Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 31. jul 2018, 16:36

Gamen skrev:
31. jul 2018, 10:37
FIDEL skrev:
31. jul 2018, 10:35
Den pris er latterlig, og vi bør ikke sælge!
Vil du beholde ham? Han vil ikke være her. Det kan også nå derud hvor hele den her transfersaga bliver en belastning for klubben. Jeg tror ikke på at vi får særligt meget mere for ham. Han er det værd klubber vil betale - og lige pt. er det ikke i nærheden af de fata morgana-priser der er bragt på bordet tidligere.
Hvis vi nogensinde vil have ordentlige priser for vores spillere, så er det bare at sige blankt nej til skambud. Uanset omstændighederne. Så må Flores rådne op, hvis det er hvad der skal til.

Vi er ikke røvfattige længere, og må så leve med dem vi har, indtil vi kan lave nogle ordentlige salg.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 31. jul 2018, 16:45

Funky skrev:
31. jul 2018, 16:14
Mere end almindeligt optimistisk, eller lidt mindre indædt negativ - sådan er der jo så meget. Jeg synes heller ikke, jeg er løgnagtig. Prøv nu lige at trække vejret en gang mere. Så meget som du piver over, at andre debattører angiveligt er efter dig, så har du selv en særpræget måde at debattere på. Jeg skriver heller ikke, at det pludselig er acceptabelt at Flores blev væk. Jeg skriver, at vi ikke ved, hvad der ligger bag. Du gisner så, og fair nok, det kan da være en interessant øvelse. Men du ved det ikke. Alt i alt: Det var vist en ommer.

Jeg gentager gerne: Flores er en dygtig fodboldspiller, og for "enhver neutral iagttager" vores allerstørste navn. Han er landsholds- og VM-spiller. Vi har ham på en lang kontrakt. Vi har ingen grund til at tro, at han pludselig vil gå i arbejdsværgring hvis det mod både AaB's hans egen forventning ikke bliver til et salg dette vindue - men bevares, det kan da ske. Skulle han blive, og nå op på det niveau vi har set i hans bedste kampe for AaB, så er han da en klar forstærkning. AaB skal ikke gå i panik (eller, hvis du har ret i din gisning, bukke under for pression) og sælge ham for en slik.

Og så tror jeg i øvrigt stadig fuldt og fast på, at Flores ikke er i AaB når vinduet lukker.
Jeg piver absolut ikke over noget. Jeg kan sagtens argumentere for min sag. En anden debattør påstår, at jeg skulle have et horn i siden på AaB pga. min familie, hvilket er decideret løgn og langt under lavmålet.

Det er lige meget hvad der ligger bag, så længe det er et svigt af hans holdkammerater og klubben. Jeg gisner ikke. Vi ved hvad AaB har sagt i den sag, og det efterlader ikke meget tvivl om, at det ikke var nogen acceptabel grund.
Men AaB er presset - også af ham og hans agent. De er nødt til at gyde olie på vandene indtil der er en løsning.

Og ja, netop vores største NAVN. Men hvad betyder det, når han på banen ikke er en profil?
Hvis ikke du mener at det er arbejdsvægring at blive væk fra træning uden tilladelse, hvad er det så?

Jeg forstår ikke din og andres optimisme omkring en spiller, som kun i meget, meget få glimt har vist noget. Det er den mest hypede spiller vi nogensinde har haft i AaB, og ubetinget det mest skuffende store indkøb i mands minde. At han så stadig ikke kan kommunikere med sine holdkammerater og aldrig er blevet ordentligt integreret i truppen øger ikke ligefrem optimismen, gør det?

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 31. jul 2018, 16:48

Pastorius skrev:
31. jul 2018, 16:36
Hvis vi nogensinde vil have ordentlige priser for vores spillere, så er det bare at sige blankt nej til skambud. Uanset omstændighederne. Så må Flores rådne op, hvis det er hvad der skal til.

Vi er ikke røvfattige længere, og må så leve med dem vi har, indtil vi kan lave nogle ordentlige salg.
AaB skal videre. Truppen skal videre. Det blev aldrig noget lykkeligt ægteskab, og hvis der går Masango i den, så bliver det først et problem for AaB. Min mening: Få afskibet en for det meste stærkt middelmådig spiller, og få lidt ro på. Vi får ikke flere penge for ham af den grund, så længe han ikke præsterer for AaB. Og hans udtalelser til peruvianske medier vidner ikke ligefrem om at han vil blive her for enhver pris (udover de obligatoriske høflighedsfraser).

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 31. jul 2018, 17:36

Gamen skrev:
31. jul 2018, 16:48
AaB skal videre. Truppen skal videre. Det blev aldrig noget lykkeligt ægteskab, og hvis der går Masango i den, så bliver det først et problem for AaB. Min mening: Få afskibet en for det meste stærkt middelmådig spiller, og få lidt ro på. Vi får ikke flere penge for ham af den grund, så længe han ikke præsterer for AaB. Og hans udtalelser til peruvianske medier vidner ikke ligefrem om at han vil blive her for enhver pris (udover de obligatoriske høflighedsfraser).
Der skal selvfølgelig ikke gå Masango i den - og det kommer der heller ikke til i AaB. Men kan omverden se, at vi sælger til lave priser, så kommer der aldrig nogensinde til at være en klub i Europa, der vil give ordentlige priser for vores spillere.

Det kan snildt være at der ikke sker noget før til sidste i vinduet eller måske næste vindue, men så må det være sådan. Den skal Flores nok æde, hvis han har fået at vide at han selvfølgelig kan komme afsted, under forudsætning af at vi får vores minumumspris dækket.
Med venlig Hilsen
--
Robert

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af svendpoulsen » 31. jul 2018, 18:26

Få nu Flores i form og brug ham hvor han er bedst MW- så stiger prisen hvis han absolut skal væk. Det er noget forhastet at skippe ham nu, han er jo ikke den første fodboldspiller der har dummet sig lidt.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 31. jul 2018, 22:06

Det er ikke nemt med de trykte medier, når rygterne render så hurtigt som de før. Perus version af Tipperen røg lige i med begge ben :-)
Mediet der kørte den anden historie melder nu: "Flores prefers a move to MLS or Liga MX if he cannot stay in Europe. His agent, Carlos Gonzales, is searching for a “better” move than Al-Ahli. Flores’s agency also backed that up, saying offers “are being analyzed together with Aalborg, but today there is no agreement closed with another club.”."

Han virker forresten som en rimeligt fremme i skoene agent.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 31. jul 2018, 22:45

Pastorius skrev:
31. jul 2018, 17:36
Gamen skrev:
31. jul 2018, 16:48
AaB skal videre. Truppen skal videre. Det blev aldrig noget lykkeligt ægteskab, og hvis der går Masango i den, så bliver det først et problem for AaB. Min mening: Få afskibet en for det meste stærkt middelmådig spiller, og få lidt ro på. Vi får ikke flere penge for ham af den grund, så længe han ikke præsterer for AaB. Og hans udtalelser til peruvianske medier vidner ikke ligefrem om at han vil blive her for enhver pris (udover de obligatoriske høflighedsfraser).
Der skal selvfølgelig ikke gå Masango i den - og det kommer der heller ikke til i AaB. Men kan omverden se, at vi sælger til lave priser, så kommer der aldrig nogensinde til at være en klub i Europa, der vil give ordentlige priser for vores spillere.

Det kan snildt være at der ikke sker noget før til sidste i vinduet eller måske næste vindue, men så må det være sådan. Den skal Flores nok æde, hvis han har fået at vide at han selvfølgelig kan komme afsted, under forudsætning af at vi får vores minumumspris dækket.
Øhhh, du foregiver at Flores lige pludselig tænker rationelt. Er han kommet til fornuft under flyveturen, eller efter en kammeratlig samtale med Gaarde?

Han er tydeligvis træt af at være i Aalborg/AaB, så jeg tror ikke bare han æder den.
Man kan sagtens forestille sig han er blevet stillet i udsigt, at senest i forbindelse med VM skulle han videre.

Til de der gentagne gange fremfører, at Flores bliver spillet på den forkerte position; han spiller også venstre midt på landsholdet og sit tidligere klubhold.
Måske er den eneste rigtige position for Flores i virkeligheden Peru. Han har været i to europæiske klubber/ligaer og mangler stadig et gennembrud.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 31. jul 2018, 23:44

Gamen skrev:
31. jul 2018, 16:45
Jeg piver absolut ikke over noget. Jeg kan sagtens argumentere for min sag. En anden debattør påstår, at jeg skulle have et horn i siden på AaB pga. min familie, hvilket er decideret løgn og langt under lavmålet.

Det er lige meget hvad der ligger bag, så længe det er et svigt af hans holdkammerater og klubben. Jeg gisner ikke. Vi ved hvad AaB har sagt i den sag, og det efterlader ikke meget tvivl om, at det ikke var nogen acceptabel grund.
Men AaB er presset - også af ham og hans agent. De er nødt til at gyde olie på vandene indtil der er en løsning.

Og ja, netop vores største NAVN. Men hvad betyder det, når han på banen ikke er en profil?
Hvis ikke du mener at det er arbejdsvægring at blive væk fra træning uden tilladelse, hvad er det så?

Jeg forstår ikke din og andres optimisme omkring en spiller, som kun i meget, meget få glimt har vist noget. Det er den mest hypede spiller vi nogensinde har haft i AaB, og ubetinget det mest skuffende store indkøb i mands minde. At han så stadig ikke kan kommunikere med sine holdkammerater og aldrig er blevet ordentligt integreret i truppen øger ikke ligefrem optimismen, gør det?
Det er da ikke nødvendigvis ligegyldigt hvad der ligger bag. Og jo, du gisner.

Det betyder - og nu gisner jeg - alverden, at Flores er vores største navn. Jeg gætter på, at mange af de klubber, som har henvendt sig til Gaarde, faktisk ikke er specielt bekymrede over, om Flores spiller mindre end fuld tid og til 12 med pil opad for AaB. Hans "navn" har i potentielle køberes bevidsthed nok ret lidt at gøre med hans tid i AaB. Desuden deler jeg bare ikke din vurdering af, at det er i "meget, meget få glimt" at han har vist noget på banen. Det er ikke det samme som at jeg siger, han har været Weltklasse, men jeg synes eks. han i nogle af de mere ringe AaB-kampe sidste efterår faktisk var en af de eneste, som viste lidt kvalitet. Jeg tror stadig, han - når han spiller bedst - vil kunne være en klar forstærkning af holdet. Ikke at jeg reelt tror han når at vise det, jeg er som sagt sikker på, han er væk før vinduet lukker. Men jeg går på ingen måde i panik ved tanken om, at det ikke skulle være tilfældet.

Betyder det, at jeg ikke vil anerkende, at det godt kan tænkes at være en hæmsko at han - angiveligt- ikke er mere integreret på holdet, måske pga sprogproblemer? Næ, det lyder da træls, hvis det passer. Kan det tænkes, at han - måske pga skuffede forventninger om et godt klubskifte efter VM - lige skal vende skråen og finde sig til rette igen i AaB, i erkendelse af, at opholdet i DK måske bliver lidt længere end planlagt/lovet? Ja, og er det så acceptabelt? Næ, i princippet ikke, han skal være prof og levere på 110% all day every day og dø med støvlerne på for AaB, også selv om det er en træningskamp mod Thisted - sådan er arbejdsgivermentaliteten jo herinde blandt fansene. Men så på den anden side må den virkelige verdens arbejdsgivere ude i AaB sande at man arbejder med mennesker, og en gut som Flores passer så ikke helt ind i den skabelon, folk herinde hylder - når ikke det altså lyder, at AaB bare samler på alt for artige duksedrenge uden kant.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af NIN » 31. jul 2018, 23:55

Funky skrev:
31. jul 2018, 23:44
Gamen skrev:
31. jul 2018, 16:45
Jeg piver absolut ikke over noget. Jeg kan sagtens argumentere for min sag. En anden debattør påstår, at jeg skulle have et horn i siden på AaB pga. min familie, hvilket er decideret løgn og langt under lavmålet.

Det er lige meget hvad der ligger bag, så længe det er et svigt af hans holdkammerater og klubben. Jeg gisner ikke. Vi ved hvad AaB har sagt i den sag, og det efterlader ikke meget tvivl om, at det ikke var nogen acceptabel grund.
Men AaB er presset - også af ham og hans agent. De er nødt til at gyde olie på vandene indtil der er en løsning.

Og ja, netop vores største NAVN. Men hvad betyder det, når han på banen ikke er en profil?
Hvis ikke du mener at det er arbejdsvægring at blive væk fra træning uden tilladelse, hvad er det så?

Jeg forstår ikke din og andres optimisme omkring en spiller, som kun i meget, meget få glimt har vist noget. Det er den mest hypede spiller vi nogensinde har haft i AaB, og ubetinget det mest skuffende store indkøb i mands minde. At han så stadig ikke kan kommunikere med sine holdkammerater og aldrig er blevet ordentligt integreret i truppen øger ikke ligefrem optimismen, gør det?
Det er da ikke nødvendigvis ligegyldigt hvad der ligger bag. Og jo, du gisner.

Det betyder - og nu gisner jeg - alverden, at Flores er vores største navn. Jeg gætter på, at mange af de klubber, som har henvendt sig til Gaarde, faktisk ikke er specielt bekymrede over, om Flores spiller mindre end fuld tid og til 12 med pil opad for AaB. Hans "navn" har i potentielle køberes bevidsthed nok ret lidt at gøre med hans tid i AaB. Desuden deler jeg bare ikke din vurdering af, at det er i "meget, meget få glimt" at han har vist noget på banen. Det er ikke det samme som at jeg siger, han har været Weltklasse, men jeg synes eks. han i nogle af de mere ringe AaB-kampe sidste efterår faktisk var en af de eneste, som viste lidt kvalitet. Jeg tror stadig, han - når han spiller bedst - vil kunne være en klar forstærkning af holdet.

Betyder det, at jeg ikke vil anerkende, at det godt kan tænkes at være en hæmsko at han - angiveligt- ikke er mere integreret på holdet, måske pga sprogproblemer? Næ, det lyder da træls, hvis det passer. Kan det tænkes, at han - måske pga skuffede forventninger om et godt klubskifte efter VM - lige skal vende skråen og finde sig til rette igen i AaB, i erkendelse af, at opholdet i DK måske bliver lidt længere end planlagt/lovet? Ja, og er det så acceptabelt? Næ, i princippet ikke, han skal være prof og levere på 110% all day every day og dø med støvlerne på for AaB, også selv om det er en træningskamp mod Thisted - sådan er arbejdsgivermentaliteten jo herinde blandt fansene. Men så på den anden side må den virkelige verdens arbejdsgivere ude i AaB sande at man arbejder med mennesker, og en gut som Flores passer så ikke helt ind i den skabelon, folk herinde hylder - når ikke det altså lyder, at AaB bare samler på alt for artige duksedrenge uden kant.
Hvis det er kant at blive væk fra sin arbejdsplads og sidde og skrive tweet i det lokale supermarked og komme tilbage og atter engang skal bruge uger på at komme sig over flyvetur, jetlag og manglende kampform, for at levere middelmådigt i en middelmådig liga, ja så foretrækker jeg dem uden. At Flores ikke er skudt af efter VM er ene og alene hans egen skyld. Manden var mere anonym end en ork statist i LOTR. At han så mener at det hjælper at tilføje tøsefornærmet til det menukort, det skal nok hjælpe hans situation.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 31. jul 2018, 23:55

Patmand skrev:
31. jul 2018, 22:45

Øhhh, du foregiver at Flores lige pludselig tænker rationelt. Er han kommet til fornuft under flyveturen, eller efter en kammeratlig samtale med Gaarde?

Han er tydeligvis træt af at være i Aalborg/AaB, så jeg tror ikke bare han æder den.
Man kan sagtens forestille sig han er blevet stillet i udsigt, at senest i forbindelse med VM skulle han videre.

Til de der gentagne gange fremfører, at Flores bliver spillet på den forkerte position; han spiller også venstre midt på landsholdet og sit tidligere klubhold.
Måske er den eneste rigtige position for Flores i virkeligheden Peru. Han har været i to europæiske klubber/ligaer og mangler stadig et gennembrud.
Jeg tænker ikke at Flores er blevet en helt anden af 14 dage i Peru. Mon ikke han primært agerer som hans agent fortæller ham er smart. Finder agenten ud af at det ikke lige gik som han havde forventet, så trækker han nok følehornene til sig igen.

Jeg ser ingen tegn på at Flores skulle begynde at opføre sig som Masango.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 1. aug 2018, 00:27

NIN skrev:
31. jul 2018, 23:55
Hvis det er kant at blive væk fra sin arbejdsplads og sidde og skrive tweet i det lokale supermarked og komme tilbage og atter engang skal bruge uger på at komme sig over flyvetur, jetlag og manglende kampform, for at levere middelmådigt i en middelmådig liga, ja så foretrækker jeg dem uden. At Flores ikke er skudt af efter VM er ene og alene hans egen skyld. Manden var mere anonym end en ork statist i LOTR. At han så mener at det hjælper at tilføje tøsefornærmet til det menukort, det skal nok hjælpe hans situation.
Nu har jeg egentlig indtryk af, at Flores er en flink fyr med ret lidt kant. Det er bare lidt morsomt at læse den tilbagevendende klagesang om alle de velfriserede konfirmander i AaB's spillertrup, og åh hvor vi savner en som ikke er så pæn...og lige så snart vi har nogen, som stikker lidt ud i forhold til den robot-agtige "træne-spisesundt-sove-træne-spisesundt-sove-vindekampeforAaBtilenbankelevløv" prof-spiller med AaB i hjertet FOR EVAH folk i virkeligheden helst vil have, i dette tilfælde en ung gut som nyder halvgudestatus i sit hjemland som MÅSKE tænker "fåk det, jeg er sgu for stor til denne liga", SÅ er der sgu varmet op til en hed aften i spankingklubben. Jamen, det ER da morsomt... :D Jeg ved ikke, om det er tøsefornærmelse som har holdt ham i Peru længere end aftalt. Nu er han tilbage, og det lyder til, at han opfører sig ordentligt. Senest skulle han vist have gjort en god figur i en kamp for 2.holdet.

At ligaen er middelmådig er jo ikke hans skyld, og skulle han mod (min) forventning være at finde i AaB i efteråret, så ved vi jo ikke endnu, om det kun bliver til middelmådige indsatser. Jeg synes ikke, han var så anonym endda til VM (han var da fast inventar på et hold som kørte vores eget sørgelige skodhold rundt og burde have gået videre i stedet for os) og jeg mener at kunne erindre, at det vist heller ikke var opfattelsen hos udenlandske kommentatorer. Jeg ved ikke, hvilken værdi det har at prøve at placere "skyld" for, at han ikke er blevet solgt efter VM, det kan vel også være AaB's "skyld", eller markedets "skyld". Nogle vinduer hører man, at tingene går langsomt i starten fordi der er store handler til mange penge som skal sætte skub i hele systemet. Det kan også være, det ender i en fin handel i dette vindue.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 2. aug 2018, 22:01

Har Fiorentina været oppe at vende herinde?

http://footy.dk/footy-fodbold/2018/07/3 ... a-stjerne/

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Martino » 2. aug 2018, 23:13

Kokkefar skrev:
2. aug 2018, 22:01
Har Fiorentina været oppe at vende herinde?

http://footy.dk/footy-fodbold/2018/07/3 ... a-stjerne/
Nej, vist kun Frosinone af italienske klubber.
Edit. Her er lidt flere italienske klubber nævnt.
http://www.tuttoudinese.it/calciomercat ... ores-62036
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 2. aug 2018, 23:19

Martino skrev:
2. aug 2018, 23:13
Kokkefar skrev:
2. aug 2018, 22:01
Har Fiorentina været oppe at vende herinde?

http://footy.dk/footy-fodbold/2018/07/3 ... a-stjerne/
Nej, vist kun Frosinone af italienske klubber.
Okay. Aner ikke, hvor troværdig siden er, men hvis vi skal gøre os forhåbninger om 20 mio så skal vi vel håbe på klubber i samme leje som Fiorentina. Tvivler dog på de kan bruge ham til noget, men på den anden side, hvis de giver 50 mio for Nørgaard er de ikke alt for skarpe.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 2. aug 2018, 23:21

Martino skrev:
2. aug 2018, 23:13
Kokkefar skrev:
2. aug 2018, 22:01
Har Fiorentina været oppe at vende herinde?

http://footy.dk/footy-fodbold/2018/07/3 ... a-stjerne/
Nej, vist kun Frosinone af italienske klubber.
Edit. Her er lidt flere italienske klubber nævnt.
http://www.tuttoudinese.it/calciomercat ... ores-62036
Med alle de klubber der nævnes interesserede, vil det godt nok undre hvis budene ikke kommer over de 3 mio der er snak om.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Martino » 2. aug 2018, 23:23

Kokkefar skrev:
2. aug 2018, 23:21
Martino skrev:
2. aug 2018, 23:13
Kokkefar skrev:
2. aug 2018, 22:01
Har Fiorentina været oppe at vende herinde?

http://footy.dk/footy-fodbold/2018/07/3 ... a-stjerne/
Nej, vist kun Frosinone af italienske klubber.
Edit. Her er lidt flere italienske klubber nævnt.
http://www.tuttoudinese.it/calciomercat ... ores-62036
Med alle de klubber der nævnes interesserede, vil det godt nok undre hvis budene ikke kommer over de 3 mio der er snak om.
Det kan man sige, men ja svært at gisne om troværdigheden. En ting er sikkert, han er her ikke når transfervinduet lukker.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 2. aug 2018, 23:29

Martino skrev:
2. aug 2018, 23:23
Kokkefar skrev:
2. aug 2018, 23:21
Martino skrev:
2. aug 2018, 23:13
Kokkefar skrev:
2. aug 2018, 22:01
Har Fiorentina været oppe at vende herinde?

http://footy.dk/footy-fodbold/2018/07/3 ... a-stjerne/
Nej, vist kun Frosinone af italienske klubber.
Edit. Her er lidt flere italienske klubber nævnt.
http://www.tuttoudinese.it/calciomercat ... ores-62036
Med alle de klubber der nævnes interesserede, vil det godt nok undre hvis budene ikke kommer over de 3 mio der er snak om.
Det kan man sige, men ja svært at gisne om troværdigheden. En ting er sikkert, han er her ikke når transfervinduet lukker.
Nej det har du nok ret i. Lad os håbe hele denne saga får en lykkelig ende i form af en god handel, om ikke andet.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af BassogogsVen » 4. aug 2018, 12:17

Jeg tror simpelthen, at Gaarde og AaB er blevet for grådige med Flores. Man har modtaget bud, som man ikke har villet acceptere, fordi man havde håbet at kunne få mere for en peruviansk stjerne, som lige har spillet VM. Man havde her ventet, at Flores ville være den nye guldfugl, som kunne redde de næste 3 transfervinduer, så Gaarde igen kunne få råderum til at klovne rundt.

Grådigheden, som tilsyneladende har vist sig at være for stor, kan så resultere i, at AaB de næste to år har tilknyttet en enormt løntung spiller, som ikke gider at være i klubben og dermed bl.a. skaber dårlig stemning. Slutresultatet kan derfor meget nemt blive, at Flores enten går kontrakten ud og smutter på en fri transfer, eller at man er nødt til at lave et eller andet stunt a la Holgersson for at slippe for hans lønudgift. Alternativt bliver han solgt/lejet ud med økonomisk tab.

Alle ovenstående scenarier er noget lort, og endnu engang hviler ansvaret på Gaarde, som atter formår at give prøver på sine kompetencer i jobbet som sportsdirektør.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 4. aug 2018, 12:21

BassogogsVen skrev:
4. aug 2018, 12:17
Jeg tror simpelthen, at Gaarde og AaB er blevet for grådige med Flores. Man har modtaget bud, som man ikke har villet acceptere, fordi man havde håbet at kunne få mere for en peruviansk stjerne, som lige har spillet VM. Man havde her ventet, at Flores ville være den nye guldfugl, som kunne redde de næste 3 transfervinduer, så Gaarde igen kunne få råderum til at klovne rundt.

Grådigheden, som tilsyneladende har vist sig at være for stor, kan så resultere i, at AaB de næste to år har tilknyttet en enormt løntung spiller, som ikke gider at være i klubben og dermed bl.a. skaber dårlig stemning. Slutresultatet kan derfor meget nemt blive, at Flores enten går kontrakten ud og smutter på en fri transfer, eller at man er nødt til at lave et eller andet stunt a la Holgersson for at slippe for hans lønudgift. Alternativt bliver han solgt/lejet ud med økonomisk tab.

Alle ovenstående scenarier er noget lort, og endnu engang hviler ansvaret på Gaarde, som atter formår at give prøver på sine kompetencer i jobbet som sportsdirektør.
Det er jo svært at vurdere om man er for grådige når man ikke kender buddene. Man ville være en ekstrem dårlig forhandler hvis man accepterede det første tilbud hvis man ikke mener det er godt nok.

Flores har et større navn internationalt end i Danmark, grundet hans internationale præstationer. Hvis man får et bud på 2 mil eksempelvist ville det være en elendig aftale for os. Vi skal give 40% videre af salget til hans tidligere klub og i det tilfælde ville man nok vurdere at det er bedre at beholde ham. Også selv hvis det skulle resultere i at han får en fri transfer om 2 år.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 4. aug 2018, 12:22

BassogogsVen skrev:
4. aug 2018, 12:17
Jeg tror simpelthen, at Gaarde og AaB er blevet for grådige med Flores. Man har modtaget bud, som man ikke har villet acceptere, fordi man havde håbet at kunne få mere for en peruviansk stjerne, som lige har spillet VM. Man havde her ventet, at Flores ville være den nye guldfugl, som kunne redde de næste 3 transfervinduer, så Gaarde igen kunne få råderum til at klovne rundt.

Grådigheden, som tilsyneladende har vist sig at være for stor, kan så resultere i, at AaB de næste to år har tilknyttet en enormt løntung spiller, som ikke gider at være i klubben og dermed bl.a. skaber dårlig stemning. Slutresultatet kan derfor meget nemt blive, at Flores enten går kontrakten ud og smutter på en fri transfer, eller at man er nødt til at lave et eller andet stunt a la Holgersson for at slippe for hans lønudgift. Alternativt bliver han solgt/lejet ud med økonomisk tab.

Alle ovenstående scenarier er noget lort, og endnu engang hviler ansvaret på Gaarde, som atter formår at give prøver på sine kompetencer i jobbet som sportsdirektør.
Skal vi ikke lige lade vinduet lukke før vi fælder dom.

Gaarde ikke været nogen særlig god indkøber, men han er en ret solid sælger.

Besvar