Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gaarde6 » 8. aug 2016, 11:29

Får helt ondt i maven over den hype der er omkring denne signing. Det er jo flere artikler dagligt, der handler om hans skifte til os. Han er jo ikke vores før kontrakten er underskrev og jeg kunne sagtens forestille mig at han kunne få et bedre tilbud i 11 time.
Jeg tror ikke på noget før Gaarde har fået indskriften i hus.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 8. aug 2016, 12:19

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Som forudsagt, du kværulerer. Mener du Flores tog til Villareal for at spille tredjedivision, og tage hjem igen efter 2 år? Hvis nej, så fejlede han. Indiskutabelt. Det er helt irrelevant hvad Villareals plan så var, og det har ved gud intet med Nicki Bille at gøre. Pointen er, at det plausibelt har påvirket hans klubvalg denne gang. Er du uenig heri? Yderligere, så har han udtalt at han har nedprioriterede f.eks. den Tyske liga, for udviklingens skyld. Om han så har sagt nej til Feyenoord eller omvendt, har ikke noget med sagen at gøre. Vi ved jo ikke hvilke klubber han har fået hans agent til at holde hen, udover hvad han selv siger. Igen, det, samt at han ser suppen som et trinbrædt mod noget større, fortæller at han tror han kan dominere i ligaen.

Og sidst, hvor mange kampe fra den Peruvianske liga ser du om året, siden du mener at have relevant ekspertise her? Ca. 0? Du bad om et stream i en anden tråd, det siger vel lidt om hvor lidt på fornavn du er med den liga, uagtet din bibeskæftigelse (som er?).
Herligt, at du bruger en løgn som basis for hele dit indlæg. Modent!
Jeg har ALDRIG bedt om en stream til den peruvianske liga - du er mere end velkommen til at vise mig indlægget!
Hvis du ikke kan finde det, så stik venligst piben ind.

Villarreal hentede vel Flores til Europa for at se hvad han kunne, på en kontrakt til peanuts. En billig satsning, som spanske klubber og andre, foretager mange af årligt. I øjeblikket er der 4 andre talentfulde sydamerikanere på Villarreals B-hold. De ville vel aldrig tage til Spanien, hvis ikke det var i håbet om at blive set af større klubber? Det sker da for mange spillere hvert år.

Han har ikke sagt nej til Feyenoord. Feyenoord sagde nej til ham. Hvem kommer ikke hertil af spillere fra andenrangs-ligaer med forhåbningen om at bruge ligaen som springbræt? Den hørte vi også fra spillere som Mayron George m. fl.

Jeg har set en del til Sporting Cristal, både i den hjemlige liga og Copa Libertadores, ligesom jeg fra tid til anden ser kampe fra den peruvianske liga. Jeg ser så meget fodbold som overhovedet muligt - det er jeg nødt til. Hvad jeg laver ved siden af mit normale job rager ikke dig.
Jeg har sikkert forvekslet dig med en anden. Det gør det nu ikke til løgn. Og din bibeskæftigelse er kun vigtig fordi du selv nævnte den - skal jeg bare tro på alt du lukker ud fordi du er den evigt kværulerende, evigt nedladende NeverDefeated - kongen af "hvad sagde jeg/i andre er bare så dumme" - kommentarerene, prinsen af bodegarygterne? Hvis du bruger dit erhverv som et trumfkort, så uddyb. Jeg kalder dit bluff. Ellers, stik piben ind, selv.

Angående det sidste, så kværulerer du stadig. Hvad har det dog med sagen at gøre om at andre spillere også tager til Villarreal B med forhåbninger om at slå igennem? De tager der til for at slå igennem. Hvis de ikke gør så fejler de. Du understøtter jo netop min pointe her! Han tog til Europa tidligt, han slog ikke igennem, ergo fejlede han. Der er ikke mere at komme efter. Det var ikke en badeferie. Tag den på dit skrøbelige ego og kom videre.

Derudover, hvorfor, hvorfor bliver du ved med at snakke om Feyenoord og nu Meyron George?! Jeg har ikke nævnt Feyenoord. Jeg har skrevet at han har været ydmyg i dit klubvalg for det har han udtalt. Hvis ud læser hvad manden siger er det helt tydeligt. Jeg understøtter dette med at han har fejlet tidligere. Det er helt ukontroversielt. Det understøttes kun yderligere af hvor store klubber der har vist interesse i dette vindue. Jeg er dog sikker på du vender tilbage med endnu en irrelevant og kværulerende kommentar.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af NIN » 8. aug 2016, 12:24

Provst i Brovst skrev:
NIN skrev:
Provst i Brovst skrev:
NIN skrev:
Provst i Brovst skrev:
NIN skrev:
Uha jeg har mødt en del dovne og rigtig dovne kollegaer igennem tiden. Måske er det ulønnet arbejde Gamen har som bibeskæftigelse? Det er så moderne med frivilligt arbejde.
Hvis det bare er fordi Gamen er så doven i sit fodbold kiggeri i Peru, så har han vel et forum hvor han spørger efter links som de dovne AaB fans spørger efter links til AaB kampe på debatsiden.

For hvis dovne Gamen kun gider at finde links ved at spørge, så spørger han vel der hvor folk ser den peruvianske liga?

Men lækkert du tror på den røverhistorie. LOL
Hvorfor tror du, jeg gør det? (LOL er nu sødt)
Tror du da ikke på den?
Godt spørgsmål Provst. Nu er det et anonymt forum og jeg kender kun personerne bag enkle nicks. Så jeg er påpasselig med at dømme folk med hvad som de ved, gør og omvendt. Hvis bibeskæftigelse her skal tolkes som et lønnet job, ja så vil mit umiddelbare bud være nej, da jeg har svært ved at se koblingen eller behovet og hvad det reelt kan bruges til for tredje part.
Nå så du tror ikke på den historie.
Det kan du vel læse dig til. Ang. "tro" - som du har så stor fokus på, kan du så ikke henvise til hvor Gamen efterlyser det link som du morer dig over og highligther med rødt. For du tror vel på Buzz?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Provst i Brovst » 8. aug 2016, 12:41

NIN skrev:
Provst i Brovst skrev:
NIN skrev:
Provst i Brovst skrev:
NIN skrev:
Provst i Brovst skrev:
Hvis det bare er fordi Gamen er så doven i sit fodbold kiggeri i Peru, så har han vel et forum hvor han spørger efter links som de dovne AaB fans spørger efter links til AaB kampe på debatsiden.

For hvis dovne Gamen kun gider at finde links ved at spørge, så spørger han vel der hvor folk ser den peruvianske liga?

Men lækkert du tror på den røverhistorie. LOL
Hvorfor tror du, jeg gør det? (LOL er nu sødt)
Tror du da ikke på den?
Godt spørgsmål Provst. Nu er det et anonymt forum og jeg kender kun personerne bag enkle nicks. Så jeg er påpasselig med at dømme folk med hvad som de ved, gør og omvendt. Hvis bibeskæftigelse her skal tolkes som et lønnet job, ja så vil mit umiddelbare bud være nej, da jeg har svært ved at se koblingen eller behovet og hvad det reelt kan bruges til for tredje part.
Nå så du tror ikke på den historie.
Det kan du vel læse dig til. Ang. "tro" - som du har så stor fokus på, kan du så ikke henvise til hvor Gamen efterlyser det link som du morer dig over og highligther med rødt. For du tror vel på Buzz?
viewtopic.php?p=479470#p479470
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mini-p » 8. aug 2016, 12:46

Var der snak om at han skulle ankomme til Aalborg i dag? Eller er det i løbet af ugen?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 8. aug 2016, 13:07

Buzz Killington skrev: Jeg har sikkert forvekslet dig med en anden. Det gør det nu ikke til løgn. Og din bibeskæftigelse er kun vigtig fordi du selv nævnte den - skal jeg bare tro på alt du lukker ud fordi du er den evigt kværulerende, evigt nedladende NeverDefeated - kongen af "hvad sagde jeg/i andre er bare så dumme" - kommentarerene, prinsen af bodegarygterne? Hvis du bruger dit erhverv som et trumfkort, så uddyb. Jeg kalder dit bluff. Ellers, stik piben ind, selv.

Angående det sidste, så kværulerer du stadig. Hvad har det dog med sagen at gøre om at andre spillere også tager til Villarreal B med forhåbninger om at slå igennem? De tager der til for at slå igennem. Hvis de ikke gør så fejler de. Du understøtter jo netop min pointe her! Han tog til Europa tidligt, han slog ikke igennem, ergo fejlede han. Der er ikke mere at komme efter. Det var ikke en badeferie. Tag den på dit skrøbelige ego og kom videre.

Derudover, hvorfor, hvorfor bliver du ved med at snakke om Feyenoord og nu Meyron George?! Jeg har ikke nævnt Feyenoord. Jeg har skrevet at han har været ydmyg i dit klubvalg for det har han udtalt. Hvis ud læser hvad manden siger er det helt tydeligt. Jeg understøtter dette med at han har fejlet tidligere. Det er helt ukontroversielt. Det understøttes kun yderligere af hvor store klubber der har vist interesse i dette vindue. Jeg er dog sikker på du vender tilbage med endnu en irrelevant og kværulerende kommentar.
Det er da en løgn, når det er en afgørende del af dit forsøg på at beklikke hvad jeg siger.

Jeg nævnte at jeg så meget fodbold, fordi jeg er nødt til det - det kan du så vælge at tro på eller ej. Og uha, hvor sjovt, at du er nødt til bringe et tidligere brugernavn i spil :-) Hvad jeg laver er da irrelevant - det her er et debatforum.
Det må være rart at sidde trygt bag en skærm i den nordengelske terrorrede og kunne føle sig mægtig. Tillykke med det!

Hvis en spiller tager til AaB fra 2. div, og ikke bliver til noget, har han så fejlet? Kunne man forvente mere? Næppe. Man tager en chance og forventer næppe som 18-årig fra en inferiør liga at man bader sig igennem til spansk ligabold.

At han var villig til at tage til Feyenoord før os vidner dog ikke ligefrem om et ydmygt klubvalg - dét var min pointe. Så er det sådan set irrelevant hvad han har udtalt.

Nu gider jeg ikke spilde mere tid på dig :-) Skriv i PM, hvis du er så forhippet på at vide hvad jeg laver.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hanga » 8. aug 2016, 13:23

Gaarde6 skrev:Får helt ondt i maven over den hype der er omkring denne signing. Det er jo flere artikler dagligt, der handler om hans skifte til os. Han er jo ikke vores før kontrakten er underskrev og jeg kunne sagtens forestille mig at han kunne få et bedre tilbud i 11 time.
Jeg tror ikke på noget før Gaarde har fået indskriften i hus.
Var det ikke dig, der mødte Sloth hos Kaalund, eller husker jeg forkert?

Så må du altså få booket nogle behandlinger de næste dage så vi kan holde øje.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 8. aug 2016, 13:29

Gamen skrev: Det er da en løgn, når det er en afgørende del af dit forsøg på at beklikke hvad jeg siger.
Jeg er 100% sikker på det ikke er definitionen på en løgn. Jeg ville også være ret dum og lyve om noget du relativt hurtigt kan påvise som usandt.
Gamen skrev: Nu gider jeg ikke spilde mere tid på dig :-)
Lige over

PM afsendt
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gnu » 8. aug 2016, 13:54

Hey funboys, get a room!
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af aaballday » 8. aug 2016, 16:38

Kan han være spilleberrettiget allerede mandag mod Esbjerg eller hvordan er reglerne med lande udenfor EU?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Søgaard » 8. aug 2016, 16:39

Mini-p skrev:Var der snak om at han skulle ankomme til Aalborg i dag? Eller er det i løbet af ugen?
Da han spillede kamp sent i nat og flyvetiden er 15-20 timer minimum fra Lima til Aalborg via Amsterdam, så tror jeg ikke vi hører nærmere til ham, før i morgen :)
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gentleman Finn » 8. aug 2016, 16:41

arbejds- og opholdstilladelsen kan vidst godt tage noget tid, men jeg aner ikke hvordan det ser ud med folk fra Peru. Basso gik der lige nøjagtig 12 dage inden han var spilleberettiget

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af FlæskeFrank » 8. aug 2016, 16:46

Søgaard skrev:Da han spillede kamp sent i nat og flyvetiden er 15-20 timer minimum fra Lima til Aalborg via Amsterdam, så tror jeg ikke vi hører nærmere til ham, før i morgen :):)
Gider ham ikke spille for klubben? Dårlig undskyldning. Ren arbejdsvægring :cheers:
- FlæskeFrank

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af kkoldsoe » 8. aug 2016, 16:47



Kampen fra i går.. Flores fik en stor nøglerolle for hans klub, da de kom tilbage fra at være bagud 0-2. Han er uden tvivl deres vigtigste spiller :)

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Sauer » 8. aug 2016, 16:55

kkoldsoe skrev:

Kampen fra i går.. Flores fik en stor nøglerolle for hans klub, da de kom tilbage fra at være bagud 0-2. Han er uden tvivl deres vigtigste spiller :)
To assists (nuvel, tredjesidste fod på den anden scoring) er ikke så tosset i sin afskedskamp. Han ser da i al fald ud til at være en habil hjørnesparksskytte.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af FlæskeFrank » 9. aug 2016, 08:18

Uddrag af forhandlingerne med Flores.

Flores: "Er det rigtig, at I har solgt en boldmongol til en græsk storklub ?
Gaarde: "Ja"
Flores: "Er det også rigtig, at har solgt en angriber med brækket ben til en portugisisk storklub ?"
Gaarde: "Ja, han havde lidt knæproblemer".
Flores: "Er det rigtig at afdankede AaB-spillere er sikret 2-3 år i OB efterfølgende ?
Gaarde: "Ja, det plejer at være reglen"
Flores: "Hvad sker der hvis man får succes i AaB og er skadesfri?"
Gaarde: "Ja, den situation har vi ikke prøvet endnu..."
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Sauer » 9. aug 2016, 08:26

FlæskeFrank skrev:Uddrag af forhandlingerne med Flores.

Flores: "Er det rigtig, at I har solgt en boldmongol til en græsk storklub ?
Gaarde: "Ja"
Flores: "Er det også rigtig, at har solgt en angriber med brækket ben til en portugisisk storklub ?"
Gaarde: "Ja, han havde lidt knæproblemer".
Flores: "Er det rigtig at afdankede AaB-spillere er sikret 2-3 år i OB efterfølgende ?
Gaarde: "Ja, det plejer at være reglen"
Flores: "Hvad sker der hvis man får succes i AaB og er skadesfri?"
Gaarde: "Ja, den situation har vi ikke prøvet endnu..."
Det er et imponerende dansk sprog, han disker op med. Integrationen bliver overkommelig.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Yankee » 9. aug 2016, 10:24

FlæskeFrank skrev:Uddrag af forhandlingerne med Flores.

Flores: "Er det rigtig, at I har solgt en boldmongol til en græsk storklub ?
Gaarde: "Ja"
Flores: "Er det også rigtig, at har solgt en angriber med brækket ben til en portugisisk storklub ?"
Gaarde: "Ja, han havde lidt knæproblemer".
Flores: "Er det rigtig at afdankede AaB-spillere er sikret 2-3 år i OB efterfølgende ?
Gaarde: "Ja, det plejer at være reglen"
Flores: "Hvad sker der hvis man får succes i AaB og er skadesfri?"
Gaarde: "Ja, den situation har vi ikke prøvet endnu..."
Eller diskussionen i klubbens hovedkvarter:

Direktør 1: "De der Aalborg sælger jo hele tiden spillere til store klubber. Twente, Nantes, Panathinaikos, Sporting. Vi skal helt sikkert gå efter en stor videresalgsklausul"
Direktør 2: "Jamen, der står i de danske aviser at de solgte ham Spalvis for kun 12 mio DKK - det svarer til 1,7 mio. $. Det er altså ikke ret meget at få 10% af."
Direktør 1: "Din idiot - de bruger jo Euro i Europa. Spalvis blev solgt for 12 mio. Euro. Han var jo ligatopscorer - hvad tror du selv? Tror du så også de solgte ham den store skaldede til Panathinaikos for ½ mio. Euro? Nej, vel? Bare rolig - vi kommer til at tjene boksen når de sælger Flores videre"

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 9800 » 9. aug 2016, 10:28

Yankee skrev:
FlæskeFrank skrev:Uddrag af forhandlingerne med Flores.

Flores: "Er det rigtig, at I har solgt en boldmongol til en græsk storklub ?
Gaarde: "Ja"
Flores: "Er det også rigtig, at har solgt en angriber med brækket ben til en portugisisk storklub ?"
Gaarde: "Ja, han havde lidt knæproblemer".
Flores: "Er det rigtig at afdankede AaB-spillere er sikret 2-3 år i OB efterfølgende ?
Gaarde: "Ja, det plejer at være reglen"
Flores: "Hvad sker der hvis man får succes i AaB og er skadesfri?"
Gaarde: "Ja, den situation har vi ikke prøvet endnu..."
Eller diskussionen i klubbens hovedkvarter:

Direktør 1: "De der Aalborg sælger jo hele tiden spillere til store klubber. Twente, Nantes, Panathinaikos, Sporting. Vi skal helt sikkert gå efter en stor videresalgsklausul"
Direktør 2: "Jamen, der står i de danske aviser at de solgte ham Spalvis for kun 12 mio DKK - det svarer til 1,7 mio. $. Det er altså ikke ret meget at få 10% af."
Direktør 1: "Din idiot - de bruger jo Euro i Europa. Spalvis blev solgt for 12 mio. Euro. Han var jo ligatopscorer - hvad tror du selv? Tror du så også de solgte ham den store skaldede til Panathinaikos for ½ mio. Euro? Nej, vel? Bare rolig - vi kommer til at tjene boksen når de sælger Flores videre"
HAHAHAHAHAHA, der fik jeg så lige reddet min dag, selvom den står på tømmermænd efter aktivt at have forsøgt at slå min krop ihjel i fem dage på Smukfest, og derefter en tur til tandlægen. Tak for det

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gnu » 9. aug 2016, 11:06

Yankee skrev:
FlæskeFrank skrev:Uddrag af forhandlingerne med Flores.

Flores: "Er det rigtig, at I har solgt en boldmongol til en græsk storklub ?
Gaarde: "Ja"
Flores: "Er det også rigtig, at har solgt en angriber med brækket ben til en portugisisk storklub ?"
Gaarde: "Ja, han havde lidt knæproblemer".
Flores: "Er det rigtig at afdankede AaB-spillere er sikret 2-3 år i OB efterfølgende ?
Gaarde: "Ja, det plejer at være reglen"
Flores: "Hvad sker der hvis man får succes i AaB og er skadesfri?"
Gaarde: "Ja, den situation har vi ikke prøvet endnu..."
Eller diskussionen i klubbens hovedkvarter:

Direktør 1: "De der Aalborg sælger jo hele tiden spillere til store klubber. Twente, Nantes, Panathinaikos, Sporting. Vi skal helt sikkert gå efter en stor videresalgsklausul"
Direktør 2: "Jamen, der står i de danske aviser at de solgte ham Spalvis for kun 12 mio DKK - det svarer til 1,7 mio. $. Det er altså ikke ret meget at få 10% af."
Direktør 1: "Din idiot - de bruger jo Euro i Europa. Spalvis blev solgt for 12 mio. Euro. Han var jo ligatopscorer - hvad tror du selv? Tror du så også de solgte ham den store skaldede til Panathinaikos for ½ mio. Euro? Nej, vel? Bare rolig - vi kommer til at tjene boksen når de sælger Flores videre"
:thumbsup:

Universitario-ledelsen, når de opdager, at Flores skifter videre for en pose tomme flasker:

Billede
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar