Største fejltransfers

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Største fejltransfers

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 30. nov 2016, 19:08

doukas skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
doukas skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
doukas skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Fordi dit halvfærdige indlæg - hvor du citerede en tidligere sportsdirektør, men glemte at nævne, hvad pointen var med dette - kunne læses som et (med debatsidens nogle gange lidt lave barriere for logik) logiske modsvar på, at jeg anførte, at "det værste ved de tre sidstnævnte er næsten den måde, de er blevet italesat på af ledelsen som nye bærende krafter". Hvilket det jo i sagens natur ikke kan være, men jeg var bare bange for, at dun er en af "logikerne", Du er selvfølgelig velkommen til at gøre det pågældende tidligere indlæg færdig.
Så lad mig skære det ud i pap for dig. Spillerne, der kom ind i sommervinduet blev italesat som bærende kræfter ligesom spillerne Chanko og Bouchamp blev det dengang - ingen forskel der.

Så hvad bygger du på, at Chanko og Bouchamp bød ind med mere? De var ligeså vel regnet som frelsere, og skuffede meget, meget stort.
Jamen, så havde jeg jo forstået dit lidt ubehjælpsomme indlæg rigtigt. :-) Men fair nok, at du ikke lige kunne sætte ord på dine tanker i første omgang.

Jeg vil - for nu at bruge et voksent og ikke nedladende udtryk ;-) - skære det ud i pap ved at sige, at uanset, at ingen af de tre overhovedet levede op til forventningerne, så bød de altså i deres tid i klubben ind med en ganske stor del mere end både Sloth og Flores, som har været involveret i meget få afgørende situationer (deciderede fejlinvesteringer) og Holgersson (som koster i hvert fald ro og sammenhæng i opspillet og nogle gange også mål, nårhan er på banen)
Vil du være flink at sætte flere ord på "en ganske stor del mere"? Er det spilletid, antallet af fejlafleveringer eller sejre og nederlag, som du baserer dine "ganske stor del mere på"

For mig at se, så lukker du ikke andet end varm luft ud og du lægger kun op til en gang kværulerende snik snak
For mig at se gør du ikke andet en at forplumre saglig debat.

Men nej, som så mange andre af denne slags debatter herinde er den ikke baseret på antallet af fejlafleveringer (lad nu være med at udstille dig selv, ikke), men på en fornemmelse baseret på hukommelse og de pågældende spilleres eftermæle af, hvad de bidrog med for deres løn.

Uanset om den fornemmelse hos dig er en anden, ændrer det jo ikke på det åbenlyse, at Sloth og Flores har været involveret i meget få afgørende situationer (deciderede fejlinvesteringer) og at Holgersson koster i hvert fald ro og sammenhæng i opspillet og nogle gange også mål, når han er på banen, og at de derfor alle tre måsiges at være gedigne fejlinvesteringer, som kommer til at koste os succes i denne sæson. Tænk, hvad man kunne have fået for de løn- og transferkroner.
En fornemmelse baseret på hukommelse? Hvor er du sød, når du prøver at sammenstykke et argument, men lad nu være med at udstille dig selv :kiss:
Hvis mig lige et eneste indlæg, du har lavet, som baseret på antal fejlafleveringer. Hvis det altså ikke er over di sengetid, og du er blevet puttet.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Største fejltransfers

Indlæg af doukas » 30. nov 2016, 19:13

AaB 85 95 99 08 skrev:
doukas skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
doukas skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
doukas skrev:
Så lad mig skære det ud i pap for dig. Spillerne, der kom ind i sommervinduet blev italesat som bærende kræfter ligesom spillerne Chanko og Bouchamp blev det dengang - ingen forskel der.

Så hvad bygger du på, at Chanko og Bouchamp bød ind med mere? De var ligeså vel regnet som frelsere, og skuffede meget, meget stort.
Jamen, så havde jeg jo forstået dit lidt ubehjælpsomme indlæg rigtigt. :-) Men fair nok, at du ikke lige kunne sætte ord på dine tanker i første omgang.

Jeg vil - for nu at bruge et voksent og ikke nedladende udtryk ;-) - skære det ud i pap ved at sige, at uanset, at ingen af de tre overhovedet levede op til forventningerne, så bød de altså i deres tid i klubben ind med en ganske stor del mere end både Sloth og Flores, som har været involveret i meget få afgørende situationer (deciderede fejlinvesteringer) og Holgersson (som koster i hvert fald ro og sammenhæng i opspillet og nogle gange også mål, nårhan er på banen)
Vil du være flink at sætte flere ord på "en ganske stor del mere"? Er det spilletid, antallet af fejlafleveringer eller sejre og nederlag, som du baserer dine "ganske stor del mere på"

For mig at se, så lukker du ikke andet end varm luft ud og du lægger kun op til en gang kværulerende snik snak
For mig at se gør du ikke andet en at forplumre saglig debat.

Men nej, som så mange andre af denne slags debatter herinde er den ikke baseret på antallet af fejlafleveringer (lad nu være med at udstille dig selv, ikke), men på en fornemmelse baseret på hukommelse og de pågældende spilleres eftermæle af, hvad de bidrog med for deres løn.

Uanset om den fornemmelse hos dig er en anden, ændrer det jo ikke på det åbenlyse, at Sloth og Flores har været involveret i meget få afgørende situationer (deciderede fejlinvesteringer) og at Holgersson koster i hvert fald ro og sammenhæng i opspillet og nogle gange også mål, når han er på banen, og at de derfor alle tre måsiges at være gedigne fejlinvesteringer, som kommer til at koste os succes i denne sæson. Tænk, hvad man kunne have fået for de løn- og transferkroner.
En fornemmelse baseret på hukommelse? Hvor er du sød, når du prøver at sammenstykke et argument, men lad nu være med at udstille dig selv :kiss:
Hvis mig lige et eneste indlæg, du har lavet, som baseret på antal fejlafleveringer. Hvis det altså ikke er over di sengetid, og du er blevet puttet.
:kiss:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Tumben
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 4. aug 2016, 14:52
Favoritspiller: Allan gaarde

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Tumben » 30. nov 2016, 22:11

Cherno samba værste lorte køb evar,dog lavede han 50+ mål i fm 2000 og et eller andet!!

Tumben
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 10
Tilmeldt: 4. aug 2016, 14:52
Favoritspiller: Allan gaarde

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Tumben » 30. nov 2016, 22:13

Og hvem husker ikke dick tracy,den sygeste lorte film evar!!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Største fejltransfers

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 1. dec 2016, 22:08

Baseret åbenbart bl.a. (men for min del ikke kun) på antal fejlafleveringer, må de to, jeg nævnte i første indlæg - Zweijnenberg og Blomqvist - suppleres med Beaucham, Holm og Chanko på listen over de største transfer-fejl i AaB's historie.

Men det efterlader altså fortsat tre af sommerens indkøb - Sloth, Holgersson og Flores - i top 8 over de største fejltransfers. Tankevækkende at det er, hvad Gaarde byder ind med efter to fiaskosæsoner og lidt af et flop omkring træneransættelsen og efter, at truppen over de seneste 3-4 vinduer langsomt er tømt for profiler.
Fodbold skal ses med hjertet!

Gamen

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Gamen » 1. dec 2016, 22:17

AaB 85 95 99 08 skrev:Baseret åbenbart bl.a. (men for min del ikke kun) på antal fejlafleveringer, må de to, jeg nævnte i første indlæg - Zweijnenberg og Blomqvist - suppleres med Beaucham, Holm og Chanko på listen over de største transfer-fejl i AaB's historie.

Men det efterlader altså fortsat tre af sommerens indkøb - Sloth, Holgersson og Flores - i top 8 over de største fejltransfers. Tankevækkende at det er, hvad Gaarde byder ind med efter to fiaskosæsoner og lidt af et flop omkring træneransættelsen og efter, at truppen over de seneste 3-4 vinduer langsomt er tømt for profiler.
Jeg synes ikke der er basis for at kalde Sloth og Flores fejltransfers - endnu.

Chanko er ubetinget i min top 3, fordi han leverede så lidt og efter sigende, da han kom tilbage til Sverige, morede sig kosteligt over at AaB havde betalt ham en formue for ingenting. Selvfølgelig sammen med hans gode venner, hvoraf et par af dem blev mejet ned i et bandeopgør med X-team på Oasen i Södertälje 2-3 år senere. Han var et kæmpe fjols, og en kæmpe plet på Lynges renommé.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Største fejltransfers

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 1. dec 2016, 22:24

Gamen skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Baseret åbenbart bl.a. (men for min del ikke kun) på antal fejlafleveringer, må de to, jeg nævnte i første indlæg - Zweijnenberg og Blomqvist - suppleres med Beaucham, Holm og Chanko på listen over de største transfer-fejl i AaB's historie.

Men det efterlader altså fortsat tre af sommerens indkøb - Sloth, Holgersson og Flores - i top 8 over de største fejltransfers. Tankevækkende at det er, hvad Gaarde byder ind med efter to fiaskosæsoner og lidt af et flop omkring træneransættelsen og efter, at truppen over de seneste 3-4 vinduer langsomt er tømt for profiler.
Jeg synes ikke der er basis for at kalde Sloth og Flores fejltransfers - endnu.

Chanko er ubetinget i min top 3, fordi han leverede så lidt og efter sigende, da han kom tilbage til Sverige, morede sig kosteligt over at AaB havde betalt ham en formue for ingenting. Selvfølgelig sammen med hans gode venner, hvoraf et par af dem blev mejet ned i et bandeopgør med X-team på Oasen i Södertälje 2-3 år senere. Han var et kæmpe fjols, og en kæmpe plet på Lynges renommé.
Hvis man en halvsæson inde i sin kontrakt intet har budt ind med, selvom man er hentet som en profil, så er det da ved at være en fejltransfer.

Det gode Sloth er jo ved at ødelægge sit gode navn og rygte med fare for sin karriere ved at lade sig distancere af folk som Risgård, Magnus Christensen og Abildgaard.
Fodbold skal ses med hjertet!

Gamen

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Gamen » 1. dec 2016, 22:34

AaB 85 95 99 08 skrev:
Hvis man en halvsæson inde i sin kontrakt intet har budt ind med, selvom man er hentet som en profil, så er det da ved at være en fejltransfer.

Det gode Sloth er jo ved at ødelægge sit gode navn og rygte med fare for sin karriere ved at lade sig distancere af folk som Risgård, Magnus Christensen og Abildgaard.
Og det skyldes ikke bl.a. træneren, tror du?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Største fejltransfers

Indlæg af doukas » 1. dec 2016, 22:46

Apropos trænere, følger her en top 5 over trænerflops.

Bruce Ricoh
Magnus Persson
Sepp Piontek
Per Westergaard
Søren Kusk
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Største fejltransfers

Indlæg af abbifar » 2. dec 2016, 07:34

doukas skrev:Apropos trænere, følger her en top 5 over trænerflops.

Bruce Ricoh
Magnus Persson
Sepp Piontek
Per Westergaard
Søren Kusk
... Lars Søndergaard...
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Jakobsen » 2. dec 2016, 10:37

doukas skrev:Apropos trænere, følger her en top 5 over trænerflops.

Bruce Ricoh
Magnus Persson
Sepp Piontek
Per Westergaard
Søren Kusk
Det er mig en gåde, at du kan mene Søren Kusk skulle være et flop som træner. Han kom til da holdet lagde i en uhyre svær situation og vendte skuden sammen med Søren Thorst. Han blev hyret som brændslukker og det gjorde han på fornemmese vis. Jeg husker Søren Kusks AaB som et forholdsvis godt spillende og hårdt figthende hold. Jeg synes Søndergaard er meget mere relevant som flop omend man også må se på hans arbejdsbetingelser.

Rioch og Phersson er jeg helt enige i. Piontek og Westergaard er før jeg fulgte klubben tæt, men at Piontek kun holdt et års tid må absolut være en skuffelse.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Største fejltransfers

Indlæg af hje1980 » 2. dec 2016, 11:53

AaB 85 95 99 08 skrev:
Gamen skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Baseret åbenbart bl.a. (men for min del ikke kun) på antal fejlafleveringer, må de to, jeg nævnte i første indlæg - Zweijnenberg og Blomqvist - suppleres med Beaucham, Holm og Chanko på listen over de største transfer-fejl i AaB's historie.

Men det efterlader altså fortsat tre af sommerens indkøb - Sloth, Holgersson og Flores - i top 8 over de største fejltransfers. Tankevækkende at det er, hvad Gaarde byder ind med efter to fiaskosæsoner og lidt af et flop omkring træneransættelsen og efter, at truppen over de seneste 3-4 vinduer langsomt er tømt for profiler.
Jeg synes ikke der er basis for at kalde Sloth og Flores fejltransfers - endnu.

Chanko er ubetinget i min top 3, fordi han leverede så lidt og efter sigende, da han kom tilbage til Sverige, morede sig kosteligt over at AaB havde betalt ham en formue for ingenting. Selvfølgelig sammen med hans gode venner, hvoraf et par af dem blev mejet ned i et bandeopgør med X-team på Oasen i Södertälje 2-3 år senere. Han var et kæmpe fjols, og en kæmpe plet på Lynges renommé.
Hvis man en halvsæson inde i sin kontrakt intet har budt ind med, selvom man er hentet som en profil, så er det da ved at være en fejltransfer.

Det gode Sloth er jo ved at ødelægge sit gode navn og rygte med fare for sin karriere ved at lade sig distancere af folk som Risgård, Magnus Christensen og Abildgaard.
Lad os lige løfte det argument ud i den store verden... da Zidane i sin tid skiftede fra Juventus til Real var han en fiasko det første halve år, hvor han skulle tilvende sig at spille på KANTEN... Men efter år 1 gik det altså meget godt.
Tvivler på ledelsen i Madrid ser ham som et flop!!!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Største fejltransfers

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 2. dec 2016, 14:24

abbifar skrev:
doukas skrev:Apropos trænere, følger her en top 5 over trænerflops.

Bruce Ricoh
Magnus Persson
Sepp Piontek
Per Westergaard
Søren Kusk
... Lars Søndergaard...
På trænerfronten synes jeg, det er klar lettere at lave en top 3 (i tilfældig rækkefølgen, da det er på nuancer de skal fordele pladserne):
Søndergaard, Pehrsson og Rioch.

De andre nævnte kommer lige derefter (Kusk ikke så meget pga resultaterne men pga den dårlige stemning, der ifølge rygterne var under ham, og som hang ved lang tid efter). Men både han og Westergaard var interne nødløsninger, som i bund og grund aldrig skulle have haft buddet.

Piontek var i en anden tid, men blev en kæmpe skuffelse, dels fordi han - trods det store navn, han på det tidspunkt var i dansk fodbold - allerede havde forældede træningsmetoder, dels fordi han næste kun kunne skuffe, fordi han tiltrådte lige efter vores første mesterskab.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Største fejltransfers

Indlæg af doukas » 2. dec 2016, 15:11

AaB 85 95 99 08 skrev:
abbifar skrev:
doukas skrev:Apropos trænere, følger her en top 5 over trænerflops.

Bruce Ricoh
Magnus Persson
Sepp Piontek
Per Westergaard
Søren Kusk
... Lars Søndergaard...
På trænerfronten synes jeg, det er klar lettere at lave en top 3 (i tilfældig rækkefølgen, da det er på nuancer de skal fordele pladserne):
Søndergaard, Pehrsson og Rioch.

De andre nævnte kommer lige derefter (Kusk ikke så meget pga resultaterne men pga den dårlige stemning, der ifølge rygterne var under ham, og som hang ved lang tid efter). Men både han og Westergaard var interne nødløsninger, som i bund og grund aldrig skulle have haft buddet.

Piontek var i en anden tid, men blev en kæmpe skuffelse, dels fordi han - trods det store navn, han på det tidspunkt var i dansk fodbold - allerede havde forældede træningsmetoder, dels fordi han næste kun kunne skuffe, fordi han tiltrådte lige efter vores første mesterskab.
Der kan ikke være tvivl om, at Bruce Rioch og Magnus Persson udgør en ret suveræn top 2, med lang afstand ned til 3.pladsen.

Vi er ikke nået dertil (endnu), at det virker til spillerne har mistet troen på LS og spilkonceptet, og det sammenholdt med, at han endnu ikke er fyret (rent teoretisk kan han nå at vende skuden endnu), gør, at jeg ikke mener at man kan begynde at italesætte LS som en del af top 3 over største trænerflops.

Snit pr. træner:

Sepp Piontek: 1,54
LS: 1,4
Per Westergaard: 1,37
Søren Kusk: 1,34
Persson: 1,24
Bruce Ricoh: 0,69
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Sønderhof » 2. dec 2016, 15:34

hje1980 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Gamen skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Baseret åbenbart bl.a. (men for min del ikke kun) på antal fejlafleveringer, må de to, jeg nævnte i første indlæg - Zweijnenberg og Blomqvist - suppleres med Beaucham, Holm og Chanko på listen over de største transfer-fejl i AaB's historie.

Men det efterlader altså fortsat tre af sommerens indkøb - Sloth, Holgersson og Flores - i top 8 over de største fejltransfers. Tankevækkende at det er, hvad Gaarde byder ind med efter to fiaskosæsoner og lidt af et flop omkring træneransættelsen og efter, at truppen over de seneste 3-4 vinduer langsomt er tømt for profiler.
Jeg synes ikke der er basis for at kalde Sloth og Flores fejltransfers - endnu.

Chanko er ubetinget i min top 3, fordi han leverede så lidt og efter sigende, da han kom tilbage til Sverige, morede sig kosteligt over at AaB havde betalt ham en formue for ingenting. Selvfølgelig sammen med hans gode venner, hvoraf et par af dem blev mejet ned i et bandeopgør med X-team på Oasen i Södertälje 2-3 år senere. Han var et kæmpe fjols, og en kæmpe plet på Lynges renommé.
Hvis man en halvsæson inde i sin kontrakt intet har budt ind med, selvom man er hentet som en profil, så er det da ved at være en fejltransfer.

Det gode Sloth er jo ved at ødelægge sit gode navn og rygte med fare for sin karriere ved at lade sig distancere af folk som Risgård, Magnus Christensen og Abildgaard.
Lad os lige løfte det argument ud i den store verden... da Zidane i sin tid skiftede fra Juventus til Real var han en fiasko det første halve år, hvor han skulle tilvende sig at spille på KANTEN... Men efter år 1 gik det altså meget godt.
Tvivler på ledelsen i Madrid ser ham som et flop!!!
Telefonnummeret er ikke modtagelig overfor logik!

Vi må ikke glemme (eller skal vi!) Jose Mota, ligesom den årelange leje-kampagne af angribere som blev kontinuerligt dårligere i takt med vores katastrofekurs. Det startede med Lasse Nilsson til Saganowski til Shelton til Nwakaeme til Kusi-Asare. Se dét var inkompetence af værste skuffe fra den gode Lynge!

Jeg vil lige benytte lejligheden til at fremføre en af mine største kæpheste omkring AaB. Hvordan foregår scoutingen af nye spillere? Så vidt jeg kan forstå virker det til at være fuldstændig tilfældigt. Ofte er det på tips fra agenter. Agenter som gør det fordi de ønsker AaB en stor fremtid, eller agenter som ser AaB som en god destination for deres spillere? Andre gange er det spillere som træneren kender qua sine tidligere ansættelser.
Set i det lys, kan det ikke undrer at vi de seneste år har fejlet i større og større grad, når vi har forsøgt at forstærke os. Så kan man grine nok så meget af FCM's computerspil, men vores fremgangsmåde er om muligt endnu mere hovedrystende!

Se dog at investere i en dygtig fuldtidsscout. En som har et stort netværk og som kan rejse rundt i Danmark, Europa og det øvrige verden og scoute spillere der passer ind i det koncept, som for tiden står enormt svagt, i høj grad fordi vores trup ikke er god nok!
Vi har lige hente en fysisk træner med et imponerende CV. Tiden er i høj grad moden til at vi henter en mand til at finde de rigtigte spillere til klubben.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Uldahl » 2. dec 2016, 19:58

Helt enig. Vores scouting er ikke eksisterende og der skal der sgu rettes op på det. Det har kostet alt for meget og koster stadig. en god scouting koster, men det er for dyrt at lade være, både sportslig og økonomisk.

Bare se på Holgersson. han kan absolut intet med en bold fremad rettet. Hvordan fanden vi har hentet en spiller type som ham er mig en stor gåde. Man fristes jo til at tro Gaarde har modtaget en kommission under bordet for den handel, han er intet at gøre på et hold der vil spille som vi vil.

Vi er tvunget til at handle ind til holdet, vi kan ikke bare klare os med egen avl og talenter. God scouting er et must hvis vi ikke vil have de tab sportslig og økonomisk.

Ja selv med en scouting kan fejl køb ikke undgåes, men vil vil undgå flere af dem. Bliv væk Holger.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. dec 2016, 01:41

Kan vi ikke tage lejeaftaler med? Så må Chris Kiwomya være universets mest oplagte vinder af denne smukke pris.

Poul Hüberts er vel også højt på listen.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Største fejltransfers

Indlæg af De Fem » 3. dec 2016, 06:27

Uldahl skrev:Bare se på Holgersson. han kan absolut intet med en bold fremad rettet. Hvordan fanden vi har hentet en spiller type som ham er mig en stor gåde. Man fristes jo til at tro Gaarde har modtaget en kommission under bordet for den handel, han er intet at gøre på et hold der vil spille som vi vil.
Ved godt internettet er idioterne legeplads, men når man slynger om sig med anklager om ulovligheder bør man nok have bare en smule at have det i.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Største fejltransfers

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 3. dec 2016, 08:23

De Fem skrev:
Uldahl skrev:Bare se på Holgersson. han kan absolut intet med en bold fremad rettet. Hvordan fanden vi har hentet en spiller type som ham er mig en stor gåde. Man fristes jo til at tro Gaarde har modtaget en kommission under bordet for den handel, han er intet at gøre på et hold der vil spille som vi vil.
Ved godt internettet er idioterne legeplads, men når man slynger om sig med anklager om ulovligheder bør man nok have bare en smule at have det i.
Skulle vi holde os til en saglig debat og undgå tumpede indlæg. Jeg ser ikke nogen "anklager" om ulovligheder. Uldahl har dermed skrevet, at han "fristes til at tro" noget. Det kan ikke læses som andet end en understregning af, hvor vanvittig dum handlen med Holgersson var - så dum at det næsten ikke kan passe. Men det er jo der, vi er, med den træner, der har bedt om ham, eller den sportsdirektør, der har tvunget ham ned i halsen på træneren.
Fodbold skal ses med hjertet!

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Største fejltransfers

Indlæg af Danni » 3. dec 2016, 12:49

Uldahl skrev:Helt enig. Vores scouting er ikke eksisterende og der skal der sgu rettes op på det. Det har kostet alt for meget og koster stadig. en god scouting koster, men det er for dyrt at lade være, både sportslig og økonomisk.

Bare se på Holgersson. han kan absolut intet med en bold fremad rettet. Hvordan fanden vi har hentet en spiller type som ham er mig en stor gåde. Man fristes jo til at tro Gaarde har modtaget en kommission under bordet for den handel, han er intet at gøre på et hold der vil spille som vi vil.

Vi er tvunget til at handle ind til holdet, vi kan ikke bare klare os med egen avl og talenter. God scouting er et must hvis vi ikke vil have de tab sportslig og økonomisk.

Ja selv med en scouting kan fejl køb ikke undgåes, men vil vil undgå flere af dem. Bliv væk Holger.
Jeg synes ikke Holgersson er så god, som jeg havde håbet, men jeg kan sagtens se hvorfor, Gaarde har skrevet kontrakt med ham. I sidste sæson var vi håbløse på defensive dødbolde. Vi er stadig ikke gode, men han har trods alt forbedret os på det punkt samtidig med, han er en trussel i den anden ende. Vi manglede også en erfaren spiller, hvilket han også er. Hvis Gaarde skulle finde en spiller, som er erfaren, god i luften, dirigerende og god med bolden, så skulle han nok have lidt flere penge at gøre med trods alt...
Længe leve arbejderklassen!

Besvar