Jakub Sylvestr

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af BoT » 7. feb 2017, 15:39

hje1980 skrev: Så bland dig uden om og lad os andre være glade for at den nye spiller er positiv... for det kunne jo være han rent faktisk mente det!!!
Jamen så bliver det da VIRKELIG en interessant side, vi får os her:

Mandag: Nicolai Larsen udtaler: "Jeg er glad ved at spille i AaB"
Tirsdag: Kasper P: "AaB er en flot klub"
Onsdag: Kasper Risgård: "Vi har et herligt sammenhold i truppen"
Torsdag: Flores: "Que passa?"
Fredag: Jannick Pohl: "Jeg er sikker på, vi får nogle point i foråret!"
Lørdag: Rasmus Würtz: "Vi har nogle fine unge spillere"
Søndag: Blåbberen: "Vores spillestil passer mig dejligt!".

Og så er det ellers bare med at få oprettet nogle tråde, hvor vi kan debattere disse spændende udtalelser i.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Kokkefar » 7. feb 2017, 15:57

BoT skrev:
hje1980 skrev: Så bland dig uden om og lad os andre være glade for at den nye spiller er positiv... for det kunne jo være han rent faktisk mente det!!!
Jamen så bliver det da VIRKELIG en interessant side, vi får os her:

Mandag: Nicolai Larsen udtaler: "Jeg er glad ved at spille i AaB"
Tirsdag: Kasper P: "AaB er en flot klub"
Onsdag: Kasper Risgård: "Vi har et herligt sammenhold i truppen"
Torsdag: Flores: "Que passa?"
Fredag: Jannick Pohl: "Jeg er sikker på, vi får nogle point i foråret!"
Lørdag: Rasmus Würtz: "Vi har nogle fine unge spillere"
Søndag: Blåbberen: "Vores spillestil passer mig dejligt!".

Og så er det ellers bare med at få oprettet nogle tråde, hvor vi kan debattere disse spændende udtalelser i.
Skynd dig ind på koglestuen! Emil har fødselsdag, han har kagemand med. :aabfan:

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af NIN » 7. feb 2017, 16:03

hje1980 skrev:
BoT skrev:
hje1980 skrev:
BoT skrev:
hje1980 skrev:
BoT skrev: Modsatargumentet handler først og fremmest om at teste, om det er et interessant citat eller ej. Hvis man uden videre ville kunne lave et langt mere interessant citat ved at vende det helt på hovedet, er citatet som udgangspunkt ikke brugbart til at lave en historie på. Og sidstnævnte er essensen her: bold.dk vælger simpelthen at basere hele deres artikel på det ene citat - og dermed får de en komplet ligegyldig artikel.
Så du tror ikke på hen er glad for at være i AaB, eller hvor vil du hen med alt dette?
Jeg tror, han er glad for at være i AaB ligesom 99% af spillerne i superligaen ville fortælle, at de er glade og tilfredse for at være i deres nuværende klub. Og så er der selvfølgelig Emil Larsen.

Forstå mig ret: Det er ganske fint, at han siger som han gør - men vi kan ikke bruge det til noget som helst. Intet. Zip.
Jamen hvis det ikke betyder noget som helst, intet. zip hvorfor vil du så bruge tid på det...???
Det er jo det, der er hele min pointe!!!
Så bland dig uden om og lad os andre være glade for at den nye spiller er positiv... for det kunne jo være han rent faktisk mente det!!!
Selvføgelig mener han det. Han siger jo ingenting. Og ja, lad os da ændre navnet fra debatside til blanddigudenomhvisduikkeerenig.dk

Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Provst i Brovst » 7. feb 2017, 16:08

Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af white splash » 7. feb 2017, 16:14

Elsker debatsiden!!! :thumbsup: :danmarkfan: :cheers:
1 2 3 Jimmy er en mur!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af 9520AaB » 7. feb 2017, 16:35

BoT skrev:
hje1980 skrev: Så bland dig uden om og lad os andre være glade for at den nye spiller er positiv... for det kunne jo være han rent faktisk mente det!!!
Jamen så bliver det da VIRKELIG en interessant side, vi får os her:

Mandag: Nicolai Larsen udtaler: "Jeg er glad ved at spille i AaB"
Tirsdag: Kasper P: "AaB er en flot klub"
Onsdag: Kasper Risgård: "Vi har et herligt sammenhold i truppen"
Torsdag: Flores: "Que passa?"
Fredag: Jannick Pohl: "Jeg er sikker på, vi får nogle point i foråret!"
Lørdag: Rasmus Würtz: "Vi har nogle fine unge spillere"
Søndag: Blåbberen: "Vores spillestil passer mig dejligt!".

Og så er det ellers bare med at få oprettet nogle tråde, hvor vi kan debattere disse spændende udtalelser i.
Klasse:-), men hvad siger Basso(og på fransk tak).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Pastorius » 7. feb 2017, 16:50

9520AaB skrev:
BoT skrev:
hje1980 skrev: Så bland dig uden om og lad os andre være glade for at den nye spiller er positiv... for det kunne jo være han rent faktisk mente det!!!
Jamen så bliver det da VIRKELIG en interessant side, vi får os her:

Mandag: Nicolai Larsen udtaler: "Jeg er glad ved at spille i AaB"
Tirsdag: Kasper P: "AaB er en flot klub"
Onsdag: Kasper Risgård: "Vi har et herligt sammenhold i truppen"
Torsdag: Flores: "Que passa?"
Fredag: Jannick Pohl: "Jeg er sikker på, vi får nogle point i foråret!"
Lørdag: Rasmus Würtz: "Vi har nogle fine unge spillere"
Søndag: Blåbberen: "Vores spillestil passer mig dejligt!".

Og så er det ellers bare med at få oprettet nogle tråde, hvor vi kan debattere disse spændende udtalelser i.
Klasse:-), men hvad siger Basso(og på fransk tak).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Je suis le meilleur joueur d'Afrique. je m’en fou!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Lindvang » 7. feb 2017, 18:18

hje1980 skrev:
BoT skrev:
hje1980 skrev:
BoT skrev:
Pastorius skrev: Omvendt-reglen virker fint til at afsløre floskler og spin, men man skal passe på med at bruge den som cirkelargument. Det betyder ikke nødvendigvis at det modsatte udsagn er er sandt, bare fordi det oprindelige ikke giver alverden til mening.
Modsatargumentet handler først og fremmest om at teste, om det er et interessant citat eller ej. Hvis man uden videre ville kunne lave et langt mere interessant citat ved at vende det helt på hovedet, er citatet som udgangspunkt ikke brugbart til at lave en historie på. Og sidstnævnte er essensen her: bold.dk vælger simpelthen at basere hele deres artikel på det ene citat - og dermed får de en komplet ligegyldig artikel.
Så du tror ikke på hen er glad for at være i AaB, eller hvor vil du hen med alt dette?
Jeg tror, han er glad for at være i AaB ligesom 99% af spillerne i superligaen ville fortælle, at de er glade og tilfredse for at være i deres nuværende klub. Og så er der selvfølgelig Emil Larsen.

Forstå mig ret: Det er ganske fint, at han siger som han gør - men vi kan ikke bruge det til noget som helst. Intet. Zip.
Jamen hvis det ikke betyder noget som helst, intet. zip hvorfor vil du så bruge tid på det...???
Fordi BoT elsker zib:
Billede

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Hovedet » 7. feb 2017, 21:55

BoT skrev:
hje1980 skrev: Så bland dig uden om og lad os andre være glade for at den nye spiller er positiv... for det kunne jo være han rent faktisk mente det!!!
Jamen så bliver det da VIRKELIG en interessant side, vi får os her:

Mandag: Nicolai Larsen udtaler: "Jeg er glad ved at spille i AaB"
Tirsdag: Kasper P: "AaB er en flot klub"
Onsdag: Kasper Risgård: "Vi har et herligt sammenhold i truppen"
Torsdag: Flores: "Que passa?"
Fredag: Jannick Pohl: "Jeg er sikker på, vi får nogle point i foråret!"
Lørdag: Rasmus Würtz: "Vi har nogle fine unge spillere"
Søndag: Blåbberen: "Vores spillestil passer mig dejligt!".

Og så er det ellers bare med at få oprettet nogle tråde, hvor vi kan debattere disse spændende udtalelser i.
Jeg synes faktisk, det kunne være morsomt, om Sylvestr havde udtalt, at han var "forbløffet over medspillernes lave niveau og dybest set lettet over kun at skulle være der et år for at få karrieren på ret køl igen."

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af BoT » 8. feb 2017, 08:55

Lindvang skrev:
Fordi BoT elsker zib:
Billede
BoT elsker Basso-zib!!!

BadMojo
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 11. aug 2009, 19:56
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af BadMojo » 26. feb 2017, 13:48

Han skal hvis lige præsenteres for en kontraktforlængelse ASAP!!
Nordjyde i Esbjerg.
Én gang AaB - Altid AaB :aabfan:

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Provst i Brovst » 26. feb 2017, 15:10

I stedet for at begræde at Sylvestr ikke er på en længere kontrakt så kan vi måske se fordele i det. Jeg tror at det er en stor motivation for Sylvestr at han står uden kontrakt om et år, at han har valgt ligaen som affyringsrampe mod den kontrakt og liga som han ser sig fortjene.

Måske er det den type spillere AaB skal se efter, en type der ser sig selv for god til ligaen, og vigtigst, er villig til at satse på det med en kort kontrakt.

Dermed får vi en spiller som ud fra en realistisk tilgang til egne evner ser sig for god, den korte kontrakt. En motiveret spiller fordi han SKAL bevise det, ikke kun for den næste klub men også for sig selv.

Derfor tror jeg at Sylvestr lever og træner mere fokuseret end han ellers ville fordi han er nød til det og fordi det kun er i en kort periode.

Problemet med at finde disse spillere er desværre at vi nok skal vente til slut i transfervinduet og vi dermed kan stå med sorteper.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af AalBoyeBK » 26. feb 2017, 15:29

Lad os nu ikke ophøje ham til mere end han er. Han har set rigtig god ud, men hele hans karrierestatistik er jo ikke fantastisk imponerende, og mon ikke det var AaB og ikke ham, der besluttede at hans kontrakt kun blev på 1 år.

Tror langt fra det er umuligt at forlænge med ham, men jeg synes der er fornuft i lige at se tiden an 1 måned eller 2 endnu. Han er rigtig dygtig med fødderne og med ryggen til mål, og på den måde passer han ind. Men Superligaens bedste angriber - det kan man altså ikke kalde ham endnu.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Provst i Brovst » 26. feb 2017, 15:31

AalBoyeBK skrev:Lad os nu ikke ophøje ham til mere end han er. Han har set rigtig god ud, men hele hans karrierestatistik er jo ikke fantastisk imponerende, og mon ikke det var AaB og ikke ham, der besluttede at hans kontrakt kun blev på 1 år.
Det er muligt det var AaB der ikke rigtigt troede på ham, men så er det underligt at det er ham man køber til startopstillingen.

Hvorfor købe en spiller som man ikke rigtigt tror på til startopstillingen?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af AalBoyeBK » 26. feb 2017, 15:32

Provst i Brovst skrev:
AalBoyeBK skrev:Lad os nu ikke ophøje ham til mere end han er. Han har set rigtig god ud, men hele hans karrierestatistik er jo ikke fantastisk imponerende, og mon ikke det var AaB og ikke ham, der besluttede at hans kontrakt kun blev på 1 år.
Det er muligt det var AaB der ikke rigtigt troede på ham, men så er det underligt at det er ham man køber til startopstillingen.
Hvorfor? Mener i øvrigt ikke, at AaB ikke troede på ham, så havde de jo ikke signet ham.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Provst i Brovst » 26. feb 2017, 15:39

AalBoyeBK skrev:
Provst i Brovst skrev:
AalBoyeBK skrev:Lad os nu ikke ophøje ham til mere end han er. Han har set rigtig god ud, men hele hans karrierestatistik er jo ikke fantastisk imponerende, og mon ikke det var AaB og ikke ham, der besluttede at hans kontrakt kun blev på 1 år.
Det er muligt det var AaB der ikke rigtigt troede på ham, men så er det underligt at det er ham man køber til startopstillingen.
Hvorfor?

AaB havde desperat brug for en angriber, det blev Sylvestr, han blev købt til at indgå direkte i startopstillingen og score mål. Hvis man ikke tror på ham, hvorfor valgte man så ham og ikke en man troede mere på?

De fleste ungdomsspillere får jo længe end et år.

Hvorfor skulle AaB gamble på en så usikker spiller når behovet var så stort?

Hvis det er AaB der vil have den korte kontrakt så skal Gaarde jo ræsonnere: vi har brug for en angriber men vi tager kun en og ovenikøbet een vi har så lidt tiltro til at vi kun vil binde os for et år.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af AalBoyeBK » 26. feb 2017, 15:54

Provst i Brovst skrev:
AalBoyeBK skrev:
Provst i Brovst skrev:
AalBoyeBK skrev:Lad os nu ikke ophøje ham til mere end han er. Han har set rigtig god ud, men hele hans karrierestatistik er jo ikke fantastisk imponerende, og mon ikke det var AaB og ikke ham, der besluttede at hans kontrakt kun blev på 1 år.
Det er muligt det var AaB der ikke rigtigt troede på ham, men så er det underligt at det er ham man køber til startopstillingen.
Hvorfor?

AaB havde desperat brug for en angriber, det blev Sylvestr, han blev købt til at indgå direkte i startopstillingen og score mål. Hvis man ikke tror på ham, hvorfor valgte man så ham og ikke en man troede mere på?

De fleste ungdomsspillere får jo længe end et år.

Hvorfor skulle AaB gamble på en så usikker spiller når behovet var så stort?

Hvis det er AaB der vil have den korte kontrakt så skal Gaarde jo ræsonnere: vi har brug for en angriber og vi tager kun en og ovenikøbet een vi har så lidt tiltro til at vi kun vil binde os for et år.
Fik lige tilføjet før, at jeg ikke mener, at AaB ikke tror på ham. Det giver vel lidt sig selv at man kun henter spillere man tror på.

Min pointe var bare, at fordi at han har set rigtig god ud i 2 kampe, så behøver han ikke at være en spiller som er langt over Superliganiveau.

Tror at kontraktlængden hænger sammen med, at det er en spiller som ikke har spillet længe, og derfor vil man fra AaB's side se ham an. Hvis ikke han lykkes, vil man kun hænge på hans kontrakt i 1 år. Hvis han lykkes er han selvfølgelig dyrere at forlænge med, men det var man nok klar over. Desuden har man jo et utal af unge angribere som står klar i kulissen (Pohl, Grønning, Ramkilde, Wessam), så alt i alt synes jeg det gav mening at give ham en 1-årig kontrakt.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af KJ » 26. feb 2017, 16:35

Ærgerligt at Randers snuppede den der serbiske angriber for næsen af Gaarde. Sylvestr brændte en kæmpe chance idag. Tydeligt han skal have banket rusten af.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Provst i Brovst » 26. feb 2017, 17:13

AalBoyeBK skrev: Min pointe var bare, at fordi at han har set rigtig god ud i 2 kampe, så behøver han ikke at være en spiller som er langt over Superliganiveau.
Nej det ved vi ikke. Det er tydeligvis stolpe ind pt.

Jeg tror den korte kontrakt er med til at motivere Sylvestr.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Jakub Sylvestr

Indlæg af Hovedet » 26. feb 2017, 19:18

AalBoyeBK skrev:
Provst i Brovst skrev:
AalBoyeBK skrev:
Provst i Brovst skrev:
AalBoyeBK skrev:Lad os nu ikke ophøje ham til mere end han er. Han har set rigtig god ud, men hele hans karrierestatistik er jo ikke fantastisk imponerende, og mon ikke det var AaB og ikke ham, der besluttede at hans kontrakt kun blev på 1 år.
Det er muligt det var AaB der ikke rigtigt troede på ham, men så er det underligt at det er ham man køber til startopstillingen.
Hvorfor?

AaB havde desperat brug for en angriber, det blev Sylvestr, han blev købt til at indgå direkte i startopstillingen og score mål. Hvis man ikke tror på ham, hvorfor valgte man så ham og ikke en man troede mere på?

De fleste ungdomsspillere får jo længe end et år.

Hvorfor skulle AaB gamble på en så usikker spiller når behovet var så stort?

Hvis det er AaB der vil have den korte kontrakt så skal Gaarde jo ræsonnere: vi har brug for en angriber og vi tager kun en og ovenikøbet een vi har så lidt tiltro til at vi kun vil binde os for et år.
Fik lige tilføjet før, at jeg ikke mener, at AaB ikke tror på ham. Det giver vel lidt sig selv at man kun henter spillere man tror på.

Min pointe var bare, at fordi at han har set rigtig god ud i 2 kampe, så behøver han ikke at være en spiller som er langt over Superliganiveau.

Tror at kontraktlængden hænger sammen med, at det er en spiller som ikke har spillet længe, og derfor vil man fra AaB's side se ham an. Hvis ikke han lykkes, vil man kun hænge på hans kontrakt i 1 år. Hvis han lykkes er han selvfølgelig dyrere at forlænge med, men det var man nok klar over. Desuden har man jo et utal af unge angribere som står klar i kulissen (Pohl, Grønning, Ramkilde, Wessam), så alt i alt synes jeg det gav mening at give ham en 1-årig kontrakt.
Vi kender jo slet ikke niveauet på de spillere. Kun Pohl har optrådt mere end marginalt på Superligaholdet og har jo ikke ligefrem smadret ligaen indtil videre - selv om jeg i øvrigt sagtens kan se et potentielt lys i ham. De sidste tre kunne vi ligeså godt slå terning om.

Det var vel også Pusic, der var førsteprioritet. Det kan muligvis forklare den korte kontraktlængde. Og vi kan trods alt heller ikke nagelfast konstatere, at vi her har Superligaens bedste angriber i Sylvestr, skønt starten har været helt i top.

Besvar