Kuhn retur?

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
mathiesen
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:26
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kuhn retur?

Indlæg af mathiesen » 6. jun 2018, 22:10

Jeg har fra en Hobro-kilde i dag hørt, at han er på vej dertil inden længe.. Desværre

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Kristian » 6. jun 2018, 22:50

I så fald held og lykke til Kuhn..han fortjener en klub der tror på ham som træner og giver ham noget tillid til at fuldføre.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Klaus » 6. jun 2018, 23:16

Kuhn til AaB er den mest oplagte ting i nyere tid. Han skulle for længst have haft chancen. Han kan umuligt have fået holdet til at spille kedeligere end Wieghorst, plus han var/er en træner der kan bringe begejstringen omkring AaB tilbage. Men NEJ, vi skal åbenbart være den grå mellemvare. Nummer sjok i skudforsøg, 3.-dårligst til at score, styrtdykkende tilskuertal og almindelig mismod over hele linjen grundet elendigt spil. Og nu rygtes Kuhn så til Hobro. Hvad fanden i helvede tænker de på ude på Hornevej :@ Men både Kuhn og Hobro ønskes al godt i fremtiden. Og korrekt, Kuhn fortjener en klub, der vil ham, men det er sgu godt nok en skam, det åbenbart ikke blev os.

I dag ringede de fra AaB og spurgte hvorfor vi ikke havde fornyet sæsonkortene i år. Ja, hvorfor mon????

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Uldahl » 6. jun 2018, 23:21

Tror han vil være perfekt match. Med hans humør og klubånden i Hobro, hvor ledelsen ikke er så firkantet som hos os. Håber det bedste for den mand synd en med hans talenter går ledig. Når nu ikke det kunne blive os, så Hobro det næst bedste.https://nordjyske.dk/nyheder/allan-kuhn ... 530e905792


Fede lokal opgør i vente hvis det kommer til at ske. Det kommer til at give kampen et ekstra udtryk med Gaarde på den ene side og verdens bedste assistent træner på den anden. Jeg glæder mig allerede. :aabfan:

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kuhn retur?

Indlæg af PeterS » 7. jun 2018, 08:41


De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kuhn retur?

Indlæg af De Fem » 7. jun 2018, 08:44

Held og lykke til Kuhn. Det skal nok blive et fint match, men debatsiden havde bygget ham op til se messias han slet ikke kunne bære i Aalborg.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Kristian » 7. jun 2018, 08:51

Ønsker Kuhn alt held og lykke :aabfan:

Tror det bliver et godt træk fra ham og en læring for at kunne tage et større trænerjob næste gang og være bedre rustet.
------------------
mvh Kristian

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kuhn retur?

Indlæg af frederikshavneren » 7. jun 2018, 08:59

Jeg tror at det er et fornuftigt valg af Kuhn at tage til en landsbyklub

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kuhn retur?

Indlæg af troelsh » 7. jun 2018, 09:07

Held og lykke til Kuhn, det bliver spændende at følge hvordan han klarer det.

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Kuhn retur?

Indlæg af MrDomoon » 7. jun 2018, 09:23

Held og lykke til Kuhn!
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kuhn retur?

Indlæg af gravballe » 7. jun 2018, 09:43

Øv også!

Men alt muligt held og lykke til Kuhn... Jeg havde et håb om når man endelig indså MW er en dødssejler, man endelig gav ham chancen.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Jakobsen » 7. jun 2018, 09:54

Flot Gaarde.....
I det mindste kan man åbenbart let snuppe Hobros cheftræner så der er stadig håb til dagen efter Wieghorst.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Kuhn retur?

Indlæg af svendpoulsen » 7. jun 2018, 10:00

Al held og lykke til Allan Kuhn, nu bliver det svært ikke at blive Hobro-fan.. 😊😊

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Yankee » 7. jun 2018, 10:18

Giftigt job at overtage. De kommer fra en meget flot 9. plads og står til at miste i hvert fald Pål og Kopplin. Derudover har de tre stamspillere over 32 (Danny O, Damborg og Quincy), som vel ikke holder ret længe. Det peger meget kraftigt nedad og man kan frygte at de panikker og begynder at købe 5-7 udlændinge ligesom sidst de var oppe. Nøglen må være at gå på hugst i AaB og FCMs overskudslager plus skumme de bedste talenter fra 1. og 2. division, men der er flere om buddet på den gruppe af spillere.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Pastorius » 7. jun 2018, 10:23

Tillykke med jobbet til Allan Kuhn.

Man må jo knibe en lille tåre her. Ikke så meget fordi Hobro får Kuhn, men mest fordi der ikke rigtig tegner sig et godt alternativ til Wieghorsts grå regime.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Pastorius » 7. jun 2018, 10:24

Yankee skrev:
7. jun 2018, 10:18
Giftigt job at overtage. De kommer fra en meget flot 9. plads og står til at miste i hvert fald Pål og Kopplin. Derudover har de tre stamspillere over 32 (Danny O, Damborg og Quincy), som vel ikke holder ret længe. Det peger meget kraftigt nedad og man kan frygte at de panikker og begynder at købe 5-7 udlændinge ligesom sidst de var oppe. Nøglen må være at gå på hugst i AaB og FCMs overskudslager plus skumme de bedste talenter fra 1. og 2. division, men der er flere om buddet på den gruppe af spillere.
Ja, det bliver udfordrende. Til gengæld tror jeg ikke der er det helt store forventningspres. Jeg tror de fleste omkring Hobro vil være glade for at klare frisag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Martino » 7. jun 2018, 10:33

Pastorius skrev:
7. jun 2018, 10:23
Tillykke med jobbet til Allan Kuhn.

Man må jo knibe en lille tåre her. Ikke så meget fordi Hobro får Kuhn, men mest fordi der ikke rigtig tegner sig et godt alternativ til Wieghorsts grå regime.
Altså, jeg satser på at når Guti ikke får Real Madrid jobbet, så vender han snuden til Nordens Paris i stedet...
Jeg savner Winsnes

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kuhn retur?

Indlæg af frederikshavneren » 7. jun 2018, 10:39

Pastorius skrev:
7. jun 2018, 10:24
Yankee skrev:
7. jun 2018, 10:18
Giftigt job at overtage. De kommer fra en meget flot 9. plads og står til at miste i hvert fald Pål og Kopplin. Derudover har de tre stamspillere over 32 (Danny O, Damborg og Quincy), som vel ikke holder ret længe. Det peger meget kraftigt nedad og man kan frygte at de panikker og begynder at købe 5-7 udlændinge ligesom sidst de var oppe. Nøglen må være at gå på hugst i AaB og FCMs overskudslager plus skumme de bedste talenter fra 1. og 2. division, men der er flere om buddet på den gruppe af spillere.
Ja, det bliver udfordrende. Til gengæld tror jeg ikke der er det helt store forventningspres. Jeg tror de fleste omkring Hobro vil være glade for at klare frisag.
Quincy Antipas er fortid i Hobro IK, han fik ikke forlænget kontrakten.

Hobro IK kommer til at skifte meget ud i spillertruppen, selv om han ikke spillede meget bliver det største afsavn måske Mads Justesen som har indstillet karrieren. Justesen var om nogen en kulturbærer i en trup der stort set er uden egne talenter

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Klaus » 7. jun 2018, 15:34

Tjaaaa, det bliver svært ikke at holde med Hobro i den kommende sæson. Jeg er rasende på vores ledelse over, at man aldrig gav Kuhn chancen hos os. Vi har brug for begejstring og nogen at samles om, hvis AaB skal bygges op igen. Den eneste person, der måske kunne have gjort det var Allan Kuhn. Ledelsen har et kæmpe ansvar for sagernes tilstand. Det er helt ubegribeligt så dårligt man har ageret i forhold til Kuhn. Jeg har minus tiltro til AaB. Og det gælder fra top til bund. Man er i gang med at fjerne hele Nordjyllands hold fra hjertet af fanbasen. Godt gået Gaarde, nu mangler vi lige en nedrykning så succesen perfekt. :@

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kuhn retur?

Indlæg af MrBangDK » 7. jun 2018, 16:58

Klaus skrev:
7. jun 2018, 15:34
Tjaaaa, det bliver svært ikke at holde med Hobro i den kommende sæson. Jeg er rasende på vores ledelse over, at man aldrig gav Kuhn chancen hos os. Vi har brug for begejstring og nogen at samles om, hvis AaB skal bygges op igen. Den eneste person, der måske kunne have gjort det var Allan Kuhn. Ledelsen har et kæmpe ansvar for sagernes tilstand. Det er helt ubegribeligt så dårligt man har ageret i forhold til Kuhn. Jeg har minus tiltro til AaB. Og det gælder fra top til bund. Man er i gang med at fjerne hele Nordjyllands hold fra hjertet af fanbasen. Godt gået Gaarde, nu mangler vi lige en nedrykning så succesen perfekt. :@
Når du nu bliver Hobro fan, stopper du så med at skrive herinde?
Ska' vi hak'?

Besvar