Mandla Masango

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Eksilibristen
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9. maj 2014, 19:38
Geografisk sted: Kbh

Mandla Masango

Indlæg af Eksilibristen » 12. jul 2016, 18:14

Den danske avis BT skriver således, at den nordjyske klub er ude efter den sydafrikanske midtbanespiller. Ifølge avisen har AaB tilbudt Randers FC omkring 2,4 millioner kroner, men kronjyderne kræver meget mere. Randers FC forlanger således omkring 7,4 millioner kroner for Masango.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aever-mere

Det lyder som om, der er lang vej til enighed om prisen.

Men er det godt, at vi byder på ham?

Det lyder umiddelbart som om, han har lidt problemer med disciplinen. Har vi brug for sådan en spiller?

Jeg må indrømme, at mit kendskab til ham ikke er stort, så jeg ved det ikke lige. Også fordi, det vel ikke er på hans plads, vi mangler allermest.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Mandla Masango

Indlæg af astonvilla » 12. jul 2016, 19:13

Umiddelbart er jeg mere bekymret over at vi byder ind på en spiller som ikke spiller fast for en klub som Randers. 18 starter seneste sæson.

Men man kan da bliver overrasket.
Bienvenu Bassogog!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Mandla Masango

Indlæg af FlæskeFrank » 12. jul 2016, 21:19

astonvilla skrev:Umiddelbart er jeg mere bekymret over at vi byder ind på en spiller som ikke spiller fast for en klub som Randers. 18 starter seneste sæson.

Men man kan da bliver overrasket.
Jeg ikke selv imponeret, men han kom vel først midt i august og dermed ikke spilleberettiget til de første kampe.

Hvis vi er villige til at slippe 2 mio så tror jeg handel er tæt på. Kun kinesiske klubber vil give 7 mio for ham.
- FlæskeFrank

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Mandla Masango

Indlæg af Debatjuntaen » 12. jul 2016, 21:45

Denne tråd låses - hvis I vil diskutere eventuelle transfers, så gør det i transfertråden!

Spillertråde er forbeholdt spillere der ér bekræftet i AaB.

/Debatjuntaen

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Mandla Masango

Indlæg af Debatjuntaen » 14. jul 2016, 08:20

Vi låser tråden op igen - begrundelse findes her: viewtopic.php?f=20&t=9891&p=477283#p477283

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Mandla Masango

Indlæg af Provst i Brovst » 14. jul 2016, 11:47

Hvis han kommer til AaB så kan vi jo ikke blive overrasket når han gentager denne opførsel fordi Raith Rovers eller Carl Zeiss Jena vil betale ham 5000 kr. mere om måneden.

http://www.bt.dk/superligaen/sydafrikan ... alt-dem-hv
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Mandla Masango

Indlæg af AMadsen » 14. jul 2016, 11:55

Provst i Brovst skrev:Hvis han kommer til AaB så kan vi jo ikke blive overrasket når han gentager denne opførsel fordi Raith Rovers eller Carl Zeiss Jena vil betale ham 5000 kr. mere om måneden.

http://www.bt.dk/superligaen/sydafrikan ... alt-dem-hv

Han har godt nok en håbløs indstilling....
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Mandla Masango

Indlæg af astonvilla » 14. jul 2016, 18:36

AMadsen skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvis han kommer til AaB så kan vi jo ikke blive overrasket når han gentager denne opførsel fordi Raith Rovers eller Carl Zeiss Jena vil betale ham 5000 kr. mere om måneden.

http://www.bt.dk/superligaen/sydafrikan ... alt-dem-hv

Han har godt nok en håbløs indstilling....
Gaarde skal ikke bruge mere tid på dette.
Ham skal vi satme ikke have ind. Om så det var på en fri transfer (hvilket det ikke engang er).
Sådan en type kan være dræberen for en trup.
Bienvenu Bassogog!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Mandla Masango

Indlæg af Martino » 18. jul 2016, 20:35

Lige scorer til 2-2 mod FCM. Fint mål.
Jeg savner Winsnes

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Mandla Masango

Indlæg af Frygah » 19. jul 2016, 15:24

Han valgte så også at spille Onuachu fri på kanten af det lille felt, hvor det var direkte imponerende at FCM ikke kom foran... Der så Masango ikke godt ud.

Han har helt klart nogle forcer vi kan bruge i AaB. Han vil udfordre, er lynhurtig og har drive med bolden. Men han er noget mere uskolet end en Thomsen fx, i hvert fald ud fra det vi så igår. Derudover stod han og snakkede med sin manager med det samme efter kampen. Om det er et udtryk for hans nuværende situation ved jeg ikke.

Jeg er stadig noget lunken over pris samt mentale indstilling, selvom jeg godt kan følge tanken om at det ikke er alle spillere i AaB der skal være søde, velpolerede knægte. Meeen, jeg er stadig ikke helt overbevist.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Mandla Masango

Indlæg af birk » 20. jul 2016, 06:17

Hvis man tvivler på mentale tilstand , burde Spalvis ikke have spillet i foråret .

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Mandla Masango

Indlæg af Ala » 20. jul 2016, 11:11

Han lyder ellers som en der ret gerne vil til AaB:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6196854

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Mandla Masango

Indlæg af Hanga » 20. jul 2016, 12:05

Ala skrev:Han lyder ellers som en der ret gerne vil til AaB:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6196854
Ikke at jeg er uenig i at Gravgaard er en amatør, men det er alligevel en ret komisk anklage, når man selv agerer totalt uprofessionelt.

Jeg synes Masango er en spændende spiller, han har flair og dribleevner som vi savner, men vi skal ikke slippe mere end de 2,5 vi allerede har budt, da vi risikerer at han laver samme nummer hos os om et år eller to.

Vi må sætte os i venteposition og se hvad der sker, og naturligvis arbejde på andre emner i mellemtiden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Mandla Masango

Indlæg af Ala » 20. jul 2016, 12:37

Hanga skrev:
Ala skrev:Han lyder ellers som en der ret gerne vil til AaB:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6196854
Ikke at jeg er uenig i at Gravgaard er en amatør, men det er alligevel en ret komisk anklage, når man selv agerer totalt uprofessionelt.

Jeg synes Masango er en spændende spiller, han har flair og dribleevner som vi savner, men vi skal ikke slippe mere end de 2,5 vi allerede har budt, da vi risikerer at han laver samme nummer hos os om et år eller to.

Vi må sætte os i venteposition og se hvad der sker, og naturligvis arbejde på andre emner i mellemtiden.
Ja, jeg var da selv blevet tosset, hvis nogle skabte sig sådan i AaB. Men jeg synes, ligesom dig, at han er meget interessant.

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Mandla Masango

Indlæg af 9000AA » 24. dec 2016, 11:09

Render han stadig rundt i Randers og gider ikk noget?? Synes ikk jeg kan finde noget om det. De fortryder sgu nok at de ikk solgte til os den gang de havde chancen.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Mandla Masango

Indlæg af Patmand » 24. dec 2016, 11:41

9000AA skrev:Render han stadig rundt i Randers og gider ikk noget?? Synes ikk jeg kan finde noget om det. De fortryder sgu nok at de ikk solgte til os den gang de havde chancen.
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/ra ... f-masango/
Manden er stjernepsykopat. Mon ikke AaB priser sig lykkelige for den handel gik i vasken.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Mandla Masango

Indlæg af Jakobsen » 24. dec 2016, 15:59

Ved ikke om han ligefrem kan betegnes som stjernepsykopat, men han er afgjort ikke en mand vi skal have ind. Vi skal kunne rumme andre typer end flinke nordjyske gutter, men Masango er ikke hver at spilde tid på. Lad bare GF eller andre idioter spilde tid på ham.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Mandla Masango

Indlæg af Ham der Emil » 24. dec 2016, 16:23

Jakobsen skrev:Ved ikke om han ligefrem kan betegnes som stjernepsykopat, men han er afgjort ikke en mand vi skal have ind. Vi skal kunne rumme andre typer end flinke nordjyske gutter, men Masango er ikke hver at spilde tid på. Lad bare GF eller andre idioter spilde tid på ham.
Enig. Kunne vi få manden gratis, så kunne det være OK, på en kort kontrakt. Dog har Randers jo ingen problemer med at lade manden spille reservebold resten af hans kontrakt. Skal han væk, så vil de nok stadigvæk forlange en lille pose penge.
Et Hjerte - En Klub

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Mandla Masango

Indlæg af 9000AA » 24. dec 2016, 21:19

Patmand skrev:
9000AA skrev:Render han stadig rundt i Randers og gider ikk noget?? Synes ikk jeg kan finde noget om det. De fortryder sgu nok at de ikk solgte til os den gang de havde chancen.
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/ra ... f-masango/
Manden er stjernepsykopat. Mon ikke AaB priser sig lykkelige for den handel gik i vasken.
Ja han er godt nok noget for sig selv. Man kan sgu ikk være utilfreds med han ikk kom til Aalborg.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Mandla Masango

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. dec 2016, 01:11

Mon ikke han har en agent som har rigtigt mange "gode" forslag til hvordan han skal agere for at få trumfet en transfer igennem som selvsamme agent kan spinde guld på... sådan vil jeg tro det hænger sammen.

Besvar