Joakim Mæhle

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af sulakvelidze » 10. maj 2017, 18:44

Patmand skrev:
sulakvelidze skrev:
Patmand skrev:
sulakvelidze skrev:
Yankee skrev:
sulakvelidze skrev:Jeg er utilfreds med salget af Mæhle, men jeg ville da for alvor blive bekymret over Gaardes evner, hvis AaB meldte ud, at der nu var sat x-antal millioner af til indkøb. Hvilken legendarisk dårlig forhandlingsposition ville man ikke sætte sig i, hvis modparten på forhånd kendte ens smertegrænse? Sagt på en anden måde tror jeg, at det er lige lovligt overfortolkende at analysere sig frem til, hvad AaB vil bruge på en erstatning ud fra dagens melding om justering af regnskab.
Hvis du har ret i det så skal du melde AaB til bagmandspolitiet. Det er simpelthen ikke lovligt at lyve på den måde i en fondsbørsmeddelelse og ja - den slags bliver kontrolleret og revideret. Når AaB melder sådan ud så er det den aktuelle plan. Hvis den ændrer sig væsentligt (som du antyder) skal AaB melde det ud.

Bagmandspolitiet ligefrem? Du mener, at der er tale om særlig grov økonomisk kriminalitet? Jeg tør godt love, at bagmandspolitiet ikke kommer til at rejse en sag mod AaB på baggrund af en fondsbørsmeddelelse om et spillersalg.

Og nej, vi ka ikke udlede af seneste meddelelse, at der kun er sat en mio af til indkøb af ny højre back. Lad os for eksemplets skyld lege, at Gaarde indtil forleden havde en plan om at bruge 20 mio på en ny angriber. Nu har han så solgt en back, og så kan set godt være, at han siger til sig selv, at han nøjes med en angriber til ti mio, så der også er ti mio til en back. Det behøver alvrdens agenter og klubber med spillere til salg ikke at vide noget om. Fondsbørsen gør bestemt heller ikke. Og bagmandspolitiet er med garanti hamrende ligeglade.
Modparten i en forhandlingssituation er naturligvis ligeglad med, hvor meget AaB har "offentliggjort" der skal bruges på forstærkninger.

Hvis de endelig hænger sig i nogle tal så er det:

Bassogog solgt for 45 mio. kr.
Mæhle solgt for 12 mio. kr.
Likvid beholdning: 100 mio. kr. (Inden pengene for Mæhle)

Det er tal som i hvert fald alle danske klubber og agenter kender.
Ville du som sportsdirektør melde ud: "Vi skal have ny højre back, og jeg har ti millioner at bruge af!"

Det ville nok være svært at presse prisen ret meget ned under ti, hvis man spillede med så åbne kort.

Eller hvis Genk havde meldt ud, at de havde 20 mio til køb af en højreback, ville du så være tilfreds med at se AaB sælge Mæhle for det halve?

Man kan som sportsdirektør heldigvis godt spille med lukkede kort uden at komme i konflikt med loven. Og da især bagmansspolitiet, som har nok at gøre med sager om kursmanipulation og anden kriminalitet.
Nej, det ville jeg ikke, men det er også det jeg skriver - det er fuldstændig irrelevant for modparten.

Hvis feks. Gaarde retter henvendelse til en Superliga klub med henblik på at købe deres højre back, så VED den klub allerede, at AaB lige har solgt Mæhle for 11-12 mio. kr. De ved at Bassogog lige er røget for 45 mio. kr. (brutto). De ved der er 100 mio. kr. i cigarkassen (inden Mæhle transferen).

Det er de tal de vil fokusere på i deres forsøg på at få den højest mulige pris for deres spiller. De er da ligeglade med om AaB har meldt ud, at der er 500.000 kr. eller 18 mio. kr. til forstærkninger.

Der bliver ikke noget med at spille med lukkede kort.
Alle danske interessenter kan jo se, at AaB's spillertrup trænger gevaldigt til forstærkninger. Og lur mig om ikke de udenlandske klubber har lugtet lunten.

Vi får ikke en dansk højreback til discount pris.
Jeg er enig i, at det i en forhandlingsposition betyder noget, om man er rig eller fattig. Men selv som rig klub har AaB jo ikke ligefrem ry for at smide om sig med millioner - i modsætning til fattige FCM. Det ry tror jeg betyder mere end de offentlige tal. Lige som det også bider AaB i halen, at klubben i en årrække har opbygget et ry med at sælge billigt.

Og jeg tror stadig, det betyder noget for forhandlingspositionen, om man fra start har meldt ud, hvad ens smertegrænse er. Det bliver svært at få en spiller til det halve af den pris, man har meldt ud, at man er klar til at betale.

Men først og eremmest tror jeg ikke, at vi fra AaB's meddelelse til fondsbørsen kan udlede noget om, hvad AaB er klar til at punge ud for en erstatning for Mæhle.

Og så er jeg enig i, at vi ikke får en højre back med Mæhle potentiale eller niveau til discountpris. Det er også en årsag til, at jeg ikke er tilfreds med handlen. En af flere årsager. Yankees pointe om at blive straffet for at være flink er en anden.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Funky » 10. maj 2017, 19:53

sulakvelidze skrev:
Jeg er enig i, at det i en forhandlingsposition betyder noget, om man er rig eller fattig. Men selv som rig klub har AaB jo ikke ligefrem ry for at smide om sig med millioner - i modsætning til fattige FCM. Det ry tror jeg betyder mere end de offentlige tal. Lige som det også bider AaB i halen, at klubben i en årrække har opbygget et ry med at sælge billigt.

Og jeg tror stadig, det betyder noget for forhandlingspositionen, om man fra start har meldt ud, hvad ens smertegrænse er. Det bliver svært at få en spiller til det halve af den pris, man har meldt ud, at man er klar til at betale.

Men først og eremmest tror jeg ikke, at vi fra AaB's meddelelse til fondsbørsen kan udlede noget om, hvad AaB er klar til at punge ud for en erstatning for Mæhle.

Og så er jeg enig i, at vi ikke får en højre back med Mæhle potentiale eller niveau til discountpris. Det er også en årsag til, at jeg ikke er tilfreds med handlen. En af flere årsager. Yankees pointe om at blive straffet for at være flink er en anden.
Ikke at Enevoldsen skal være noget endegyldigt sandhedsvidne, men i det nye Ripodsten taler han om, at Mæhle har sine forcer frem ad banen, og ikke i defensiven. AaB's defensiv er i det hele taget ret svag - på alle pladser, lige pt - og jeg håber da, man kan finde en spiller, som faktisk kan lukke bedre af, og som man VED kan gøre det, I stedet for at man skulle have brugt et eller andet kortere eller længere tidsrum på måske at få Mæhle lært det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af NIN » 10. maj 2017, 20:02

Funky skrev:
sulakvelidze skrev:
Jeg er enig i, at det i en forhandlingsposition betyder noget, om man er rig eller fattig. Men selv som rig klub har AaB jo ikke ligefrem ry for at smide om sig med millioner - i modsætning til fattige FCM. Det ry tror jeg betyder mere end de offentlige tal. Lige som det også bider AaB i halen, at klubben i en årrække har opbygget et ry med at sælge billigt.

Og jeg tror stadig, det betyder noget for forhandlingspositionen, om man fra start har meldt ud, hvad ens smertegrænse er. Det bliver svært at få en spiller til det halve af den pris, man har meldt ud, at man er klar til at betale.

Men først og eremmest tror jeg ikke, at vi fra AaB's meddelelse til fondsbørsen kan udlede noget om, hvad AaB er klar til at punge ud for en erstatning for Mæhle.

Og så er jeg enig i, at vi ikke får en højre back med Mæhle potentiale eller niveau til discountpris. Det er også en årsag til, at jeg ikke er tilfreds med handlen. En af flere årsager. Yankees pointe om at blive straffet for at være flink er en anden.
Ikke at Enevoldsen skal være noget endegyldigt sandhedsvidne, men i det nye Ripodsten taler han om, at Mæhle har sine forcer frem ad banen, og ikke i defensiven. AaB's defensiv er i det hele taget ret svag - på alle pladser, lige pt - og jeg håber da, man kan finde en spiller, som faktisk kan lukke bedre af, og som man VED kan gøre det, I stedet for at man skulle have brugt et eller andet kortere eller længere tidsrum på måske at få Mæhle lært det.
Godt det er en rutineret og højprofileret spiller i truppen som Ene og ikke Pohl.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

KRCGenkie
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 12. maj 2017, 10:15

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af KRCGenkie » 12. maj 2017, 10:22

Hi everyone!

As a KRC Genk fan, I'm really interested and curious about our latest incoming transfer being Joakim Mæhle. We heard he's quite a talent and since he had his debut in this season, and played only 25 games I'm curious what your opinions are on his best and worst qualities!

Greetings from Genk!

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af AK48hamas » 12. maj 2017, 10:35

KRCGenkie skrev:Hi everyone!

As a KRC Genk fan, I'm really interested and curious about our latest incoming transfer being Joakim Mæhle. We heard he's quite a talent and since he had his debut in this season, and played only 25 games I'm curious what your opinions are on his best and worst qualities!

Greetings from Genk!
He has basically been the only highlight of an indeed very miserable season. We are a lot of fans who are very sad to see him go! He got the best stamina in the whole squat, got a great technique and fantastic 1on1 hence we have used him on right wing in a couple of games.

He need to improve his defence, and his positioning in particular. If he can improve his defence he will be great value for Genk and the Danish national football team.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Breezer » 12. maj 2017, 10:35

KRCGenkie skrev:Hi everyone!

As a KRC Genk fan, I'm really interested and curious about our latest incoming transfer being Joakim Mæhle. We heard he's quite a talent and since he had his debut in this season, and played only 25 games I'm curious what your opinions are on his best and worst qualities!

Greetings from Genk!
He is a great talent. When he came to the club as a 12 year old boy, he started as a forward. Later on he started to play as a winger, and could not really settle into the youth squad until he got a chance as a fullback. Pretty much the same story as Henrik Dalsgaard, who you Night know from Zulte.

He is very offensive, and are always attacking. As he has played more offensive positions before, he has pretty decent skills for a fullback.
His defensive qualities however, are not very good and he has cost us some goals conceeded. Espascially his positioning neeeds to be better.

KRCGenkie
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 12. maj 2017, 10:15

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af KRCGenkie » 12. maj 2017, 11:10

Thank you very much for your fast replies!

SInce he lacks a bit in defensive qualities, I personally don't think he'll be in our first squad soon as long as Castagne stays at us. I get the feeling he's less developed, especially in his defensive attributes. But that's okay for his age offcourse! He has much time to improve his qualities with us, and I'm sure he can be a big value for us in the future! We're having some good experiences with players from the more Nordic countries at this time, like Jere Uronen (Finland) and Sander Berge (Norway). I hope he'll be as good very soon!

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Breezer » 12. maj 2017, 11:24

KRCGenkie skrev:Thank you very much for your fast replies!

SInce he lacks a bit in defensive qualities, I personally don't think he'll be in our first squad soon as long as Castagne stays at us. I get the feeling he's less developed, especially in his defensive attributes. But that's okay for his age offcourse! He has much time to improve his qualities with us, and I'm sure he can be a big value for us in the future! We're having some good experiences with players from the more Nordic countries at this time, like Jere Uronen (Finland) and Sander Berge (Norway). I hope he'll be as good very soon!
He is not better than Dalsgaard, so he might be bought as a replacment for Castagne when he will be sold. I undserstand Castagne is a great talent, do you think he could be sold this summer or not until next summer maybe?

KRCGenkie
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 12. maj 2017, 10:15

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af KRCGenkie » 12. maj 2017, 11:43

Breezer skrev:
KRCGenkie skrev:Thank you very much for your fast replies!

SInce he lacks a bit in defensive qualities, I personally don't think he'll be in our first squad soon as long as Castagne stays at us. I get the feeling he's less developed, especially in his defensive attributes. But that's okay for his age offcourse! He has much time to improve his qualities with us, and I'm sure he can be a big value for us in the future! We're having some good experiences with players from the more Nordic countries at this time, like Jere Uronen (Finland) and Sander Berge (Norway). I hope he'll be as good very soon!
He is not better than Dalsgaard, so he might be bought as a replacment for Castagne when he will be sold. I undserstand Castagne is a great talent, do you think he could be sold this summer or not until next summer maybe?
We're not planning to let anyone go this summer, but it always gets hard when there are high bids offcourse (recent item in the news is a €15M offer from Monaco for Sander Berge, who has been with us for only 4 months). I don't think Castagne will get a big offer very soon which we can't refuse. But he has been thinking about the national team and a step forward (which he deserves). Though I think this will rather happen in the winter or summer 2018 transfer window.

So I also think he has been bought as backup for Castagne for now, since our other backup, Sandy Walsh, has recently (really, yesterday :D ) been sold to Zulte-Waregem (club of Dalsgaard).

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Frygah » 13. maj 2017, 00:18

http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... hjemmekamp

Der er ikke meget at glæde sig over lige pt., men det giver da alligevel følelser at se sådan et indslag og høre en ung gut der føler noget for den samme klub som os. Så kan det godt være vi aldrig ser ham igen, men det er da på sin vis nogle dejlige udtalelser for en god AaB-knægt.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Yankee » 13. maj 2017, 09:17

Frygah skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... hjemmekamp

Der er ikke meget at glæde sig over lige pt., men det giver da alligevel følelser at se sådan et indslag og høre en ung gut der føler noget for den samme klub som os. Så kan det godt være vi aldrig ser ham igen, men det er da på sin vis nogle dejlige udtalelser for en god AaB-knægt.
Ja det er næsten som at høre Silberbauer, Kusk og Thomsen.

Jeg har ikke meget til overs for at en førsteårssenior har behov for at presse et salg igennem og så stiller sig op og tuder.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Forza » 13. maj 2017, 09:52

Yankee skrev:
Frygah skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... hjemmekamp

Der er ikke meget at glæde sig over lige pt., men det giver da alligevel følelser at se sådan et indslag og høre en ung gut der føler noget for den samme klub som os. Så kan det godt være vi aldrig ser ham igen, men det er da på sin vis nogle dejlige udtalelser for en god AaB-knægt.
Ja det er næsten som at høre Silberbauer, Kusk og Thomsen.

Jeg har ikke meget til overs for at en førsteårssenior har behov for at presse et salg igennem og så stiller sig op og tuder.
Come on, mener du det seriøst?

Han har sagt til Gaarde at han rigtig gerne vil afsted, Gaarde har forhandlet en kanon pris, ingen har presset noget som helst. Du ser en ung knægt med tydelige følelser for AaB i interviewet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Sauer » 13. maj 2017, 10:20

Yankee skrev:
Frygah skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... hjemmekamp

Der er ikke meget at glæde sig over lige pt., men det giver da alligevel følelser at se sådan et indslag og høre en ung gut der føler noget for den samme klub som os. Så kan det godt være vi aldrig ser ham igen, men det er da på sin vis nogle dejlige udtalelser for en god AaB-knægt.
Ja det er næsten som at høre Silberbauer, Kusk og Thomsen.

Jeg har ikke meget til overs for at en førsteårssenior har behov for at presse et salg igennem og så stiller sig op og tuder.
Hold dog op.

Han er blevet præsenteret for et flot tilbud, som han gerne vil forfølge. Det må sgu være fair. Hvis du skal være mavesur over nogen i det her, må det være Gaarde - hvis du da reelt set mener, han har ladet sig tryne af en 19-årig.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af KJ » 13. maj 2017, 12:25

Yankee, du er da helt blank....

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Yankee » 14. maj 2017, 08:15

Sauer skrev:
Yankee skrev:
Frygah skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... hjemmekamp

Der er ikke meget at glæde sig over lige pt., men det giver da alligevel følelser at se sådan et indslag og høre en ung gut der føler noget for den samme klub som os. Så kan det godt være vi aldrig ser ham igen, men det er da på sin vis nogle dejlige udtalelser for en god AaB-knægt.
Ja det er næsten som at høre Silberbauer, Kusk og Thomsen.

Jeg har ikke meget til overs for at en førsteårssenior har behov for at presse et salg igennem og så stiller sig op og tuder.
Hold dog op.

Han er blevet præsenteret for et flot tilbud, som han gerne vil forfølge. Det må sgu være fair. Hvis du skal være mavesur over nogen i det her, må det være Gaarde - hvis du da reelt set mener, han har ladet sig tryne af en 19-årig.
Det siger Gaarde jo selv:

"men det har imidlertid været Joakims klare ønske at komme afsted nu, hvilket vi i sidste ende har valgt at efterkomme"

Men du har ret. Den egentlige skandale er at AaB er i så dårlig sportslig forfatning at det er bedre for hans udvikling at sidde på bænken i Belgien end at være stamspiller hos os.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af KJ » 14. maj 2017, 08:24

Hvis Gaarde har antydet, at Mæhles egne ønsker har haft indflydelse, lyver han. Mæhle havde adskillige år tilbage af kontrakten og bestemte ikke en hujende fis.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Alexis » 14. maj 2017, 09:56

Kæmpe forskel på at give udtryk for et ønske og så presse en transfer igennem. Hvis nu Genk snakker med Mæhles agent (ja det sker selvom de ikke må), og Mæhle så siger til Gaarde at han meget gerne vil afsted og det er en stor drøm for ham, så presser han jo ikke Gaarde til noget. Kunne da aldrig i min vildeste fantasi forestille mig Mæhle nægte at spille/træne hvis han ikke for lov, eller true med at skabe uro. Mæhle har sikkert haft et stort ønske, og så har Gaarde sagt hvor meget han koster. Genk har accepteret. Ret normal måde

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Yankee » 14. maj 2017, 10:19

Uanset hvad man kalder det, er det et faktum at Mæhle har haft et klart ønske om at komme væk fra AaB. Det synes jeg er meget uheldigt og bekymrende - at en 19-årig nordjyde ikke kan se et perspektiv i at være stamspiller hos AaB, men hellere vil sidde på bænken i Belgien.

Derudover sender vi endnu engang det signal at AaB-spillere kan komme væk lige når de vil. De skal bare banke på hos Gaarde, så bliver de solgt til den første køber, der melder sig. Det er heller ikke noget særlig heldigt signal.

Generelt mener jeg AaB skulle have set bort fra pengene og satset på at det var mere værd at sende de rigtige signaler til fans, sponsorer, agenter og spillere. Især når man alligevel bare har tænkt sig at smide transfersummen i sparegrisen.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Martino » 14. maj 2017, 10:28

Yankee skrev:Uanset hvad man kalder det, er det et faktum at Mæhle har haft et klart ønske om at komme væk fra AaB. Det synes jeg er meget uheldigt og bekymrende - at en 19-årig nordjyde ikke kan se et perspektiv i at være stamspiller hos AaB, men hellere vil sidde på bænken i Belgien.

Derudover sender vi endnu engang det signal at AaB-spillere kan komme væk lige når de vil. De skal bare banke på hos Gaarde, så bliver de solgt til den første køber, der melder sig. Det er heller ikke noget særlig heldigt signal.

Generelt mener jeg AaB skulle have set bort fra pengene og satset på at det var mere værd at sende de rigtige signaler til fans, sponsorer, agenter og spillere. Især når man alligevel bare har tænkt sig at smide transfersummen i sparegrisen.
Jeg synes du tager fejl her Yankee. Og jeg forstår da godt Joakim, sådan en lønforhøjelse er svær at takke nej til, specielt med tanke på hvor ufærdig han trods alt stadig er. Jeg siger ikke han er settled for life, men det hjælper nok ret godt på økonomien. Går det ikke i Genk, er det jo ikke sådan at løbet så er kørt for ham. Lad os nu se om vi ikke får en mere rutineret back ind.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Joakim Mæhle

Indlæg af Provst i Brovst » 14. maj 2017, 10:33

Martino skrev:
Yankee skrev:Uanset hvad man kalder det, er det et faktum at Mæhle har haft et klart ønske om at komme væk fra AaB. Det synes jeg er meget uheldigt og bekymrende - at en 19-årig nordjyde ikke kan se et perspektiv i at være stamspiller hos AaB, men hellere vil sidde på bænken i Belgien.

Derudover sender vi endnu engang det signal at AaB-spillere kan komme væk lige når de vil. De skal bare banke på hos Gaarde, så bliver de solgt til den første køber, der melder sig. Det er heller ikke noget særlig heldigt signal.

Generelt mener jeg AaB skulle have set bort fra pengene og satset på at det var mere værd at sende de rigtige signaler til fans, sponsorer, agenter og spillere. Især når man alligevel bare har tænkt sig at smide transfersummen i sparegrisen.
Jeg synes du tager fejl her Yankee. Og jeg forstår da godt Joakim, sådan en lønforhøjelse er svær at takke nej til, specielt med tanke på hvor ufærdig han trods alt stadig er. Jeg siger ikke han er settled for life, men det hjælper nok ret godt på økonomien. Går det ikke i Genk, er det jo ikke sådan at løbet så er kørt for ham. Lad os nu se om vi ikke får en mere rutineret back ind.
Ved vi om der er en stor lønforhøjelse?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar