Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 11. aug 2016, 19:13

Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Nu ved jeg det bliver teknisk for nogle af de mere 'rutinerede' kræfter herinde, men hvis man følger AaB på Snapchat kan man se en lille videosnas med vores nye mand.
Snotunge!
(Tak for hintet)
Det kan være du kan få sønnike til at hjælpe dig hvis det kniber, ellers har de nogle EDB-kurser ved kommunen :thumbsup:
Når der er problemer med diverse teknologi bliver junior sur og råber på sin far med ordene. "Far du kan hacke - fix det."

(Og jeg er på Snapchat)
Du kan simpelthen hacke... og det nævner du først nu? Tænk på al den sladder vi kunne få ud af indholdet i Gaardes indbakke. Du skulle skamme dig...

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af vandmelonen » 11. aug 2016, 19:14

Det ser ud til AaB genererer en masse Peru-fans i tiden. FB-siden er steget med ca. 1000+ likes henover den sidste time, hvor videoen er blevet offentliggjort. Læg dertil en helveds masse delinger og kommentarer fra peruvianske fans. Vi har vist ganske rigtig ramt et nyt marked!! :money: :money:

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2193
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Sauer » 11. aug 2016, 19:32

vandmelonen skrev:Det ser ud til AaB genererer en masse Peru-fans i tiden. FB-siden er steget med ca. 1000+ likes henover den sidste time, hvor videoen er blevet offentliggjort. Læg dertil en helveds masse delinger og kommentarer fra peruvianske fans. Vi har vist ganske rigtig ramt et nyt marked!! :money: :money:
Ja, vores nye ven kommer vist godt nok med et følge. Han har over 53.000 følgere på Facebook - AaB har lige lidt flere med lidt over 67.000.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 11. aug 2016, 20:28

Two words:
In-sane.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af swfc » 11. aug 2016, 20:47

De kalder ham åbenbart 'Orejas' = 'Ører' :P
AaB i hjertet

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af STE » 11. aug 2016, 21:13

Hvem skaffer et Peru-flag? :danmarkfan:

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2193
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Sauer » 11. aug 2016, 21:18

Sauer skrev:
vandmelonen skrev:Det ser ud til AaB genererer en masse Peru-fans i tiden. FB-siden er steget med ca. 1000+ likes henover den sidste time, hvor videoen er blevet offentliggjort. Læg dertil en helveds masse delinger og kommentarer fra peruvianske fans. Vi har vist ganske rigtig ramt et nyt marked!! :money: :money:
Ja, vores nye ven kommer vist godt nok med et følge. Han har over 53.000 følgere på Facebook - AaB har lige lidt flere med lidt over 67.000.
Nu er vi så på lidt over 68.000 :)

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kempes » 11. aug 2016, 21:53

Spændende hvad vores nye sydamerikanske troldmand kan bringe til holdet.

Tvivler stærkt på at LS vil stille med en angrebsduo, der hedder Bassogog + Flores (medmindre man satser på at de kan løbe mellem benene på forsvarsspillerne).

Jeg ser heller ikke Flores gå ind og spille venstre midtbane. Derfor må Bassogog vel en tur på bænken.

Som jeg tidligere har skrevet så jeg gerne man prøvede at ændre formation til 4 - 2 - 3 - 1 for at få den bredde i spillet som vores back ikke er i stand til at give. Desuden er det vel også lidt omsonst at lave at hive backsene langt frem til at lave en masse indlæg til spillere der er et godt stykke under 1,70 (medmindre det er i lilleput-rækkerne ;) ).

Alternativt skal vi droppe possession-hysteriet og gå all in på omstillingerne med vores 2 små raketter. Men det kommer nok aldrig til at ske.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 11. aug 2016, 22:03

Kempes skrev:Spændende hvad vores nye sydamerikanske troldmand kan bringe til holdet.

Tvivler stærkt på at LS vil stille med en angrebsduo, der hedder Bassogog + Flores (medmindre man satser på at de kan løbe mellem benene på forsvarsspillerne).

Jeg ser heller ikke Flores gå ind og spille venstre midtbane. Derfor må Bassogog vel en tur på bænken.

Som jeg tidligere har skrevet så jeg gerne man prøvede at ændre formation til 4 - 2 - 3 - 1 for at få den bredde i spillet som vores back ikke er i stand til at give. Desuden er det vel også lidt omsonst at lave at hive backsene langt frem til at lave en masse indlæg til spillere der er et godt stykke under 1,70 (medmindre det er i lilleput-rækkerne ;) ).

Alternativt skal vi droppe possession-hysteriet og gå all in på omstillingerne med vores 2 små raketter. Men det kommer nok aldrig til at ske.
Hvorfor skulle Flores ikke nappe venstrekanten?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Brent » 11. aug 2016, 22:10

Vores nye mand virker ummidelbart noget "pjevset", håber ikke det bliver en ny Vilakazi, der også blev hentet som et stort navn og Sydafrikas svar på Laudrup (som Lynge omtalte ham). Men man må vil nok forvente en tilvænningsperiode på et halvrt års tid.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 11. aug 2016, 22:10

FlæskeFrank skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Nu ved jeg det bliver teknisk for nogle af de mere 'rutinerede' kræfter herinde, men hvis man følger AaB på Snapchat kan man se en lille videosnas med vores nye mand.
Snotunge!
(Tak for hintet)
Det kan være du kan få sønnike til at hjælpe dig hvis det kniber, ellers har de nogle EDB-kurser ved kommunen :thumbsup:
Når der er problemer med diverse teknologi bliver junior sur og råber på sin far med ordene. "Far du kan hacke - fix det."

(Og jeg er på Snapchat)
Fra din Doro - imponerende.
Der er alligevel snart et par stykker herinde der skal rykkes rundt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 11. aug 2016, 22:20

Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Nu ved jeg det bliver teknisk for nogle af de mere 'rutinerede' kræfter herinde, men hvis man følger AaB på Snapchat kan man se en lille videosnas med vores nye mand.
Snotunge!
(Tak for hintet)
Det kan være du kan få sønnike til at hjælpe dig hvis det kniber, ellers har de nogle EDB-kurser ved kommunen :thumbsup:
Når der er problemer med diverse teknologi bliver junior sur og råber på sin far med ordene. "Far du kan hacke - fix det."

(Og jeg er på Snapchat)
Du kan simpelthen hacke... og det nævner du først nu? Tænk på al den sladder vi kunne få ud af indholdet i Gaardes indbakke. Du skulle skamme dig...
Det er knægtens indtryk... og jeg har da indimellem haft held til at gætte passwords, da jeg var IT-supporter - dog altid kun i overværelse af brugerID'ets ejer. Det er ret forbavsende så uopfindsomme folk er med passwords. Men meget mere end det bliver det ikke til.

Når alderen trykker værst, så kniber det dog efterhånden med at huske mine egne, og jeg er mere opfindsom end brugere er flest.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Ham der Emil » 11. aug 2016, 22:26

Brent skrev:Vores nye mand virker ummidelbart noget "pjevset", håber ikke det bliver en ny Vilakazi, der også blev hentet som et stort navn og Sydafrikas svar på Laudrup (som Lynge omtalte ham). Men man må vil nok forvente en tilvænningsperiode på et halvrt års tid.
Nu er der også ret stor forskel på afrikansk- og syd amerikansk fodbold.
Spillere fra Afrika har ikke den samme taktiske forståelse, som vi gerne vil have her. Det er blandt andet også derfor, at Basso løber i angrebet i dag.
Et Hjerte - En Klub

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 9800 » 11. aug 2016, 22:40

Kempes skrev:Spændende hvad vores nye sydamerikanske troldmand kan bringe til holdet.

Tvivler stærkt på at LS vil stille med en angrebsduo, der hedder Bassogog + Flores (medmindre man satser på at de kan løbe mellem benene på forsvarsspillerne).

Jeg ser heller ikke Flores gå ind og spille venstre midtbane. Derfor må Bassogog vel en tur på bænken.

Som jeg tidligere har skrevet så jeg gerne man prøvede at ændre formation til 4 - 2 - 3 - 1 for at få den bredde i spillet som vores back ikke er i stand til at give. Desuden er det vel også lidt omsonst at lave at hive backsene langt frem til at lave en masse indlæg til spillere der er et godt stykke under 1,70 (medmindre det er i lilleput-rækkerne ;) ).

Alternativt skal vi droppe possession-hysteriet og gå all in på omstillingerne med vores 2 små raketter. Men det kommer nok aldrig til at ske.
Jeg kan slet ikke forestille mig at Basso blir sat af. Han har været en af de aller bedste indtil videre i denne sæson.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 11. aug 2016, 22:44

9800 skrev: Jeg kan slet ikke forestille mig at Basso blir sat af. Han har været en af de aller bedste indtil videre i denne sæson.
Enig. Men på mandag kan det godt ske, at det er Flores som erstatter Basse når han er løbet tør efter en times tid.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Maglau » 11. aug 2016, 22:48

Kempes skrev:Spændende hvad vores nye sydamerikanske troldmand kan bringe til holdet.

Tvivler stærkt på at LS vil stille med en angrebsduo, der hedder Bassogog + Flores (medmindre man satser på at de kan løbe mellem benene på forsvarsspillerne).

Jeg ser heller ikke Flores gå ind og spille venstre midtbane. Derfor må Bassogog vel en tur på bænken.

Som jeg tidligere har skrevet så jeg gerne man prøvede at ændre formation til 4 - 2 - 3 - 1 for at få den bredde i spillet som vores back ikke er i stand til at give. Desuden er det vel også lidt omsonst at lave at hive backsene langt frem til at lave en masse indlæg til spillere der er et godt stykke under 1,70 (medmindre det er i lilleput-rækkerne ;) ).

Alternativt skal vi droppe possession-hysteriet og gå all in på omstillingerne med vores 2 små raketter. Men det kommer nok aldrig til at ske.
Lad nu være med at foreslå ændring af spillestil , det er imponerende at folk ikke forstår at det ikke sker. AaB er gennemsyret og gennem trænet af en fastlagt spillestil med bla indadvendte kanter etc og med offensive backs.
Og så er det noget uvidende vrøvl at offensive backs er beregnet til indlæg til hovedssrødstærke angribere. Hvis det var tilfældet er det ikke meget Barca offensive backs har at skyde efter i feltet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Provst i Brovst » 11. aug 2016, 22:51

Hvis han tager Børstings plads så bør Børsting sælges eller evt. omskoles. Der er ingen grund til at en hæderlig superligaspiller tager reservepladsen for et talent som måske kan blive bedre end Børsting.

Hvis han skal være angriber sammen med Bassogog og Enevoldsen ikke kan/vil spille midtbane, bør Enevoldsen så ikke også sælges da han vil tage spilletid fra Pohl og Grønning.

Jeg tror at Bassogog er LS's førsteangriber indtil han fejler. Jeg tror der er lidt større sandsynlighed for at Flores bliver brugt i angrebet på den korte bane på grund af at det trods alt er nemmere end at komme ind og spille midtbane for AaB. Desuden er det ikke sikkert at Flores form er superligastandard. Viser det sig at Flores kan begå sig i angrebet og Enevoldsens rolle bliver at spille de sidste 30 minutter når Bassogog er gået kold, bør den rolle ikke tilfalde Pohl og Grønning?

Det jeg forsøger at sige er at når AaB køber ind til startelleveren, bør det ikke have konsekvenser for den der bliver erstattet hvis vi skal satse på talenter?

Jeg er så spændt på hvor Flores bliver placeret både på kort og lang sigt. Jeg håber vildt at han viser sig som den næste Moh. Zidan (eller bedre).
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5208
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jakobsen » 11. aug 2016, 23:56

Provst i Brovst skrev:Hvis han tager Børstings plads så bør Børsting sælges eller evt. omskoles. Der er ingen grund til at en hæderlig superligaspiller tager reservepladsen for et talent som måske kan blive bedre end Børsting.

Hvis han skal være angriber sammen med Bassogog og Enevoldsen ikke kan/vil spille midtbane, bør Enevoldsen så ikke også sælges da han vil tage spilletid fra Pohl og Grønning.

Jeg tror at Bassogog er LS's førsteangriber indtil han fejler. Jeg tror der er lidt større sandsynlighed for at Flores bliver brugt i angrebet på den korte bane på grund af at det trods alt er nemmere end at komme ind og spille midtbane for AaB. Desuden er det ikke sikkert at Flores form er superligastandard. Viser det sig at Flores kan begå sig i angrebet og Enevoldsens rolle bliver at spille de sidste 30 minutter når Bassogog er gået kold, bør den rolle ikke tilfalde Pohl og Grønning?

Det jeg forsøger at sige er at når AaB køber ind til startelleveren, bør det ikke have konsekvenser for den der bliver erstattet hvis vi skal satse på talenter?

Jeg er så spændt på hvor Flores bliver placeret både på kort og lang sigt. Jeg håber vildt at han viser sig som den næste Moh. Zidan (eller bedre).
Kan ikke se hvorfor vi skal skille os af med Ene medmindre det var for at hente en ny rutineret boksangriber ind udefra. Ene er vores mest rutinerede angriber og den med det højeste topniveau (jeg tæller Flores som ubekendt indtil jeg har set ham). Så er der Basso, som er spændende ja og har haft en god start. Jeg ser det dog overhovedet ikke bære til en hel sæson og det realistiske med Basso i år er nok at veksle lidt mellem at starte inde og at komme ind som joker fra bænken. Jeg er med på her er masser af hype og, at det er en spiller der er sjov at se, men lad os nu lige spise brød til. Han har lidt den der Erik Bo faktor, hvor man aldrig helt ved om det er held eller forstand når det lykkes for ham. Derudover vil han helt sikker få udfald i løbet af sæsonen og jeg ser fortsat mest Basso som en joker der lidt har startet inde i mangel på bedre. Så har vi Pohl som er en spændenden type, det ligger lidt til at ham og Basso må slås om at være 3. violin, hvis Flores skal være angriber. Jeg kan ikke se, at det er et problem for AaB at vores talenter skal konkurrere om pladserne. Det er en konkurrencesport og at kunne håndtere det er lige så vigtigt som talentet i sig selv og i den bedste verden skærper det dem begge. Grønning er førsteårs senior og det er fint han er 4-5 valg medmindre han virkelig brager igennem. Der skal nok blive kampe, hvor det er opportunt at give ham de sidste 10-20 minutter. Derudover må håbet være, at Basso og Pohl har udviklet sig så mege til sommer, at vi ikke behøves ertatte Ene når/hvis hans mutter. Så rykker Basso, Pohl og Grønning alle tre automatisk frem i hierakiet. Lige nu med Flores der skal integreres, uskolede Basso og de to urutinerede Pohl og Grønning synes jeg imidlertid at vi er nødt til at have en erfaren spiller fra Danmark/Europa og det er Ene. Ham skal vi da ikke skyde af i talentudviklingen hellige misforståede navn og hvis vi skal så er skal det være fordi vi vil hente en anden angribertype ind.

Jeg kan heller ikke se, hvorfor pokker vi skulle sælge Børsting hvis Flores snupper kanten. Han er som spiller med til at give vores midtbane flere dimensioner og vi skal også have nogen blandt reserverne med et hæderligt Superliga-niveau. Det kan ikke bære igennem med en bænk, hvor vi kun har en blandet pose førsteårs seniorer. Børsting giver mening at have på bænken fordi han med sin energi kan sættes ind og bidrage med sit arbejdsraseri mod en træt modstander såvel som han i nogle kampe vil være en god starter. Der er mange af de unge der kan være kyste i starten af den fysik de oplever. At have en spiller som Børsting der går ind og tager nogle tæsk og kompromisløst figther videre kan derfor blive virkeligt værdifuldt for os.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. aug 2016, 00:15

Jeg har været efter AaB TV - de skal satme også have ros når det er på sin plads, og det er det i den grad her. Fantastisk og ekstremt professionelt indslag, fænomenalt arbejde :thumbsup:

Og hvor virker vores nye lille troldmand dog som en dejlig knægt, han passer perfekt ind, det kan man fornemme.

Hvor jeg dog elsker den lethed han behandler bolden med, selv i de korte glimt fra træningen... klassespiller vi har fået os her. Men om han udfolder sig 100% fra dag et, eller for den sags skyld sæson et, det må tiden vise, og vi skal afgjort være forberedte på at være tålmodige med ham. Jeg vil dog på ingen måde blive overrasket, hvis vi inden alt for længe allesammen kniber os i armen over at vi har så dygtig en spiller i AaB.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kempes » 12. aug 2016, 00:28

Maglau skrev:
Kempes skrev:Spændende hvad vores nye sydamerikanske troldmand kan bringe til holdet.

Tvivler stærkt på at LS vil stille med en angrebsduo, der hedder Bassogog + Flores (medmindre man satser på at de kan løbe mellem benene på forsvarsspillerne).

Jeg ser heller ikke Flores gå ind og spille venstre midtbane. Derfor må Bassogog vel en tur på bænken.

Som jeg tidligere har skrevet så jeg gerne man prøvede at ændre formation til 4 - 2 - 3 - 1 for at få den bredde i spillet som vores back ikke er i stand til at give. Desuden er det vel også lidt omsonst at lave at hive backsene langt frem til at lave en masse indlæg til spillere der er et godt stykke under 1,70 (medmindre det er i lilleput-rækkerne ;) ).

Alternativt skal vi droppe possession-hysteriet og gå all in på omstillingerne med vores 2 små raketter. Men det kommer nok aldrig til at ske.
Lad nu være med at foreslå ændring af spillestil , det er imponerende at folk ikke forstår at det ikke sker. AaB er gennemsyret og gennem trænet af en fastlagt spillestil med bla indadvendte kanter etc og med offensive backs.
Og så er det noget uvidende vrøvl at offensive backs er beregnet til indlæg til hovedssrødstærke angribere. Hvis det var tilfældet er det ikke meget Barca offensive backs har at skyde efter i feltet.
Tak for den taktiske lektion. Nu hader jeg Barcelona og går ikke så meget op i hvordan de stiller op. Jeg ved dog at de ikke spiller 4 - 4- 2 og at Suarez er en dygtig header. Naturligvis er offensive backs fint og pga Dalsgaards speed og evner kunne han ofte spille den fladt skråt bagud fra "zone 18". Det vil vi meget sjældet se bl.a. PK gøre han kommer kun frem til "zone 15" og kan så kun lægge et højt indlæg. Det samme gør sig gældende med Gilli/Blåbjerg

Derfor synes jeg at AaBs nuværende system står med en kæmpe udfordring med de spillere vi har til rådighed (efter bl.a. Spalvis, Dalsgaard og Thomsen er væk). Jeg er tilhænger af at et hold bruger den taktik, der betyder at det vinder flest fodboldkampe. Det kan jeg ikke se vores nuværende system gøre med den trup Allan Gaarde har sammensat.

Og så kan det da godt være at man i trænerstaben må sluge et par kameler.

Besvar