Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hanga » 23. jul 2018, 12:52

Komplet uacceptabelt og skuffende det han har gang i :thumbsdown:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 23. jul 2018, 13:00

Hanga skrev:
23. jul 2018, 12:52
Komplet uacceptabelt og skuffende det han har gang i :thumbsdown:
Han skal da indtage føde?

To dage kunne bortforklares, men nu tror jeg Gaarde har lidt dybe panderynker over den her sag.

Havde vi kun fået et point hidtil, så tror jeg også vi ville have set en del flere mishagsytringer herinde.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af FIDEL » 23. jul 2018, 13:11

Patmand skrev:
23. jul 2018, 13:00
Hanga skrev:
23. jul 2018, 12:52
Komplet uacceptabelt og skuffende det han har gang i :thumbsdown:
Han skal da indtage føde?

To dage kunne bortforklares, men nu tror jeg Gaarde har lidt dybe panderynker over den her sag.

Havde vi kun fået et point hidtil, så tror jeg også vi ville have set en del flere mishagsytringer herinde.
Præcis. Flores skal være glad for at vi er kommet godt fra start. Ellers skulle der findes syndebukke osv.
Håber den lille fiasko bliver skudt afsted nu!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mogens » 23. jul 2018, 13:15

Tilbageholdelse af løn må være et must og naturligvis bør man undersøge muligheden for at lange ham en bøde. Mest af alt for at statuere et eksempel overfor de andre i truppen om, at det bare ikke er acceptabelt.

Det det aldrig må ende med er, at man ophæver kontrakten med ham. Det ville være idioti og generelt et skridt i en helt forkert retning i forhold til at give spillerne mere magt end godt er.

Kan han ikke bare se at lette røven og komme hjem og passe sit arbejde?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kristian » 23. jul 2018, 13:16

Patmand skrev:
23. jul 2018, 13:00
Hanga skrev:
23. jul 2018, 12:52
Komplet uacceptabelt og skuffende det han har gang i :thumbsdown:
Han skal da indtage føde?

To dage kunne bortforklares, men nu tror jeg Gaarde har lidt dybe panderynker over den her sag.

Havde vi kun fået et point hidtil, så tror jeg også vi ville have set en del flere mishagsytringer herinde.
Selvfølgelig skal manden have noget føde..

Men det her signalværdien, i at han poster på instagram at han hygger sig, når han VED at han er ved misligholde en kontrakt og at han har overskredet sin ferie, samt at han ikke har overholdt sin del af aftalen.
------------------
mvh Kristian

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 23. jul 2018, 13:19

Jeg er færdig med den mand. Han pisser så meget på vores klub ved at gøre som det passer ham og så endda ikke holde lav profil på de sociale medier.

Gaarde skal fortsat gøre hvad han kan for at finde en køber, men lykkedes det ikke må Peruvianeren starte nederst i hierakiet og arbejde sig hen imod en bænkeplads.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af McMark » 23. jul 2018, 16:31

https://twitter.com/Peter_sa/status/102 ... 45824?s=19

Her er billedet af vores peruvianske fløjtespiller. Håber satme han får en bøde med det samme, at han lander i 9000!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af frederikshavneren » 23. jul 2018, 18:29

Patmand skrev:
23. jul 2018, 13:00
Hanga skrev:
23. jul 2018, 12:52
Komplet uacceptabelt og skuffende det han har gang i :thumbsdown:
Han skal da indtage føde?

To dage kunne bortforklares, men nu tror jeg Gaarde har lidt dybe panderynker over den her sag.

Havde vi kun fået et point hidtil, så tror jeg også vi ville have set en del flere mishagsytringer herinde.
Det er en skandaløs og dybt illoyal opførsel Flores udviser, som skal mødes af de strengest mulige reaktioner fra AaBs side. Problemet er bare at klubberne har meget få handlemuligheder når en spiller/agent agerer som Flores.

Hvis jeg husker rigtigt var det meningen at Flores skulle ha' genoptaget træningen mandag i sidste uge, det vil sige at arbejdsvægringen har stået på i foreløbig én uge.

Gaarde skal være benhård i denne situation og undersøge alle muligheder for at sanktionere Flores. Det er et forfærdeligt signal Flores sender hvor han udviser minus respekt for klubben og fansene.

Gaarde taler meget om værdier men når vi har at gøre med en spiller/agent som agerer som Flores så får man intet ud af at opføre sig som en pæn fyr, det bliver bare udnyttet.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af BassogogsVen » 23. jul 2018, 18:39

Iflg. bold.dk "afsøger han sine muligheder".
Det er da interessant, at man bare kan det med 2 år tilbage af sin kontrakt.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af alithebeast » 23. jul 2018, 18:42

BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:39
Iflg. bold.dk "afsøger han sine muligheder".
Det er da interessant, at man bare kan det med 2 år tilbage af sin kontrakt.
Mon ikke han leder desperat efter en klub, der kan og vil indfri det beløb, han har fået at vide af Gaarde er minimumsprisen?
Hader København!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af BassogogsVen » 23. jul 2018, 18:44

alithebeast skrev:
23. jul 2018, 18:42
BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:39
Iflg. bold.dk "afsøger han sine muligheder".
Det er da interessant, at man bare kan det med 2 år tilbage af sin kontrakt.
Mon ikke han leder desperat efter en klub, der kan og vil indfri det beløb, han har fået at vide af Gaarde er minimumsprisen?
Det håber jeg da.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af frederikshavneren » 23. jul 2018, 19:07

BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:44
alithebeast skrev:
23. jul 2018, 18:42
BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:39
Iflg. bold.dk "afsøger han sine muligheder".
Det er da interessant, at man bare kan det med 2 år tilbage af sin kontrakt.
Mon ikke han leder desperat efter en klub, der kan og vil indfri det beløb, han har fået at vide af Gaarde er minimumsprisen?
Det håber jeg da.
Han har da bare at passe træningen, der er ingen undskyldning for Flores' arbejdsvægring

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Uldahl » 23. jul 2018, 19:41

BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:44
alithebeast skrev:
23. jul 2018, 18:42
BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:39
Iflg. bold.dk "afsøger han sine muligheder".
Det er da interessant, at man bare kan det med 2 år tilbage af sin kontrakt.
Mon ikke han leder desperat efter en klub, der kan og vil indfri det beløb, han har fået at vide af Gaarde er minimumsprisen?
Det håber jeg da.
Kunne være fint hvis det er grunden til han stadig ikke er kommet. Hvis ikke det lykkes med at komme af med ham skal han hjem og se om ikke han kan spille sig på bænken på reserve holdet.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Yankee » 23. jul 2018, 19:47

Uldahl skrev:
23. jul 2018, 19:41
BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:44
alithebeast skrev:
23. jul 2018, 18:42
BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:39
Iflg. bold.dk "afsøger han sine muligheder".
Det er da interessant, at man bare kan det med 2 år tilbage af sin kontrakt.
Mon ikke han leder desperat efter en klub, der kan og vil indfri det beløb, han har fået at vide af Gaarde er minimumsprisen?
Det håber jeg da.
Kunne være fint hvis det er grunden til han stadig ikke er kommet. Hvis ikke det lykkes med at komme af med ham skal han hjem og se om ikke han kan spille sig på bænken på reserve holdet.
Det er sgu bedre at han bliver i Peru i stedet for at komme hjem og ødelægge den gode stemning oven på to flotte sejre.

Han skal bare afsted til whatever pris. Efter et tyndt VM og denne skandale er han sgu ikke ret meget værd alligevel. Gaarde kan ikke gøre for at Flores opfører sig sådan og fortjener ikke kritik her.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 23. jul 2018, 19:54

BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:39
Iflg. bold.dk "afsøger han sine muligheder".
Det er da interessant, at man bare kan det med 2 år tilbage af sin kontrakt.
Han kan undersøge sine muligheder alt det han vil, men så længe AaB betaler hans løn, skal han gøre det i Aalborg og spille for os.

At han tror han bare kan gøre som det passer ham er så illoyalt som noget kan være og jeg regner med han får en stor bøde og starter op som reserve med DS holdet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Dalbjerg » 24. jul 2018, 00:00

Og hvad er reglerne så her?

Tilbageholdelse af løn, så længe han ikke er mødt op?

Jeg sidder sgu og håber at vi har lige så mange nosser som Randers havde.. Også selv hvis det koster penge..

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 24. jul 2018, 00:52

Uldahl skrev:
23. jul 2018, 19:41
BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:44
alithebeast skrev:
23. jul 2018, 18:42
BassogogsVen skrev:
23. jul 2018, 18:39
Iflg. bold.dk "afsøger han sine muligheder".
Det er da interessant, at man bare kan det med 2 år tilbage af sin kontrakt.
Mon ikke han leder desperat efter en klub, der kan og vil indfri det beløb, han har fået at vide af Gaarde er minimumsprisen?
Det håber jeg da.
Kunne være fint hvis det er grunden til han stadig ikke er kommet. Hvis ikke det lykkes med at komme af med ham skal han hjem og se om ikke han kan spille sig på bænken på reserve holdet.
Siden hvornår er det spilleren selv der forestår at kontakte vilkårlige klubber? “Vil I købe mig? Jeg er ret god...”

Mig bekendt har Flores en agent, og det er naturligvis denne der forestår opgaven med at afsøge mulighederne for et klubskifte.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af gravballe » 24. jul 2018, 08:43

AaB burde bare sige fuck det, får han ikke røven tilbage til DK, så smid ham på et divisions hold, og lad ham rådne op der.

Jeg har tit forsvaret FLores, og syntes han var en god spiller der bare blev brugt forkert, eller ikke passede ind. Men det er godt nok uskønt det han har gang i. AaB sidder vel på spiller certificatet i 2 år, så lige meget hvad, kan han vel ikke spille andre steder. Så er det ikke bare trække ham i løn, og nægte at udlevære det, med mindre der bliver betalt 10m.

Enevoldsen23
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. maj 2014, 17:30
Favoritspiller: Thomas Enevoldsen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Enevoldsen23 » 24. jul 2018, 08:48

gravballe skrev:
24. jul 2018, 08:43
AaB burde bare sige fuck det, får han ikke røven tilbage til DK, så smid ham på et divisions hold, og lad ham rådne op der.

Jeg har tit forsvaret FLores, og syntes han var en god spiller der bare blev brugt forkert, eller ikke passede ind. Men det er godt nok uskønt det han har gang i. AaB sidder vel på spiller certificatet i 2 år, så lige meget hvad, kan han vel ikke spille andre steder. Så er det ikke bare trække ham i løn, og nægte at udlevære det, med mindre der bliver betalt 10m.
Folk er godt nok hurtige med "træk ham i løn" kortet, problemet er bare at det er en stort set umulig juridisk mulighed. Lige nu hvor han selv siger, at han holder ferie kan man selvfølgelig trække ham i feriedage alt efter hvordan de aflønnes ifm. ferie. Men hvis han vender tilbage og AaB smider ham på divisionsholdet og trækker ham i løn, er det AaB der bryder kontrakten, og han vil sikkert kunne ophæve den samtidig med at han sikkert kan vinde en sag med flere måneders løn i godtgørelse.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af gravballe » 24. jul 2018, 09:03

Enevoldsen23 skrev:
24. jul 2018, 08:48
gravballe skrev:
24. jul 2018, 08:43
AaB burde bare sige fuck det, får han ikke røven tilbage til DK, så smid ham på et divisions hold, og lad ham rådne op der.

Jeg har tit forsvaret FLores, og syntes han var en god spiller der bare blev brugt forkert, eller ikke passede ind. Men det er godt nok uskønt det han har gang i. AaB sidder vel på spiller certificatet i 2 år, så lige meget hvad, kan han vel ikke spille andre steder. Så er det ikke bare trække ham i løn, og nægte at udlevære det, med mindre der bliver betalt 10m.
Folk er godt nok hurtige med "træk ham i løn" kortet, problemet er bare at det er en stort set umulig juridisk mulighed. Lige nu hvor han selv siger, at han holder ferie kan man selvfølgelig trække ham i feriedage alt efter hvordan de aflønnes ifm. ferie. Men hvis han vender tilbage og AaB smider ham på divisionsholdet og trækker ham i løn, er det AaB der bryder kontrakten, og han vil sikkert kunne ophæve den samtidig med at han sikkert kan vinde en sag med flere måneders løn i godtgørelse.
Selvfølgelig skal AaB overholde kontrakten, men der står ikke i kontrakten at han skal spille på 1 holdet. Randers kunne uden problemer smide ham der skabte problemer på deres andethold. Jeg går da stærkt ud fra man kan trække i løn, for de dage man ikke møder. Selvfølgelig står AaB lidt svagt, hvis man gerne vil have lidt mønt for ham. Det undre mig bare han pludselig opføre sig sådan her. Alle de historier om hvor glad han var for at være i Aalborg, og hvor godt de var faldet til, samtidig med han virkede meget loyal over for sine tidligere klubbere, og nu det her pis? WTF...

Besvar