Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Stefanovic » 19. jul 2018, 13:10

Er spændt på hvordan Gaarde håndterer den her. Sæsonen er, som bekendt, igang....

Håber Gaarde låser spillercertifikatet inde Aalborgs største Franz Jäger og kræver 24 mio. i løsesum fra Ørernes Instagram-followers. Jeg tror desværre ikke Gaarde magter opgaven og Flores bliver sikkert solgt til sin gamle klub for et lille net appelsiner.

Brugeravatar
Raiman
1. div
1. div
Indlæg: 333
Tilmeldt: 24. apr 2006, 20:54

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Raiman » 19. jul 2018, 13:19

Funky skrev:
19. jul 2018, 12:36
Raiman skrev:
19. jul 2018, 12:25
https://nordjyske.dk/nyheder/flores-er- ... 5d808db81e

Og så kom nyheden, som vi skulle have haft i tirsdags. Manden har af egen vilje forlænget sin ferie. Sikke en hat! Pas dit arbejde.
Hvorfor “skulle” vi have haft den nyhed i tirsdags? Ellers enig, det er overraskende og skuffende at høre, at Flores misligholder en aftale med AaB. Det kan blive festligt, hvis der for alvor skal gå cirkusnumre i den for at få AaB til at godtage et dårligt tilbud.
Fordi han ikke var til træning mandag eller tirsdag, det er først på dag 4 nyheden kommer. Jeg ville bare have haft den på dag 2, altså hurtigere :|

Jeg savner lidt, at de lokale journalister går lidt hårdere til Gaarde & Co. ligesom fx en Dennis Søndergaard har gjort (han er selvfølgelig heller ikke inde i varmen længere).

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af frederikshavneren » 19. jul 2018, 13:25

Stefanovic skrev:
19. jul 2018, 13:10
Er spændt på hvordan Gaarde håndterer den her. Sæsonen er, som bekendt, igang....

Håber Gaarde låser spillercertifikatet inde Aalborgs største Franz Jäger og kræver 24 mio. i løsesum fra Ørernes Instagram-followers. Jeg tror desværre ikke Gaarde magter opgaven og Flores bliver sikkert solgt til sin gamle klub for et lille net appelsiner.
Flores har misligholdt sin kontrakt og det skal naturligvis få konsekvenser. Det er muligt at Flores har gjort det som led i et større spil for at blive solgt, men det er en helt uacceptabel opførsel. Desværre er det set før i disse tider at spillere gør sig umulige når de vil væk fra klubben.

Hvis Flores ikke bliver solgt håber jeg virkelig at AaB sender et signal ved at parkere Flores på reserveholdet gerne i hele efterårssæsonen

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mr. Larsen » 19. jul 2018, 13:41

Raiman skrev:
19. jul 2018, 12:25
https://nordjyske.dk/nyheder/flores-er- ... 5d808db81e

Og så kom nyheden, som vi skulle have haft i tirsdags. Manden har af egen vilje forlænget sin ferie. Sikke en hat! Pas dit arbejde.

Han skal bare han nogen heftige bøder indtil manden indfinder sig på sin arbejdsplads igen, og fatter han ikke en hentydning så kan for min skyld for lov til at rådne op på et af de mindre hold i AaB regi til kontrakten udløber.

Sikke en klaphat !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af swfc » 19. jul 2018, 13:48

I går skrev han på Instagram at han forlader Lima om et par dage. Intet om destinationen.
Han inviterede forøvrigt til autografskrivning hos "Hiraoka"
AaB i hjertet

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mogens » 19. jul 2018, 13:57

Elendig opførsel. Man må naturligvis formode, at han ikke får sin løn, og derudover burde han få dagbøder indtil han møder op. Jeg håber på ingen måde, at dette gør en positiv forskel for Flores i forsøget på at komme væk, men at Gaarde og Co. har nosser nok til at opretholde den pris, som de har sat som et minimum.

Jeg hader den slags opførsel, men han tilgives naturligvis hvis han giver en uforbeholden undskyldning og yder MAKS til træning.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 14:01

Sikke en klovn. Men igen, hvis man ser bort fra alle dem der har over-hypet ham herinde, konstant, så må man bare erkende at han er ved at udvikle sig til lidt af en fiaskoinvestering for AaB. Og prisen falder naturligvis i takt med at det her cirkus begynder. Alternativet er at det udvikler sig til et ret uskønt forløb.

Til den pris som 60 % af Flores har kostet skulle han have gjort et impact á la Kusk, men i AaB-regi har han for det meste knap nok været bedre end vores egne talenter.
Når han har kunnet spille, that is.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 19. jul 2018, 14:05

Mon ikke man efterhånden skal satse på at få noget sportsligt ud af ham de næste to sæsoner, og så lade ham smutte på en fri transfer. Det ser ud til at han ikke når op på et niveau hvor vi kan tjene noget meningsfyldt på ham, og så synes jeg måske vi skal fokusere på at få ham integreret på holdet som 8'er, og så få hentet en kant/angriber (eksempelvis Thomsen). Det tror jeg vil gøre underværker for vores pasningsspil, og give spillere som MC, Abildgaard osv lidt flere sikre muligheder når de er på banen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 14:10

jonas386 skrev:
19. jul 2018, 14:05
Mon ikke man efterhånden skal satse på at få noget sportsligt ud af ham de næste to sæsoner, og så lade ham smutte på en fri transfer. Det ser ud til at han ikke når op på et niveau hvor vi kan tjene noget meningsfyldt på ham, og så synes jeg måske vi skal fokusere på at få ham integreret på holdet som 8'er, og så få hentet en kant/angriber (eksempelvis Thomsen). Det tror jeg vil gøre underværker for vores pasningsspil, og give spillere som MC, Abildgaard osv lidt flere sikre muligheder når de er på banen.
A’ hva’. Forestiller du dig at vi kan spille 2 sæsoner med en spiller der ikke vil være her? Én ting er at det aldrig kommer til at ske, noget andet er at det ville være en hån mod resten af spillertruppen.
Manden vil væk! Og resten af spillertruppen vil formodentlig også gerne af med en spiller de ikke kan kommunikere med, og som ikke har vist synderlig vilje (eller evne) til at integrere sig, hverken sprogligt eller socialt. Nu må folk altså snart til at vågne op.
Han skal ud af vagten - det er den eneste løsning. Så må vi krydse fingre for at vi får tilstrækkeligt til at dække transfer + løn ind, som vel er det eneste der afholder ham fra at blive føjet til rækken af dårlige indkøb de seneste par år.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 19. jul 2018, 14:23

Raiman skrev:
19. jul 2018, 13:19
Funky skrev:
19. jul 2018, 12:36
Raiman skrev:
19. jul 2018, 12:25
https://nordjyske.dk/nyheder/flores-er- ... 5d808db81e

Og så kom nyheden, som vi skulle have haft i tirsdags. Manden har af egen vilje forlænget sin ferie. Sikke en hat! Pas dit arbejde.
Hvorfor “skulle” vi have haft den nyhed i tirsdags? Ellers enig, det er overraskende og skuffende at høre, at Flores misligholder en aftale med AaB. Det kan blive festligt, hvis der for alvor skal gå cirkusnumre i den for at få AaB til at godtage et dårligt tilbud.
Fordi han ikke var til træning mandag eller tirsdag, det er først på dag 4 nyheden kommer. Jeg ville bare have haft den på dag 2, altså hurtigere :|

Jeg savner lidt, at de lokale journalister går lidt hårdere til Gaarde & Co. ligesom fx en Dennis Søndergaard har gjort (han er selvfølgelig heller ikke inde i varmen længere).
Det er vel ikke en oplysning, AaB aktivt skal gå ud med. Det må være op til pressen at spørge, og for min skyld ingen alarm hvis AaB så trækker den lidt i halen med en klar udmelding, hvis det handler om at lade noget tvivl komme en spiller til gode.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kenneth K » 19. jul 2018, 14:26

Flores, mand. Største joke af en spillerinvestering siden Zwijnenberg. Og der har ellers i mellemtiden været mange tvivlsomme at investeringer at tage af.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 19. jul 2018, 14:40

Gamen skrev:
19. jul 2018, 14:10
jonas386 skrev:
19. jul 2018, 14:05
Mon ikke man efterhånden skal satse på at få noget sportsligt ud af ham de næste to sæsoner, og så lade ham smutte på en fri transfer. Det ser ud til at han ikke når op på et niveau hvor vi kan tjene noget meningsfyldt på ham, og så synes jeg måske vi skal fokusere på at få ham integreret på holdet som 8'er, og så få hentet en kant/angriber (eksempelvis Thomsen). Det tror jeg vil gøre underværker for vores pasningsspil, og give spillere som MC, Abildgaard osv lidt flere sikre muligheder når de er på banen.
A’ hva’. Forestiller du dig at vi kan spille 2 sæsoner med en spiller der ikke vil være her? Én ting er at det aldrig kommer til at ske, noget andet er at det ville være en hån mod resten af spillertruppen.
Manden vil væk! Og resten af spillertruppen vil formodentlig også gerne af med en spiller de ikke kan kommunikere med, og som ikke har vist synderlig vilje (eller evne) til at integrere sig, hverken sprogligt eller socialt. Nu må folk altså snart til at vågne op.
Han skal ud af vagten - det er den eneste løsning. Så må vi krydse fingre for at vi får tilstrækkeligt til at dække transfer + løn ind, som vel er det eneste der afholder ham fra at blive føjet til rækken af dårlige indkøb de seneste par år.
Men hvorfor forære ham væk? Vi er i en situation hvor vi alligevel dårligt kan tjene på ham, og hvor vinduet for et stort salg er på vej til at lukke. Hvis ikke vi kan få brugbare penge ud af ham kan vi lige så godt beholde ham. Hvis han ikke finder niveau kan han så sidde kontrakten ud. Vi skal ikke lade spillere gå mere eller mindre gratis bare fordi de synes det er sjovere at spille fodbold i Spanien eller hvad nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 9520AaB » 19. jul 2018, 15:02

Funfact, dem der er mest forarget over at Flores holder ekstra ferie, er de samme som ikke synes han bidrager med noget på holdet, og ikke ønsker ham på holdet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

loeber med saks
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 20. mar 2018, 20:20

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af loeber med saks » 19. jul 2018, 15:08

Flores føler sig øjensynligt for fed til AaB og gider simpelthen ikke møde op på arbejde. Hader ham.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kristian » 19. jul 2018, 15:09

Inden vi kalder Flores idiot og andet skal vi lige huske, at der er to sider af en sag.

Der kan være misforståelser eller andet indblandet.
Lad os nu vente og se hvordan Gaarde håndtere denne. Han svare jo egentlig bare, at de ikke er enige om den ekstra ferie, Flores har taget.

Men ikke en særlig god sag lige nu.
Flores havde helt sikkert sat næsen om efter, at han var solgt nu.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 15:17

jonas386 skrev:
19. jul 2018, 14:40
Men hvorfor forære ham væk? Vi er i en situation hvor vi alligevel dårligt kan tjene på ham, og hvor vinduet for et stort salg er på vej til at lukke. Hvis ikke vi kan få brugbare penge ud af ham kan vi lige så godt beholde ham. Hvis han ikke finder niveau kan han så sidde kontrakten ud. Vi skal ikke lade spillere gå mere eller mindre gratis bare fordi de synes det er sjovere at spille fodbold i Spanien eller hvad nu.
Jeg prøver lige igen.

Har du nogensinde arbejdet med nogen, der har meldt ud at de ikke har lyst til at arbejde på din arbejdsplads længere? Bliver væk fra arbejde, uden gyldig grund.
No way in hell, at Flores kan komme tilbage, som om intet var hændt. Og han VIL jo ikke tilbage.

1. Hvorfor i alverden skulle han ville sidde sin kontrakt ud?
2. Hvorfor ville klubben overhovedet skulle ville beholde ham?
3. Hvilke spillere/kolleger er det lige der vil arbejde sammen med sådan en mand, som om intet var hændt?

Come on, Jonas. Det er ikke raketvidenskab. Det er normal kutyme på en arbejdsplads at man leder efter en løsning der er så gelinde som muligt, uden at skabe for meget uro.

Der er selvfølgelig ikke så meget at strides om, udover hvad Flores skal skydes af for. Og her er AaB selvfølgelig presset til at hente en gedigen sum, hvis ikke spilleren skal få "fiasko"-stemplet.
Men Flores er ikke en spiller der bidrager med en skid til truppen, så han er ikke det store tab, hverken spillemæssigt eller trupmæssigt. Han skal videre og AaB skal videre. Det kunne være blevet godt, men blev det aldrig.

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 15:19

9520AaB skrev:
19. jul 2018, 15:02
Funfact, dem der er mest forarget over at Flores holder ekstra ferie, er de samme som ikke synes han bidrager med noget på holdet, og ikke ønsker ham på holdet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det er sørme et funfact. Tåbeligt indlæg.
Det er AaB jeg brænder for, ikke enkeltspillere. Han rager mig en høstblomst.

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 15:22

Kristian skrev:
19. jul 2018, 15:09
Inden vi kalder Flores idiot og andet skal vi lige huske, at der er to sider af en sag.

Der kan være misforståelser eller andet indblandet.
Lad os nu vente og se hvordan Gaarde håndtere denne. Han svare jo egentlig bare, at de ikke er enige om den ekstra ferie, Flores har taget.

Men ikke en særlig god sag lige nu.
Flores havde helt sikkert sat næsen om efter, at han var solgt nu.
Misforståelse? Han er ikke mødt ind til tiden, og bruger tiden på autografskrivning i en elektronikkæde...
Det er pligtforsømmelse, og det er præcis også hvad Gaarde siger. Han har brudt den aftale de havde. Når peruvianske medier samtidig melder om, at han VIL væk i dette vindue, så skal man ikke være raketforsker for at regne ud hvorfor.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 9520AaB » 19. jul 2018, 15:36

Gamen skrev:
9520AaB skrev:
19. jul 2018, 15:02
Funfact, dem der er mest forarget over at Flores holder ekstra ferie, er de samme som ikke synes han bidrager med noget på holdet, og ikke ønsker ham på holdet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det er sørme et funfact. Tåbeligt indlæg.
Det er AaB jeg brænder for, ikke enkeltspillere. Han rager mig en høstblomst.
Du følte dig ramt??, hvis du kigger mine tidligere indlæg, så har jeg aldrig troet at Flores ville slå igennem i AaB. Ja, det er skidt at han bliver væk, men han er hverken den første eller sidste sydamerikaner eller afrikaner, der har en anden tidsfornemmelse. Kom videre Gamen, lad være med at dømme andres indlæg, og lad os sammen støtte AaB, og ikke ved at hænge den enkelte spiller ud, som du gør.
Jeg håber ved Gud også at Flores er historie her.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 15:41

9520AaB skrev:
19. jul 2018, 15:36
Du følte dig ramt??, hvis du kigger mine tidligere indlæg, så har jeg aldrig troet at Flores ville slå igennem i AaB. Ja, det er skidt at han bliver væk, men han er hverken den første eller sidste sydamerikaner eller afrikaner, der har en anden tidsfornemmelse. Kom videre Gamen, lad være med at dømme andres indlæg, og lad os sammen støtte AaB, og ikke ved at hænge den enkelte spiller ud, som du gør.
Jeg håber ved Gud også at Flores er historie her.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg hænger ikke nogen enkeltspillere ud, men nu slipper vi forhåbentlig for at høre på de debattører der er blevet ved med at lovprise ham, uanset hans ringe præstationer gang på gang. Som et af de formodet dyreste køb i AaB's historie (løn + transfer + det faktum at vi kun har købt 60 % af ham), så har han været en gedigen skuffelse.
Og igen, han er knap nok en del af truppen, snakker stadig stort set kun spansk og har været meget svær at integrere.
Det er intet tab for AaB, så lad os komme videre i teksten.

Besvar