Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 11. jun 2018, 19:29

Danni skrev:
11. jun 2018, 18:11
Jeg ser flere steder herinde, at folk mener han ikke har slået til. Jeg synes ikke det er så sort/hvidt. Hvis forventningen har været, han ville være en klasse over alle andre, er det da rigtigt nok, men han spiller trods alt fast og gør det udmærket. Jeg synes, han bidrager med meget til holdet, og har lavet nogle vigtige scoringer, så med mindre der kommer en stor pose penge, ser jeg hjertens gerne vi beholder ham.
Altså, bortset fra at jeg betragter det som 100% sikkert at han ikke er i AaB efter sommerferien (med mindre han bliver skadet), så er jeg enig i dine betragtninger.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 11. jun 2018, 20:12

Danni skrev:
11. jun 2018, 18:11
Jeg ser flere steder herinde, at folk mener han ikke har slået til. Jeg synes ikke det er så sort/hvidt. Hvis forventningen har været, han ville være en klasse over alle andre, er det da rigtigt nok, men han spiller trods alt fast og gør det udmærket. Jeg synes, han bidrager med meget til holdet, og har lavet nogle vigtige scoringer, så med mindre der kommer en stor pose penge, ser jeg hjertens gerne vi beholder ham.
Til de penge, og med det tid vi har investeret i ham, så er det altså ikke nok at gøre det "udmærket". Hvis man fjerner al hypen, så har han været relativt middelmådig for os. Han har ikke været kampafgørende på nogen særlig måde, og langt fra de bedste på hans position i ligaen. Hvis du spørger neutrale iagttagere, så er jeg relativt sikker på at de mener han har været en ret bleg tilføjelse til Superligaen. En spiller der spiller 1-2 gode kampe ud af 5 kan vi finde mange andre steder.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 11. jun 2018, 20:24

Gamen skrev:
11. jun 2018, 20:12
Danni skrev:
11. jun 2018, 18:11
Jeg ser flere steder herinde, at folk mener han ikke har slået til. Jeg synes ikke det er så sort/hvidt. Hvis forventningen har været, han ville være en klasse over alle andre, er det da rigtigt nok, men han spiller trods alt fast og gør det udmærket. Jeg synes, han bidrager med meget til holdet, og har lavet nogle vigtige scoringer, så med mindre der kommer en stor pose penge, ser jeg hjertens gerne vi beholder ham.
Til de penge, og med det tid vi har investeret i ham, så er det altså ikke nok at gøre det "udmærket". Hvis man fjerner al hypen, så har han været relativt middelmådig for os. Han har ikke været kampafgørende på nogen særlig måde, og langt fra de bedste på hans position i ligaen. Hvis du spørger neutrale iagttagere, så er jeg relativt sikker på at de mener han har været en ret bleg tilføjelse til Superligaen. En spiller der spiller 1-2 gode kampe ud af 5 kan vi finde mange andre steder.
Han har det fællestræk med Rolim, at på den måde vi har brugt dem, var det hovedløst at hente dem. Jeg kigger - igen - på Wieghorst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 9520AaB » 11. jun 2018, 20:35

Pastorius skrev:
Gamen skrev:
11. jun 2018, 20:12
Danni skrev:
11. jun 2018, 18:11
Jeg ser flere steder herinde, at folk mener han ikke har slået til. Jeg synes ikke det er så sort/hvidt. Hvis forventningen har været, han ville være en klasse over alle andre, er det da rigtigt nok, men han spiller trods alt fast og gør det udmærket. Jeg synes, han bidrager med meget til holdet, og har lavet nogle vigtige scoringer, så med mindre der kommer en stor pose penge, ser jeg hjertens gerne vi beholder ham.
Til de penge, og med det tid vi har investeret i ham, så er det altså ikke nok at gøre det "udmærket". Hvis man fjerner al hypen, så har han været relativt middelmådig for os. Han har ikke været kampafgørende på nogen særlig måde, og langt fra de bedste på hans position i ligaen. Hvis du spørger neutrale iagttagere, så er jeg relativt sikker på at de mener han har været en ret bleg tilføjelse til Superligaen. En spiller der spiller 1-2 gode kampe ud af 5 kan vi finde mange andre steder.
Han har det fællestræk med Rolim, at på den måde vi har brugt dem, var det hovedløst at hente dem. Jeg kigger - igen - på Wieghorst.
Er sgu næsten 100% sikker på, at Flores er Gaardes opfindelse(mulig jackpot).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af andreasaab89 » 11. jun 2018, 20:36

Pastorius skrev:
11. jun 2018, 20:24
Gamen skrev:
11. jun 2018, 20:12
Danni skrev:
11. jun 2018, 18:11
Jeg ser flere steder herinde, at folk mener han ikke har slået til. Jeg synes ikke det er så sort/hvidt. Hvis forventningen har været, han ville være en klasse over alle andre, er det da rigtigt nok, men han spiller trods alt fast og gør det udmærket. Jeg synes, han bidrager med meget til holdet, og har lavet nogle vigtige scoringer, så med mindre der kommer en stor pose penge, ser jeg hjertens gerne vi beholder ham.
Til de penge, og med det tid vi har investeret i ham, så er det altså ikke nok at gøre det "udmærket". Hvis man fjerner al hypen, så har han været relativt middelmådig for os. Han har ikke været kampafgørende på nogen særlig måde, og langt fra de bedste på hans position i ligaen. Hvis du spørger neutrale iagttagere, så er jeg relativt sikker på at de mener han har været en ret bleg tilføjelse til Superligaen. En spiller der spiller 1-2 gode kampe ud af 5 kan vi finde mange andre steder.
Han har det fællestræk med Rolim, at på den måde vi har brugt dem, var det hovedløst at hente dem. Jeg kigger - igen - på Wieghorst.

Helt helt enig.. havde man spillet som mod Randers hjemme eller FCK hjemme hvor Flores centralt med gode spillere omkring ham og et hold som presser offensivt . Så er han god
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 11. jun 2018, 20:44

9520AaB skrev:
11. jun 2018, 20:35
Pastorius skrev:
Gamen skrev:
11. jun 2018, 20:12
Danni skrev:
11. jun 2018, 18:11
Jeg ser flere steder herinde, at folk mener han ikke har slået til. Jeg synes ikke det er så sort/hvidt. Hvis forventningen har været, han ville være en klasse over alle andre, er det da rigtigt nok, men han spiller trods alt fast og gør det udmærket. Jeg synes, han bidrager med meget til holdet, og har lavet nogle vigtige scoringer, så med mindre der kommer en stor pose penge, ser jeg hjertens gerne vi beholder ham.
Til de penge, og med det tid vi har investeret i ham, så er det altså ikke nok at gøre det "udmærket". Hvis man fjerner al hypen, så har han været relativt middelmådig for os. Han har ikke været kampafgørende på nogen særlig måde, og langt fra de bedste på hans position i ligaen. Hvis du spørger neutrale iagttagere, så er jeg relativt sikker på at de mener han har været en ret bleg tilføjelse til Superligaen. En spiller der spiller 1-2 gode kampe ud af 5 kan vi finde mange andre steder.
Han har det fællestræk med Rolim, at på den måde vi har brugt dem, var det hovedløst at hente dem. Jeg kigger - igen - på Wieghorst.
Er sgu næsten 100% sikker på, at Flores er Gaardes opfindelse(mulig jackpot).
Ja, selvfølgelig er det det, men et eller andet er gået galt i kommunikationen mellem Gaarde og Wieghorst. Det er muligt at Wieghorst synes det er bedre at fokuserer på andre steder, og så bare bruge Flores, hvor det nu passer i hans system, fremfor at bygge holdet mere op om Flores. Det havde sådan set været fint nok - hvis det havde virket. Det gjorde det ikke. Jeg fatter simpelthen ikke hvordan Wieghorst har overlevet sine præstationer i AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af BoT » 13. jun 2018, 09:19

Gamen skrev:
11. jun 2018, 15:34
BoT skrev:
11. jun 2018, 10:18
Med mindre Flores virkelig markerer sig under VM, skal vi være taknemmelige for 10 mio. kr. Lokomotiv Moskva er jo ikke idioter. De kommer ALDRIG til at betale i nærheden af 10 mio Euro for en middelmådig spiller, der vil fylde op på deres udlændingekonto. Han er altså knapt fast mand på et midterhold i Superligaen!

Jeg gætter på, han ryger retur til Sydamerika, som åbenbart er det eneste sted, han kan præstere rent sportsligt.
Hvis du udskifter Flores med Bassogog i den sætning, så kunne vi have sagt det samme inden Basso røg til Kina.

Med de klubber der er nævnt i forbindelse med ham er 10 mio. en rendyrket hån. Det ville medføre at han har været en udgift for os i den tid han har været her, og så er han pludselig et meget dårligt køb.
Selvfølgelig er der visse ligheder med Bassoggog. Men sidstnævnte havde trods alt nogle ret vilde spidskompetencer, nemlig fart og drev med bolden, som mange klubber rigtig gerne vil have. Det var jo også de kompetencer, der sikrede ham et godt Africa Nations Cup, hvor han spillede på et af de bedste hold.
Flores spiller på et i bedste fald middelmådigt hold, og har - som du selv har været inde på ret ofte - ingen iøjenfaldende spidskompetencer (udover, at han har scoret overraskende mange mål på landsholdet). Han har i glimt vist, at han kan indgå i hurtigt småspil, men den evne er der altså mange spillere, der har.
De to ting kombineret - altså at han ikke har nogle særlige skills, og at han ikke spiller på et hold, der næppe kommer til at få en væsentlig rolle i en slutrunde gør, at der udelukkende er hypen i især hans hjemland tilbage. Og uden at vide det, vil jeg sige, at den hype næppe har betydet mere for AaB, end et par ekstra følgere på sociale medier.

At der bliver nævnt forskellige klubber på rygtebasis vil jeg være meget påpasselig med at lægge for meget i. Agenters ageren overfor medier og fanfora er næppe et sandhedsvidne om noget som helst.

Vio kan vel være enige om, at en nøjagtig klon af Flores, ved navn Jens Andersen, opvokset i Viborg, aldrig nogen sinde ville blive solgt for 10 mio. kr?

Edit: Jeg håber dog at blive modbevist på det groveste!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Maglau » 13. jun 2018, 16:26

BoT skrev:
13. jun 2018, 09:19
Gamen skrev:
11. jun 2018, 15:34
BoT skrev:
11. jun 2018, 10:18
Med mindre Flores virkelig markerer sig under VM, skal vi være taknemmelige for 10 mio. kr. Lokomotiv Moskva er jo ikke idioter. De kommer ALDRIG til at betale i nærheden af 10 mio Euro for en middelmådig spiller, der vil fylde op på deres udlændingekonto. Han er altså knapt fast mand på et midterhold i Superligaen!

Jeg gætter på, han ryger retur til Sydamerika, som åbenbart er det eneste sted, han kan præstere rent sportsligt.
Hvis du udskifter Flores med Bassogog i den sætning, så kunne vi have sagt det samme inden Basso røg til Kina.

Med de klubber der er nævnt i forbindelse med ham er 10 mio. en rendyrket hån. Det ville medføre at han har været en udgift for os i den tid han har været her, og så er han pludselig et meget dårligt køb.
Selvfølgelig er der visse ligheder med Bassoggog. Men sidstnævnte havde trods alt nogle ret vilde spidskompetencer, nemlig fart og drev med bolden, som mange klubber rigtig gerne vil have. Det var jo også de kompetencer, der sikrede ham et godt Africa Nations Cup, hvor han spillede på et af de bedste hold.
Flores spiller på et i bedste fald middelmådigt hold, og har - som du selv har været inde på ret ofte - ingen iøjenfaldende spidskompetencer (udover, at han har scoret overraskende mange mål på landsholdet). Han har i glimt vist, at han kan indgå i hurtigt småspil, men den evne er der altså mange spillere, der har.
De to ting kombineret - altså at han ikke har nogle særlige skills, og at han ikke spiller på et hold, der næppe kommer til at få en væsentlig rolle i en slutrunde gør, at der udelukkende er hypen i især hans hjemland tilbage. Og uden at vide det, vil jeg sige, at den hype næppe har betydet mere for AaB, end et par ekstra følgere på sociale medier.

At der bliver nævnt forskellige klubber på rygtebasis vil jeg være meget påpasselig med at lægge for meget i. Agenters ageren overfor medier og fanfora er næppe et sandhedsvidne om noget som helst.

Vio kan vel være enige om, at en nøjagtig klon af Flores, ved navn Jens Andersen, opvokset i Viborg, aldrig nogen sinde ville blive solgt for 10 mio. kr?

Edit: Jeg håber dog at blive modbevist på det groveste!
Måske har du ret, men jeg mener at Kusk nævnte at Santander havde kommenteret Flores at han var super god. At en spiller fra Paraguay har kendskab og menig om en “ligegyldig Jens Andersen” spiller fra Peru siger i min verden at det hele ikke er agent snak og lokal Peru hype
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af dyhrmaN » 14. jun 2018, 22:45

Flores har lige fejret, at han har fået 500.000 følgere på instagram.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 9520AaB » 15. jun 2018, 18:39

Trods alt 1.5 mill af vores transferpenge tjent ind igen.

https://www.bt.dk/vm/vm-millioner-til-s ... ore-kassen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af FIDEL » 15. jun 2018, 22:01

Pastorius skrev:
11. jun 2018, 20:24
Gamen skrev:
11. jun 2018, 20:12
Danni skrev:
11. jun 2018, 18:11
Jeg ser flere steder herinde, at folk mener han ikke har slået til. Jeg synes ikke det er så sort/hvidt. Hvis forventningen har været, han ville være en klasse over alle andre, er det da rigtigt nok, men han spiller trods alt fast og gør det udmærket. Jeg synes, han bidrager med meget til holdet, og har lavet nogle vigtige scoringer, så med mindre der kommer en stor pose penge, ser jeg hjertens gerne vi beholder ham.
Til de penge, og med det tid vi har investeret i ham, så er det altså ikke nok at gøre det "udmærket". Hvis man fjerner al hypen, så har han været relativt middelmådig for os. Han har ikke været kampafgørende på nogen særlig måde, og langt fra de bedste på hans position i ligaen. Hvis du spørger neutrale iagttagere, så er jeg relativt sikker på at de mener han har været en ret bleg tilføjelse til Superligaen. En spiller der spiller 1-2 gode kampe ud af 5 kan vi finde mange andre steder.
Han har det fællestræk med Rolim, at på den måde vi har brugt dem, var det hovedløst at hente dem. Jeg kigger - igen - på Wieghorst.
Jamen det går mere og mere op for mig hvor defensiv en træner vi har fået. Helt vild dårlig stil at stille op med to 6ere så ofte. Havde wieghorst turde spille med både Flores, Risgård og Würtz centralt, havde vi scoret mange flere mål.
I den nye sæson SKAL det offensive forbedres markant, men Pohl kan ikke spille alene på toppen,så vi er nok nødt til at spille 442. En ny angriber er et absolut must.

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mascis » 16. jun 2018, 13:19

Fin artikel om Flores i Politiken idag:

https://politiken.dk/sport/fodbold/art6 ... oldspiller

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af dyhrmaN » 16. jun 2018, 15:10

Mascis skrev:
16. jun 2018, 13:19
Fin artikel om Flores i Politiken idag:

https://politiken.dk/sport/fodbold/art6 ... oldspiller
En helt igennem sympatisk og ydmyg person. Synd at holdet aldrig har ordentligt op omkring ham

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 16. jun 2018, 16:18

Mascis skrev:
16. jun 2018, 13:19
Fin artikel om Flores i Politiken idag:

https://politiken.dk/sport/fodbold/art6 ... oldspiller
Hvor er det forresten sådan lidt små-orientalistisk på den ikke så skarpsindige måde af Rolim og Flores at hænge ud sammen. Som om de skulle have noget til fælles.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Brent » 16. jun 2018, 17:08

Flores starter inde mod DK :aabfan:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af doukas » 16. jun 2018, 20:18

Buzz Killington skrev:
16. jun 2018, 16:18
Mascis skrev:
16. jun 2018, 13:19
Fin artikel om Flores i Politiken idag:

https://politiken.dk/sport/fodbold/art6 ... oldspiller
Hvor er det forresten sådan lidt små-orientalistisk på den ikke så skarpsindige måde af Rolim og Flores at hænge ud sammen. Som om de skulle have noget til fælles.
A' hva?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 16. jun 2018, 20:26

doukas skrev:
16. jun 2018, 20:18
Buzz Killington skrev:
16. jun 2018, 16:18
Mascis skrev:
16. jun 2018, 13:19
Fin artikel om Flores i Politiken idag:

https://politiken.dk/sport/fodbold/art6 ... oldspiller
Hvor er det forresten sådan lidt små-orientalistisk på den ikke så skarpsindige måde af Rolim og Flores at hænge ud sammen. Som om de skulle have noget til fælles.
A' hva?
En inforstået henvisning til en tidligere udveksling med en anden bruger.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hovedet » 16. jun 2018, 22:42

Og lad os være ærlige; Flores fik ikke solgt sig selv til en europæisk topklub i dag ...

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Lindmark » 17. jun 2018, 07:41

Hovedet skrev:
16. jun 2018, 22:42
Og lad os være ærlige; Flores fik ikke solgt sig selv til en europæisk topklub i dag ...
Han ligger højere i Guardians reader ratings end samtlige danske spillere, bortset fra Schmeichel. Og fik pæne ord med på vejen ("has been excellent") da han blev udskiftet for Guerrero. Men vi kan da godt sidde og tale ham ned her på vores bette forum...
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af troelsh » 17. jun 2018, 08:19

Lindmark skrev:
17. jun 2018, 07:41
Hovedet skrev:
16. jun 2018, 22:42
Og lad os være ærlige; Flores fik ikke solgt sig selv til en europæisk topklub i dag ...
Han ligger højere i Guardians reader ratings end samtlige danske spillere, bortset fra Schmeichel. Og fik pæne ord med på vejen ("has been excellent") da han blev udskiftet for Guerrero. Men vi kan da godt sidde og tale ham ned her på vores bette forum...
Jeg syntes nu også han var god og det var vel kun en super Schmeichel redning der forhindrede ham i at score igår.

Generelt er det tydeligt han fungerer godt når han har medspillere der er gode i småspillet, det har nok lidt været en mangelvare hos os, når f.eks. Rolim har været på banen syntes jeg også Flores bliver en anden spiller.

Besvar