Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 24. aug 2018, 19:36

BassogogsVen skrev:
24. aug 2018, 19:33
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 19:24
BassogogsVen skrev:
24. aug 2018, 19:16
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 18:41
Mephisto2 skrev:
24. aug 2018, 18:27
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 18:08


100% Off-topic, og på forhånd undskyld... men Nordamerika.
Men dog Latinamerika...
Præcis. I et kulturelt perspektiv ryger han 'hjem'.
I et kulturelt perspektiv?
Mexico og Peru minder i højere grad kulturelt om hinanden, end andre lande der er blevet nævnt i forbindelse med Flores.
Gal, noget bavl.
Okay, godt argument!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Yankee » 24. aug 2018, 19:36

Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 19:30
FCN havde nok været et god match ja.
Helt uenig. Jeg kan ikke se hvordan han skulle passe ind i FCN's system. Dertil er han alt for langsom.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af NIN » 24. aug 2018, 19:37

Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 19:24
BassogogsVen skrev:
24. aug 2018, 19:16
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 18:41
Mephisto2 skrev:
24. aug 2018, 18:27
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 18:08
Hanga skrev:
24. aug 2018, 17:51


Præcis.

Når man stempler Flores som en fiasko er det jo ud fra andre forudsætninger end de fleste spillere på holdet. Han er dyrt indkøbt (efter AaB målestok), render formentlig rundt til en høj løn, og burde med sit CV have været en afgørende profil på vores hold. Det har han langt fra været.

Super godt hvis vi kan få ham afsat, det er bedst for alle parter. Tror også at en retur til Sydamerika er det rigtige for ham. Men umiddelbart svært at forestille sig at beløbet er i nærheden af de 4 mio. euro vi angiveligt skulle have forlangt.
100% Off-topic, og på forhånd undskyld... men Nordamerika.
Men dog Latinamerika...
Præcis. I et kulturelt perspektiv ryger han 'hjem'.
I et kulturelt perspektiv?
Mexico og Peru minder i højere grad kulturelt om hinanden, end andre lande der er blevet nævnt i forbindelse med Flores.
Nu skal du være meget, meget varsom. Du træder ind i et minefelt. Skal du aflevere så racistiske udtalelser, skal de omhandle USA og kun det hvide USA. Alt andet er no-go.Og hov, pas på med din respons. Ellers løber han skrigende bort med trusler om aldrig at returnere. Desværre er det et lige så tomt løfte som udsagnet bavl.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 24. aug 2018, 19:43

Yankee skrev:
24. aug 2018, 19:36
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 19:30
FCN havde nok været et god match ja.
Helt uenig. Jeg kan ikke se hvordan han skulle passe ind i FCN's system. Dertil er han alt for langsom.
Ligesom Ryegaard, Aaquist, Damsgaard osv? De er heller ikke raketter, men det er heller ikke nødvendigt centralt i FCN's koncept. Der er pasningsspillet vigtigere.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hanga » 24. aug 2018, 19:44

Funky skrev:
24. aug 2018, 18:37

Jeg synes, det er lidt forsimplet. Flores har spillet på et hold som har haltet afsted, og det er nok ikke første gang man ser, at en klassespiller ikke alene kan ændre afgørende på det billede. Lige for tiden går en tilsvarende snak herinde på Kusk, som AaB ifølge visse debattører skal supplere med flere nye spillere for at få det bedste ud af.
Han brugte det år, som AaB også annoncerede fra starten af, på at komme på plads på holdet, overstod også lige en skade, og spillede derefter en række ganske udmærkede kampe. Hans arbejdsindsats har aldrig fejlet noget. Jeg er med på, at det er skuffende at det ikke blev til mere, men at det er lig med, at det bare er Flores selv som er en 'kæmpe skuffelse', den køber jeg ikke.
Din sammenligning med Kusk er interessant.

Kusk har været tilbage i AaB i ½ år og har lavet 4 mål og 6 assist. Det er nøjagtigt det samme som Flores har leveret i 2 år. Kampforskellen er 24 vs. 52... Og det er jo ikke fordi at nogen vil betegne Kusk' tilbagekomst som en kæmpe succes.

En mand hentet ind for flere millioner, en mand der er stjerne for sit landshold, skulle gerne levere meget mere for os. Du har helt ret i at der formentlig er mange årsager til at det ikke blev en succes, men det ændrer ikke på bundlinjen. Det er et meget skuffende resultat for både AaB og Flores, der ville bruge AaB som springbræt til en større europæisk klub.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 24. aug 2018, 19:45

NIN skrev:
24. aug 2018, 19:37
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 19:24
BassogogsVen skrev:
24. aug 2018, 19:16
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 18:41
Mephisto2 skrev:
24. aug 2018, 18:27
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 18:08


100% Off-topic, og på forhånd undskyld... men Nordamerika.
Men dog Latinamerika...
Præcis. I et kulturelt perspektiv ryger han 'hjem'.
I et kulturelt perspektiv?
Mexico og Peru minder i højere grad kulturelt om hinanden, end andre lande der er blevet nævnt i forbindelse med Flores.
Nu skal du være meget, meget varsom. Du træder ind i et minefelt. Skal du aflevere så racistiske udtalelser, skal de omhandle USA og kun det hvide USA. Alt andet er no-go.Og hov, pas på med din respons. Ellers løber han skrigende bort med trusler om aldrig at returnere. Desværre er det et lige så tomt løfte som udsagnet bavl.
Det svar jeg fik efterfølgende af ham var nogenlunde på samme niveau i hvert fald... :S

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Yankee » 24. aug 2018, 19:51

Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 19:43

Ligesom Ryegaard, Aaquist, Damsgaard osv? De er heller ikke raketter, men det er heller ikke nødvendigt centralt i FCN's koncept. Der er pasningsspillet vigtigere.
Nej, hvis han skal spille 9'er eller 10'er, men dertil er han så overhovedet ikke målfarlig nok.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 24. aug 2018, 19:55

Yankee skrev:
24. aug 2018, 19:51
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 19:43

Ligesom Ryegaard, Aaquist, Damsgaard osv? De er heller ikke raketter, men det er heller ikke nødvendigt centralt i FCN's koncept. Der er pasningsspillet vigtigere.
Nej, hvis han skal spille 9'er eller 10'er, men dertil er han så overhovedet ikke målfarlig nok.
Og det mener jeg han skulle.
Det er jeg ikke enig i. Det kan i øvrigt også være ligemeget når næsten alle FCN's mål kommer fra kanterne. Dem kunne han sagtens sætte op. Desuden mener jeg Flores har et ganske udemærket spark med venstre ben, som vi, desværre, naturligt ikke så tit får at se når han trækker ind fra venstre kant.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 24. aug 2018, 20:08

Hanga skrev:
24. aug 2018, 19:44
Funky skrev:
24. aug 2018, 18:37

Jeg synes, det er lidt forsimplet. Flores har spillet på et hold som har haltet afsted, og det er nok ikke første gang man ser, at en klassespiller ikke alene kan ændre afgørende på det billede. Lige for tiden går en tilsvarende snak herinde på Kusk, som AaB ifølge visse debattører skal supplere med flere nye spillere for at få det bedste ud af.
Han brugte det år, som AaB også annoncerede fra starten af, på at komme på plads på holdet, overstod også lige en skade, og spillede derefter en række ganske udmærkede kampe. Hans arbejdsindsats har aldrig fejlet noget. Jeg er med på, at det er skuffende at det ikke blev til mere, men at det er lig med, at det bare er Flores selv som er en 'kæmpe skuffelse', den køber jeg ikke.
Din sammenligning med Kusk er interessant.

Kusk har været tilbage i AaB i ½ år og har lavet 4 mål og 6 assist. Det er nøjagtigt det samme som Flores har leveret i 2 år. Kampforskellen er 24 vs. 52... Og det er jo ikke fordi at nogen vil betegne Kusk' tilbagekomst som en kæmpe succes.

En mand hentet ind for flere millioner, en mand der er stjerne for sit landshold, skulle gerne levere meget mere for os. Du har helt ret i at der formentlig er mange årsager til at det ikke blev en succes, men det ændrer ikke på bundlinjen. Det er et meget skuffende resultat for både AaB og Flores, der ville bruge AaB som springbræt til en større europæisk klub.
Skuffende/meget skuffende resultat...hip hap. Jeg er i alt fald enig i det sidste. Sammenligningen med Kusk går på, at han - også - er en klassespiller, som ene mand ikke har formået at trylle AaB's angrebsspil bedre, hvilket har fået folk til at ønske flere transfers som kan give ham bedre arbejdsforhold. Jeg vil påstå, det samme gør sig gældende for Flores, men det er nok snart et akademisk spørgsmål, som vi ikke får svar på. Flores har efter min mening i øvrigt spillet lige så gode kampe for AaB som Kusk har formået det sidste ½ år.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hanga » 24. aug 2018, 20:21

Funky skrev:
24. aug 2018, 20:08

Skuffende/meget skuffende resultat...hip hap. Jeg er i alt fald enig i det sidste. Sammenligningen med Kusk går på, at han - også - er en klassespiller, som ene mand ikke har formået at trylle AaB's angrebsspil bedre, hvilket har fået folk til at ønske flere transfers som kan give ham bedre arbejdsforhold. Jeg vil påstå, det samme gør sig gældende for Flores, men det er nok snart et akademisk spørgsmål, som vi ikke får svar på. Flores har efter min mening i øvrigt spillet lige så gode kampe for AaB som Kusk har formået det sidste ½ år.
Vi er nok ikke så uenige, omend jeg klart vil sige, at Kusk har gjort vores angrebsspil bedre, og i langt væsentlig højere grad end Flores har. Og statistikken viser jo netop at han har været mere kampafgørende. Men det må også stå tydeligt for enhver at AaBs offensiv ikke kan reddes af én mand, uanset om det så var Lionel Messi.

Jeg synes bare ikke vi skal pakke noget ind ift. Flores. Manden var hentet fore dyre penge til at være offensiv profil - det blev han på ingen måde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 24. aug 2018, 21:00

Hanga skrev:
24. aug 2018, 20:21
Funky skrev:
24. aug 2018, 20:08

Skuffende/meget skuffende resultat...hip hap. Jeg er i alt fald enig i det sidste. Sammenligningen med Kusk går på, at han - også - er en klassespiller, som ene mand ikke har formået at trylle AaB's angrebsspil bedre, hvilket har fået folk til at ønske flere transfers som kan give ham bedre arbejdsforhold. Jeg vil påstå, det samme gør sig gældende for Flores, men det er nok snart et akademisk spørgsmål, som vi ikke får svar på. Flores har efter min mening i øvrigt spillet lige så gode kampe for AaB som Kusk har formået det sidste ½ år.
Vi er nok ikke så uenige, omend jeg klart vil sige, at Kusk har gjort vores angrebsspil bedre, og i langt væsentlig højere grad end Flores har. Og statistikken viser jo netop at han har været mere kampafgørende. Men det må også stå tydeligt for enhver at AaBs offensiv ikke kan reddes af én mand, uanset om det så var Lionel Messi.

Jeg synes bare ikke vi skal pakke noget ind ift. Flores. Manden var hentet fore dyre penge til at være offensiv profil - det blev han på ingen måde.
Jamen enig i, at historien ikke blev, som vi kunne have ønsket os. Men på et til tider ret ringe spillende AaB-hold syntes jeg faktisk, han - når han var bedst - VAR en offensiv profil. Og nu ser det så (som forventet) ud til at være fortid. Uanset mandens kvaliteter er det bedst, at han kommer videre, for begge parter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af AalBoyeBK » 24. aug 2018, 22:09

HVIS han ender med at give os 8-10 mio. i transferoverskud, kan man så virkelig tillade sig at kalde ham et flop? Spillemæssigt har han ikke været imponerende, men jeg synes heller ikke han har været en katastrofe.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 24. aug 2018, 22:25

AalBoyeBK skrev:
24. aug 2018, 22:09
HVIS han ender med at give os 8-10 mio. i transferoverskud, kan man så virkelig tillade sig at kalde ham et flop? Spillemæssigt har han ikke været imponerende, men jeg synes heller ikke han har været en katastrofe.
Et flop på banen men en god transfer. Det er i hvert fald ikke hans spil i superligaen der har solgt ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hovedet » 25. aug 2018, 00:35

Hanga skrev:
24. aug 2018, 17:51
Spanky skrev:
24. aug 2018, 17:49
At der kan sidde nogen her og påstår Flores ikke har været en kæmpe skuffelse er simpelhen en gåde for mig

Hvad har Flores bidraget med i AaB som f.eks. Børsting eller Thellufsen ikke har bidraget med? Blot for at tage to spillere som har spillet stort set samme plads, men hvor omkostningerne for den enkelte spiller måske har været 1/10 af Flores’ omkostninger.
Præcis.

Når man stempler Flores som en fiasko er det jo ud fra andre forudsætninger end de fleste spillere på holdet. Han er dyrt indkøbt (efter AaB målestok), render formentlig rundt til en høj løn, og burde med sit CV have været en afgørende profil på vores hold. Det har han langt fra været.

Super godt hvis vi kan få ham afsat, det er bedst for alle parter. Tror også at en retur til Sydamerika er det rigtige for ham. Men umiddelbart svært at forestille sig at beløbet er i nærheden af de 4 mio. euro vi angiveligt skulle have forlangt.
Ja da. Selvfølgelig har Flores været i kæmpe flop. Man kan ikke bare sammenligne ham med en tilfældig ungdomsspiller, der har leveret på samme niveau.


BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af BassogogsVen » 25. aug 2018, 01:40

Han er allerede blevet photoshoppet ind i trøjen på deres hjemmeside, så mon ikke den er på plads, selvom de selv skriver, at han mangler lægetjek. Vicepræsidenten har været og forhandle med Gaarde, så det er spændende, hvad de er nået frem til.

https://fuerzamonarca.com/noticia/bienv ... jas-flores
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 25. aug 2018, 07:54

BassogogsVen skrev:
24. aug 2018, 19:33
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 19:24
BassogogsVen skrev:
24. aug 2018, 19:16
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 18:41
Mephisto2 skrev:
24. aug 2018, 18:27
Kokkefar skrev:
24. aug 2018, 18:08


100% Off-topic, og på forhånd undskyld... men Nordamerika.
Men dog Latinamerika...
Præcis. I et kulturelt perspektiv ryger han 'hjem'.
I et kulturelt perspektiv?
Mexico og Peru minder i højere grad kulturelt om hinanden, end andre lande der er blevet nævnt i forbindelse med Flores.
Gal, noget bavl.
Kæmpe forskel på de to landes kulturer. Som at flytte fra Wales til England eller fra Canada til USA. Han får et angstanfald når han ikke kan finde en Cuy-pusher i miles omkreds.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af JonasK » 25. aug 2018, 08:47

BassogogsVen skrev:
25. aug 2018, 01:40
Han er allerede blevet photoshoppet ind i trøjen på deres hjemmeside, så mon ikke den er på plads, selvom de selv skriver, at han mangler lægetjek. Vicepræsidenten har været og forhandle med Gaarde, så det er spændende, hvad de er nået frem til.

https://fuerzamonarca.com/noticia/bienv ... jas-flores
AaB får da problemer hvis ikke de melder salget til fondsbørsen, alternativt har vi fået så lille en sum at de ikke påvirker regnskabet. De skriver i halvårsregnskabet at der IKKE er indeholdt transferindtægter i resultatforventningen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jakobsen » 25. aug 2018, 09:13

Dommen er klart, at Flores desværre er endnu et flop. Først skulle han bruge ekstremt lang tid på at vende sig til Europæisk fodbold. Selvfølgelig vil der være en integrationstid, men det blev søgt i længden og han har vel aldrig vænnet sig til spillestilen i Europa. En spiller der er hentet på den hylde det umiddelbart var på papiret bør være så god, at han i det mindste bidrager med et eller andet selv. Der har været få kampe med lyspunkter, men det er aldrig blevet godt og jeg vil mene at f.eks. Thellufsen har performet væsentligt bedre i samme tidsperiode både hvad angår spillet og stats. Derudover har alle hans landsholdsture fyldt for meget og han er altid vendt skadet eller træt hjem, hvilket også virker en smule besynderligt da jeg ikke synes det er historier man hører så tit nu om dage hvad angår trætheden. Han er blevet prøvet som kant og 10'er under to trænere uden at lykkedes og jeg har svært ved at se han kan spille andre ting i Superligaen. Som central midt ville han blive kvast og angriber er han ikke. JEg kan kun bifalde, hvis vi rent faktisk får flere penge for ham her end vi gav og at vi får nok penge til det batter selvom Universitario tager en stor bid.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af abbifar » 25. aug 2018, 09:14

JonasK skrev:
25. aug 2018, 08:47
BassogogsVen skrev:
25. aug 2018, 01:40
Han er allerede blevet photoshoppet ind i trøjen på deres hjemmeside, så mon ikke den er på plads, selvom de selv skriver, at han mangler lægetjek. Vicepræsidenten har været og forhandle med Gaarde, så det er spændende, hvad de er nået frem til.

https://fuerzamonarca.com/noticia/bienv ... jas-flores
AaB får da problemer hvis ikke de melder salget til fondsbørsen, alternativt har vi fået så lille en sum at de ikke påvirker regnskabet. De skriver i halvårsregnskabet at der IKKE er indeholdt transferindtægter i resultatforventningen
Alternativt er der bare ikke skrevet under endnu...
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Besvar