Jakub Sylvestr

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Pastorius » 20. jun 2017, 13:39

Pastorius skrev:
astonvilla skrev:
Pastorius skrev:Jeg er ved at være lidt træt af at høre om attitudeproblemer til træning (las os få Hamrén tilbage).

Hvis det virkelig er så slemt som det siges med fx Sylvestr og Sloth, så skal de fandme enten bankes på plads eller ud af vagten for at misligeholde deres kontrakt - alt sammen selvfølgelig forudsat de har har haft almindelige samtaler med trænerstaben om hvad der forventes af dem.
Jeg har tænkt over det samme. Det er jo ved at være en never ending story ude på Hornevej.

Der kan jo være enkelte spillere som bare er uden for pædagogisk rækkevidde nu og da (og så skal de smides på porten flux) - men når vi konstant har 5-6-7 spillere med attitudeproblemer af den ene og anden slags må der kigges indad og vi må erkende at problemet må ligge i teamet omkring holdet.

Sylvester, Sloth, Ene, Larsen og et utal af andre spillere de seneste par år. Det er for meget. Der må strammes op.
Min erfaring er at én enkelt stærk negativ kan ødelægge en hel gruppe/afdeling - eller i hvert fald trække den i den forkerte retning, hvis han får lov. Problemet er at det ikke altid er nemt at sætte fingeren på hvem det præcist er. Det er sjældent den mest iøjnefaldende. Man kan jo håbe på vi til vinter kan kigge tilbage på en fin halv-sæson, og indsnævre feltet af kandidater til de, som forlod os i sommervinduet.

Jeg har oplevet mekanismen et par gange i arbejdslivet, og når man er tæt på situationen, er man *bagefter* ikke i tvivl om hvad der gjorde forskellen.

Tilføjelse: Med en Stærk Negativ, mener jeg ikke bare en der er meget negativ, men at det er en der rangerer højt i hierarkiet, som er negativ, og som har power nok til at trække flere med sig.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. jun 2017, 13:54

astonvilla skrev:
Pastorius skrev:Jeg er ved at være lidt træt af at høre om attitudeproblemer til træning (las os få Hamrén tilbage).

Hvis det virkelig er så slemt som det siges med fx Sylvestr og Sloth, så skal de fandme enten bankes på plads eller ud af vagten for at misligeholde deres kontrakt - alt sammen selvfølgelig forudsat de har har haft almindelige samtaler med trænerstaben om hvad der forventes af dem.
Jeg har tænkt over det samme. Det er jo ved at være en never ending story ude på Hornevej.

Der kan jo være enkelte spillere som bare er uden for pædagogisk rækkevidde nu og da (og så skal de smides på porten flux) - men når vi konstant har 5-6-7 spillere med attitudeproblemer af den ene og anden slags må der kigges indad og vi må erkende at problemet må ligge i teamet omkring holdet.

Sylvester, Sloth, Ene, Larsen og et utal af andre spillere de seneste par år. Det er for meget. Der må strammes op.
5-6-7 spillere konstant alligevel?...arrrrhh.

Og Larsen? Der er da vel forhåbentlig ingen ved deres fulde 5 som tror på at vi dels har en spiller som bevidst skulle få en anden spiller til at se dårlig ud i kampe, og dermed modarbejde holdet, og dels skulle have en mand i trænerstaben som er så vanvittig at han fortæller om det til et offentligt arrangement. Det er jo himmelråbende åndssvagt altså.

Man kan næppe fyre spillere for ikke at gøre sig umage, de muligheder man har er vel nærmere hvad vi har set med Sloth og Sylvestr, som er røget meget langt tilbage i kampen om spilletid.

Men jeg er enig så langt at der er for meget fnidder, og det har der været i nogle år. Jeg ville også utroligt gerne have Kuhn tilbage, og tror da han har haft en stor indflydelse på sammenholdsfølelsen i truppen, men jeg kunne nu i den grad også det hænger sammen med at Lynge stoppede. Jeg tror simpelthen ikke at han havde accepteret f.eks. når Sloth har hylet op om at AaB ikke har gjort som de lovede... og så tror jeg ikke at Sloth havde gjort det igen, efter en kammeratlig samtale. Vi har ikke en mand i ledelsen med Lynges pondus i dag, det må man bare sige.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. jun 2017, 14:05

Pastorius skrev:
Pastorius skrev:
astonvilla skrev:
Pastorius skrev:Jeg er ved at være lidt træt af at høre om attitudeproblemer til træning (las os få Hamrén tilbage).

Hvis det virkelig er så slemt som det siges med fx Sylvestr og Sloth, så skal de fandme enten bankes på plads eller ud af vagten for at misligeholde deres kontrakt - alt sammen selvfølgelig forudsat de har har haft almindelige samtaler med trænerstaben om hvad der forventes af dem.
Jeg har tænkt over det samme. Det er jo ved at være en never ending story ude på Hornevej.

Der kan jo være enkelte spillere som bare er uden for pædagogisk rækkevidde nu og da (og så skal de smides på porten flux) - men når vi konstant har 5-6-7 spillere med attitudeproblemer af den ene og anden slags må der kigges indad og vi må erkende at problemet må ligge i teamet omkring holdet.

Sylvester, Sloth, Ene, Larsen og et utal af andre spillere de seneste par år. Det er for meget. Der må strammes op.
Min erfaring er at én enkelt stærk negativ kan ødelægge en hel gruppe/afdeling - eller i hvert fald trække den i den forkerte retning, hvis han får lov. Problemet er at det ikke altid er nemt at sætte fingeren på hvem det præcist er. Det er sjældent den mest iøjnefaldende. Man kan jo håbe på vi til vinter kan kigge tilbage på en fin halv-sæson, og indsnævre feltet af kandidater til de, som forlod os i sommervinduet.

Jeg har oplevet mekanismen et par gange i arbejdslivet, og når man er tæt på situationen, er man *bagefter* ikke i tvivl om hvad der gjorde forskellen.

Tilføjelse: Med en Stærk Negativ, mener jeg ikke bare en der er meget negativ, men at det er en der rangerer højt i hierarkiet, som er negativ, og som har power nok til at trække flere med sig.
Jeg er meget enig, og jeg synes egentlig det har været et problem for os at det har virket til der har været en del af de stærke negative du beskriver, i perioden efter 2014 festen. Der har været, og er vel stadig men i lidt mindre grad, for mange som trækker i den forkerte retning mentalt, sådan virker det i hvert fald set udefra. Det helt store problem er dog at det er spillere som man må formode har været meget højt i hierakiet, eller i hvert fald er indkøbt til at være det for nogens vedkommende.

tegnuj123
Drenge
Drenge
Indlæg: 41
Tilmeldt: 7. sep 2012, 11:59

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af tegnuj123 » 26. okt 2017, 11:15

Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck (George Carlin)

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af dyhrmaN » 26. okt 2017, 11:28

Han smækker på ingen måde med døren og er på alle måder meget proffesionel i sine udtalelser. Det er faktisk rigtigt godt at læse! Han roser desuden talentarbejdet og klubbens 'storhed', hvor særligt sidstnævnte jo kan overraske i en tid, hvor leverpostejen er så tyk, at man ikke kan se rugbrøddet underneden.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af troelsh » 26. okt 2017, 11:39

dyhrmaN skrev:
Han smækker på ingen måde med døren og er på alle måder meget proffesionel i sine udtalelser. Det er faktisk rigtigt godt at læse! Han roser desuden talentarbejdet og klubbens 'storhed', hvor særligt sidstnævnte jo kan overraske i en tid, hvor leverpostejen er så tyk, at man ikke kan se rugbrøddet underneden.
Held og lykke fremover til Sylvestr, virker som en sympatisk fyr.
Forhåbentlig kan vi også få sendt Meilinger videre i næste transfervindue, selvom klubberne nok ikke står i kø.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Buzz Killington » 26. okt 2017, 11:44

dyhrmaN skrev:
Han smækker på ingen måde med døren og er på alle måder meget proffesionel i sine udtalelser. Det er faktisk rigtigt godt at læse! Han roser desuden talentarbejdet og klubbens 'storhed', hvor særligt sidstnævnte jo kan overraske i en tid, hvor leverpostejen er så tyk, at man ikke kan se rugbrøddet underneden.
Han er stadig i klubben, så det ville ikke være helt gratisk at smække med døren allerede nu. Der går dog hverken Helenius eller Sloth i den, og han virker vitterligt positiv på klubbens vegne.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Funky » 26. okt 2017, 15:15

dyhrmaN skrev:
Han smækker på ingen måde med døren og er på alle måder meget proffesionel i sine udtalelser. Det er faktisk rigtigt godt at læse! Han roser desuden talentarbejdet og klubbens 'storhed', hvor særligt sidstnævnte jo kan overraske i en tid, hvor leverpostejen er så tyk, at man ikke kan se rugbrøddet underneden.
Der er format over manden, det skal han sgu have.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Gamen » 26. okt 2017, 15:18

Mon ikke han bare er det man ville kalde en professionel fodboldspiller til fingerspidserne? Han har ikke brokket sig, selvom han reelt set har været færdig i klubben siden transfervinduet lukkede. Det ville jeg nok heller ikke med sådan en kone.

Selverkendelse og format, ja - der kunne en type som Nicklas Helenius lære en smule.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Jakobsen » 29. okt 2017, 09:34

Ærgeligt det ikke gik. Jeg tror egentlig sagtens, at der kunne være kommet om ikke en profil så i hvert fald en god Superligaspiller ud af ham. Problemet var vel lige så meget, at vores midtbane ikke forsynede ham særligt godt og det han fik at arbejde med ikke altid var lige godt. Sylvestr er jo ikke på den måde en angriber der skaber chancerne selv og ifht. at spille alene på toppen som han gjorde i mange kampe er han ikke den rigtige type til - og da slet ikke med Børsting bagved. At det her ikke blev godt falder i mine øjne lige så meget tilbage på Gaarde. Der virker mest af alt som om, at man har tænkt "Transferfri gammel topscorer fra 2. bundesliga - haps" uden at se på om det er den rigtige spiller hvilket nok også er grunden til den korte kontrakt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Forza » 29. okt 2017, 20:08

Gamen skrev:Mon ikke han bare er det man ville kalde en professionel fodboldspiller til fingerspidserne? Han har ikke brokket sig, selvom han reelt set har været færdig i klubben siden transfervinduet lukkede. Det ville jeg nok heller ikke med sådan en kone.

Selverkendelse og format, ja - der kunne en type som Nicklas Helenius lære en smule.
Nu har han jo rendt rundt med tinder i hånden og jagtet damer i Aalborg, så konen har vist ikke haft hans fulde fokus.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Martino » 1. nov 2017, 11:55

Forza skrev:
Gamen skrev:Mon ikke han bare er det man ville kalde en professionel fodboldspiller til fingerspidserne? Han har ikke brokket sig, selvom han reelt set har været færdig i klubben siden transfervinduet lukkede. Det ville jeg nok heller ikke med sådan en kone.

Selverkendelse og format, ja - der kunne en type som Nicklas Helenius lære en smule.
Nu har han jo rendt rundt med tinder i hånden og jagtet damer i Aalborg, så konen har vist ikke haft hans fulde fokus.
Matchede i på Tinder, eller hvad er historien? ;)
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Forza » 1. nov 2017, 20:13

Martino skrev:
Forza skrev:
Gamen skrev:Mon ikke han bare er det man ville kalde en professionel fodboldspiller til fingerspidserne? Han har ikke brokket sig, selvom han reelt set har været færdig i klubben siden transfervinduet lukkede. Det ville jeg nok heller ikke med sådan en kone.

Selverkendelse og format, ja - der kunne en type som Nicklas Helenius lære en smule.
Nu har han jo rendt rundt med tinder i hånden og jagtet damer i Aalborg, så konen har vist ikke haft hans fulde fokus.
Matchede i på Tinder, eller hvad er historien? ;)
Det kan jeg ikke prale af, til gengæld har en pige selv vist mig deres match ;)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar