Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 6. sep 2017, 00:00

Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Hvad fanden? Så viser de den ikke alligevel på tv3 sport 2... :thumbsdown:
Den står til Viaplay, men på TV2Sport kl 00:00 (måske viser de så anden halvleg der)?
Ja, sikkert. Ærgerligt.

EDIT: Det gør de.

binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af binderup » 6. sep 2017, 00:05

Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Hvad fanden? Så viser de den ikke alligevel på tv3 sport 2... :thumbsdown:
Den står til Viaplay, men på TV2Sport kl 00:00 (måske viser de så anden halvleg der)?
Ja, sikkert. Ærgerligt.
Hele kampen genudsendes kl 09:00 I morgen tidlig på 3Sport 2 :cool:
:cheers:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 6. sep 2017, 00:32

Så gjorde han det sgu igen!
Med venlig Hilsen
--
Robert

binderup
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 87
Tilmeldt: 16. aug 2015, 16:22

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af binderup » 6. sep 2017, 00:33

Shit en legende han er!! :aabfan:
:cheers:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 6. sep 2017, 00:33

Pastorius skrev:Så gjorde han det sgu igen!
Ja sgu daaaa!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. sep 2017, 00:39

Den var sgu ok sparket ind den der.

Jeg tror ikke Flores er spilleren som kan løfte os ene mand, men når vi forhåbentlig får styr på offensiven, så tror jeg på vi kan få at se ham være lige så afgørende for os. 5 kasser i 10 VM kval kampe er sgu ikke tosset for en kantspiller.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pollack2 » 6. sep 2017, 00:45

Gang i den kamp - kan ses på unibet, hvis man har konto.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 6. sep 2017, 00:48

Jesper Schmidt skrev:Den var sgu ok sparket ind den der.

Jeg tror ikke Flores er spilleren som kan løfte os ene mand, men når vi forhåbentlig får styr på offensiven, så tror jeg på vi kan få at se ham være lige så afgørende for os. 5 kasser i 10 landskampe er sgu ikke tosset for en kantspiller, og alle 10 kampe har vel nærmest været i Copa America og VM kval.
Nej, man kan godt forstå der skulle lidt omstilling til. Hold nu kæft en gang indianerfodbold.

Flores skaber ikke drev, og gør ikke meget. Han sørger for at være spilbar, og lægger den hurtigt videre, og så har han det altså noget nemmere. Det er tydeligt at sydamerikanere er meget mere bange for at blive slået én mod én, så de sidder altså ikke så snert på med deres markeringer.

...men altså, så banker han jo mål ind på stribe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 6. sep 2017, 00:56

...og den holdt hjem. Ikke rigtig overbevisende, Perus forsvarsspil får jo AaB til at se solide ud.

Men det er fandme vigtigt. Peru har et svært slutprogram, men kan de snyde sig med til VM, kan der altså være noget stort i vente.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. sep 2017, 01:01

Pastorius skrev:
Jesper Schmidt skrev:Den var sgu ok sparket ind den der.

Jeg tror ikke Flores er spilleren som kan løfte os ene mand, men når vi forhåbentlig får styr på offensiven, så tror jeg på vi kan få at se ham være lige så afgørende for os. 5 kasser i 10 landskampe er sgu ikke tosset for en kantspiller, og alle 10 kampe har vel nærmest været i Copa America og VM kval.
Nej, man kan godt forstå der skulle lidt omstilling til. Hold nu kæft en gang indianerfodbold.

Flores skaber ikke drev, og gør ikke meget. Han sørger for at være spilbar, og lægger den hurtigt videre, og så har han det altså noget nemmere. Det er tydeligt at sydamerikanere er meget mere bange for at blive slået én mod én, så de sidder altså ikke så snert på med deres markeringer.

...men altså, så banker han jo mål ind på stribe.
En ting er tydeligt synes jeg - vi skal blive bedre til at få Flores i de rigtige positioner omkring feltet, for han har godt nok målnæse og nogle fantastisk gode afslutninger. Derudover bør vi kunne få mere ud af ham i kontraspillet, men der er nok lidt flere automatismer som skal på plads der.

Han ligger forresten foran Messi og ganske mange andre store navne på topscorerlisten i deres VM kval nu, og må alt andet lige være ved at skabe sig et rigtigt godt navn i det sydamerikanske.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 6. sep 2017, 02:17

Noget overraskende, hvertfald for mig, tabte Chile samtidig til Bolivia. Så Peru er nu gået forbi Chile, der også har Brasilien her til sidst, omend de formegentlig er videre på det tidspunkt.
Sidst Peru var med var vel i 78' eller sådan? (frit fra hukommelsen).

Anyways, så er det godt nok tæt løb. 7 hold med muligheden for at tage de 3 pladser (plus Play-off), det må næsten kunne tage vejret fra de fleste sydamerikanere.

EDIT: Argentina også med point-tab. Det bliver noget af en gyser i næste måned mellem Argentina og Peru.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 6. sep 2017, 06:58

6 mål i de sidste 7 landskampe. Det er jo helt vildt.

https://streamable.com/zo5m4
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af troelsh » 6. sep 2017, 07:24

Det kunne være fedt at se Peru og Flores til vm, jeg kan ikke mindes AaB nogensinde har haft en spiller med til et VM, der var så stor en profil på sit landshold.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 6. sep 2017, 07:43

Flot flot flot mål, men tror seriøst det er nemmere at score på Horsens end Ecuador.

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 6. sep 2017, 08:46

Det positive ved at han bliver ved med at score er da, at vi næsten kun kan afhænde ham med fortjeneste. Jeg synes stadig vi mangler at se ham være langt mere kampafgørende, og nu og her er det jo ikke fordi han har tilnærmelsesvis samme betydning som f.eks. en Andreas Johansson havde for vores spil, til trods for at han vel var mindst ligeså profileret da vi hentede ham. Han er mere sådan lidt af den her massive grå masse af spillere der popper op i ny og næ, omend det har set meget bedre ud denne sæson end sidste, hvor han knap nok havde sin berettigelse på holdet.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af hje1980 » 6. sep 2017, 08:54

jonas386 skrev:Noget overraskende, hvertfald for mig, tabte Chile samtidig til Bolivia. Så Peru er nu gået forbi Chile, der også har Brasilien her til sidst, omend de formegentlig er videre på det tidspunkt.
Sidst Peru var med var vel i 78' eller sådan? (frit fra hukommelsen).

Anyways, så er det godt nok tæt løb. 7 hold med muligheden for at tage de 3 pladser (plus Play-off), det må næsten kunne tage vejret fra de fleste sydamerikanere.

EDIT: Argentina også med point-tab. Det bliver noget af en gyser i næste måned mellem Argentina og Peru.
For ikke at glemme Perus sidste kamp mod Columbia...

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kenneth K » 6. sep 2017, 09:18

Argentina (u) og Columbia (h) i de to sidste kampe... av. Men Chile, som de ligger og kæmper med udover Argentina, har heldigvis også en udekamp mod Brasilien i deres sidste runde.

Så minimum en femteplads er inden for overskuelig rækkevidde. Og så skal Peru "bare" slå New Zealand over to play-off-kampe, før de kvalificerer sig til VM.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af dyhrmaN » 6. sep 2017, 09:33

Gamen skrev:Det positive ved at han bliver ved med at score er da, at vi næsten kun kan afhænde ham med fortjeneste. Jeg synes stadig vi mangler at se ham være langt mere kampafgørende, og nu og her er det jo ikke fordi han har tilnærmelsesvis samme betydning som f.eks. en Andreas Johansson havde for vores spil, til trods for at han vel var mindst ligeså profileret da vi hentede ham. Han er mere sådan lidt af den her massive grå masse af spillere der popper op i ny og næ, omend det har set meget bedre ud denne sæson end sidste, hvor han knap nok havde sin berettigelse på holdet.
Hvilket vel blot bekræfter, at der er noget i det taktiske oplæg, som gør at han ikke får lov at spille på den måde, hvor han er bedst.
Som en bruger på bold skrev, så ser det ud som om, man forsøger at omskole ham til at spille som en dansk wing, der både angriber og forsvarer og tager raids på fløjen.
Jeg tror ikke på, at projektet om at opfinde en dansk-indstillet Flores vil specielt godt, dertil er hans styrker fordelt for anderledes. Det er her, hvor MW må udvise taknisk snilde og særligt en vis grad af fleksibilitet. Som andre herinde også har påpeget, er jeg en smule undrende over for, hvorfor han endnu ikke rigtigt har været testet en i fri 10'er position.

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Ron Paul » 6. sep 2017, 10:25

Med sit mål i går har Edison Flores nu scoret flere mål end Messi i VM-kvalen efter 16 kampe.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kenneth K » 6. sep 2017, 10:50

Ron Paul skrev:Med sit mål i går har Edison Flores nu scoret flere mål end Messi i VM-kvalen efter 16 kampe.
Ja, det er ikke helt skidt.

Kun ét mål "dårligere" end Neymar og Alexis Sanchez, på omgangshøjde med Paulinho og James Rodriguez, og bedre end Messi, Coutinho, Gabriel Jesus, Luis Suarez og Di Maria. Og så videre. Fine folk, som vores lille peruvianer mænges med.

Topscorerliste her.

Besvar