Kuhn retur?

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: Kuhn retur?

Indlægaf Jakobsen » 3. aug 2017 11:25

Yankee skrev:
Pastorius skrev:
Det drømmer jeg om hver eneste dag.

Jep, same here. Smukke Erik er lige netop den perfekte ledertype til AaB. Hans værdier matcher, han får topkarakter i kommunikation, han kan ændre kulturen, hvis det er nødvendigt.

Jeg har håbet han vendte tilbage som sportsdirektør når Lynge holdt op, lige siden han annoncerede sit stop i AaB.

Det er svært ikke at være tændt på den idé. Det kræver dog nok et temmelig radikalt strategiskifte og større ambitioner hvis vi skal lokke Erik tilbage. Jeg tror dog han er manden, der kunne føre os tilbage i toppen af skandinavisk fodbold, og han og Kuhn ville være en uhørt tiltrækkende duo for sponsorer, medier, fans osv. Både kommercielt og sportsligt er det en drøm.[/quote]

Det kunne være et fedt fedt setup. Jeg synes vi har set mange konstruktioner herhjeme, hvor man kalder sin træner for manager, men Hamren ville det give mening at ansætte ham som en decideret manager. Lad Hamren køre hele strategien og tage alt det sportslige og så lad Kuhn være en first team coach. Den ide kunne jeg godt være hooked på - især fordi jeg tror Hamren vil kunne trykke på de rigtige knapper hos ledelsen. Noget af det vi desværre ikke fik erstattat da Lynge forlod os var at den sportslige sektor havde en markant lederprofil.
I hvor lang tid endnu skal varmluftsbalonen fra CBS have lov til at lege sportsdirektør?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlægaf Pastorius » 3. aug 2017 11:27

Jakobsen skrev:
Yankee skrev:
Pastorius skrev:
Det drømmer jeg om hver eneste dag.

Jep, same here. Smukke Erik er lige netop den perfekte ledertype til AaB. Hans værdier matcher, han får topkarakter i kommunikation, han kan ændre kulturen, hvis det er nødvendigt.

Jeg har håbet han vendte tilbage som sportsdirektør når Lynge holdt op, lige siden han annoncerede sit stop i AaB.

Det er svært ikke at være tændt på den idé. Det kræver dog nok et temmelig radikalt strategiskifte og større ambitioner hvis vi skal lokke Erik tilbage. Jeg tror dog han er manden, der kunne føre os tilbage i toppen af skandinavisk fodbold, og han og Kuhn ville være en uhørt tiltrækkende duo for sponsorer, medier, fans osv. Både kommercielt og sportsligt er det en drøm.

Det kunne være et fedt fedt setup. Jeg synes vi har set mange konstruktioner herhjeme, hvor man kalder sin træner for manager, men Hamren ville det give mening at ansætte ham som en decideret manager. Lad Hamren køre hele strategien og tage alt det sportslige og så lad Kuhn være en first team coach. Den ide kunne jeg godt være hooked på - især fordi jeg tror Hamren vil kunne trykke på de rigtige knapper hos ledelsen. Noget af det vi desværre ikke fik erstattat da Lynge forlod os var at den sportslige sektor havde en markant lederprofil.[/quote]
Nej, Hamrén skal være sportsdirektør. Ikke træner/manager.
Med venlig Hilsen
--
Robert Piil
http://piil.org/
Dont feed the trolls - http://piil.org/archives/494-dont-feed-the-trolls.html

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Martino » 3. aug 2017 14:55

Sauer skrev:
Martino skrev:
astonvilla skrev:Kuhn som cheftræner
Smukke Erik som sportschef

Så er den ged barberet.

Man har vel lov at sidder og drømme på sådan en trist og regnvåd torsdag....

Hvis Gaarde en dag skulle være fortid synes jeg at Gaardsøe ligger lige til højrebenet som sportsdirektør, skulle han være interesseret. Men jeg bakker stadig Gaarde op. Der må evalueres på Wieghorst og Gaarde til vinter.
Om Kuhn skal tilbage til AaB...måske en dag, men så bliver det nok under en anden sportslig ledelse.

Hvorfor tænker du, at Gaardsøe ville være oplagt til den position? Det er ikke fordi, jeg har noget indgående kendskab til ham. Men jeg kan alligevel huske, at jeg ikke var særligt imponeret af hans karakter under hans seneste ophold heroppe. På trods af det kan han selvfølgelig godt være en dygtig sportsdirektør.

Fordi han er agent og må have et ganske fint netværk efterhånden. Er fornuftig i sine udtalelser og er AaB-dreng.
Jeg savner Winsnes

Breezer
2. div
2. div

Indlægaf Breezer » 3. aug 2017 15:34

Martino skrev:
Sauer skrev:
Martino skrev:
astonvilla skrev:Kuhn som cheftræner
Smukke Erik som sportschef

Så er den ged barberet.

Man har vel lov at sidder og drømme på sådan en trist og regnvåd torsdag....

Hvis Gaarde en dag skulle være fortid synes jeg at Gaardsøe ligger lige til højrebenet som sportsdirektør, skulle han være interesseret. Men jeg bakker stadig Gaarde op. Der må evalueres på Wieghorst og Gaarde til vinter.
Om Kuhn skal tilbage til AaB...måske en dag, men så bliver det nok under en anden sportslig ledelse.

Hvorfor tænker du, at Gaardsøe ville være oplagt til den position? Det er ikke fordi, jeg har noget indgående kendskab til ham. Men jeg kan alligevel huske, at jeg ikke var særligt imponeret af hans karakter under hans seneste ophold heroppe. På trods af det kan han selvfølgelig godt være en dygtig sportsdirektør.

Fordi han er agent og må have et ganske fint netværk efterhånden. Er fornuftig i sine udtalelser og er AaB-dreng.

Efter sidste podcast fra ripodsten fik jeg faktisk samme tanke. Gaardsøe har med sit agentvirke også en erfaring fra forhandlingsbordet som Gaarde ikke havde da han startede, foruden han må have et ganske fint netværk.

Generelt synes jeg at det er meget spændende med tidligere spillere i trænerstaben, da det sikre noget AaB ånd i klubben ligesom de unge spillere får mulighed for at arbejde og blive inspireret af deres forbilleder.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000 Monaco
Kontakt:

Indlægaf Yankee » 3. aug 2017 16:04

I hvert fald kunne en type som Gaardsøe være interessant som rekrutteringschef eller chefscout under Gaarde.
"Målsætningen for denne sæson går i retning af, at vi placerer os i toppen." - Allan Gaarde, juli 2017.

Tilbage til "AaB transfers"