og har desuden en god ven der er sportspsykolog, og som jeg diskuterer den slags ivrigt med. Siden har jeg beskæftiget mig med det i organisationsteori på universitet og diverse lederkurser og workshops i erhvervslivet.

Jeg kan ikke huske navnet på kursusholderen dengang i 90'erne, men han var mentaltræner for Tottenham, flere verdensmestre og en OL-guldvinder i bueskydning, og arbejdede herhjemme med et par baskethold.
Ok, det lyder fornuftigt. Jeg googlede "high performance teams" og efter at ha' braekket mig over den alt for unoedvendige management lingo, fandt jeg lidt substans fra sekundaer kilder, F.eks. her:
https://www.psychologytoday.com/blog/cu ... ming-teams

Saa vidt jeg kan se er kan taenke mig frem til, kan en kammeratlig atmosfaere sagtens vaere en tilstraekkelig betingelse for at opnaa flere af disse punkter. F.eks. er det - alt andet lige - lettere at fokusere paa et faelles maal hvis man respekterer sine kolleger. Eller det er maaske lettere at holde en stabil medarbejdestab, hvis folk syntes om hinanden.
Jeg har ikke selv prøvet den google, men måske hjælper det at tilføje sport.

Det er ikke fordi en kammeratlig eller venskablig stemmening er modsætning til et high performance team, men det er heller ikke en forudsætning. Det er ikke et af de fællestræk man normalt finder, når man undersøger det.
Jeg kan desvaerre ikke finde et eneste brugbart soegeresultat. Men hvis du skulle findee en relevant artikel vil jeg med glaede kigge paa den.

Man kan jo spørge om der nogensinde ville have været baggrund for den TIFO-hyldest vi gav de hjemfundne drenge ved seneste hjemmekamp, hvis ikke det var for et "godt arbejdsmiljø", en "kammaratlig atmosfære" mv.

Jeg tror i skal komme ned fra den akademiske piedestal og indse i taler om et hold der præsterer på et middelniveau ifht de "high performance"-hold i sammenligner med der er psykologiseret på. Når vi får spillere hjem, der genfinder deres evner og bliver endnu bedre end de var (Risgård, Würtz, Augo, Ene og snart også Jimmy ;) ) samt andre spillere der efterfølgende kommer til større danske klubber og ikke har samme succes, så er baggrunden herfor til dels netop de bløde værdier og nok ikke at disse spillere savner uro, fjendskab, og en sur drænende konkurrencementalitet.

Marco Meilinger og Markus Holgersson ligner to relativt sikre kort. Jeg mangler dog en udviklingsspiller som kan agere balancespiller, og som holdet forhåbentligt kan samles om fremover som erstatning for Wütz/Risgaard-aksen som nok desværre er ovre toppen præstationsmæssigt nu. Kakeeto/ Abilgård ser jeg ikke klare skærene. Skal vi fortsætte den flotte form for fodbold vi spiller nu, kræver det udover de fine offensive spillere, en sikker balanceret central midtbane.
Jeg skriver jo netop det kan være en fordel for AaB at holde fast i at vi er en klub med en god, harmonisk trup med godt sammenhold.

Det er bare af andre grunde end at skabe en vinderkultur.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af dyhrmaN » 18. maj 2016, 06:50

Mon ikke den stakkels fyr begynder at fortryde sit skifte...

jaykobsen
2. div
2. div
Indlæg: 126
Tilmeldt: 11. mar 2009, 10:22

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af jaykobsen » 20. maj 2016, 16:37

Yankee skrev:
jaykobsen skrev:
Derfor ser jeg hellere, at de i øvrigt beskedne midler bliver brugt på noget andet end at hente endnu en højre back, når vi allerede har to, der indiskutabelt har niveau til Superligaen.
Beskedne midler? AaB har 50 millioner stående i obligationer. Det handler om strategi og om hvor meget man tror på sin forretningsmodel. Det er ikke en diskussion, der kan skydes ned med at der ikke er midler.

I øvrigt er det i allerhøjeste grad diskutabelt om Gilli Rolantsson har niveau til Superligaen. Hvis han var så god er det jo besynderligt at han siden forårspremieren kun har spillet 44 minutters Superligafodbold og i det hele taget besynderligt at han i en alder af snart 24 kun har fået 4 starter på fuldtidsniveau.
Hey Yankee - beklager sent svar, men here it goes:

Jeg mener nu heller ikke, at jeg skyder diskussionen ned - tværtimod har du jo hevet citatet ud fra et længere indlæg, hvor jeg jo netop deltager i debatten.

Jeg indrømmer dog, at jeg ikke bør kloge mig på AaB's økonomi, for den har jeg ikke tilstrækkelig indsigt i. Vurderet på de seneste par vinduer og på tidligere udmeldinger fra Schors tvivler jeg på, at transferbudgettet er stort, men jeg ved det sådan set ikke. Min pointe var blot, at man efter min mening bør prioritere at hente ind til andre positioner, fordi der er større behov andre steder. Så er det sådan set ligegyldigt, om vi har røven fuld af penge eller ej.

Til gengæld er det helt rimeligt at stille spørgsmålstegn ved, om Gilli er god nok. Derfor er "indiskutabelt" nok også en stramning ;)

Lad mig omformulere: Det tror og håber jeg på, at han er, men du har jo helt ret i, at jeg har et begrænset antal minutter at vurdere ud fra.

Men jeg køber ikke rigtigt, at spilletid i sig selv kan bruges som argument for, at Gilli ikke er god nok. I min optik kan 44 minutter og 4 starter nøjagtigt lige så nemt bruges som et argument for, at Patrick er en god og stabil back, der sjældent er skadet og altid leverer på fornuftigt niveau (det var faktisk også det, vi startede med at diskutere). Det kommer bare an på, hvor meget man vil vride ud af det.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Mephisto2 » 22. maj 2016, 22:22

BoT skrev:Fin damage-control!

Der begynder at tegne sig et mønster: Hver gang, vi taber 2-0 på hjemmebane, disker Gaarde op med en ny signing dagen efter. Holgersson kom til dagen efter den første pokalsemi mod AGF, og nu Mellinger. Skal vi håbe på et nyt nederlag mod Esbjerg den 22??
Ja, så er der i morgen, der kommer ny spiller, hvis man skal tro ovennævnte. :oops:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Pastorius » 22. maj 2016, 22:25

Mephisto2 skrev:
BoT skrev:Fin damage-control!

Der begynder at tegne sig et mønster: Hver gang, vi taber 2-0 på hjemmebane, disker Gaarde op med en ny signing dagen efter. Holgersson kom til dagen efter den første pokalsemi mod AGF, og nu Mellinger. Skal vi håbe på et nyt nederlag mod Esbjerg den 22??
Ja, så er der i morgen, der kommer ny spiller, hvis man skal tro ovennævnte. :oops:
Så skulle vi også have haft en i tirsdags....

Måske sparer de sammen til en træner?
Med venlig Hilsen
--
Robert

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af white splash » 22. maj 2016, 22:51

Pastorius skrev:
Mephisto2 skrev:
BoT skrev:Fin damage-control!

Der begynder at tegne sig et mønster: Hver gang, vi taber 2-0 på hjemmebane, disker Gaarde op med en ny signing dagen efter. Holgersson kom til dagen efter den første pokalsemi mod AGF, og nu Mellinger. Skal vi håbe på et nyt nederlag mod Esbjerg den 22??
Ja, så er der i morgen, der kommer ny spiller, hvis man skal tro ovennævnte. :oops:
Så skulle vi også have haft en i tirsdags....

Måske sparer de sammen til en træner?
Eller Zlatan?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Pastorius » 22. maj 2016, 23:02

white splash skrev:
Pastorius skrev:
Mephisto2 skrev:
BoT skrev:Fin damage-control!

Der begynder at tegne sig et mønster: Hver gang, vi taber 2-0 på hjemmebane, disker Gaarde op med en ny signing dagen efter. Holgersson kom til dagen efter den første pokalsemi mod AGF, og nu Mellinger. Skal vi håbe på et nyt nederlag mod Esbjerg den 22??
Ja, så er der i morgen, der kommer ny spiller, hvis man skal tro ovennævnte. :oops:
Så skulle vi også have haft en i tirsdags....

Måske sparer de sammen til en træner?
Eller Zlatan?
...og the special one!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af BoT » 23. maj 2016, 11:23

Mephisto2 skrev:
BoT skrev:Fin damage-control!

Der begynder at tegne sig et mønster: Hver gang, vi taber 2-0 på hjemmebane, disker Gaarde op med en ny signing dagen efter. Holgersson kom til dagen efter den første pokalsemi mod AGF, og nu Mellinger. Skal vi håbe på et nyt nederlag mod Esbjerg den 22??
Ja, så er der i morgen, der kommer ny spiller, hvis man skal tro ovennævnte. :oops:
Nej det gælder kun for 2-0 nederlag. Som jeg skrev.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af thomasjn » 23. maj 2016, 13:15

BoT skrev:
Mephisto2 skrev:
BoT skrev:Fin damage-control!

Der begynder at tegne sig et mønster: Hver gang, vi taber 2-0 på hjemmebane, disker Gaarde op med en ny signing dagen efter. Holgersson kom til dagen efter den første pokalsemi mod AGF, og nu Mellinger. Skal vi håbe på et nyt nederlag mod Esbjerg den 22??
Ja, så er der i morgen, der kommer ny spiller, hvis man skal tro ovennævnte. :oops:
Nej det gælder kun for 2-0 nederlag. Som jeg skrev.
Fordi vi nu har tabt tre kampe i streg med samlet 6-1 bør der vel være sparet op til 2 nye spillere og en indpisker til trænerstaben.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af aaballday » 18. aug 2016, 09:11

Hvis folk er meget moderne, har Marco Meilinger overtager tv3sports Snapchat i dag: tv3sportdk

Brugeravatar
spedalex
2. div
2. div
Indlæg: 107
Tilmeldt: 19. sep 2008, 09:08
Favoritspiller: Simon Bræmer
Geografisk sted: Bruxelles

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af spedalex » 18. aug 2016, 10:11

aaballday skrev:Hvis folk er meget moderne, har Marco Meilinger overtager tv3sports Snapchat i dag: tv3sportdk
Spændende! Han virker umiddelbart lidt som en meget moderne og lidt smart-i-en-fart-type. Heldigvis er den attitude ikke på banen.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Velkommen til Marco Meilinger

Indlæg af Dot Bot » 18. aug 2016, 10:16

spedalex skrev:
aaballday skrev:Hvis folk er meget moderne, har Marco Meilinger overtager tv3sports Snapchat i dag: tv3sportdk
Spændende! Han virker umiddelbart lidt som en meget moderne og lidt smart-i-en-fart-type. Heldigvis er den attitude ikke på banen.
Haha! Har du set hans Instagram-profil? Han er lidt af en smart-i-en-fart-type!

Besvar