Kuhn retur?

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Buzz Killington » 1. okt 2018, 14:06

Kongpohl skrev:
1. okt 2018, 12:50
DobbeltA skrev:
30. sep 2018, 07:06
Frygah skrev:
7. aug 2018, 08:42
Stefanovic skrev:
7. aug 2018, 08:32
Patmand skrev:
24. jul 2018, 16:54
strangecap skrev:
24. jul 2018, 10:05


Man kan ikke sammenligne lige over, pga

1. Tre hold rykkede direkte ned dvs konkurenterne var dårligere
2. Anden sæson både som Superliga hold og som topscore forekommer næsten aldrig lige så god som foregående hvis det er gået over al forventninger.
Hvad er det for noget fis med konkurrenterne var dårligere?
Der var én direkte nedrykker, de andre to blev fundet via playoff kampe. Hvis de tre oprykkere er stærkere, så er det små marginaler.

Der er nogle herinde der har et meget romantisk billede af Kuhn som den store frelser i Aalborg.
Lad nu bare Kuhn bevise han er bedre end gennemsnittet og Thomasberg.
Synes allerede Kuhn virker presset. Han har slet ikke fået styr på forsvaret, som giver absurd mange chancer væk.
Hans 3-5-2 opstilling mod Horsens var også mystisk. Jeg kender en af spillerne, og kunne se hvordan han som wingback knap var over midtbanen i hele første halvleg. Her snakker vi altså en wingback, som man burde forvente netop ville ræse fremad så snart den mindste mulighed bød sig. Det var virkelig en mærkværdig taktisk første halvleg.

Ros for at skifte over til 4-4-2 i 2. halvleg, men det var ikke imponerende taktisk i første halvleg.
Kuhn er helt sikkert en hyggelig fyr at få en fyraftensbajer med, men nogen genial taktisk begavelse tvivler jeg kraftigt på, at han er. Han kan puste liv ind i en trup og tale spillerne op, men når man har gjort det 10 gange og den egentlige substans (de geniale taktiske træk) ikke er tilstrækkeligt tilstede, så falder det hele lidt sammen igen. Mit bud er at det bliver en "Malmö" i Hobro, Kuhn kommer til at miste spillernes tro på sig, før ledelsen mister troen på Kuhn.
Det ser vidst ud til at du får ret :-)
Har du noget insider info?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Gamen » 1. okt 2018, 14:21

Buzz Killington skrev:
1. okt 2018, 14:06
Har du noget insider info?
Sådan som holdet spiller ligner det ikke ligefrem en gruppe spillere, der vil dø for deres træner. Så ja, han ser da ud til at få ret. Og så er det nok også en trup der heller ikke tager helt let på at man hænger enkeltspillere ud i medierne.
Jeg kan godt lide Kuhn som type, men han må snart være fortid i Hobro.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Glenn Francisco » 1. okt 2018, 14:58

Gamen skrev:
1. okt 2018, 14:21
Buzz Killington skrev:
1. okt 2018, 14:06
Har du noget insider info?
Sådan som holdet spiller ligner det ikke ligefrem en gruppe spillere, der vil dø for deres træner. Så ja, han ser da ud til at få ret. Og så er det nok også en trup der heller ikke tager helt let på at man hænger enkeltspillere ud i medierne.
Jeg kan godt lide Kuhn som type, men han må snart være fortid i Hobro.
Jeg ved ikke hvilken træner som ville kunne gøre det meget bedre med det materiale han har til rådighed når holdet er ramt af så mange skader som det er tilfældet.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Kongpohl
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 13. apr 2018, 21:04
Favoritspiller: Jannik Pohl

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Kongpohl » 1. okt 2018, 21:27

Buzz Killington skrev:
1. okt 2018, 14:06
Kongpohl skrev:
1. okt 2018, 12:50
DobbeltA skrev:
30. sep 2018, 07:06
Frygah skrev:
7. aug 2018, 08:42
Stefanovic skrev:
7. aug 2018, 08:32
Patmand skrev:
24. jul 2018, 16:54

Hvad er det for noget fis med konkurrenterne var dårligere?
Der var én direkte nedrykker, de andre to blev fundet via playoff kampe. Hvis de tre oprykkere er stærkere, så er det små marginaler.

Der er nogle herinde der har et meget romantisk billede af Kuhn som den store frelser i Aalborg.
Lad nu bare Kuhn bevise han er bedre end gennemsnittet og Thomasberg.
Synes allerede Kuhn virker presset. Han har slet ikke fået styr på forsvaret, som giver absurd mange chancer væk.
Hans 3-5-2 opstilling mod Horsens var også mystisk. Jeg kender en af spillerne, og kunne se hvordan han som wingback knap var over midtbanen i hele første halvleg. Her snakker vi altså en wingback, som man burde forvente netop ville ræse fremad så snart den mindste mulighed bød sig. Det var virkelig en mærkværdig taktisk første halvleg.

Ros for at skifte over til 4-4-2 i 2. halvleg, men det var ikke imponerende taktisk i første halvleg.
Kuhn er helt sikkert en hyggelig fyr at få en fyraftensbajer med, men nogen genial taktisk begavelse tvivler jeg kraftigt på, at han er. Han kan puste liv ind i en trup og tale spillerne op, men når man har gjort det 10 gange og den egentlige substans (de geniale taktiske træk) ikke er tilstrækkeligt tilstede, så falder det hele lidt sammen igen. Mit bud er at det bliver en "Malmö" i Hobro, Kuhn kommer til at miste spillernes tro på sig, før ledelsen mister troen på Kuhn.
Det ser vidst ud til at du får ret :-)
Har du noget insider info?
Nej, faktisk overhovedet ikke.

Det var bare, som Gamen siger, det er ikke just spillere der vil dø for deres træner. Det ser lettere sort ud :-)

Yderligere synes jeg at én af dem udtalte efter kampen at de ikke ville bryde sammen hvis de kom bagud, også han var meget utilfreds med at de så brød sammen som hold efter 30 minutter. Husker faktisk ikke hvem det var, det var i Onside efter kampen.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kuhn retur?

Indlæg af MrBangDK » 7. okt 2018, 13:57

Flor præstation af Hobro i dag... og en masse spillere der ville dø for deres træner. Måske Kuhn har vundet omklædningsrummet tilbage igen?
Ska' vi hak'?

Besvar